Kan jij niet eens op tekenles ofzo?quote:
Nou en of, dat was absoluut indrukwekkend. Maar of hij het nog kan in een lange etappe eindigend op die nare, steile, vervelende Zoncolan? Ik weet het niet pik, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij De_Pel naar boven zien vliegen vandaag ouwe reus?
De top 9 van morgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou en of, dat was absoluut indrukwekkend. Maar of hij het nog kan in een lange etappe eindigend op die nare, steile, vervelende Zoncolan? Ik weet het niet pik, ik weet het niet.
Nou als ik even naar de ranglijst kijk weet ik het wel, ik heb gelijk!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou en of, dat was absoluut indrukwekkend. Maar of hij het nog kan in een lange etappe eindigend op die nare, steile, vervelende Zoncolan? Ik weet het niet pik, ik weet het niet.
Dit vind ik geen leuke opmerking trouwens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou als ik even naar de ranglijst kijk weet ik het wel, ik heb gelijk!
Daarbij is Jan lekker slankquote:Op maandag 2 juni 2014 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
daarom zit hij er ook drie per week.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig heeft Johan niks met dat tv-wereldje in Hilversum
quote:Hoe gevaarlijk zijn jihadstrijders die terugkeren naar het Westen? Abdelkarim Honing kent verschillende Nederlandse Syriëgangers en Pieter Nanninga doet onderzoek naar zelfmoordvideo's van jihadstrijders.
Oh nee niet weer zo'n relimongool, verpest de hele uitzending.quote:
Uitzending met vd Vlies was niks mis mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh nee niet weer zo'n relimongool, verpest de hele uitzending.
Kan best eens leuk worden in combinatie met Johan.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh nee niet weer zo'n relimongool, verpest de hele uitzending.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Zou Johan voor of tegen een WK in kwatar zijn?
Als hij daar kan werken met een presentator die onder zijn handdoek goed geföhnd is, gaat hij daar direct naartoe.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Zou Johan voor of tegen een WK in kwatar zijn?
Teringquote:Op maandag 2 juni 2014 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als hij daar kan werken met een presentator die onder zijn handdoek goed geföhnd is, gaat hij daar direct naartoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |