Kiss X Sis Ovaquote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
In all seriousness, deze herft
FS/N
Database S2
KlK OVA
Nisekoi OVA
Watamote OVA
Ika Musume OVA
Zvezda OVA
Sport animequote:Op zondag 1 juni 2014 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sport anime.Is mijn algehele standpunt, maar ik vond Baby Steps wel goed en Ping Pong beter, bij Reverse Thieves waren ze best wel erg positief over Haikyuu en op aanbeveling van deze reeks heb ik Kuroko no Basuke binnen gehaald maar nog steeds niet aangeraakt.
dan heb ik nog een paar maandjes om wat oud spul te kijkenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
In all seriousness, deze herft
FS/N
Database S2
KlK OVA
Nisekoi OVA
Watamote OVA
Ika Musume OVA
Zvezda OVA
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
wutSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ova 10 alweer?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Kiss X Sis Ova
Ik ben zo blij dat ik in augustus in Japan ben om het te kopen
Aids als dit krijgt een 2nd season maar goede andere anime niet . Japanquote:Op zondag 1 juni 2014 18:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yes Buddy complex gaat van de herfst verder![]()
SASUGA SUNRISE!
Inderdaad,Japan(vooral animatie studio's) heeft geen smaak.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aids als dit krijgt een 2nd season maar goede andere anime niet . Japan.
Ik heb het dan ook meer over de bevolking. Buddy complex is niet echt super slecht ofzo, overdreef natuurlijk. Maar anime met minder actie en meer diepgang verkopen vaak minder en krijgen dan geen vervolgquote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef SleepSub het volgende:
Animatie studio's bepalen niet welk anime ze gaan animeren. Get that in your head.
Denk ten alle tijden aan het volgende; Will it sale (more)? Yes? Do it.
En dat is overal, we leven in een wereld waar Firefly na 1 seizoen gecancelled is en Honey Booboo een goedlopende serie is.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook meer over de bevolking. Buddy complex is niet echt super slecht ofzo, overdreef natuurlijk. Maar anime met minder actie en meer diepgang verkopen vaak minder en krijgen dan geen vervolg. Is natuurlijk niet altijd zo, maar zie het vaak genoeg om me eraan te ergeren.
Hou je bek, kleine meisjes door hun ouders misbruikt zien worden voor missverkiezingen is hilarisch.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat is overal, we leven in een wereld waar Firefly na 1 seizoen gecancelled is en Honey Booboo een goedlopende serie is.
Ik ben er volkomen mee eens natuurlijk. Persoonlijk vind ik Buddy complex ook wat aan de mindere kant en dat andere projecten of wel een anime mogen hebben of wel een Season X. Maar ja, helaasquote:Op zondag 1 juni 2014 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook meer over de bevolking. Buddy complex is niet echt super slecht ofzo, overdreef natuurlijk. Maar anime met minder actie en meer diepgang verkopen vaak minder en krijgen dan geen vervolg. Is natuurlijk niet altijd zo, maar zie het vaak genoeg om me eraan te ergeren.
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]WasdaSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whut?quote:Op maandag 2 juni 2014 08:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
MAAR MECHA IS HEILIG EN VERKOOPT BIJNA ALTIJD GOED ALS HET DOOR BASED SUNRISE IS GEMAAKT !!11!11!!!!!!
Oh kak dat is waar, dat was dit weekendquote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef Xaryna het volgende:
Zo, ben weer terug van Keltfest. Wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |