Je gaat geen boek schrijven met de hoop dat niemand het leest he.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar heeft ze het zelf naar gemaakt.
Een normaal empathisch moreel gezond persoon gaat niet zo over het lijk van haar exvriend, dat ze niet eens wilde aanzien "want zo verliefd was ze niet meer" op Facebook en Twitter lopen promoten dat ze een boekie geschreven heeft.
Eerst verbleef hij weekendjes bij z'n ouders om later permanent te verblijven.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:42 schreef moussie het volgende:
[..]
En wat heeft de familie erover te vertellen. Juist ja, nada, ze heeft geen relatie met de familie maar met hem. En nee, natuurlijk gaat de familie daar niet mee akkoord, nu moeten zij 24/7 voor hem zorgen, nu krijgen zij dagelijks te maken met zijn pijn van het niet kunnen aanvaarden, nu worden zij dagelijks geconfronteerd met hun eigen machteloosheid.
[..]
Ja hallo zeg, waar was die familie dan al die jaren om haar te ontlasten, waarom hebben ze haar in de gehele periode niet vaker een weekeindje alleen laten uitwaaien in de Ardennen, waarom hebben ze met die hulp gewacht tot zij op instorten stond? Waarom hebben zij niet eerder bij hun zoon aangedrongen dat zij er even uit moet omdat het haar anders teveel wordt? Zij heeft zichzelf al die tijd weg gecijferd om hem te helpen, tot ze er zelf bijna aan kapot ging .. en zo iemand noem jij egoïstisch, omdat zij het niet vol heeft kunnen houden tot het eind. Echt waar, sommigen die hier zo snel klaar staan met hun oordeel over die vrouw, ik moet het jullie nog zien doen .. dik 6 jaar 24/7 voor je terminale partner zorgen ..
[..]
Kopen .. nah ..
Je had je posting tot de volgende vijf woorden kunnen beperken "klopt theunderdog, je hebt gelijk"quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een normaal empathisch moreel gezond persoon gaat niet zo over het lijk van haar exvriend, dat ze niet eens wilde aanzien "want zo verliefd was ze niet meer" op Facebook en Twitter lopen promoten dat ze een boekie geschreven heeft.
Nee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je had je posting tot de volgende vijf woorden kunnen beperken "klopt theunderdog, je hebt gelijk"
Het is een feit dat dit vaker gebeurd, en dat er een taboe op rust .. want zieken zijn zielig en al zijn ze nog zo onredelijk, je laat ze gewoon niet in de steek. Dat was als ik het goed heb begrepen mede een reden voor haar om het boek af te maken en uit te brengen. Trouwens ligt haar exvriend al bijna een jaar onder de grond, hoeveel langer zou ze moeten wachten volgens jou?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Plus, die man is nu een jaar geleden overleden. Het boek ligt nu al in de winkels. Die vrouw moet al begonnen zijn met schrijven toen ze nog bij hem was. Dit is een vooropgezet, kwaadaardig plan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat geen boek schrijven met de hoop dat niemand het leest he.
Dan ben jij niet veel beter.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Plus, die man is nu een jaar geleden overleden. Het boek ligt nu al in de winkels. Die vrouw moet al begonnen zijn met schrijven toen ze nog bij hem was. Dit is een vooropgezet, kwaadaardig plan.
Van mij mag ze ook ziek worden.
Het kan me niet veel schelen dat jij zo denkt. Ik hoop voor haar dat karma zijn werk gaat doen. Dat zal ze eenzamer en verdrietiger sterven dan haar ex.quote:
Stoere boy..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het kan me niet veel schelen dat jij zo denkt. Ik hoop voor haar dat karma zijn werk gaat doen. Dat zal ze eenzamer en verdrietiger sterven dan haar ex.
Stoer genoeg om niet te vluchten naar een ver, tropisch, paradijselijk eiland als het leven wat te lastig wordt in elk geval, en in de zon een boekje te schrijven terwijl verderop je ex geliefde een oneerlijke strijd voert. Stoere mensen vluchten niet weg. Stoere mensen blijven staan.quote:
Stoere praat, zo vanachter je toetsenbord. Doe het eerst maar eens zelf voor dik 6 jaar voor je je oordeel klaar hebt, stoere kerel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stoer genoeg om niet te vluchten naar een ver, tropisch, paradijselijk eiland als het leven wat te lastig wordt in elk geval, en in de zon een boekje te schrijven terwijl verderop je ex geliefde een oneerlijke strijd voert. Stoere mensen vluchten niet weg. Stoere mensen blijven staan.
Jij hebt het boek al gelezen? Je weet dat hij zwart wordt gemaakt? Je weet al hoeveel zij eraan gaat verdienen?quote:Stoere mensen schrijven geen boek om de eigen acties goed te praten, terwijl de ex partner geen kans meer heeft zichzelf te verweren. Elk verhaal kent twee kanten. Zij is zo laf om haar kant te belichten zonder tegengesproken kunnen worden door degene die ze zwart gemaakt heeft. Waar ze ook nog een goed zakcentje aan verdient![]()
Hele vreemde conclusie van je.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:15 schreef quirina het volgende:
Jasper Ebbeling (@ebbieman) heeft getweet om 6:01pm - 30 mei 14:
Laveloos op de keukenvloer!? 3 weken ziekenhuis, ja! Moet je niet even erbij vertellen dat Sander een epileptische aanval had gekregen? (https://twitter.com/ebbieman/status/472407363870543872)
Dus dat alcoholisten verhaal is niet waar.
ff googlen :quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:15 schreef quirina het volgende:
Jasper Ebbeling (@ebbieman) heeft getweet om 6:01pm - 30 mei 14:
Laveloos op de keukenvloer!? 3 weken ziekenhuis, ja! Moet je niet even erbij vertellen dat Sander een epileptische aanval had gekregen? (https://twitter.com/ebbieman/status/472407363870543872)
Dus dat alcoholisten verhaal is niet waar.
quote:. Chronisch overmatig alcohol- en drugsgebruik kan de hersenen beschadigen en aanleiding geven tot aanvallen.
Het bevestigd dus eerder haar verhaal....quote:Overmatig alcoholgebruik kan een epileptische aanval uitlokken ...
Hij bevestigt dat hij laveloos op de grond lag. Laveloos heeft niets met epilepsie te maken, maar alles met alcohol. Daarnaast vraag ik me af of hij er überhaupt bij was toen zijn broer laveloos op de vloer lag.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
Die aanval kan ook gewoon door de ziekte komen, hoeft niet perse een gevolg van alcohol te zijn
Ik denk dat die Jasper bedoelt dat geschreven wordt dat Sander KO op de grond ligt van de alcohol terwijl Sander net KO is gegaan door een epileptische aanval
En als de arts in het ziekenhuis nu gezegd heeft dat die aanval werd veroorzaakt door alcohol gebruik ? .... Dat is idg háár verhaal. Zo'n aanval krijg je echt niet zomaar van niks hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
Die aanval kan ook gewoon door de ziekte komen, hoeft niet perse een gevolg van alcohol te zijn
Ik denk dat die Jasper bedoelt dat geschreven wordt dat Sander KO op de grond ligt van de alcohol terwijl Sander net KO is gegaan door een epileptische aanval
Eh nee, die tumor in het hoofd past veel beter bij het verhaal dan de alcohol.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ff googlen :
[..]
[..]
Het bevestigd dus eerder haar verhaal....![]()
Dat doet 75% van FOK! ook volgens mij. Ik ken ook hele bevolkingsgroepen waar het volstrekt normaal is om 35 bier naar binnen te gieten op een avond.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:30 schreef deedeetee het volgende:
Ik geloof dat er ook sprake was van houseparty 's en pillen slikken toen hij dat nog aan kon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |