You serious bro? Olie is de allergoedkoopste energiebron die er is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
WE HEBBEN GOEDKOPE ENERGIE ZEGT IE
AHAHAHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
Ja en? Aristoteles en Plato hadden ook over slaven, zwarten en veel zaken over vrouwen wat je nu als fout zou bestempelen. Je probeert gewoon goedkoop te scoren en daarmee laat je zien dat je zwak van geest bent en je je niet kan verplaatsen in de positie van de schrijver en de tijd dat het geschreven werd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef Salvad0R het volgende:
Darwin
The Origin of Species by Means of Natural Selection—or The Preservation of Favoured Races in the Struggle for Life
En ben je zeker dat het licht van de zon komt en niet van de maan ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Hier een link naar Darwin:
https://archive.org/strea(...)s00darwuoft_djvu.txt
same, a still stronger tendency to vary in the
same manner. There can also be little doubt that the ten-
dency to vary in the same manner has often been so strong
that all the individuals of the same species have been simi-
larly modified without the aid of any form of selection. Or
only a third, fifth, or tenth part of the individuals may have
been thus affected, of which fact several instances could be
given. Thus Graba estimates that about one-fifth of the
guillemots in the Faroe Islands consist of a variety so well
marked, that it was formerly ranked as a distinct species
under the name of Uria lacrymans. In cases of this kind, if
the variation were of a beneficial nature, the original form
would soon be supplanted by the modified form, through the
survival of the fittest.
Trol nummer twee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:52 schreef ATON het volgende:
[..]
En ben je zeker dat het licht van de zon komt en niet van de maan ?
Ok, laten we dit punt verder rusten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik kan je ook onderzoeken laten zien waar de meeste mannen kleine borsten het meest aantrekkelijk vinden. Waar het hier om gaat is niet natuurlijke selectie, zoals bij de apen, maar om sociaal, culturele voorkeuren van welke veel vanaf de geboorte worden aangeleerd: de rol van man en vrouw en hoe wij denken dat ze er uit zouden moeten zien. Niks natuurlijks, niets biologisch, puur sociale constructie.
Nou... in elk geval wordt die zorg nu eens een keer hardop uitgesproken.quote:"De uitputting van goedkope mineralen, waaronder fossiele brandstoffen, wordt snel een limiet op economische groei", aldus de leider van het onderzoek Ugo Bardi. De Club van Rome waarschuwt dat fossiele brandstoffen door schaarste steeds duurder worden en dat nog geen plan B voorhanden is.
Die ellende wordt gewoon geimporteerd naar Europa. En Europa is niet bij machte dit te stoppen. Dus automatisch wordt het ook ons probleem.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:38 schreef Jigzoz het volgende:
Afrika wordt de komende decennia een ongekend menselijk drama. Hongersnood, conflicten, noem maar op. Miljoenen doden. Met de rest van de wereld zal het wel loslopen.
Gaat niet. Medemenselijkheid stopt zodra mensen er nadeel van ondervinden. Dat zie je nu ook al gebeuren met die Eritrese vluchtelingen. Die wagen hun leven om hier een kans te hebben op een beter leven en we zien dat vervolgens als uitsluitend een probleem voor ons.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die ellende wordt gewoon geimporteerd naar Europa. En Europa is niet bij machte dit te stoppen. Dus automatisch wordt het ook ons probleem.
Of we er wel of geen fuck om geven is niet zo relevant. Het gaat erom of er effectief iets aan gedaan wordt. En dat gebeurt niet. Kijk op een basisschool in de grote steden. 70% is zwart. Het is wel degelijk zo dat Afrika zijn bevolkingsoverschot 'exporteert'. Het probleem van Afrika is dus een probleem van iedereen.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gaat niet. Medemenselijkheid stopt zodra mensen er nadeel van ondervinden. Dat zie je nu ook al gebeuren met die Eritrese vluchtelingen. Die wagen hun leven om hier een kans te hebben op een beter leven en we zien dat vervolgens als uitsluitend een probleem voor ons.
Kortom: we geven al geen fuck om mensen meer. Er is geen enkele reden om te denken dat dat in de toekomst anders zal zijn.
Ja? Komen die uit Afrika? Niet uit Suriname of de Antillen? Of sterker nog: zijn die kinderen niet gewoon in Nederland geboren?quote:Op zondag 8 juni 2014 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of we er wel of geen fuck om geven is niet zo relevant. Het gaat erom of er effectief iets aan gedaan wordt. En dat gebeurt niet. Kijk op een basisschool in de grote steden. 70% is zwart. Het is wel degelijk zo dat Afrika zijn bevolkingsoverschot 'exporteert'. Het probleem van Afrika is dus een probleem van iedereen.
Een deel wel natuurlijk. Maar feitelijk komt dat op hetzelfde neer. Als een Afrikaans asielzoekerspaar hier in Nederland gaat wonen en zijn kinderen hier krijgt, dan is dat Afrikaanse bevolkingsgroei die in Nederland terecht komt. Want waren die Afrikanen hier niet gekomen, hadden zij hun kinderen daar gekomen.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Komen die uit Afrika? Niet uit Suriname of de Antillen? Of sterker nog: zijn die kinderen niet gewoon in Nederland geboren?
Ah, je ziet het als een raciale kwestie...quote:Op zondag 8 juni 2014 09:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een deel wel natuurlijk. Maar feitelijk komt dat op hetzelfde neer. Als een Afrikaans asielzoekerspaar hier in Nederland gaat wonen en zijn kinderen hier krijgt, dan is dat Afrikaanse bevolkingsgroei die in Nederland terecht komt. Want waren die Afrikanen hier niet gekomen, hadden zij hun kinderen daar gekomen.
Het is dus een groei die niet in Afrika maar in Nederland terecht komt. Wat mij betreft dus export van bevolkingsgroei.
Het gaat niet om ras. Wat ik zeg is dat de bevolkingsgroei in Afrika deels elders terecht zal komen. Dat gebeurt ook in de praktijk. Al waren Afrikanen hagelblank, dan bleef dat nog hetzelfdequote:Op zondag 8 juni 2014 09:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, je ziet het als een raciale kwestie...
Dan begreep ik je verkeerd. Ik dacht dat je zei dat je te veel negers zag op Amsterdamse basisscholen en dat die volgens jou allemaal uit Afrika kwamen. Toen zei ik dat de kans ook vrij groot is dat ze uit Suriname, van de Antillen of gewoon uit Nederland kwamen en toen zei jij dat dat eigenlijk dus gewoon Afrikaanse bevolkingsgroei is. Maar met rassenkwesties heeft dat niets te maken. Zoiets.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet om ras. Wat ik zeg is dat de bevolkingsgroei in Afrika deels elders terecht zal komen. Dat gebeurt ook in de praktijk.
Daarom kun je niet zeggen dat het een Afrikaasn probleem blijft.
Lees die post eens goed. Ik zei dat als een uit Afrika gekomen paar hier kinderen krijgt, zijn die kinderen welliswaar in Nederland geboren, maar het is wel Afrikaanse bevolkingsgroei die hier terecht komt.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan begreep ik je verkeerd. Ik dacht dat je zei dat je te veel negers zag op Amsterdamse basisscholen en dat die volgens jou allemaal uit Afrika kwamen. Toen zei ik dat de kans ook vrij groot is dat ze uit Suriname, van de Antillen of gewoon uit Nederland kwamen en toen zei jij dat dat eigenlijk dus gewoon Afrikaanse bevolkingsgroei is. Maar met rassenkwesties heeft dat niets te maken. Zoiets.
O, dan moeten er vrij veel dood. Wie?quote:Op zondag 8 juni 2014 09:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lees die post eens goed. Ik zei dat als een uit Afrika gekomen paar hier kinderen krijgt, zijn die kinderen welliswaar in Nederland geboren, maar het is wel Afrikaanse bevolkingsgroei die hier terecht komt.
Ik zie gewoon meer toekomst in een stabiele wereldbevolking van 1 miljard mensen, die onder menswaardige omstandigheden en op een duurzame manier leven, dan in een groeiende wereldbevolking van 8 miljard mensen, waarvan er 5 miljard in ellende leven en die de hele aarde volledig uitputten.
Als de bevolkingsgroei ongeremd doorgaat dan komen er massale hongersnoden en oorlogen. Dat is onvermijdelijk. De bevolkingsgroei moet dus teruggebracht worden. Mensen gaan uiteindelijk vanzelf dood.quote:
Van 7 miljard naar 1 miljard in hoeveel jaar en hoe? Ga jij China overtuigen? En India?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als de bevolkingsgroei ongeremd doorgaat dan komen er massale hongersnoden en oorlogen. Dat is onvermijdelijk. De bevolkingsgroei moet dus teruggebracht worden. Mensen gaan uiteindelijk vanzelf dood.
Ik draag toch geen methode aan? Alles wat ik zeg is dat ik een aarde met 1 miljard mensen in goede omstandigheden prefereer boven een aarde met 8 miljard mensen, waarvan 6 miljard in ellende. Jij komt vervolgens met allerlei methodes aan.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Van 7 miljard naar 1 miljard in hoeveel jaar en hoe? Ga jij China overtuigen? En India?
Ja, ik vind het ook beter als iedereen een Ferrari zou hebben. Geen idee hoe, maar dat maakt niet uit. Daar ga ik niet over.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik draag toch geen methode aan? Alles wat ik zeg is dat ik een aarde met 1 miljard mensen in goede omstandigheden prefereer boven een aarde met 8 miljard mensen, waarvan 6 miljard in ellende. Jij komt vervolgens met allerlei methodes aan.
Als je maar accepteert dat de bevolkingsgroei een gegeven is waaraan toch niks te doen valt, dán kom je op een zeker moment onvermijdelijk in de ellende terecht.
Ja, die van de rest van de wereld ook.quote:China zal trouwens wel loslopen, de bevolkingsgroei daar zal op termijn stabiliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |