Bedoel je dat dat haar kans om te winnen misschien verkleint, omdat ze nog niet getest is?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Maria toch wel duidelijk de grootste kanshebber nu, samen met Halep.
Al heeft Maria nog totaal geen tegenstand gehad dit toernooi.
Denk meer dat het onduidelijk hoe goed ze echt is dit toernooi.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat dat haar kans om te winnen misschien verkleint, omdat ze nog niet getest is?
We kunnen Sesamstraat toch niet missen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
De NOS stopt maar midden in de vijfde game van Tsonga-Janowicz.Verder nog nergens te zien, hopelijk straks op Eurosport. Wel op nos.nl te zien neem ik aan.
Nou, ik wel. Dat interesseert me werkelijk niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:28 schreef Jason22 het volgende:
[..]
We kunnen Sesamstraat toch niet missen?
Eigenlijk raar dat dat niet op NL3 kan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Dat interesseert me werkelijk niet.
Ja, het is heel primitief georganiseerd allemaal. Echt van die jaren 50-logica.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:30 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat dat niet op NL3 kan.
Is natuurlijk niet de schuld van de NOS dat ze gewoon de zendtijd niet krijgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
De NOS stopt maar midden in de vijfde game van Tsonga-Janowicz.Verder nog nergens te zien, hopelijk straks op Eurosport. Wel te zien op http://nos.nl/dossier/645737-roland-garros-2014/tab/907/live/.
Misschien niet, maar ik vind het zo ouderwets dat ze het niet elders op tv kunnen uitzenden. Waarom is er niet een extra kanaal om in dat soort situaties een uitkomst te bieden?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:31 schreef -0- het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet de schuld van de NOS dat ze gewoon de zendtijd niet krijgen.
Je hebt deze zenderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik vind het zo ouderwets dat ze het niet elders op tv kunnen uitzenden. Waarom is er niet een extra kanaal om in dat soort situaties een uitkomst te bieden?
Oké, en die is gewoon beschikbaar via het basispakket van digitale zenders?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:39 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Je hebt deze zender[ afbeelding ] , alleen ik heb er nooit een link van kunnen vinden
Dat is gewoon Politiek24, nu NPO Politiek, die tijdens het zomerreces op een sportprogrammering overgaat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:39 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Je hebt deze zender[ afbeelding ] , alleen ik heb er nooit een link van kunnen vinden
Ja, graag een mooie vijfsette die Janowicz wint.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[...]
Tsonga-Janowicz kan een lekkere partij worden.
Dit.quote:
Pas 3 punten gemaakt in de tweede setquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik vind het zielig voor Ormaechea![]()
Tsonga-Janowicz kan een lekkere partij worden.
Ja iddquote:
Gaan lopen en praten op momenten dat het niet hoort.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja iddAl ben ik ook nooit blij met ons eigen publiek hoor
luid als 'we' voorstaan, compleet stil bij achterstand.
Tijdens een rally een bal terug op de baan gooien (twee jaar geleden bij de Mets).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaan lopen en praten op momenten dat het niet hoort.
Ook op Sporza trouwens, met goed commentaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
Tsonga-Janowicz nu gelukkig op Eurosport. Prachtige dropshot net van Janowicz.
Ja, klopt, ik vind Janowicz alleen soms slecht in zijn slagkeuzes en ik vind dat hij niet erg goed improviseert als er een bal terugkomt die hij niet terug verwacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tsonga breekt terug, leuke pot wel.
Ja hoop ik ook. Maar Tsonga lijkt te degelijk (of Jano te grillig inderdaad).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik vind Janowicz alleen soms slecht in zijn slagkeuzes en ik vind dat hij niet erg goed improviseert als er een bal terugkomt die hij niet terug verwacht.
Hopelijk wordt het nog spannend.
Ja, precies, jammer is dat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook. Maar Tsonga lijkt te degelijk (of Jano te grillig inderdaad).
Eigenlijkis het een wonder dat ze klappen voor punten van Janowicz. Voor hetzelfde geldt blijft het dan - afgezien van het applaus van de weinige Janowiczfans - stil.quote:
Vanwaar deze kotsey?quote:
Hier.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:44 schreef Hazzard het volgende:
Waar kan je op de RG site statistieken vinden? Zoals hardste services dit jaar, meeste aces enz.
Waar kijk jij? Op Eurosport en Canvas zie ik Tsonga-Janowicz.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
Break Isner! Serveert zometeen voor de match.
Streampje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Op Eurosport en Canvas zie ik Tsonga-Janowicz.
het publiek daaromquote:
Oké, dank je wel.quote:
Terechte kotsey inderdaad.quote:
wie robredo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel.
[..]
Terechte kotsey inderdaad.
Mooi, de penningmeester van de ATP ligt eruit.![]()
Ja.quote:
Saai. En Raonic vind ik vreselijk omdat hij me doet denken aan de film Honey, I Blew up the Kid.quote:
Ik moet m'n bril opzetten voor die post van jou.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, GSM Tsonga: 6-4 6-4 6-3. Teleurstellende wedstrijd.
Ik zal eens een keer eerder zijn dan Ambrosius.![]()
Vijf honderdste langzamer.
![]()
Sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik moet m'n bril opzetten voor die post van jou.
Dat zou Robin een stuk sneller hebben gedaan!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:35 schreef franklop het volgende:
granollers en klizan zijn na 82 minuten nog steeds met set 1 bezig
O ja, ik zie het.quote:
papapararpapapapaa ALLEZ, is het.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:48 schreef hhh38 het volgende:
Waar komt dat popopopopopopo... olé vandaan?
Jawel. De tv-banen zijn:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:50 schreef franklop het volgende:
Kiki op baan 7, dat is geen tv baan toch?
ow nou dan kan de NOS die weer oppikken en hopen dat ze voor half zes klaar zijnquote:
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
ow nou dan kan de NOS die weer oppikken en hopen dat ze voor half zes klaar zijn
Op zaterdag hebben ze een half uur langer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
ow nou dan kan de NOS die weer oppikken en hopen dat ze voor half zes klaar zijn
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Saai. En Raonic vind ik vreselijk omdat hij me doet denken aan de film Honey, I Blew up the Kid.
Janowicz.Die DF's. En echt al zijn pogingen tot backhandpasseerslagen mislukken.
Bedanktquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier.
Langste rally tot nu toe maar 30 slagen.![]()
quote:
Graag gedaan.quote:
Hoe bedoel je: voor 17.30 uur klaar zijn? Want in mijn digitale gids staat WK Hockey van 15.45 uur t/m 17.30 uur, dus het komt sowieso niet op de NOS??quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 19:47:20De partij van Kiki Bertens in de derde ronde op Roland Garros is morgen LIVE te volgen op NOS.nl. Begint +/- om 15.30 uur. reageer retweet
geeneens rekening mee gehoudenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je: voor 17.30 uur klaar zijn? Want in mijn digitale gids staat WK Hockey van 15.45 uur t/m 17.30 uur, dus het komt sowieso niet op de NOS??Of hebben jullie andere info?
Ja, misschien wel op nos.nl, maar zelf heb ik daar niks aan aangezien ik morgen de hele dag weg ben en Kiki wel wil opnemen.Dan maar gokken op Canvas of Eurosport2...
Zou er niet op rekenen, is ongeveer de minst aansprekende wedstrijd van de hele dag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je: voor 17.30 uur klaar zijn? Want in mijn digitale gids staat WK Hockey van 15.45 uur t/m 17.30 uur, dus het komt sowieso niet op de NOS??Of hebben jullie andere info?
Ja, misschien wel op nos.nl, maar zelf heb ik daar niks aan aangezien ik morgen de hele dag weg ben en Kiki wel wil opnemen.Dan maar gokken op Canvas of Eurosport2...
Nee denk ook niet dat dat gaat gebeuren, maja niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen, is ongeveer de minst aansprekende wedstrijd van de hele dag.
Lijnrechter geeft een bal van kerber uit die hantuchova gewoon nog goed terugheeft, scheidsrechter overrulede en gaf het punt aan kerber.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:01 schreef 1239758715981 het volgende:
Wat was het probleem? Ik heb het punt zelf gemist
wtfquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:03 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Lijnrechter geeft een bal van kerber uit die hantuchova gewoon nog goed terugheeft, scheidsrechter overrulede en gaf het punt aan kerber.
Bedankt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:03 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Lijnrechter geeft een bal van kerber uit die hantuchova gewoon nog goed terugheeft, scheidsrechter overrulede en gaf het punt aan kerber.
Graag gedaan.quote:
Volgens mij is de umpire destijds ontslagen die in een tiebreak een verkeerde score noemde bij Williams in die Wimbledonpartij.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:12 schreef Hazzard het volgende:
Krijgen dit soort dingen eigenlijk ooit publiekelijk nog een staartje voor zo'n scheidsrechter? In het voetbal zie je een scheidsrechter na afloop nog weleens een interview afgeven waarin hij z'n excusus aanbiedt bijvoorbeeld, maar deze scheids kan ook gewoon haar hoofd in het gravel stoppen en hier nooit op terugkomen?
[..]
Denk niet dat het de uitslag van de wedstrijd heeft beïnvloed, wat het ook wordt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:12 schreef Hazzard het volgende:
Krijgen dit soort dingen eigenlijk ooit publiekelijk nog een staartje voor zo'n scheidsrechter? In het voetbal zie je een scheidsrechter na afloop nog weleens een interview afgeven waarin hij z'n excuses aanbiedt bijvoorbeeld, maar deze scheids kan ook gewoon haar hoofd in het gravel stoppen en hier nooit op terugkomen?
Nee, behalve misschien bij bijvoorbeeld die Williamspartij op Wimbledon waarnaar ik net verwees.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk niet dat het de uitslag van de wedstrijd heeft beïnvloed, wat het ook wordt.
[...]
Denk het ook niet, maar ik vind het alsnog echt schandalig. Hoe zo'n scheidsrechter en supervisor zich dan opstellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk niet dat het de uitslag van de wedstrijd heeft beïnvloed, wat het ook wordt.
Dat is bij voetbal wel eens anders.
Ze maakte een fout maar gedroegen zij zich ook verkeerd oid?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:23 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar ik vind het alsnog echt schandalig. Hoe zo'n scheidsrechter en supervisor zich dan opstellen.
Ik tennis een beetje als een combinatie van hem, Santoro en Coria, maar dan veel minder goed.quote:
Nee kan er gewoon slecht tegen als ze dan vast blijven houden aan die beslissing als hij zo fout isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze maakte een fout maar gedroegen zij zich ook verkeerd oid?
Ja, je zou zeggen dat je Frans dan beter is dan "quatrième ronde".quote:
Hoe lang zijn ze al bezig?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:30 schreef Max23 het volgende:
Tie-break bij Granollers-Klizan in de 3e set trouwens
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
Granollers wint de tie-break in de derde set, 2-1 voor, morgen verder.
in totaal zitten ze na 3 sets net over de 200 speelminutenquote:
Dadwerkelijke speelminuten zullen er dan ongeveer 40 zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
in totaal zitten ze na 3 sets net over de 200 speelminuten
het is geen partij van Nadal he :pquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dadwerkelijke speelminuten zullen er dan ongeveer 40 zijn lijkt me.
Da's waar, maar de daadwerkelijke speeltijd is volgens mij ongeveer 20% van de totale tijd van het moment dat de umpire 'Play' zegt tot hij 'GSM'. De klok stopt niet eens voor blessuretijd etc.quote:
Jawel want er stond rechtboven in het scherm 'Live'.quote:
Ja, je hebt gelijk; dat heb ik me nooit gerealiseerd. Good eye.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:17 schreef grrrrg het volgende:
Djokovic kan z'n ogen net zo opensperren als Boris Becker kon doen (met zijn vissenkop). Geen wonder dat Djokovic nu door hem gecoacht wordt.
Serieus?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:31 schreef 1239758715981 het volgende:
Djokovic doet dat om zijn contactlenzen goed op het midden van zijn ogen te krijgen
Ja. Ze kunnen een beetje zakken onder invloed van je oogleden en dan zie je minder goed aan de rand van je lensquote:
Interessant, dat wist ik niet. Net dit artikel erover gelezen: http://www.sport.be/nl/tennis/article.html?Article_ID=20303quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk; dat heb ik me nooit gerealiseerd. Good eye.
Becker zat - helemaal ten tijde van de Wimbledonfinale van 1990 - aan de slaappillen. Misschien dat het bij hem ook daarmee te maken had.
Oké, weer wat geleerd. Bedankt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:41 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ja. Ze kunnen een beetje zakken onder invloed van je oogleden en dan zie je minder goed aan de rand van je lens
Ja, klopt, al was 1990 een jaar waarin hij verloor, net als twee jaar daarvóór van Edberg. In 1989 won Becker makkelijk. Die finale uit 1990 was echt geweldig. De eerste twee sets speelde Edberg bijna foutloos en dat werd 6-2 6-2. Maar Becker ging beter spelen en won de derde en de vierde: 6-3 6-3. In de vijfde set kwam Becker een break voor en stond het 3-1. Becker serveerde voor 4-1 en Edberg zei achteraf dat hij wist dat het afgelopen was als Becker er 4-1 van zou maken. Maar Edberg brak en brak opnieuw op 4-4. Toen serveerde hij het uit. De partij duurde 2 uur en 58 minuten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:42 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Interessant, dat wist ik niet. Net dit artikel erover gelezen: http://www.sport.be/nl/tennis/article.html?Article_ID=20303
Erg hoor, heb je Wimbledon gewonnen, ben je nog ongelukkig.
Niceequote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:54 schreef Jason22 het volgende:
Kiki begint rond 15.00 uur op een tv baan, maar bij de NOS gaat het hockey voor, dus Kiki vandaag op de stream.
Thanks voor de tijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:54 schreef Jason22 het volgende:
Kiki begint rond 15.00 uur op een tv baan, maar bij de NOS gaat het hockey voor, dus Kiki vandaag op de stream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel, maar het niveau is niet best.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:55 schreef 1239758715981 het volgende:
Leuke pot, Kvitova - Kuznetsova. Spannend
Hoezo, de head-to-head is 4-0 voor Safarova. Dit verlies lag wel in de lijn der verwachtingquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Ana gaat er af tegen Safarova, ook wel verrassend.
De huidige vorm van Ana was vrij goed, al was die van Safarova ook niet slecht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:03 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hoezo, de head-to-head is 4-0 voor Safarova
Een naam: Halep.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:07 schreef Max23 het volgende:
Verdorie, blijft niet veel over zo. Ivanovic eruit, Wozniacki er al uit, Kirilenko was ook al snel weg![]()
Dan moet Cirstea het maar doen![]()
Maar die heeft wel een lastige wedstrijd tegen Jankovic nu.
Edit: En Bouchard zit er natuurlijk nog in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was snelquote:
Ik bedoel jouw post.quote:
En ook gelijk 2 meter er buitenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:26 schreef Niox het volgende:
Een unforced error was ook het enige passende einde van deze partij.
Ohquote:
Ja, dat weet je van tevoren al. Hoop dat Nadal snel wint en dat we dan naar Monfils-Fognini gaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:41 schreef IbanMayo het volgende:
NOS die niet voor Clownfils - de Fog kiest maar voor Nadal
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:41 schreef IbanMayo het volgende:
Nadal is nou eenmaal de beste ooit op gravel dus willen we daarvan genieten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:41 schreef IbanMayo het volgende:
Wordt gewoon 6-3 6-2 6-2 zoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
Fantastische passing van Nadal op een goeie aanvalsbal.
Goed voor hun rivaliteit als Nadal hem wint. Anders is het alweer de vijfde finaleoverwinning op Nadal op rij voor Djokovic. In hun laatste vier ontmoetingen heeft Nadal één set gewonnen van Djokovic.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen de finale is nog interessant tegen Djokovic.
[...]
Ik neem ze wel serieus. Denk dat Thiem heel goed kan worden. Hij lijkt me veel degelijker dan bijvoorbeeld Janowicz en Gulbis.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:05 schreef stefan92 het volgende:
Die woorden van Nadal over Thiem serieus nemen.
Hopelijk komt Sporza zometeen met een andere match.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:06 schreef Grutsk het volgende:
Ik had inderdaad liever een andere wedstrijd op tv gezien...
Dat zeker, maar denk je dat hij iets anders had geantwoord als het over een ander talent zou gaan? Zeker dat wat net op NOS werd gezegd, dat hijzelf op die leeftijd nog niet zo'n service en backhand had, nee dat niet maar wel al een paar grand slams.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem ze wel serieus. Denk dat Thiem heel goed kan worden. Hij lijkt me veel degelijker dan bijvoorbeeld Janowicz en Gulbis.
Voor al die huismoedersquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadal niet uitzenden zou een schande zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:12 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dat zeker, maar denk je dat hij iets anders had geantwoord als het over een ander talent zou gaan?
Da's waar ja.quote:Zeker dat wat net op NOS werd gezegd, dat hijzelf op die leeftijd nog niet zo'n service en backhand had, nee dat niet maar wel al een paar grand slams.
Welke middelmatige tennisser wil jij op dit moment dan zien? Nadal is gewoon de beste op gravel dus die huismoeders hebben er verstand van.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor al die huismoedersVoor de liefhebbers niet.
Monfils en Fog natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Welke middelmatige tennisser wil jij op dit moment dan zien? Nadal is gewoon de beste op gravel dus die huismoeders hebben er verstand van.
Liefhebbers van goed tennis? Nadal is toch ontegenzeggelijk goed?quote:
Dat wordt als het goed is en lange partij, dus vanaf het moment dat het daar spannend wordt, is Nadal hopelijk al klaar.quote:
Een partij kan spannend of amusant zijn voordat je in de vierde of vijfde set zit. Nadal tegen Mayer is geen enkel moment spannend. Leuk voor fans van Nadal die een veegpotje willen zien, maar verder niks aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat wordt als het goed is en lange partij, dus vanaf het moment dat het daar spannend wordt, is Nadal hopelijk al klaar.
Guillermo Garcia-Lopez, die mag figureren tegen De Don.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Welke middelmatige tennisser wil jij op dit moment dan zien? Nadal is gewoon de beste op gravel dus die huismoeders hebben er verstand van.
Gaat gelijkwaardig op daar. Wel een aardige partij tot nog toe.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat wordt als het goed is en lange partij, dus vanaf het moment dat het daar spannend wordt, is Nadal hopelijk al klaar.
Ik vind het soms wel leuk om een topper een makkelijke partij te zien spelen. Het liefst zou ik willen dat alles van het niveau Nadal-Djokovic was, maar goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Een partij kan spannend of amusant zijn voordat je in de vierde of vijfde set zit. Nadal tegen Mayer is geen enkel moment spannend. Leuk voor fans van Nadal die een veegpotje willen zien, maar verder niks aan.
Wie?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
Nadla met een geweldige lovegame op eigen service naar setwinst: 6-2 7-5.
Ik bedoelde Nadal. Was een typefout.quote:
Beetje rare vergelijking imo. Tegenstander is anders en het aantal gespeelde punten is vast niet gelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:46 schreef F.M.D. het volgende:
kiki kan de baan op. ik vind espinosa de favoriet op basis van de vorige ronde waarbij de spaanse slechts 7 onnodige fouten sloeg en kiki maarliefst 55. hopelijk kan kiki een hoger niveau halen vandaag anders wordt heel erg lastig.
Op mij wel. Mayer heeft een aantal games heel goed gespeeld. Het enige is dat het lijkt alsof bijna elke tegenstander Nadal overpowert.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:49 schreef 1239758715981 het volgende:
Nadal komt niet heel indrukwekkend over op mij
Je weet het eigenlijk al van tevoren bij wedstrijden als deze, althans, het gebeurt vrijwel altijd als spelers zoals zij tegen elkaar spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils gelijk een dubbele break achter, vijfde set op komst dus.
Ja, altijd zo met NOS streams.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hebben anderen er ook last van dat de stream wazig wordt als je van een ander tabblad komt?
Ja, dan moet je even F5 doen en is het probleem opgelost.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hebben anderen er ook last van dat de stream wazig wordt als je van een ander tabblad komt?
Doe het nu zoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dan moet je even F5 doen en is het probleem opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |