ze zijn hier van de loli's en incest blijkbaarquote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef Xaryna het volgende:
Zo, ben weer terug van Keltfest. Wat gemist?
Over 2 weken Ridderspektakel op zelfde locatie, maar daar ga ik niet heenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh kak dat is waar, dat was dit weekend
Nou ja, niet dat ik er tijd voor gehad had
Weet ik, en ik denk ik ook niet. Eerstvolgende keer zal wel weer Castlefest worden of zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Over 2 weken Ridderspektakel op zelfde locatie, maar daar ga ik niet heen
Daar ben ik sowieso!quote:Op maandag 2 juni 2014 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet ik, en ik denk ik ook niet. Eerstvolgende keer zal wel weer Castlefest worden of zo.
Ik ben er altijd als vrijwilliger dus echt verkleed, nee. Vind het iets te veel moeite om een uitgebreid kostuum te gaan verzamelen/knutselen als ik die maar af en toe aan kanquote:Op maandag 2 juni 2014 13:28 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik ook (waarschijnlijk)
Ga je zelf verkleed of gewoon normaal?
Da's niet nieuw.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ze zijn hier van de loli's en incest blijkbaar
Ahh ja dan zit je niet op een kostuum te wachten. Ik ga soms verkleed, meestal niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben er altijd als vrijwilliger dus echt verkleed, nee. Vind het iets te veel moeite om een uitgebreid kostuum te gaan verzamelen/knutselen als ik die maar af en toe aan kan
Echtpaar blijkt na 25 jaar broer en zusquote:Op maandag 2 juni 2014 13:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ze zijn hier van de loli's en incest blijkbaar
quote:
Deze reeks is best wel een inteeltkliek ja. Heb je nog nieuwe rekruten gevonden?quote:
En ik vind jou stiekem ook wel een beetje leuk hoor Tepelstreeltju.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deze reeks is best wel een inteeltkliek ja. Heb je nog nieuwe rekruten gevonden?
ze zijn allemaal geindoctrineerd door al die animequote:Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deze reeks is best wel een inteeltkliek ja. Heb je nog nieuwe rekruten gevonden?
??quote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn allemaal geindoctrineerd door al die anime
Dat ons moraal is aangetast door de vele ecchi dingen in anime. Waardoor Loli, incest etc normaal lijkt te zien.quote:
nou......quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat ons moraal is aangetast door de vele ecchi dingen in anime. Waardoor Loli, incest etc normaal lijkt te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |