Jij laat je verblinden door de glitter en glamour van het Hilversumse TV-wereldje, maar achter die façade gaat een hoop persoonlijk leed schuil.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Medelijden hebben met JohanMet alle gasten die in VI vaak aanschuiven hoef je geen medelijden te hebben, Emile verdient denk ik het minste van het hele stel rest zit op Kieft na goed in de slappe was.
Geschreven door onze PERSOONLIJKE correspondent Helpmefok.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
De capslock van de schrijver schoot soms uit.
volgens mij heeft Fok dat liever nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:00 schreef TLC het volgende:
Ik had op zn minst wel een linkje naar de PB foto's verwacht![]()
Nee, de Playboy heeft dat liever niet. FOK! vindt het prima alleen krijgt daar problemen meequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij heeft Fok dat liever niet
Dit dusquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de Playboy heeft dat liever niet. FOK! vindt het prima alleen krijgt daar problemen mee
Ik word daar niet vrolijk van. Die showbizz gasten zijn echt pure bagger.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hier een lijstje met de gasten die bij VI-Oranje aanschuiven.
http://glamora.ma/archives/images/schemavioranje.html
Post je nou alweer in VBL? Dat kan niet hé.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Frans Bauer, John van den Heuvel, John Williams
WAAROM
POR QUE
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hier een lijstje met de gasten die bij VI-Oranje aanschuiven.
http://glamora.ma/archives/images/schemavioranje.html
+ Carlo Boshard en Fatima. Tamelijke kutgasten zijn dat ja. Ach, Jan Smit, Johnny en John de Mol, Erik Dijkstra, Theo Janssen zijn prima.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Frans Bauer, John van den Heuvel, John Williams
WAAROM
POR QUE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |