quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Pure tofheidquote:
Ohhh ja, ik raakte er echt helemaal afgeleid van (ADHD, you see) maar ik merk het nu meestal niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:59 schreef minthy het volgende:
Nog even iets anders; een tijdje geleden viel bijna iedereen over de nieuwe bliepbloepbliepjes op 3FM. Hoe is dat nu?
*ADHD-boks*quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:01 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ohhh ja, ik raakte er echt helemaal afgeleid van (ADHD, you see) maar ik merk het nu meestal niet meer
Ik hou van uitlokken. En van happersquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Op zo'n TT dient dan ook even gehapt te worden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:03 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
IM IN *keiharde, knokkelbrekende ADHD-boks*
True story... Paard met bulten, het was één ware identiteitscrisis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
DeMint is niet alleen een sierpaard maar ook een kameel.
xd
Jupquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup![]()
Sinds ik ad slik tegen depressie/angststoornis komt mijn hyperdepiep van vroeger naar boven. Er werd getwijfeld, geopperd dat ik zeer manisch overkwam en na testen komt het er nu op neer dat ik ook nog ADHD heb![]()
Best geniaal; ik begeleid al jarenlang ADHD'ers, nooit gedacht
Oh, ja mijn broertje die heeft inderdaad...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit verhaaltje nog niet gehoord.
Ja ik mis zelf dus de H.
Volgens mij heb ik het ook alleen in het D&A-topic gezet en dat ik het even op mij in moest laten werken. Maf gedoequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit verhaaltje nog niet gehoord.
Ja ik mis zelf dus de H.
Blablabla *serieuze shit* blabla KIJK, EEN LUCHTBALLON!! blablabla *serieuze shit* blablaquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Oh, ja mijn broertje die heeft inderdaad...
... OH MY GOD IS DAT NOU EEN ROZE FLAMINGO
oja in de D&A ben ik vooral een lurker tenzij ik even een kutavondje hebquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het ook alleen in het D&A-topic gezet en dat ik het even op mij in moest laten werken. Maf gedoe![]()
Waarschijnlijk ben ik een gecombineerd type, zowel met als zonder de H.
Kan je best oud mee worden, ik ben al goed onderweg
De meeste mensen hebben gecombineerd of ADD, alleen hyperactiviteit komt niet zoveel voorquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het ook alleen in het D&A-topic gezet en dat ik het even op mij in moest laten werken. Maf gedoe![]()
Waarschijnlijk ben ik een gecombineerd type, zowel met als zonder de H.
Kan je best oud mee worden, ik ben al goed onderweg
Zolang ze langs je heen blijven gaan is het goed, gaat er een bus over je heen, dan ben ik bang dat een lang leven jou niet zo gegund isquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja in de D&A ben ik vooral een lurker tenzij ik even een kutavondje hebdus daar lees ik ook niet altijd.
En ik heb niet het gevoel dat ik oud ga wordenteveel gaat langs me heen.
Dat is me ook al een paar keer bijna gebeurdquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Zolang ze langs je heen blijven gaan is het goed, gaat er een bus over je heen, dan ben ik bang dat een lang leven jou niet zo gegund is
Ik ook niet meer zoveel, het gaat stukken beter en ik heb het niet meer nodig om daar te spuienquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja in de D&A ben ik vooral een lurker tenzij ik even een kutavondje hebdus daar lees ik ook niet altijd.
En ik heb niet het gevoel dat ik oud ga wordenteveel gaat langs me heen.
Bijna is nog niet helemaal kerel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is me ook al een paar keer bijna gebeurd
Dat bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet meer zoveel, het gaat stukken beter en ik heb het niet meer nodig om daar te spuien![]()
Af en toe lees ik nog mee.
Het leven draait harder dan jezelf, bedoel je?
Herkenbaar, dat gevoel ging hier overheersen en heeft een burnout opgeleverd. Geen idee wat je eraan kan doen overigens...quote:
Ik heb het idee nooit fatsoenlijk te kunnen werken zonder helemaal kapot gestressed te raken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat gevoel ging hier overheersen en heeft een burnout opgeleverd. Geen idee wat je eraan kan doen overigens...
Dit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee nooit fatsoenlijk te kunnen werken zonder helemaal kapot gestressed te raken.
Ik leerde alleen, maar maakshit deed ik vrijwel nooit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Dit.
Zodra ik begin aan m'n huiswerk bedenk ik me hoeveel ik eigenlijk ook nog voor andere programma's moet doen waar de school me naartoe stuurt omdat ik zogenaamd 'extreem slim' ben en 'meer uitgedaagd' moet worden.
Daarom maak ik dus nooit huiswerk
Mijn wiskundeleraar was laatst hevig gefrustreerd dat er ongeveer 10 opgaven verdeeld over 7 hoofdstukken waren gemaakt, en vroeg me hoeveel tijd ik aan m'n huiswerk besteedde per weekquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik leerde alleen, maar maakshit deed ik vrijwel nooit.
Dat ging hier het beste toen ik nog in fabrieken aan de slag was. M'n huidige werk heb ik 10 jaar volgehouden door op m'n tenen te lopen bij stress/drukte. Uiterlijk kom ik aardig koel over bij drukte maar innerlijk stormt het dan. Ik kan het qua niveau gemakkelijk aan maar de stress nekt mij. Daarbij altijd minderwaardige gevoelens gehad tov anderen. Hierdoor weer gaan studeren (want dán zou ik mezelf vást goed genoeg vinden) maar dat heeft er oa voor gezorgd dat ik vastliepquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee nooit fatsoenlijk te kunnen werken zonder helemaal kapot gestressed te raken.
Dit belooft niet veel goedsquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ging hier het beste toen ik nog in fabrieken aan de slag was. M'n huidige werk heb ik 10 jaar volgehouden door op m'n tenen te lopen bij stress/drukte. Uiterlijk kom ik aardig koel over bij drukte maar innerlijk stormt het dan. Ik kan het qua niveau gemakkelijk aan maar de stress nekt mij. Daarbij altijd minderwaardige gevoelens gehad tov anderen. Hierdoor weer gaan studeren (want dán zou ik mezelf vást goed genoeg vinden) maar dat heeft er oa voor gezorgd dat ik vastliep![]()
Werk kan een geweldig mooie houvast geven, mits balans. Als die ver te zoeken is kan je uiteindelijk over de kop gaan. En ik kan je vertellen; het is niet mooi op Rock Bottom
Mopje, ik ben geen goede graadmeter. Situaties verschillen, persoonlijkheden verschillen en zo verschilt er vast nog veul meer.quote:
Maar je bent wel lief.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Mopje, ik ben geen goede graadmeter. Situaties verschillen, persoonlijkheden verschillen en zo verschilt er vast nog veul meer.
Hou jezelf in ieder geval goed in de gaten, misschien heb je door je ADD wat meer aandachtspunten dan een persoon zonder ADD. Dat wil niet zeggen dat jij minder of slechter bent dan die ander, slechts dat jij vaak anders denkt (waarschijnlijk meer denkt ook) en dat je anders omgaat met stress
Dat hoor ik zoooo ontzettend vaak de laatste tijd, zal vast een kern van waarheid in zitten dan!quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar je bent wel lief.![]()
Anyway, ik weet het niet. Ik vind dit punt in mijn leven best wel lastiger, die overgang van studie naar werk. Ook omdat ik denk dat ik de studie met het 'verkeerde' werkveld heb gekozen
Ja dat is een beetje mijn punt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoor ik zoooo ontzettend vaak de laatste tijd, zal vast een kern van waarheid in zitten dan!![]()
Het nadeel is dat je nu op een levensbepalend moment zit. Ga het gewoon aan, je bent nog jong genoeg om je op een later moment bij of om te scholen. Hell, op het mbo een jaar of 6 geleden zaten mensen van boven de 50 bij mij in de klas en op het hbo de laatste jaren mensen van boven de 40. Je hebt zelfs dan nog keuzes genoeg
Maak je er vooral niet te druk om. Dat levert alleen al bakken met stress en onzekerheid op, daar heb je niet zoveel aanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje mijn punt.
Sowieso had ik academisch moeten doen na 1 jaar hbo.
ik ga naar Barneveld verhuizen. een dorp zonder juichpakken moet toch een soort paradijs zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:40 schreef Zaktabak het volgende:
"omdat die achternaam van de duivel zou zijn en daar namen ze aanstoot aan.".
Diezelfde mensen weigeren zeker ook om op Donderdag maar ook één poot uit te steken?
Nu ja. Dat was in '92 wel anders.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:29 schreef Pandaplint het volgende:
Overgewaardeerde plaat voor rebelse pubers
Hele goede groove. Tekst.is meh.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:29 schreef Pandaplint het volgende:
Overgewaardeerde plaat voor rebelse pubers
Bones of Youquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hele goede groove. Tekst.is meh.
Supertramp
Wat was het tweede nummer van Elbow?
The bones of you.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hele goede groove. Tekst.is meh.
Supertramp
Wat was het tweede nummer van Elbow?
Niet zoveel gemist dus..quote:
Helderziendequote:
Hahahaha.quote:
je bent weer werkeloos? das mooi kutquote:
Yep. Al sinds vorige week maandag. Ik heb in totaal 10 dagen gewerktquote:
klote zeg. lag het aan jou of aan hen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yep. Al sinds vorige week maandag. Ik heb in totaal 10 dagen gewerkt
Aan hen. Er was toch niet genoeg werk voor een extra werknemer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klote zeg. lag het aan jou of aan hen?
(ik mag na vandaag nog 20 dagen werken en zit het erop na bijna 9 jaar...)
kansloze bendequote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aan hen. Er was toch niet genoeg werk voor een extra werknemer.
ik ook. als enige van mijn (per 1 juli opgedoekte) afdelingquote:
Ja ga zo even een presentatie in elkaar zetten voor de stage.quote:
Papa Roach? Obssession is ook wel lekker en Infest eigenlijk ook wel....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk zometeen een van de mooiste nummers ooit van een vreselijke band.
Al is het de enige andere single + oud album = dikke kans op The Last Resort
hoppa. goed bezig herman!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ga zo even een presentatie in elkaar zetten voor de stage.
Eagles.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Papa Roach? Obssession is ook wel lekker en Infest eigenlijk ook wel....
ow.....zover reikt mijn muzikale kennis niet. bij Last Resort denk i kmeteen aan Papa Roach, me niet beseffende dat die natuurlijk niet in de Hemelse100 staanquote:
Toch een plaat die ieder jaar de top 100 van de top 2000 haalt, maar wel een van de meest Radio 2-plaatjes in de lijst natuurlijk. Echter zo ongelofelijk veel beter dan dit nummer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow.....zover reikt mijn muzikale kennis niet. bij Last Resort denk i kmeteen aan Papa Roach, me niet beseffende dat die natuurlijk niet in de Hemelse100 staan
you can check out but you can never leavequote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteraard eerst het vermaledijende, vreselijke Hotel California.
Goedemorgen Muisquote:
ola. doen ze in Portugal eigenlijk aan hemelvaart?quote:
Uh, lijkt me wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ola. doen ze in Portugal eigenlijk aan hemelvaart?
Nee, gisteren gewoon aan het werk geweest.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ola. doen ze in Portugal eigenlijk aan hemelvaart?
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, gisteren gewoon aan het werk geweest.
Portugal is voldoende westelijk christelijk om daar een vrije dag te hebben zou ik zeggen.quote:
Nouja, nu je het zegt, in Spanje zit het ook anders. Daar is het een week voor pinksteren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat ze het hier vergeten zijn of het is idd geen vrije dag hier omdat er zoveel vrije dagen zijn in mei en juni.
Voor het Europese bankverkeer is Hemelvaart geen vrije dag in tegenstelling tot bijvoorbeeld 1 mei...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal is voldoende westelijk christelijk om daar een vrije dag te hebben zou ik zeggen.
Enige land waar ik het in West-Europa betwijfel is IJsland.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor het Europese bankverkeer is Hemelvaart geen vrije dag in tegenstelling tot bijvoorbeeld 1 mei...
1 bekende 1 minder bekende.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:35 schreef alors het volgende:
Doe maar Guaranteed, Society of Long Nights. Hard Sun kennen we wel.
Eh ja het was onvermijdelijk he.
Even nagevraagd en wat ik zei klopte. Zelfde dag Hemelvaart als in Spanje, overmorgen dus.quote:
Dus gewoon op een zondag dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even nagevraagd en wat ik zei klopte. Zelfde dag Hemelvaart als in Spanje, overmorgen dus.
Ja.quote:
boks!quote:
Iddquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boks!
maar lees ik nou goed dat hemelvaart op verschillende dagen wordt gevierd? lekker geloofwaardig weer
Huhwatquote:
Oh. Onterechte klacht.quote:
netjes gecopy/pastequote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste nummer van deze plaat is You Probably Couldn't See For The Lights But You Were Looking Straight at Me
Nope, want hij klopt niet. Het is namelijk staring ipv lookingquote:
Dan kun je Welcome to the Jungle beter draaienquote:
Sweet Child o Minequote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
Appetite for Destruction? dan graag Sweet Child o Mine en doe voor de verandering maar Mr Brownstone
zal mij worst wezen, ik vind het een mooi nummer. net als Creep van Radiohead terwijl Radiohead dat ook nooit meer speeltquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sweet Child o Mine
Er is een reden dat ze die graag niet meer spelen.
Zowel Guns n Roses als Slash & Miles Kennedy spelen Sweet Child btw nog gewoon de afgelopen jaren. misschien niet meer met plezier, maar t wordt nog gespeeldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sweet Child o Mine
Er is een reden dat ze die graag niet meer spelen.
Daughters vind ik wel oprecht.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
is er een nummer van hem dat geen zeiknummer is?
Oké.quote:
Dit.quote:
Portugeesjes zijn anders ook grote idioten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Ik ben blij dat ik het hele Oranje hysterie mag missen.
Eigenlijk had ik het drinkwater in het trainingskamp van Oranje moeten vergiftigen, ze zaten hier vlakbij. Gemiste kans.
Mij boeit het gehele voetbal niet. Ik zal hoogstens 10 min kijken naar de mooie mannen van Ghana en Ivoorkust. Voor de rest heb ik er niets mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugeesjes zijn anders ook grote idioten.
En winnen ook nooit iets.
Spanje wordt weer kampioen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Ik ben blij dat ik het hele Oranje hysterie mag missen.
Eigenlijk had ik het drinkwater in het trainingskamp van Oranje moeten vergiftigen, ze zaten hier vlakbij. Gemiste kans.
Je houdt wel van een neger zo op z'n tijd?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mij boeit het gehele voetbal niet. Ik zal hoogstens 10 min kijken naar de mooie mannen van Ghana en Ivoorkust. Voor de rest heb ik er niets mee.
Ze doen hun onderbroek niet uit dus je ziet geen negerpiemels hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mij boeit het gehele voetbal niet. Ik zal hoogstens 10 min kijken naar de mooie mannen van Ghana en Ivoorkust. Voor de rest heb ik er niets mee.
En professioneel overheen geluld door Claudiaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat basloopje op het eind is genot.
Nee hoor, basloopje gewoon gehoord.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En professioneel overheen geluld door Claudia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
In welke 3FM-dj is het tegenwoordig heel hip om data op te slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Omdat kerels niet toe willen geven dat het gewoon goed is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alanis Morrisette is wel echt wijvenmuziek ja
Mwah, vind haar singletjes wel leuk maar ik houd niet van haar stem.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:26 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat kerels niet toe willen geven dat het gewoon goed is.
Alanis Morissette ik liever uitquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alanis Morrisette is wel echt wijvenmuziek ja
ik ben een kerel (quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:26 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat kerels niet toe willen geven dat het gewoon goed is.
Dookie en Nimrodquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:29 schreef sneakydesert het volgende:
Toen ik vanochtend nog niet helemaal wakker was en Giel zei "dit is de laatste uitzending van mei" vielen mijn mondhoeken spontaan naar beneden. Gelukkig gaat ie in juni weer verder
jij vindt dat er niet zoveel a(la)nis?quote:
Het oude werk is wel aardig, beetje simpele punkrock maar The Offspring is echt niet beter. Dit is gayshit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:30 schreef alors het volgende:
Ik vind dit echt van die gare neppe altowijven punkrock
So Far Away.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:39 schreef alors het volgende:
1. So Far Away
2. Money for Nothing (Knopfler, Sting)
3. Walk of Life
4. Your Latest Trick
5. Why Worry
6. Ride Across the River
7. The Man's Too Strong
8. One World
9. Brothers in Arms
Zeg het maar jongens...
So Far Away of Why Worry. Walk of Lifequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:39 schreef alors het volgende:
1. So Far Away
2. Money for Nothing (Knopfler, Sting)
3. Walk of Life
4. Your Latest Trick
5. Why Worry
6. Ride Across the River
7. The Man's Too Strong
8. One World
9. Brothers in Arms
Zeg het maar jongens...
Your Latest Trickquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
So Far Away of Why Worry. Walk of LifeEn Money for Nothing hoor je te vaak. Your Latest Trick kan ook wel. Andere 3 vind ik wat minder.
Heeft ie meer nummers? Ik dacht dat dit 11 keer op z'n album stondquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:46 schreef alors het volgende:
Draai in godsnaam eens een andere plaat van hem
Niet de ergste band waarbij dit gebeurt.quote:
Het wordt vast Shut Your Eyes, dubbele cumshot.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet de ergste band waarbij dit gebeurt.
Doe maar Hands Open of Headlights on Dark Roads hiervan. Die zijn wel tof
Misschien doet hij 3 nummers, KoL nummer heeft hij overgeslagen. Maar dit zijn wel lange nummers, dus ik denk het eigenlijk nietquote:
Ja doet hij sinds een tijdje weer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:32 schreef Qunix het volgende:
Rob en lijstjes?
(ik tune normaal in de middag niet in)
Dit slaat niet echt ergens op zeg maar. Kensington is best ok-ish maar op 19 in deze lijst is echt genant.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:32 schreef alors het volgende:
Hahah ik wilde nog typen: Mex vindt dit niet leuk.
Ja, op 10.quote:
Chanantquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit slaat niet echt ergens op zeg maar. Kensington is best ok-ish maar op 19 in deze lijst is echt genant.
quote:
En ikke dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil demint nog even adoreren
En deMex een aai over de bol geven
Inderdaad, ik vond het ook smakeloos.quote:
Voordat BJ het nieuws over de man die van een flat was afgesprongen, startten ze 'Kom van dat dak af' in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik was even koffie zetten, wat werd er gezegd?
quote:
Denk dat dat van Stenders kwam. Bepaald niet gepast in elk geval.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voordat BJ het nieuws over de man die van een flat was afgesprongen, startten ze 'Kom van dat dak af' in.
Dat is idd een beetje smakeloosquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voordat BJ het nieuws over de man die van een flat was afgesprongen, startten ze 'Kom van dat dak af' in.
Schijtlolquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik luisterde niet echt, dus ik zou je niet kunnen zeggen of het NOS of Stenders was die met dat fragment kwam.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat dat van Stenders kwam. Bepaald niet gepast in elk geval.
Beetje smakeloos wel ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 15:11:15@Pandaplint wilde eerst even checken wat gebeurd is. Wij starten alleen de nieuwsleaders en headlines. Meer info begijp ik bij @Robstenders. reageer retweet
Kusje!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil demint nog even adoreren
En deMex een aai over de bol geven
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:50 schreef alors het volgende:
LiveMooi de laatste van het uur, dus maar één plaatje.
U zei?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:50 schreef alors het volgende:
LiveMooi de laatste van het uur, dus maar één plaatje.
Ik zoek ook al 5 maanden naar werk. Wel tijdelijk, omdat ik na de zomer weer met een opleiding ga starten. Ben zelfs voor de simpelste baantjes afgewezen omdat ik te duur zou zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
Ik houd maar weer op met het zoeken naar vacatures voor deze week. Er is echt geen fatsoenlijke vacature te vinden die ook bij me past![]()
/liefdagboek
Stom en het komt allemaal vast ooit wel goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
Ik houd maar weer op met het zoeken naar vacatures voor deze week. Er is echt geen fatsoenlijke vacature te vinden die ook bij me past![]()
/liefdagboek
Ik vind nothing else mattersquote:
Mja. Ik ben hiervoor 13 maanden werkloos geweest. Het is op dit moment erg lastig om een baan te vinden. Heel veel vakantiebaantjes (maar daar ben ik 2x te oud voor) en voor banen waarvan ik weet dat ik ze aankan zegt de werkgever dat ik er niet geschikt voor ben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:08 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik zoek ook al 5 maanden naar werk. Wel tijdelijk, omdat ik na de zomer weer met een opleiding ga starten. Ben zelfs voor de simpelste baantjes afgewezen omdat ik te duur zou zijn
Ofcoursequote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stom en het komt allemaal vast ooit wel goed.
Oh ook geen boeiend nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind nothing else matters
Ik weet het ik ben
Ik hoop het. Hopelijk duurt het geen 13 maanden, net zoals hiervoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stom en het komt allemaal vast ooit wel goed.
13 maandenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja. Ik ben hiervoor 13 maanden werkloos geweest. Het is op dit moment erg lastig om een baan te vinden. Heel veel vakantiebaantjes (maar daar ben ik 2x te oud voor) en voor banen waarvan ik weet dat ik ze aankan zegt de werkgever dat ik er niet geschikt voor ben.
En het gebrek aan ervaring helpt ook niet (maar hoe kan ik ervaring opdoen als ik nergens kán werken) Stomme vicieuze cirkel.
Ik ga wel vrijwilligerswerk doen, dus dat staat dan wel weer goed op mijn cv. Maar daar betaal je de rekeningen natuurlijk ook niet mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
13 maanden![]()
![]()
Dat je ervaring nodig hebt, en die ervaring niet hebt en dus die ervaring ook niet op kan doen omdat je zonder (genoeg) ervaring niet wordt aangenomen is inderdaad stom.
Zorg wel dat je dat ff afstemt met het UWV (voorzover je dat nog niet hebt gedaan natuurlijk). Kost je anders deel van je uitkering...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga wel vrijwilligerswerk doen, dus dat staat dan wel weer goed op mijn cv. Maar daar betaal je de rekeningen natuurlijk ook niet mee.
Ik doe nu sinds januari vrijwilligers werk voor de provincie. Als het project is afgerond mag ik een referentie van de provincie op mijn cv plaatsen. Toch weer mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga wel vrijwilligerswerk doen, dus dat staat dan wel weer goed op mijn cv. Maar daar betaal je de rekeningen natuurlijk ook niet mee.
Daar kom ik al niet meer voor in aanmerking. Daar had ik precies 13 maanden recht op. Die baan kwam dus precies op het goede moment. En voor bijstand kom ik ook niet in aanmerking.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zorg wel dat je dat ff afstemt met het UWV (voorzover je dat nog niet hebt gedaan natuurlijk). Kost je anders deel van je uitkering...
Netjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:19 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik doe nu sinds januari vrijwilligers werk voor de provincie. Als het project is afgerond mag ik een referentie van de provincie op mijn cv plaatsen. Toch weer mooi meegenomen.
Dus je krijgt op dit moment helemaal niets?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar kom ik al niet meer voor in aanmerking. Daar had ik precies 13 maanden recht op. Die baan kwam dus precies op het goede moment. En voor bijstand kom ik ook niet in aanmerking.
Ah, da's helemaal kut dan..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar kom ik al niet meer voor in aanmerking. Daar had ik precies 13 maanden recht op. Die baan kwam dus precies op het goede moment. En voor bijstand kom ik ook niet in aanmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |