Ik heb niet gezegd dat Kill La Kill bagger is.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dus die abominabele anime Kotoura kun je wel volhouden, maar Kill La Kill niet?Ik wil niet zeggen dat KLK goed is, maar Kotoura is gewoon bagger.
[..]
Ik vond seizoen 1 goed, maar seizoen 2 vond ik.. uitgemolken.Dikke kudo's als je die woordgrap snapt.
Ik heb ook niet gezegd dat jij hebt gezegd dat Kill La Kill bagger is toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat Kill La Kill bagger is.
Ik vind gewoon dat het te lang duurt en teveel van hetzelfde is![]()
En Kotoura zit ik aan aflevering 4 en vind ik best te pruimen
Wat vond jij er dan zo slecht aan?
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fuck you kyoani aids studio
http://www.animenewsnetwo(...)pachinko-game/.75085
Diamond no Ace > Haikyuu > Kuroko no Basukequote:
Hah, nee.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Diamond no Ace > Haikyuu > Kuroko no Basuke
KnB is minder vanwege de ''powers'' die ze hebben, maar ik vind Haikyuu en Dia no Ace wel op hetzelfde niveau zitten.quote:
Sowieso powers in een sportquote:Op zondag 1 juni 2014 16:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
KnB is minder vanwege de ''powers'' die ze hebben, maar ik vind Haikyuu en Dia no Ace wel op hetzelfde niveau zitten.
Vertel?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn dit soort acties altijd teleurstellend. Herinnert iemand zich die 10-jaar Death Note website nog?
Mensen hoopten op een HD release van Death Note en zoquote:
Major >quote:Op zondag 1 juni 2014 15:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Diamond no Ace > Haikyuu > Kuroko no Basuke
Sport anime.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
baby steps ook wel leuke sportanime imoVind ze allemaal wel redelijk op hetzelfde niveau zitten eigenlijk qua vermaak. Kuroko/Haikyuu/Baby steps/Diamond no ace/Yowamushi pedal
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fuck you kyoani aids studio
http://www.animenewsnetwo(...)pachinko-game/.75085
Full metal panic final BASED KYOANIquote:Op zondag 1 juni 2014 19:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Deze herfst...
... alleen maar light novel adaptaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Aight, dan sowieso must-see. Chronicles of Prydainquote:Op zondag 1 juni 2014 07:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja op de prydaic myth, arthur en the chronicles of prydain
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Full metal panic final BASED KYOANIInderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Kiss X Sis Ovaquote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
In all seriousness, deze herft
FS/N
Database S2
KlK OVA
Nisekoi OVA
Watamote OVA
Ika Musume OVA
Zvezda OVA
Sport animequote:Op zondag 1 juni 2014 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sport anime.Is mijn algehele standpunt, maar ik vond Baby Steps wel goed en Ping Pong beter, bij Reverse Thieves waren ze best wel erg positief over Haikyuu en op aanbeveling van deze reeks heb ik Kuroko no Basuke binnen gehaald maar nog steeds niet aangeraakt.
dan heb ik nog een paar maandjes om wat oud spul te kijkenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
In all seriousness, deze herft
FS/N
Database S2
KlK OVA
Nisekoi OVA
Watamote OVA
Ika Musume OVA
Zvezda OVA
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
wutSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ova 10 alweer?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Kiss X Sis Ova
Ik ben zo blij dat ik in augustus in Japan ben om het te kopen
Aids als dit krijgt een 2nd season maar goede andere anime niet . Japanquote:Op zondag 1 juni 2014 18:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yes Buddy complex gaat van de herfst verder![]()
SASUGA SUNRISE!
Inderdaad,Japan(vooral animatie studio's) heeft geen smaak.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aids als dit krijgt een 2nd season maar goede andere anime niet . Japan.
Ik heb het dan ook meer over de bevolking. Buddy complex is niet echt super slecht ofzo, overdreef natuurlijk. Maar anime met minder actie en meer diepgang verkopen vaak minder en krijgen dan geen vervolgquote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef SleepSub het volgende:
Animatie studio's bepalen niet welk anime ze gaan animeren. Get that in your head.
Denk ten alle tijden aan het volgende; Will it sale (more)? Yes? Do it.
En dat is overal, we leven in een wereld waar Firefly na 1 seizoen gecancelled is en Honey Booboo een goedlopende serie is.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook meer over de bevolking. Buddy complex is niet echt super slecht ofzo, overdreef natuurlijk. Maar anime met minder actie en meer diepgang verkopen vaak minder en krijgen dan geen vervolg. Is natuurlijk niet altijd zo, maar zie het vaak genoeg om me eraan te ergeren.
Hou je bek, kleine meisjes door hun ouders misbruikt zien worden voor missverkiezingen is hilarisch.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat is overal, we leven in een wereld waar Firefly na 1 seizoen gecancelled is en Honey Booboo een goedlopende serie is.
Ik ben er volkomen mee eens natuurlijk. Persoonlijk vind ik Buddy complex ook wat aan de mindere kant en dat andere projecten of wel een anime mogen hebben of wel een Season X. Maar ja, helaasquote:Op zondag 1 juni 2014 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook meer over de bevolking. Buddy complex is niet echt super slecht ofzo, overdreef natuurlijk. Maar anime met minder actie en meer diepgang verkopen vaak minder en krijgen dan geen vervolg. Is natuurlijk niet altijd zo, maar zie het vaak genoeg om me eraan te ergeren.
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]WasdaSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whut?quote:Op maandag 2 juni 2014 08:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
MAAR MECHA IS HEILIG EN VERKOOPT BIJNA ALTIJD GOED ALS HET DOOR BASED SUNRISE IS GEMAAKT !!11!11!!!!!!
Oh kak dat is waar, dat was dit weekendquote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef Xaryna het volgende:
Zo, ben weer terug van Keltfest. Wat gemist?
ze zijn hier van de loli's en incest blijkbaarquote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef Xaryna het volgende:
Zo, ben weer terug van Keltfest. Wat gemist?
Over 2 weken Ridderspektakel op zelfde locatie, maar daar ga ik niet heenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh kak dat is waar, dat was dit weekend
Nou ja, niet dat ik er tijd voor gehad had
Weet ik, en ik denk ik ook niet. Eerstvolgende keer zal wel weer Castlefest worden of zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Over 2 weken Ridderspektakel op zelfde locatie, maar daar ga ik niet heen
Daar ben ik sowieso!quote:Op maandag 2 juni 2014 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet ik, en ik denk ik ook niet. Eerstvolgende keer zal wel weer Castlefest worden of zo.
Ik ben er altijd als vrijwilliger dus echt verkleed, nee. Vind het iets te veel moeite om een uitgebreid kostuum te gaan verzamelen/knutselen als ik die maar af en toe aan kanquote:Op maandag 2 juni 2014 13:28 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik ook (waarschijnlijk)
Ga je zelf verkleed of gewoon normaal?
Da's niet nieuw.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ze zijn hier van de loli's en incest blijkbaar
Ahh ja dan zit je niet op een kostuum te wachten. Ik ga soms verkleed, meestal niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben er altijd als vrijwilliger dus echt verkleed, nee. Vind het iets te veel moeite om een uitgebreid kostuum te gaan verzamelen/knutselen als ik die maar af en toe aan kan
Echtpaar blijkt na 25 jaar broer en zusquote:Op maandag 2 juni 2014 13:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ze zijn hier van de loli's en incest blijkbaar
quote:
Deze reeks is best wel een inteeltkliek ja. Heb je nog nieuwe rekruten gevonden?quote:
En ik vind jou stiekem ook wel een beetje leuk hoor Tepelstreeltju.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deze reeks is best wel een inteeltkliek ja. Heb je nog nieuwe rekruten gevonden?
ze zijn allemaal geindoctrineerd door al die animequote:Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deze reeks is best wel een inteeltkliek ja. Heb je nog nieuwe rekruten gevonden?
??quote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn allemaal geindoctrineerd door al die anime
Dat ons moraal is aangetast door de vele ecchi dingen in anime. Waardoor Loli, incest etc normaal lijkt te zien.quote:
nou......quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat ons moraal is aangetast door de vele ecchi dingen in anime. Waardoor Loli, incest etc normaal lijkt te zien.
Een beetje erg ja. Ik raad je aan naar een Koreaans forum te gaan en daar in contact te komen met iemand die zijn tools uitleent --tegen een prijs. Als je op zoek bent naar tools binnen de grenzen van Nederland dan zou ik het bij WGR vragen; ga er maar van uit dat die duurder zijn vanwege het minimumloon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:26 schreef JavaForumsNL het volgende:
beetje off topic maar weet iemand hier animatie tools om videos te maken?
uhm, wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een beetje erg ja. Ik raad je aan naar een Koreaans forum te gaan en daar in contact te komen met iemand die zijn tools uitleent --tegen een prijs. Als je op zoek bent naar tools binnen de grenzen van Nederland dan zou ik het bij WGR vragen; ga er maar van uit dat die duurder zijn vanwege het minimumloon.
quote:
ben je gefrustreerd ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Maakt niet uit. DIG is zeven vakjes naar links en twee naar beneden.
Toon Boom Studio gebruikte ik vroeger altijd om voor Flash te animeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:26 schreef JavaForumsNL het volgende:
beetje off topic maar weet iemand hier animatie tools om videos te maken?
Thanks hier heb ik tenminste wat aan. Ik kan het tekenen enzo wel maar het animeren met photoshop zuigt dus ik zoek een makkelijker manier, zal boom studio bekijken of het wat isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Toon Boom Studio gebruikte ik vroeger altijd om voor Flash te animeren.
Daarnaast is het redelijk goedkoop (voor software).
Het zal nooit echt makkelijk zijn, maar ik kan herinneren dat ik een redelijk kort filmpje in een dag kon maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:59 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
Thanks hier heb ik tenminste wat aan. Ik kan het tekenen enzo wel maar het animeren met photoshop zuigt dus ik zoek een makkelijker manier, zal boom studio bekijken of het wat is♥
Ik ga er niet vanuit dat het makkelijk zal zijn, het tekenen doe ik nu ook al een paar maanden en kan er nog steeds niet zo heel veel vanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:03 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Het zal nooit echt makkelijk zijn, maar ik kan herinneren dat ik een redelijk kort filmpje in een dag kon maken.
Je heb zeker veel vrienden?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tyf op met je offtopiczooi.
Het tekenen was voor mij het makkelijkste, ik had gewoon tekening ingescand en die kun je dan als achtergrond plaatsen. Dan trek je de lijntjes over en tadaaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:04 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat het makkelijk zal zijn, het tekenen doe ik nu ook al een paar maanden en kan er nog steeds niet zo heel veel van
Ah, ik teken op zo'n wacom ding. Tis leuk maar verdomd lastigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Het tekenen was voor mij het makkelijkste, ik had gewoon tekening ingescand en die kun je dan als achtergrond plaatsen. Dan trek je de lijntjes over en tadaa
Ahh ja ik heb er ook 1 maar geen geduld voorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:09 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
Ah, ik teken op zo'n wacom ding. Tis leuk maar verdomd lastig![]()
Wat voor software gebruik jij om te tekenen, photoshop?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:10 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ahh ja ik heb er ook 1 maar geen geduld voor
Yep, dat is het enige programma waar ik redelijk mee overweg kan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:11 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
Wat voor software gebruik jij om te tekenen, photoshop?
Ah ok, ik ben nog aan leren. Zoveel functies maar gebruik er maar een paarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:12 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Yep, dat is het enige programma waar ik redelijk mee overweg kan.
Ik ook, al ben ik gigantisch slecht in tekenen. Als ik het kon had ik mijn eigen manga gemaakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:15 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
Ah ok, ik ben nog aan leren. Zoveel functies maar gebruik er maar een paar
Dat is precies wat ik aan proberen benquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:26 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik ook, al ben ik gigantisch slecht in tekenen. Als ik het kon had ik mijn eigen manga gemaakt.
Ik heb wel een verhaal, maar kan niet tekenenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:28 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik aan proberen benheb al een paar tekeningen gemaakt maar weinig verhaal
als laatst wil ik het ook animeren
![]()
Jij ecchi jijquote:
oefenen, zo doe ik het ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:30 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik heb wel een verhaal, maar kan niet tekenenniks is goed genoeg voor me als ik het zelf teken.
Ik heb vroeger veel getekend, vooral dingen van Cartoon Network. Maar uiteindelijk niks mee gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |