quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het idee
Een van de pc's die ik ging upgraden is dermate rot dat het ook met XP binnenkort over en uit is. Dus ik ga straks even kijken bij de lokale pc-boer naast de mediamarkt, die verkoopt core2duo's vanaf 65 euro
Chromebox??quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:42 schreef Paladijn het volgende:
Helaasch... hij had ze vanaf 150En redelijke voor ~250. Maar voor dat geld schroef je ook zelf 1 in elkaar, dus je kunt raden wat de conclusie was.
Bestaande pc is iig over en uit, zit een brak geheugenbankje in ofzo.
In dat geval mogen we alleen over brommerrijden pratenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan is dit niet de nieuwe SC............
chromebook?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Chromebox??
* Alfisti overweegt er eentje
Desktop versie van Chromebookquote:
En over de Trabant? Dat is ook een soort overdekte brommer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In dat geval mogen we alleen over brommerrijden praten
Dat altijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Desktop versie van Chromebook
[..]
En over de Trabant? Dat is ook een soort overdekte brommer.
NEINquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Chromebox??
* Alfisti overweegt er eentje
quote:
AH, daarom was ie nu zo goedkoop.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Ik hoop dat ze eind juni de nieuwe Nexus 10 aankondigen
Dan is mijn 'verzameling' compleet.
De gaskraan moet dicht staan voordat ze er weer druk op zetten, las ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:10 schreef Paladijn het volgende:
Schade na gaslek Apeldoorn groter dan verwacht
waitwhut?
De gemeente heeft zaterdag een noodbevel afgekondigd in verband met het gaslek. Omdat de gastoevoer overal afgesloten moet worden, mogen medewerkers van netbeheer Liander de deur van getroffen woningen openbreken als de bewoners niet thuis zijn.
Dat is vervelend thuiskomen na een weekendje weg
Niets mis met de oude qua hardware, ik vind'm er alleen niet uitzienquote:
Tja, wat is mooi..? iPad?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets mis met de oude qua hardware, ik vind'm er alleen niet uitzien
Overigens was ie eind vorig jaar al redelijk goedkoop te krijgen gezien er toen al geruchten gingen dat er een opvolger aankwam (en voorraad dus op moest...)
Ik heb gehoord dat die diesels van de Alfa's zeer betrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft iemand ervaring met het rondkarren in een Alfa Romeo (benzine) ?
Ik hoor van mijn buurjongen dat die benzinemotoren voor geen meter deugen
quote:
Maar ik ga niet dieselen, ik ga benzinenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die diesels van de Alfa's zeer betrouwbaar zijn.
inb4 Alfisti
als de motorinhoud meer dan 1600 is, dan is het qua onderhoud bijzonder gevoelig. Diesel is daarentegen vrij degelijk. 1800 is een grensgeval die ik je niet aanraad.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het gaat om een Mito (1.4 16V turbo 155 PK) , maar ik lees er verder niks over terug, dat die blokken onbetrouwbaar of zoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef lipje het volgende:
[..]
als de motorinhoud meer dan 1600 is, dan is het qua onderhoud bijzonder gevoelig. Diesel is daarentegen vrij degelijk. 1800 is een grensgeval die ik je niet aanraad.
Koop een 2dehandse dell gx755, bijna onsloopbaar en met een ssd erin lekker vlug.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:42 schreef Paladijn het volgende:
Helaasch... hij had ze vanaf 150En redelijke voor ~250. Maar voor dat geld schroef je ook zelf 1 in elkaar, dus je kunt raden wat de conclusie was.
Bestaande pc is iig over en uit, zit een brak geheugenbankje in ofzo.
Gisteravond naar de surinamer geweest voor een paar broodjes en daarna tijdens de pauze van het voetbal snel een ijsje gescoord bij de lokale ijsboer.. dat bij elkaar kostte ongeveer de helft van het wekelijkse boodschappenbudgetquote:Op zondag 1 juni 2014 04:55 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij moet ik de aankomende week alleen sla vreten. 2 dagen achter elkaar naar de Mac gegaan
nahquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:26 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Koop een 2dehandse dell gx755, bijna onsloopbaar en met een ssd erin lekker vlug.
Ik heb trouwens een i5 laptop over, interesse? --->DM.
Het verschil is idd duidelijk... Mij maken die hoeken niet zo uit, hij was vooral in de aanbieding.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nahIk ben niet zo van van de rondingen en het samsung-plastic.
Eind vorig jaar ging het verhaal dat Asus de nieuwe ging maken, dat sprak me wel aan. Dan krijg je dus zoiets:
[ afbeelding ]
tegenover:
[ afbeelding ]
Plus dat onze huidige galaxy tab 10.1 nu toch echt achterhaald begint te worden qua performance...
Ik ben ook meer van het hoekigequote:Op zondag 1 juni 2014 11:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nahIk ben niet zo van van de rondingen en het samsung-plastic.
Eind vorig jaar ging het verhaal dat Asus de nieuwe ging maken, dat sprak me wel aan. Dan krijg je dus zoiets:
[ afbeelding ]
tegenover:
[ afbeelding ]
Plus dat onze huidige galaxy tab 10.1 nu toch echt achterhaald begint te worden qua performance...
Azertyquote:Op zondag 1 juni 2014 11:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]te laat... Azerty levert het spul dinsdag voor 260, dan bouw ik alles in, zet windows erop en klaar is kees.
En nee, heb hier al een i7 flaptop van't werk liggen die ik amper gebruik
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die diesels van de Alfa's zeer betrouwbaar zijn.
inb4 Alfisti
[..]
Niet deugen is wat overdreven maar ze hebben imho twee "problemen":quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga sowieso geen diesel kopenquote:Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dieselmotoren zijn inderdaad erg betrouwbaar, met name de 8V JTD's zijn oersterk!
dat de bodemplaat van de 156 onder je reet vandaan roest hebben we het niet over![]()
[..]
Niet deugen is wat overdreven maar ze hebben imho twee "problemen":
-Distributieriem elke 60000km of drie jaar (wat eerste komt) vervangen. Geen gelul dat dat langer is en dat de boekjes wat anders zeggen, men heeft de periodes naar beneden bijgesteld i.v.m. het vele breken.
-Bij de Twin Spark versies moet het oliepeil zeer goed op niveau gehouden worden, minimum niveau is eigenlijk al te weinig!1 keer met te weinig olie rijden is garantie voor drijfstanglagers die vroeg of laat de geest gaan geven.
Dat is ook persoonlijke smaak en we hebben hier dus al een 10" liggen terwijl we voornamelijk de 7" gebruiken dus ik heb de aanbieding voorbij laten gaanquote:Op zondag 1 juni 2014 11:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het verschil is idd duidelijk... Mij maken die hoeken niet zo uit, hij was vooral in de aanbieding.
Yep, ding heet niet voor niets "transformer"quote:Op zondag 1 juni 2014 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van het hoekigeIs dat scherm van die Asus afneembaar?
Prima zaak inderdaad, kom er ook al jaren.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Azerty![]()
Toffe zaak, ben er al een paar keer bij ze in Raalte geweest. Staat leuk spul in de showroom.
Ook niet gek veel geld voor een nieuw systeempje, wat zit er allemaal in?
nogmaals, die blokken komen bij Fiat vandaan, en die zijn prima in orde.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen diesel kopendaar maak ik te weinig km voor
Ik wil graag een Alfa Romeo MiTo (1.4 16V Turbo, 120 /155 pk) kopen, maar ik lees nergens terug dat die benzineblokken ook problemen hebben, terwijl die buurjongen beweert dat die benzine blokken nog steeds aids zijn
Oh , dat heb ik niet gelezen de 1e keerquote:Op zondag 1 juni 2014 12:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
nogmaals, die blokken komen bij Fiat vandaan, en die zijn prima in orde.
Die zijn redelijk foutloos wat ik weetquote:Op zondag 1 juni 2014 12:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen diesel kopendaar maak ik te weinig km voor
Ik wil graag een Alfa Romeo MiTo (1.4 16V Turbo, 120 /155 pk) kopen, maar ik lees nergens terug dat die benzineblokken ook problemen hebben,
Is de buurjongen zelf monteur of heeft hij ervaring met Alfa's? Of is het een kwestie van "ik hoorde dat........"quote:terwijl die buurjongen beweert dat die benzine blokken nog steeds aids zijn
Hij heeft er een zekere ervaring mee ja (de beste knul is 16quote:Op zondag 1 juni 2014 12:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Is de buurjongen zelf monteur of heeft hij ervaring met Alfa's? Of is het een kwestie van "ik hoorde dat........"
16quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hij heeft er een zekere ervaring mee ja (de beste knul is 16![]()
) en zijn vader heeft twee Alfa Romeo spider's gekocht, en die waren best wel aids
Motorblokken moesten compleet gereviseerd worden
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef Paladijn het volgende:
Ik denk dat er volgende week een BX op de stoep staat, volgens 2cv is dat de beste auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |