abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140644602
Sommige plassen inderdaad altijd twee streepjes. Dan is het lastig.
Bij mij is het ook altijd minstens twee dagen van te voren al knalpositief. Dan heb ik met temperaturen dus altijd alsnog achteraf pas kunnen zien of het goed geschoten was.
Toch ga ik ze nog even opmaken. Koop geen nieuwe meer, heb er nog een stuk of 40. Als dat niet genoeg is stap ik denk ik toch wel naar de huisarts.
pi_140645669
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Sommige mensen plassen altijd twee streepjes geloof ik met een ovu test
Twee dikke strepen is positief.

Malteser hier andersom :D We hebben 6 meisjesnamen en geen enkele jongensnamen. De enige jongensnaam is namelijk hollands met 2 lettergrepen, en qua meisjesnamen hebben we franse namen met 3 of 4 lettergrepen.
Een franse jongensnaam beginnend met de M maar de meisjesnaam die voor mij met stip op 1 staat begint ook met een M dus weer terug bij af :')
Hier is vriend van de lange meisjesnamen en ik van de korte. De jongensnaam die we allebei mooi vinden heeft maar één lettergreep.
pi_140646009
Algemene vraag: weet jullie omgeving dat jullie 'bezig' zijn?
Hier (nog) niet. Vriend en ik houden het voorlopig voor onszelf.

Kan me voorstellen dat het voor dames die een miskraam gehad hebben misschien anders ligt. Of als je de mm in gaat.
pi_140646367
Twee vriendinnen weten het, eentje omdat ik het aan haar vertelde, ik wilde het IRL kwijt maar niet meteen aan al m'n vrienden; meesten zijn er nog niet mee bezig (ben 27). Andere vroeg ernaar.

Ik krijg voor mezelf het gevoel dat er druk opligt als ik het aan mensen ga vertellen, dat ze gaan informeren zodra ik geen wijntje drink of naar m'n buik gaan kijken. Dat zie ik niet zitten, ze horen het wel als het zover is.
pi_140646493
In eerste instantie wist niemand ervan, maar ik weet zeker dat ze het wel vermoedde. We waren tenslotte net getrouwd enzo. Na een tijdje heb ik aan mijn ouders en schoonouders toegegeven dat we bezig waren. Denk toen na een maand of 5. Met de miskraam hebben we meteen verteld (beide ouders mij broertje/zusje en een vriendin van mij) dat ik zwanger was. En ze wisten toen ook meteen dat het mis was. Dat deed ik expres, want ik wilde hun steun als het fout zou gaan. En toen het ook fout ging, heb ik er heel veel aan gehad dat ik bij mijn moeder kon uithuilen. Ook omdat nu mijn broertje en zijn vriendin (overmorgen vrouw) een kindje verwachten vind ik het fijn dat ze ervan weten.
Sindsdien hou ik ze eigenlijk gewoon op de hoogte. Maar ik heb wel gezegd dat ik het zelf wel zou vertellen en dat ik geen vragen wilde. Dat doen ze gelukkig ook netjes.

In maart hebben ze het verteld (van mijn schoonzusjes zwangerschap bedoel ik) aan de familie op een verjaardag en ik kreeg allemaal van die medelijden blikken toegeworpen ondanks dat ik nooit wat heb gezegd. Dus ja, ik weet zeker dat ze weten dat we bezig zijn, of ze ook weten van de miskraam weet ik niet. Ik deed er toen gewoon luchtig over. Leuk he ik word tante! Dat idee.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:26:49 #56
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140647496
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Malteser het volgende:
Algemene vraag: weet jullie omgeving dat jullie 'bezig' zijn?
Hier (nog) niet. Vriend en ik houden het voorlopig voor onszelf.

Kan me voorstellen dat het voor dames die een miskraam gehad hebben misschien anders ligt. Of als je de mm in gaat.
Ook wij houden het bewust voor ons twee, deels omdat mijn vriend dat graag wil.
pi_140648211
Ik ben er sinds mijn miskraam heel open in geworden. Ja, we willen graag een kindje en als het zover is laten we het jullie weten. Door de vrij lange nasleep weten familieleden, vrienden en collega's dat een zwangerschap heel welkom is en eigenlijk vind ik dat wel prettig. De lol om er op zinspelen gaat er op die manier ook lekker rap vanaf ;)
  maandag 2 juni 2014 @ 21:46:31 #58
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140648555
Ja dat hebben wij nu wel heel erg, grapjes en zinspelen enzo. Onze familie vermoed ook wel dat we snel beginnen of al bezig zijn :)

Ohja ik lieg: mijn traject begeleider van school/werk weet het ook, omdat ik moest weten of ik mijn laatste examens nog mag doen als ik zwanger ben (omdat ik mijn dag dagelijkse bezigheden niet meer mag doen als ik zwanger ben, lang leve een geuniformeerde opleiding haha)
  maandag 2 juni 2014 @ 21:47:36 #59
140412 Danaa
🍎
pi_140648613
Hier houden we het voor onszelf!

En oo, dat is soms verdomde moeilijk! Wij hebben enthousiasme die we niet kwijt kunnen.. Laat op de avond tijdens een gezellige bbq met vrienden hadden we constant oogcontact ' of ik bloed voelde/zag '. En dan hoop ik maar dat niemand het ziet, want ik kan niet lachen alsof er niks aan de hand is, ze zien dat aan mijn gezicht.
Daarbij komt ook kijken dat de hevige pijnen van mijn eisprong en menstruatie me ontzettend in de weg zitten als ik in gezelschap ben, niet een klein beetje maar best erg. Had me nooit kunnen voorstellen dat het zo'n pijn kon doen.
Maar voor alsnog gaat het goed om het stil te houden.

Vraagje aan de dames die er wat over kunnen vertellen..
Als mijn eisprong aan de rechterkant is voel ik hem ontzettend, links voel ik hem heeeeeeel minimaal.
Zijn daar verklaringen voor zoals bijv; aan de ene kant meer zenuwen als aan de andere oid?
pi_140649264
Hier weten meer mensen dat we bezig zijn dan eigenlijk de bedoeling was. Heel veel vragen ernaar aangezien we nog niet lang geleden getrouwd zijn. Ik ga het niet ontkennen dat we bezig zijn, maar ze hoeven ook niet iedere maand te vragen of het al gelukt is. Dat krijgt men vanzelf wel te horen als het zover is. Het gaat voornamelijk om collega's waarbij je het in vertrouwen hebt verteld, en vervolgens weet binnen een week iedereen van het team dat we bezig zijn :{
pi_140649657
Hier weten mensen het ook wel... 2 vrienden weten vanaf t begin af aan en wat collega's weten het, die vroegen het direct en dan kan ik niet zo goed liegen. Maar met maar een collega praat ik er verder ook wel eens over, die weet ook wel iets meer. Ik denk dat wel meer mensen in onze omgeving een vermoeden hebben, ik ben namelijk wel echt een mama type.
Zolang mensen zich niet ongevraagd overal mee gaan bemoeien en intieme vragen gaan stellen heb ik er ook niet zoveel moeite mee, het is namelijk iets heel normaals.
pi_140650994
Dank voor alle antwoorden!
Hier weet dus niemand het. Mijn zusje vist er wel enorm naar. Maar ze krijgt geen antwoord. Of niet het antwoord wat ze wil ;).
Ze is jonger dan ik maar al getrouwd en wil nu dus ook eerder zwanger zijn dan ik. Zij wil degene zijn die onze ouders opa en oma maakt en zij 'wil' niet dat ik dat dus als eerste doe.
Als zij dat graag wil, prima. Ik hoop van harte dat het haar gegund is om snel zwanger te raken. Maar ik ga niet op haar wachten. Dat soort dingen zijn niet te plannen. Ik snap het ook niet zo goed, ik heb dat gevoel helemaal niet (dat ik eerst wil zijn).
Lastig. Want moet ik haar nu wel of niet iets zeggen? Wij hebben gekozen voor niet. We houden het voorlopig voor onszelf.
pi_140651160
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef Danaa het volgende:
Hier houden we het voor onszelf!

En oo, dat is soms verdomde moeilijk! Wij hebben enthousiasme die we niet kwijt kunnen.. Laat op de avond tijdens een gezellige bbq met vrienden hadden we constant oogcontact ' of ik bloed voelde/zag '. En dan hoop ik maar dat niemand het ziet, want ik kan niet lachen alsof er niks aan de hand is, ze zien dat aan mijn gezicht.
Daarbij komt ook kijken dat de hevige pijnen van mijn eisprong en menstruatie me ontzettend in de weg zitten als ik in gezelschap ben, niet een klein beetje maar best erg. Had me nooit kunnen voorstellen dat het zo'n pijn kon doen.
Maar voor alsnog gaat het goed om het stil te houden.

Vraagje aan de dames die er wat over kunnen vertellen..
Als mijn eisprong aan de rechterkant is voel ik hem ontzettend, links voel ik hem heeeeeeel minimaal.
Zijn daar verklaringen voor zoals bijv; aan de ene kant meer zenuwen als aan de andere oid?
Ik had rechts ook altijd veel meer last vd eisprong dan links... Geen idee waar m dat in zit...
S. 2014
J. 2016
pi_140651198
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef Risu het volgende:
In eerste instantie wist niemand ervan, maar ik weet zeker dat ze het wel vermoedde. We waren tenslotte net getrouwd enzo. Na een tijdje heb ik aan mijn ouders en schoonouders toegegeven dat we bezig waren. Denk toen na een maand of 5. Met de miskraam hebben we meteen verteld (beide ouders mij broertje/zusje en een vriendin van mij) dat ik zwanger was. En ze wisten toen ook meteen dat het mis was. Dat deed ik expres, want ik wilde hun steun als het fout zou gaan. En toen het ook fout ging, heb ik er heel veel aan gehad dat ik bij mijn moeder kon uithuilen. Ook omdat nu mijn broertje en zijn vriendin (overmorgen vrouw) een kindje verwachten vind ik het fijn dat ze ervan weten.
Sindsdien hou ik ze eigenlijk gewoon op de hoogte. Maar ik heb wel gezegd dat ik het zelf wel zou vertellen en dat ik geen vragen wilde. Dat doen ze gelukkig ook netjes.

In maart hebben ze het verteld (van mijn schoonzusjes zwangerschap bedoel ik) aan de familie op een verjaardag en ik kreeg allemaal van die medelijden blikken toegeworpen ondanks dat ik nooit wat heb gezegd. Dus ja, ik weet zeker dat ze weten dat we bezig zijn, of ze ook weten van de miskraam weet ik niet. Ik deed er toen gewoon luchtig over. Leuk he ik word tante! Dat idee.
Fijn dat je steun had met de miskraam! Ik hoop zo dat je snel twee streepjes plast!

Wij trouwen binnenkort en ook tegen ons zegt men: "en dan kinderen natuurlijk". Wij reageren er luchtig op. Zo van: "als het zover is, hoor je het vanzelf wel een keer maar we hebben het erg fijn met z'n tweetjes."
Ik drink geen alcohol dus daar gaan ze het niet aan merken.
pi_140652131
Hier weten mensen t wel natuurlijk door de mk. Al denken mijn schoonouders geloof ik dat die zwangerschap een ongelukje was. :')
pi_140655485
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, naar mijn idee was het altijd alfabetisch. Het maakt mij verder niet uit, maar ik kan me voorstellen dat het op een gegeven moment niet meer tof is om steeds bovenaan te staan.
Ik ben blij dat ik eens ver boven aan sta ergens :+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140655735
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:30 schreef Malteser het volgende:
Dank voor alle antwoorden!
Hier weet dus niemand het. Mijn zusje vist er wel enorm naar. Maar ze krijgt geen antwoord. Of niet het antwoord wat ze wil ;).
Ze is jonger dan ik maar al getrouwd en wil nu dus ook eerder zwanger zijn dan ik. Zij wil degene zijn die onze ouders opa en oma maakt en zij 'wil' niet dat ik dat dus als eerste doe.
Als zij dat graag wil, prima. Ik hoop van harte dat het haar gegund is om snel zwanger te raken. Maar ik ga niet op haar wachten. Dat soort dingen zijn niet te plannen. Ik snap het ook niet zo goed, ik heb dat gevoel helemaal niet (dat ik eerst wil zijn).
Lastig. Want moet ik haar nu wel of niet iets zeggen? Wij hebben gekozen voor niet. We houden het voorlopig voor onszelf.
Lekker voor jezelf houden.
ik begrijp die drang om als eerste te presteren of afleveren niet.....
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140655908
Waar is mevrouw cactus eigenlijk gebleven?
S. 2014
J. 2016
pi_140657831
Vriendin van me weet het, die is sinds kort ook aan het proberen dus wel fijn dat ik het er met haar over kan hebben. Tijdens een etentje met m'n dansgroep ging het ineens over kinderen en 1 bleek er al een tijdje mee bezig, dus floepte ik eruit dat wij ook net begonnen waren..
Mijn ouders weten het niet en dat wil ik zo houden. Weet bijna zeker dat ik dan goed bedoeld advies krijg dat ik liever niet hoor. Ruim 1,5 jaar geleden was er een kindje bij een familiebijeenkomst. Zei tegen m'n moeder dat wij ooit in de toekomst ook wel een kindje zouden willen. Ze reageerde meteen erg fel en zei dat ze dat veel te vroeg vond en dat ze 30 wel een goede leeftijd vond (toevallig ook net de leeftijd die zij had bij haar 1e kind..). Ben inmiddels ook al 28 en zal dan ook bij de bevalling 29 zijn. Toch ben ik bang voor weer zo'n reactie, dus meld het liever wanneer het zover is. Mijn schoonmoeder weet iig van mijn kinderwens. Zo nu en dan laat ze zich ontglippen dat ze in de toekomst oma zou willen zijn, maar dan zegt ze later weer tegen me dat ik geen haast moet hebben en wel kan wachten.

Eisprong kan ik trouwens zelf nooit voelen helaas.
pi_140659428
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:06 schreef Dottey het volgende:

[..]

Lekker voor jezelf houden.
ik begrijp die drang om als eerste te presteren of afleveren niet.....
Nee, ik dus ook totaal niet. We houden het inderdaad maar voor onszelf. Maar het bracht me aan het twijfelen, heel stom.
pi_140666009
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waar is mevrouw cactus eigenlijk gebleven?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140666094
ik dacht ... nu een week na mijn NOD..... en nog steeds niets... geen vloeien.. geen kramp... pijnlijke borsten 0,75 op de schaal van Risu..... ik ga gewoon nog eens alle testen er tegen aan gooien..

Ovulatie test geeft weer een miniscuul licht streepje aan.
Zwangerschapstest: blanco

Denk dat de eisprong van de vorige keer gewoon niet is afgemaakt door mijn lichaam ofzo..
morgen nog maar eens testen met ovulatietesten....

* Dottey voelt zich ruk
pi_140666547
Dottey :*
pi_140667580
Balen Dottey! Hopelijk snel zekerheid!
pi_140667675
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:27 schreef Dottey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest keihard lachen... :@

Dikke knuffel voor jou :*
S. 2014
J. 2016
pi_140671387
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik moest keihard lachen... :@

Dikke knuffel voor jou :*
:D

ik nog steeds :9

lachen om je eigen grap is eigenlijk :')

* Dottey zegt: mevrouw cactus sorry! Het was eruit voor ik er erg in had :9 Hoop dat jullie de rust een beetje hebben kunnen herpakken. Ben erg benieuwd hoe jullie in het proces zitten! :*
pi_140671643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:11 schreef Dottey het volgende:

[..]

:D

ik nog steeds :9

lachen om je eigen grap is eigenlijk :')

* Dottey zegt: mevrouw cactus sorry! Het was eruit voor ik er erg in had :9 Hoop dat jullie de rust een beetje hebben kunnen herpakken. Ben erg benieuwd hoe jullie in het proces zitten! :*
* gewoonmezelf87 sluit zich bij dottey aan! :*
S. 2014
J. 2016
pi_140673104
Alle remmen zijn hier los, compleet met alle ongemakken ;(
Dus ik kruip definitief in mijn huisje terug, terug naar het rammelaars topic en tot over 3 maandjes :W (whut?? Over 3 maanden al?)
Heeeeel veel succes en ik duim voor heel veel dubbele streepjes de komende 3 maanden!
pi_140674031
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Alle remmen zijn hier los, compleet met alle ongemakken ;(
Dus ik kruip definitief in mijn huisje terug, terug naar het rammelaars topic en tot over 3 maandjes :W (whut?? Over 3 maanden al?)
Heeeeel veel succes en ik duim voor heel veel dubbele streepjes de komende 3 maanden!
Sterkte met de ongemakken. En 3 maanden is echt al heel snel :)!
pi_140682305
Die drie maanden zijn zo voorbij.
Dottey wat een gedoe zeg, misschien krijg je nou alsnog een eisprong ofzo.
Enige advies wat ik kan geven, is blijven batsen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 08:39:07 #81
140412 Danaa
🍎
pi_140696827
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef Dottey het volgende:
ik dacht ... nu een week na mijn NOD..... en nog steeds niets... geen vloeien.. geen kramp... pijnlijke borsten 0,75 op de schaal van Risu..... ik ga gewoon nog eens alle testen er tegen aan gooien..

Ovulatie test geeft weer een miniscuul licht streepje aan.
Zwangerschapstest: blanco

Denk dat de eisprong van de vorige keer gewoon niet is afgemaakt door mijn lichaam ofzo..
morgen nog maar eens testen met ovulatietesten....

* Dottey voelt zich ruk
:*
pi_140697298
Balen Dottey, irritant om even niet te weten hoe het zit.
pi_140697384
Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Ik baal er een beetje van, maar aan de andere kant heb ik nu toch wel regelmaat in mijn cyclus. Mijn nod mag op 9 juli
Dottey, misschien kun je in het weekend nog een keer testen?
pi_140701623
Balen Dottey en Cholula!

Vraagje: Vrijdag 16 mei de laatste pil gehad, maandag 19 mei ongesteld geworden en we zitten nu dus op ruim 2 weken na de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
Heb sinds gisteren een zeurderig gevoel in mijn buik. Het voelt niet als menstruatiekrampen o.i.d. Beetje zeurderig/stekend gevoel zo af en toe. Geen bloedverlies. Voor mij totaal niet herkenbaar. Iemand hier?
pi_140701832
Ovulatiepijn? :)

Ik verwacht volgende week gewoon ongesteld te worden. Mijn gevoel zegt dat ik geen eisprong gehad heb deze maand.
pi_140702130
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:21 schreef rammeltje het volgende:
Ovulatiepijn? :)

Ik verwacht volgende week gewoon ongesteld te worden. Mijn gevoel zegt dat ik geen eisprong gehad heb deze maand.
Humz, zou dat? Dat heb ik dus echt nog nooit gehad, vandaar dat ik het niet herken. Kan het dat ik dat nu dan wel heb?
En dat zou jammer zijn, want we hebben het zondagavond voor het laatst gezellig gehad....
pi_140702199
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:14 schreef Malteser het volgende:
Balen Dottey en Cholula!

Vraagje: Vrijdag 16 mei de laatste pil gehad, maandag 19 mei ongesteld geworden en we zitten nu dus op ruim 2 weken na de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
Heb sinds gisteren een zeurderig gevoel in mijn buik. Het voelt niet als menstruatiekrampen o.i.d. Beetje zeurderig/stekend gevoel zo af en toe. Geen bloedverlies. Voor mij totaal niet herkenbaar. Iemand hier?
klinkt voor mij als een eisprong...

dus kaarsjes aan, lichten uit, en gezelligheid vandaag ;)
S. 2014
J. 2016
pi_140702842
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

klinkt voor mij als een eisprong...

dus kaarsjes aan, lichten uit, en gezelligheid vandaag ;)
Oei, vriend is aan het werk tot 22.00 uur dus dat wordt een latertje ;)
pi_140703326
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:00 schreef Risu het volgende:
Die drie maanden zijn zo voorbij.
Dottey wat een gedoe zeg, misschien krijg je nou alsnog een eisprong ofzo.
Enige advies wat ik kan geven, is blijven batsen.
manlief die veel moet overwerken... en gisteren de shell die in onze achtertuin aan het ontploffen is gooide letterlijk roet in het eten... :(
pi_140703513
Malteser, ik had zoiets geloof ik ook in de eerste paar weken na het stoppen met de pil, ik dacht eerst ook eisprong (maar dat voelde ik vroeger nooit) maar denk nu dat het gewoon ontpillen was. Na eerste 'gewone' menstruatie na het stoppen heb ik er nooit meer last van gehad.
pi_140708215
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:16 schreef Minarosa het volgende:
Malteser, ik had zoiets geloof ik ook in de eerste paar weken na het stoppen met de pil, ik dacht eerst ook eisprong (maar dat voelde ik vroeger nooit) maar denk nu dat het gewoon ontpillen was. Na eerste 'gewone' menstruatie na het stoppen heb ik er nooit meer last van gehad.
Ah, dank je! Ik voelde vroeger namelijk ook nooit mijn eisprong. We zien wel wat mijn lijf doet, gewoon rustig afwachten.
pi_140708710
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:16 schreef Minarosa het volgende:
Hier ook. En ook ontpillen.
pi_140746558
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:14 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hier ook. En ook ontpillen.
Ik verwacht dat dat hier ook het geval is. Heb het gevoel in mijn buik al vanaf dinsdag. Gisteren wel het advies van gewoonmezelf opgevolgd ;).
Maar ik neem niet aan dat je je eisprong 3 dagen voelt in je buik? Of ben ik naïef nu? Ik dacht zo goed ingelezen te zijn vooraf maar nu het echt mezelf betreft, weet ik er ineens niks meer van. Zo stom! 15 jaar lang de pil geslikt, dus ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen.

Ben nu een kleine maand gestopt, zijn er meer mensen die een groot verschil bemerkten in libido........ Laat ik het zo zeggen: Vriend is blij.
pi_140747668
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:04 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik verwacht dat dat hier ook het geval is. Heb het gevoel in mijn buik al vanaf dinsdag. Gisteren wel het advies van gewoonmezelf opgevolgd ;).
Maar ik neem niet aan dat je je eisprong 3 dagen voelt in je buik? Of ben ik naïef nu? Ik dacht zo goed ingelezen te zijn vooraf maar nu het echt mezelf betreft, weet ik er ineens niks meer van. Zo stom! 15 jaar lang de pil geslikt, dus ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen.

Ben nu een kleine maand gestopt, zijn er meer mensen die een groot verschil bemerkten in libido........ Laat ik het zo zeggen: Vriend is blij.
eisprong duurt geloof ik 15-20 minuten...
aanloop ernaar kan ook een soort druk geven.. geloof ik.
Maar dat voel ik zelf nooit ;)
pi_140749027
quote:

[..]

ik had 1-2 dagen een vervelend gevoel en echt pijnlijk vaak maar een paar uur.
S. 2014
J. 2016
pi_140749863
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik had 1-2 dagen een vervelend gevoel en echt pijnlijk vaak maar een paar uur.
Ah oké! Pijnlijk kan ik het niet noemen. Het steekt af en toe een beetje. Maar goed, we gaan gewoon eens afwachten wat er gebeurt. Ik ben zeer benieuwd!
pi_140751846
Vandaag eindelijk bij de huisarts geweest en m'n gevoel klopte, de bobbels in m'n borsten zijn gezwollen melkklieren. Waarom dat vanaf m'n menstruatie is en nog steeds zo is geen idee, het was niet gek in ieder geval. Ze vroeg nog of ik de pil gebruik, nee 6 maanden niet meer. Of ik dan zwanger wilden worden, ja dus. Kreeg meteen te horen "vind je dat nou wel verstandig?" En zelfs "dan zal je wel heel streng in de gaten gehouden worden!". Argh, ik weet dat ze me vaker heeft gezien in periodes dat het niet zo goed ging en ik zwaar depressief was. Maar sinds een paar jaar gaat het beter, zeker sinds ik mijn vriend ken! Gaat al tijden zoveel beter dan paar jaar terug en zit nog steeds een stijgende lijn in. Zei maar niet veel maar was me er van binnen behoorlijk over op aan het winden. Dat laatste vond ik vooral nergens op slaan eigenlijk, ben gezond en verder vind ik het ook behoorlijk goed gaan!

Zo dat moest er even uit :P
pi_140751958
quote:
Ja! :9
En eenmaal zwanger werd dat nog een factor 10 erger tot het punt waarop hij vroeg of hij alsjeblieft mocht gaan slapen, want hij moest ook weer vroeg z'n nest uit.
pi_140752422
Ik lachte hardop in de trein, mental image van uitgeputte en smekende vriend die alsjeblieft wil slapen terwijl vriendinlief hyperactief doorknuffelt.
pi_140752604
Haha! Ik heb dat eigenlijk alleen net na het stoppen van de pil gehad. Nu niet meer, hoeveel zin ik heb gaat meer met vlagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')