quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen...![]()
Dikke knuffel voor jou
* gewoonmezelf87 sluit zich bij dottey aan!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:11 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
ik nog steeds![]()
lachen om je eigen grap is eigenlijk
* Dottey zegt: mevrouw cactus sorry! Het was eruit voor ik er erg in hadHoop dat jullie de rust een beetje hebben kunnen herpakken. Ben erg benieuwd hoe jullie in het proces zitten!
Sterkte met de ongemakken. En 3 maanden is echt al heel snelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Alle remmen zijn hier los, compleet met alle ongemakken![]()
Dus ik kruip definitief in mijn huisje terug, terug naar het rammelaars topic en tot over 3 maandjes(whut?? Over 3 maanden al?)
Heeeeel veel succes en ik duim voor heel veel dubbele streepjes de komende 3 maanden!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef Dottey het volgende:
ik dacht ... nu een week na mijn NOD..... en nog steeds niets... geen vloeien.. geen kramp... pijnlijke borsten 0,75 op de schaal van Risu..... ik ga gewoon nog eens alle testen er tegen aan gooien..
Ovulatie test geeft weer een miniscuul licht streepje aan.
Zwangerschapstest: blanco
Denk dat de eisprong van de vorige keer gewoon niet is afgemaakt door mijn lichaam ofzo..
morgen nog maar eens testen met ovulatietesten....
* Dottey voelt zich ruk
Humz, zou dat? Dat heb ik dus echt nog nooit gehad, vandaar dat ik het niet herken. Kan het dat ik dat nu dan wel heb?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:21 schreef rammeltje het volgende:
Ovulatiepijn?![]()
Ik verwacht volgende week gewoon ongesteld te worden. Mijn gevoel zegt dat ik geen eisprong gehad heb deze maand.
klinkt voor mij als een eisprong...quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:14 schreef Malteser het volgende:
Balen Dottey en Cholula!
Vraagje: Vrijdag 16 mei de laatste pil gehad, maandag 19 mei ongesteld geworden en we zitten nu dus op ruim 2 weken na de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
Heb sinds gisteren een zeurderig gevoel in mijn buik. Het voelt niet als menstruatiekrampen o.i.d. Beetje zeurderig/stekend gevoel zo af en toe. Geen bloedverlies. Voor mij totaal niet herkenbaar. Iemand hier?
Oei, vriend is aan het werk tot 22.00 uur dus dat wordt een latertjequote:Op woensdag 4 juni 2014 12:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
klinkt voor mij als een eisprong...
dus kaarsjes aan, lichten uit, en gezelligheid vandaag
manlief die veel moet overwerken... en gisteren de shell die in onze achtertuin aan het ontploffen is gooide letterlijk roet in het eten...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:00 schreef Risu het volgende:
Die drie maanden zijn zo voorbij.
Dottey wat een gedoe zeg, misschien krijg je nou alsnog een eisprong ofzo.
Enige advies wat ik kan geven, is blijven batsen.
Ah, dank je! Ik voelde vroeger namelijk ook nooit mijn eisprong. We zien wel wat mijn lijf doet, gewoon rustig afwachten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:16 schreef Minarosa het volgende:
Malteser, ik had zoiets geloof ik ook in de eerste paar weken na het stoppen met de pil, ik dacht eerst ook eisprong (maar dat voelde ik vroeger nooit) maar denk nu dat het gewoon ontpillen was. Na eerste 'gewone' menstruatie na het stoppen heb ik er nooit meer last van gehad.
Hier ook. En ook ontpillen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:16 schreef Minarosa het volgende:
Malteser, ik had zoiets geloof ik ook in de eerste paar weken na het stoppen met de pil, ik dacht eerst ook eisprong (maar dat voelde ik vroeger nooit) maar denk nu dat het gewoon ontpillen was. Na eerste 'gewone' menstruatie na het stoppen heb ik er nooit meer last van gehad.
Ik verwacht dat dat hier ook het geval is. Heb het gevoel in mijn buik al vanaf dinsdag. Gisteren wel het advies van gewoonmezelf opgevolgdquote:
eisprong duurt geloof ik 15-20 minuten...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:04 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat hier ook het geval is. Heb het gevoel in mijn buik al vanaf dinsdag. Gisteren wel het advies van gewoonmezelf opgevolgd.
Maar ik neem niet aan dat je je eisprong 3 dagen voelt in je buik? Of ben ik naïef nu? Ik dacht zo goed ingelezen te zijn vooraf maar nu het echt mezelf betreft, weet ik er ineens niks meer van. Zo stom! 15 jaar lang de pil geslikt, dus ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen.
Ben nu een kleine maand gestopt, zijn er meer mensen die een groot verschil bemerkten in libido........ Laat ik het zo zeggen: Vriend is blij.
ik had 1-2 dagen een vervelend gevoel en echt pijnlijk vaak maar een paar uur.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:04 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat hier ook het geval is. Heb het gevoel in mijn buik al vanaf dinsdag. Gisteren wel het advies van gewoonmezelf opgevolgd.
Maar ik neem niet aan dat je je eisprong 3 dagen voelt in je buik? Of ben ik naïef nu? Ik dacht zo goed ingelezen te zijn vooraf maar nu het echt mezelf betreft, weet ik er ineens niks meer van. Zo stom! 15 jaar lang de pil geslikt, dus ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen.
Ben nu een kleine maand gestopt, zijn er meer mensen die een groot verschil bemerkten in libido........ Laat ik het zo zeggen: Vriend is blij.
Ah oké! Pijnlijk kan ik het niet noemen. Het steekt af en toe een beetje. Maar goed, we gaan gewoon eens afwachten wat er gebeurt. Ik ben zeer benieuwd!quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik had 1-2 dagen een vervelend gevoel en echt pijnlijk vaak maar een paar uur.
Ja!quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:04 schreef Malteser het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |