Of alle hoogtepunten van Fatima bij VI Vandaag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niet het 'wat kan ze hockeyen he' fragment laten zien
De Zoncolan staat al maandenlang met hoofdletters in mijn agenda kut. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga ook de Giro etappe moeten missen
boeiend, zou nog steeds gevenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ze heeft een beetje een brede bek gekregen.
Ik kan ook niet kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Zoncolan staat al maandenlang met hoofdletters in mijn agenda kut. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Iemand wil zijn verjaardag vieren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Zoncolan staat al maandenlang met hoofdletters in mijn agenda kut. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Oké Webschip.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:41 schreef Webschip het volgende:
Na het roken, uiteraard sport. Noblesse oblige.
quote:
Veel plezier bij de schoonfamilie jongens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand wil zijn verjaardag vieren.
Sportquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:41 schreef Webschip het volgende:
Na het roken, uiteraard sport. Noblesse oblige.
Zwijg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier bij de schoonfamilie jongens.
Ik zal je op de hoogte houden via DM ok?quote:
Sport is verdieping.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik had liever wat meer verdieping gezien.
Doe je best, ik ben wel erg benieuwd naar je tourcoach selectie, hoe denkt een Mani buiten de doos.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal je op de hoogte houden via DM ok?
Haha.
Sport he, dan komt hij niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
Waar is onze elfletterige vriend eigenlijk?
Bibliotheek.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
Mijn geheime wapen: Jos van Emden, die is nu in de zevende hemel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe je best, ik ben wel erg benieuwd naar je tourcoach selectie, hoe denkt een Mani buiten de doos.
Je verwacht het niet maar hij is ook een anti-rook fundamentalist.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ik ga gewoon voor de Colombianen en daarmee basta.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn geheime wapen: Jos van Emden, die is nu in de zevende hemel.
Ik heb inderdaad een ongelofelijke erectie gekregen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:47 schreef tralalala het volgende:
https://bitcoinwisdom.com/
Hier naar kijken is leuker
Mooi manquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een ongelofelijke erectie gekregen.
Drie weken te laat, maar je hebt je lesje geleerd. Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor de Colombianen en daarmee basta.
Dat is meer oppervlakkig.quote:
Jouw UIquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is meer oppervlakkig.
Ik zie liever een mooi college van dr. E . de Roy van Zuydewijn. Niet te verwarren met Roy Donders.
Die hockey man lijkt wel wat op De Roy van Zuypesteijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zie liever een mooi college van dr. E . de Roy van Zuydewijn. Niet te verwarren met Roy Donders.
Soort Windows 95 icoontje ofzo, echt een verschrikking om naar te kijken.quote:
Uh, ja, okequote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Sowieso Bodar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie UI van George Bush jr. Ik hen ook eentje van dhr Bodar. Welke ?
Nu ga jij mij dat team natuurlijk DM'en.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers vindt dat mijn Tourcoach team voldoende Colombiaantjes bevat.
Dit is veelzeggend.
Skeerenveenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ze spreekt de SCH uit als SK, Volendamse ziekte.
Nee want jij hebt mij ook nog nooit jouw team gestuurd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu ga jij mij dat team natuurlijk DM'en.
Kattuks.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ze spreekt de SCH uit als SK, Volendamse ziekte.
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee want jij hebt mij ook nog nooit jouw team gestuurd.
Ik heb al 3 keer mijn team naar jouw gestuurd. Dus laat zien flikker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb je toen nog aan zitten passen.
Dit zijn onwaarheden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer mijn team naar jouw gestuurd. Dus laat zien flikker.
Sebastian Henao is geen geheim wapen, nu je het zegt. Ik ben bijna 100% zeker dat we precies hetzelfde team hebben.quote:
Gooi het maar aan de grote klok.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sebastian Henao is geen geheim wapen, nu je het zegt. Ik ben bijna 100% zeker dat we precies hetzelfde team hebben.
Wot?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:57 schreef alors het volgende:
Die minachtende toon van Jort. Nederlandse landbouw is juist innovatief en ontzettend modern.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gooi het maar aan de grote klok.
Elfletterig had een toffe voor je gemaakt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie UI van George Bush jr. Ik hen ook eentje van dhr Bodar. Welke ?
http://thinfi.com/eo9quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sebastian Henao is geen geheim wapen, nu je het zegt. Ik ben bijna 100% zeker dat we precies hetzelfde team hebben.
Daar zit een password op. En het is niet Alba.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://thinfi.com/eo9
Hier is mijn team.
Als je mij echt kent raad je het wachtwoordquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zit een password op. En het is niet Alba.
alba werkt ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je mij echt kent raad je het wachtwoord
Als je mij niet kent kom je er niet achter
Ik heb net al mijn team gepost idioot, laat die van jou zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat we online vrienden waren![]()
iSketchquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even kijken of er nog een isketch partij is.
Leuk spel is dat. Heb het best wel vaak gedaan een paar jaar terugquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal even aan de haxballers vragen of ze dat willen doen.
Ditquote:
Ja doe ik maar dat duurt altijd evenquote:
Daar ben ik dan!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je moet trouwens naar User created rooms gaan en dan FOK!
Die is ook leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Elfletterig had een toffe voor je gemaakt.
Heb jij De_Pel naar boven zien vliegen vandaag ouwe reus?quote:
Kan jij niet eens op tekenles ofzo?quote:
Nou en of, dat was absoluut indrukwekkend. Maar of hij het nog kan in een lange etappe eindigend op die nare, steile, vervelende Zoncolan? Ik weet het niet pik, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij De_Pel naar boven zien vliegen vandaag ouwe reus?
De top 9 van morgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou en of, dat was absoluut indrukwekkend. Maar of hij het nog kan in een lange etappe eindigend op die nare, steile, vervelende Zoncolan? Ik weet het niet pik, ik weet het niet.
Nou als ik even naar de ranglijst kijk weet ik het wel, ik heb gelijk!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou en of, dat was absoluut indrukwekkend. Maar of hij het nog kan in een lange etappe eindigend op die nare, steile, vervelende Zoncolan? Ik weet het niet pik, ik weet het niet.
Dit vind ik geen leuke opmerking trouwens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou als ik even naar de ranglijst kijk weet ik het wel, ik heb gelijk!
Daarbij is Jan lekker slankquote:Op maandag 2 juni 2014 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
daarom zit hij er ook drie per week.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig heeft Johan niks met dat tv-wereldje in Hilversum
quote:Hoe gevaarlijk zijn jihadstrijders die terugkeren naar het Westen? Abdelkarim Honing kent verschillende Nederlandse Syriëgangers en Pieter Nanninga doet onderzoek naar zelfmoordvideo's van jihadstrijders.
Oh nee niet weer zo'n relimongool, verpest de hele uitzending.quote:
Uitzending met vd Vlies was niks mis mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh nee niet weer zo'n relimongool, verpest de hele uitzending.
Kan best eens leuk worden in combinatie met Johan.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh nee niet weer zo'n relimongool, verpest de hele uitzending.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Zou Johan voor of tegen een WK in kwatar zijn?
Als hij daar kan werken met een presentator die onder zijn handdoek goed geföhnd is, gaat hij daar direct naartoe.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Zou Johan voor of tegen een WK in kwatar zijn?
Teringquote:Op maandag 2 juni 2014 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als hij daar kan werken met een presentator die onder zijn handdoek goed geföhnd is, gaat hij daar direct naartoe.
Precies, Johan kan zo'n moslimfundamentalist prima van repliek dienen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan best eens leuk worden in combinatie met Johan.
Als die sjeik slim is nodigt hij Johan eens uit in een mooie skybox met een paar wijven erbij, dat heeft Jordania ook geen windeieren gelegd.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als hij daar kan werken met een presentator die onder zijn handdoek goed geföhnd is, gaat hij daar direct naartoe.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
Deze man vraagt er om aangepakt te worden. Pak 'm Johan.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat heb jij n zaad topic geopend zeg.
Het is in ieder geval geen Truckers On Ice meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Johan moet dringend naar de haararchitect.
Is dat het neukertje van Gertje? Niks mis mee zeg.quote:
Zal die zeker wel doen hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Derksen moet zich weer gaan inmengen met de discussies
Ziet er prima uit voor haar 51 lentes.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat het neukertje van Gertje? Niks mis mee zeg.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gordon heeft ruzie met de toppersik sloeg mezelf op me dijen van het lachem.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Het charisma van Johan steekt wel schil af bij die andere nobuddy's aan tafel.
Alleen deze royalty milf is wel lekker
quote:
quote:
Die van Willemquote:Op maandag 2 juni 2014 23:08 schreef Caland het volgende:
Aan hoeveel piemels moet je zuigen om royalty-watcher te worden. Meer of minder dan 100?
MEER MEER MEERquote:Op maandag 2 juni 2014 23:08 schreef Caland het volgende:
Aan hoeveel piemels moet je zuigen om royalty-watcher te worden. Meer of minder dan 100?
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat het neukertje van Gertje? Niks mis mee zeg.
quote:Hoewel ze werd geboren in Amsterdam bezit Marlène de Wouters de Belgische nationaliteit. Zij is getrouwd met jhr. Hervé van Wassenhove, lid van de familie Van Wassenhove, handelsingenieur en informaticus. Ze hebben drie kinderen: Emily, Cédric en Juliette
quote:
Al is ze meer dan 2 keer zo jong.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als is ze meer dan 2 x zo oud.
Ik zou dr zo nemen.
Ach. Als ze kunnen schommelen kunnen ze ook wippen zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Voor mij zou dat een probleem zijn :p.
Dennis Honing vindt dat geen probleem.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
9 jaar zou dat bij mij zijn. Kan niet.
Waar een wil is is een weg Rensie.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Koninkshuisquote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Nober het volgende:
Wat een verwonderlijk kakwijf, weg met die kakkers en het koninkshuis.
Wedden dat ze aan anaal doet?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Nober het volgende:
ze hoeft ook niet te praten...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Nober het volgende:
Dacht dat je ouder was.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja? Goed lezen. Meer dan twee keer zo jong een probleem? Dus jij gaat voor max 7 ofzo? Ik schat je even in op 14.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Voor mij zou dat een probleem zijn :p.
Manmanman.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja? Goed lezen. Meer dan twee keer zo jong een probleem? Dus jij gaat voor max 7 ofzo? Ik schat je even in op 14.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Syntix ben je voor het eerst verliefd jongen?
Hij is gristen he. Dat had je kunnen weten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Ik herstel: Reinier van den Berg is geen idioot.
Zozo Scherpquote:Op maandag 2 juni 2014 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Als ze kunnen schommelen kunnen ze ook wippen zeg ik altijd maar.
Ga er nou niet op in.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja? Goed lezen. Meer dan twee keer zo jong een probleem? Dus jij gaat voor max 7 ofzo? Ik schat je even in op 14.
Dat geldt voor heel veel dingen hè, het zijn standaardpraatjes.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Johan heeft dat al eens eerder over het koningshuis gezegd volgens mij.
Maar geen vriend van het land van melk en honing.quote:
Zat johannes_v daar ook toevallig?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi KunIk zat net nog bij Humberto was het helemaal vergeten.
Gezond?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ach kijk weer een gezonde Hollandse boerenjongen die nu dood is. Wat een mongolen.
Haaaaai ik ben laatste tijd weer actief hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi KunIk zat net nog bij Humberto was het helemaal vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |