Hier is vriend van de lange meisjesnamen en ik van de korte. De jongensnaam die we allebei mooi vinden heeft maar één lettergreep.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Sommige mensen plassen altijd twee streepjes geloof ik met een ovu test
Twee dikke strepen is positief.
Malteser hier andersomWe hebben 6 meisjesnamen en geen enkele jongensnamen. De enige jongensnaam is namelijk hollands met 2 lettergrepen, en qua meisjesnamen hebben we franse namen met 3 of 4 lettergrepen.
Een franse jongensnaam beginnend met de M maar de meisjesnaam die voor mij met stip op 1 staat begint ook met een M dus weer terug bij af
Ook wij houden het bewust voor ons twee, deels omdat mijn vriend dat graag wil.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Malteser het volgende:
Algemene vraag: weet jullie omgeving dat jullie 'bezig' zijn?
Hier (nog) niet. Vriend en ik houden het voorlopig voor onszelf.
Kan me voorstellen dat het voor dames die een miskraam gehad hebben misschien anders ligt. Of als je de mm in gaat.
Ik had rechts ook altijd veel meer last vd eisprong dan links... Geen idee waar m dat in zit...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef Danaa het volgende:
Hier houden we het voor onszelf!
En oo, dat is soms verdomde moeilijk! Wij hebben enthousiasme die we niet kwijt kunnen.. Laat op de avond tijdens een gezellige bbq met vrienden hadden we constant oogcontact ' of ik bloed voelde/zag '. En dan hoop ik maar dat niemand het ziet, want ik kan niet lachen alsof er niks aan de hand is, ze zien dat aan mijn gezicht.
Daarbij komt ook kijken dat de hevige pijnen van mijn eisprong en menstruatie me ontzettend in de weg zitten als ik in gezelschap ben, niet een klein beetje maar best erg. Had me nooit kunnen voorstellen dat het zo'n pijn kon doen.
Maar voor alsnog gaat het goed om het stil te houden.
Vraagje aan de dames die er wat over kunnen vertellen..
Als mijn eisprong aan de rechterkant is voel ik hem ontzettend, links voel ik hem heeeeeeel minimaal.
Zijn daar verklaringen voor zoals bijv; aan de ene kant meer zenuwen als aan de andere oid?
Fijn dat je steun had met de miskraam! Ik hoop zo dat je snel twee streepjes plast!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef Risu het volgende:
In eerste instantie wist niemand ervan, maar ik weet zeker dat ze het wel vermoedde. We waren tenslotte net getrouwd enzo. Na een tijdje heb ik aan mijn ouders en schoonouders toegegeven dat we bezig waren. Denk toen na een maand of 5. Met de miskraam hebben we meteen verteld (beide ouders mij broertje/zusje en een vriendin van mij) dat ik zwanger was. En ze wisten toen ook meteen dat het mis was. Dat deed ik expres, want ik wilde hun steun als het fout zou gaan. En toen het ook fout ging, heb ik er heel veel aan gehad dat ik bij mijn moeder kon uithuilen. Ook omdat nu mijn broertje en zijn vriendin (overmorgen vrouw) een kindje verwachten vind ik het fijn dat ze ervan weten.
Sindsdien hou ik ze eigenlijk gewoon op de hoogte. Maar ik heb wel gezegd dat ik het zelf wel zou vertellen en dat ik geen vragen wilde. Dat doen ze gelukkig ook netjes.
In maart hebben ze het verteld (van mijn schoonzusjes zwangerschap bedoel ik) aan de familie op een verjaardag en ik kreeg allemaal van die medelijden blikken toegeworpen ondanks dat ik nooit wat heb gezegd. Dus ja, ik weet zeker dat ze weten dat we bezig zijn, of ze ook weten van de miskraam weet ik niet. Ik deed er toen gewoon luchtig over. Leuk he ik word tante! Dat idee.
Ik ben blij dat ik eens ver boven aan sta ergensquote:Op maandag 2 juni 2014 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, naar mijn idee was het altijd alfabetisch. Het maakt mij verder niet uit, maar ik kan me voorstellen dat het op een gegeven moment niet meer tof is om steeds bovenaan te staan.
Lekker voor jezelf houden.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:30 schreef Malteser het volgende:
Dank voor alle antwoorden!
Hier weet dus niemand het. Mijn zusje vist er wel enorm naar. Maar ze krijgt geen antwoord. Of niet het antwoord wat ze wil.
Ze is jonger dan ik maar al getrouwd en wil nu dus ook eerder zwanger zijn dan ik. Zij wil degene zijn die onze ouders opa en oma maakt en zij 'wil' niet dat ik dat dus als eerste doe.
Als zij dat graag wil, prima. Ik hoop van harte dat het haar gegund is om snel zwanger te raken. Maar ik ga niet op haar wachten. Dat soort dingen zijn niet te plannen. Ik snap het ook niet zo goed, ik heb dat gevoel helemaal niet (dat ik eerst wil zijn).
Lastig. Want moet ik haar nu wel of niet iets zeggen? Wij hebben gekozen voor niet. We houden het voorlopig voor onszelf.
Nee, ik dus ook totaal niet. We houden het inderdaad maar voor onszelf. Maar het bracht me aan het twijfelen, heel stom.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lekker voor jezelf houden.
ik begrijp die drang om als eerste te presteren of afleveren niet.....
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waar is mevrouw cactus eigenlijk gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:27 schreef Dottey het volgende:
[..]Ik moest keihard lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dikke knuffel voor jou
S. 2014
J. 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |