abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140671387
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik moest keihard lachen... :@

Dikke knuffel voor jou :*
:D

ik nog steeds :9

lachen om je eigen grap is eigenlijk :')

* Dottey zegt: mevrouw cactus sorry! Het was eruit voor ik er erg in had :9 Hoop dat jullie de rust een beetje hebben kunnen herpakken. Ben erg benieuwd hoe jullie in het proces zitten! :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140671643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:11 schreef Dottey het volgende:

[..]

:D

ik nog steeds :9

lachen om je eigen grap is eigenlijk :')

* Dottey zegt: mevrouw cactus sorry! Het was eruit voor ik er erg in had :9 Hoop dat jullie de rust een beetje hebben kunnen herpakken. Ben erg benieuwd hoe jullie in het proces zitten! :*
* gewoonmezelf87 sluit zich bij dottey aan! :*
S. 2014
J. 2016
pi_140673104
Alle remmen zijn hier los, compleet met alle ongemakken ;(
Dus ik kruip definitief in mijn huisje terug, terug naar het rammelaars topic en tot over 3 maandjes :W (whut?? Over 3 maanden al?)
Heeeeel veel succes en ik duim voor heel veel dubbele streepjes de komende 3 maanden!
pi_140674031
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Alle remmen zijn hier los, compleet met alle ongemakken ;(
Dus ik kruip definitief in mijn huisje terug, terug naar het rammelaars topic en tot over 3 maandjes :W (whut?? Over 3 maanden al?)
Heeeeel veel succes en ik duim voor heel veel dubbele streepjes de komende 3 maanden!
Sterkte met de ongemakken. En 3 maanden is echt al heel snel :)!
pi_140682305
Die drie maanden zijn zo voorbij.
Dottey wat een gedoe zeg, misschien krijg je nou alsnog een eisprong ofzo.
Enige advies wat ik kan geven, is blijven batsen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 08:39:07 #81
140412 Danaa
🍎
pi_140696827
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef Dottey het volgende:
ik dacht ... nu een week na mijn NOD..... en nog steeds niets... geen vloeien.. geen kramp... pijnlijke borsten 0,75 op de schaal van Risu..... ik ga gewoon nog eens alle testen er tegen aan gooien..

Ovulatie test geeft weer een miniscuul licht streepje aan.
Zwangerschapstest: blanco

Denk dat de eisprong van de vorige keer gewoon niet is afgemaakt door mijn lichaam ofzo..
morgen nog maar eens testen met ovulatietesten....

* Dottey voelt zich ruk
:*
pi_140697298
Balen Dottey, irritant om even niet te weten hoe het zit.
pi_140697384
Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Ik baal er een beetje van, maar aan de andere kant heb ik nu toch wel regelmaat in mijn cyclus. Mijn nod mag op 9 juli
Dottey, misschien kun je in het weekend nog een keer testen?
pi_140701623
Balen Dottey en Cholula!

Vraagje: Vrijdag 16 mei de laatste pil gehad, maandag 19 mei ongesteld geworden en we zitten nu dus op ruim 2 weken na de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
Heb sinds gisteren een zeurderig gevoel in mijn buik. Het voelt niet als menstruatiekrampen o.i.d. Beetje zeurderig/stekend gevoel zo af en toe. Geen bloedverlies. Voor mij totaal niet herkenbaar. Iemand hier?
pi_140701832
Ovulatiepijn? :)

Ik verwacht volgende week gewoon ongesteld te worden. Mijn gevoel zegt dat ik geen eisprong gehad heb deze maand.
pi_140702130
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:21 schreef rammeltje het volgende:
Ovulatiepijn? :)

Ik verwacht volgende week gewoon ongesteld te worden. Mijn gevoel zegt dat ik geen eisprong gehad heb deze maand.
Humz, zou dat? Dat heb ik dus echt nog nooit gehad, vandaar dat ik het niet herken. Kan het dat ik dat nu dan wel heb?
En dat zou jammer zijn, want we hebben het zondagavond voor het laatst gezellig gehad....
pi_140702199
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:14 schreef Malteser het volgende:
Balen Dottey en Cholula!

Vraagje: Vrijdag 16 mei de laatste pil gehad, maandag 19 mei ongesteld geworden en we zitten nu dus op ruim 2 weken na de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
Heb sinds gisteren een zeurderig gevoel in mijn buik. Het voelt niet als menstruatiekrampen o.i.d. Beetje zeurderig/stekend gevoel zo af en toe. Geen bloedverlies. Voor mij totaal niet herkenbaar. Iemand hier?
klinkt voor mij als een eisprong...

dus kaarsjes aan, lichten uit, en gezelligheid vandaag ;)
S. 2014
J. 2016
pi_140702842
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

klinkt voor mij als een eisprong...

dus kaarsjes aan, lichten uit, en gezelligheid vandaag ;)
Oei, vriend is aan het werk tot 22.00 uur dus dat wordt een latertje ;)
pi_140703326
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:00 schreef Risu het volgende:
Die drie maanden zijn zo voorbij.
Dottey wat een gedoe zeg, misschien krijg je nou alsnog een eisprong ofzo.
Enige advies wat ik kan geven, is blijven batsen.
manlief die veel moet overwerken... en gisteren de shell die in onze achtertuin aan het ontploffen is gooide letterlijk roet in het eten... :(
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140703513
Malteser, ik had zoiets geloof ik ook in de eerste paar weken na het stoppen met de pil, ik dacht eerst ook eisprong (maar dat voelde ik vroeger nooit) maar denk nu dat het gewoon ontpillen was. Na eerste 'gewone' menstruatie na het stoppen heb ik er nooit meer last van gehad.
pi_140708215
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:16 schreef Minarosa het volgende:
Malteser, ik had zoiets geloof ik ook in de eerste paar weken na het stoppen met de pil, ik dacht eerst ook eisprong (maar dat voelde ik vroeger nooit) maar denk nu dat het gewoon ontpillen was. Na eerste 'gewone' menstruatie na het stoppen heb ik er nooit meer last van gehad.
Ah, dank je! Ik voelde vroeger namelijk ook nooit mijn eisprong. We zien wel wat mijn lijf doet, gewoon rustig afwachten.
pi_140708710
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:16 schreef Minarosa het volgende:
Hier ook. En ook ontpillen.
pi_140746558
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:14 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hier ook. En ook ontpillen.
Ik verwacht dat dat hier ook het geval is. Heb het gevoel in mijn buik al vanaf dinsdag. Gisteren wel het advies van gewoonmezelf opgevolgd ;).
Maar ik neem niet aan dat je je eisprong 3 dagen voelt in je buik? Of ben ik naïef nu? Ik dacht zo goed ingelezen te zijn vooraf maar nu het echt mezelf betreft, weet ik er ineens niks meer van. Zo stom! 15 jaar lang de pil geslikt, dus ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen.

Ben nu een kleine maand gestopt, zijn er meer mensen die een groot verschil bemerkten in libido........ Laat ik het zo zeggen: Vriend is blij.
pi_140747668
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:04 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik verwacht dat dat hier ook het geval is. Heb het gevoel in mijn buik al vanaf dinsdag. Gisteren wel het advies van gewoonmezelf opgevolgd ;).
Maar ik neem niet aan dat je je eisprong 3 dagen voelt in je buik? Of ben ik naïef nu? Ik dacht zo goed ingelezen te zijn vooraf maar nu het echt mezelf betreft, weet ik er ineens niks meer van. Zo stom! 15 jaar lang de pil geslikt, dus ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen.

Ben nu een kleine maand gestopt, zijn er meer mensen die een groot verschil bemerkten in libido........ Laat ik het zo zeggen: Vriend is blij.
eisprong duurt geloof ik 15-20 minuten...
aanloop ernaar kan ook een soort druk geven.. geloof ik.
Maar dat voel ik zelf nooit ;)
pi_140749027
quote:

[..]

ik had 1-2 dagen een vervelend gevoel en echt pijnlijk vaak maar een paar uur.
S. 2014
J. 2016
pi_140749863
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik had 1-2 dagen een vervelend gevoel en echt pijnlijk vaak maar een paar uur.
Ah oké! Pijnlijk kan ik het niet noemen. Het steekt af en toe een beetje. Maar goed, we gaan gewoon eens afwachten wat er gebeurt. Ik ben zeer benieuwd!
pi_140751846
Vandaag eindelijk bij de huisarts geweest en m'n gevoel klopte, de bobbels in m'n borsten zijn gezwollen melkklieren. Waarom dat vanaf m'n menstruatie is en nog steeds zo is geen idee, het was niet gek in ieder geval. Ze vroeg nog of ik de pil gebruik, nee 6 maanden niet meer. Of ik dan zwanger wilden worden, ja dus. Kreeg meteen te horen "vind je dat nou wel verstandig?" En zelfs "dan zal je wel heel streng in de gaten gehouden worden!". Argh, ik weet dat ze me vaker heeft gezien in periodes dat het niet zo goed ging en ik zwaar depressief was. Maar sinds een paar jaar gaat het beter, zeker sinds ik mijn vriend ken! Gaat al tijden zoveel beter dan paar jaar terug en zit nog steeds een stijgende lijn in. Zei maar niet veel maar was me er van binnen behoorlijk over op aan het winden. Dat laatste vond ik vooral nergens op slaan eigenlijk, ben gezond en verder vind ik het ook behoorlijk goed gaan!

Zo dat moest er even uit :P
pi_140751958
quote:
Ja! :9
En eenmaal zwanger werd dat nog een factor 10 erger tot het punt waarop hij vroeg of hij alsjeblieft mocht gaan slapen, want hij moest ook weer vroeg z'n nest uit.
pi_140752422
Ik lachte hardop in de trein, mental image van uitgeputte en smekende vriend die alsjeblieft wil slapen terwijl vriendinlief hyperactief doorknuffelt.
pi_140752604
Haha! Ik heb dat eigenlijk alleen net na het stoppen van de pil gehad. Nu niet meer, hoeveel zin ik heb gaat meer met vlagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')