quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Pure tofheidquote:
Ohhh ja, ik raakte er echt helemaal afgeleid van (ADHD, you see) maar ik merk het nu meestal niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:59 schreef minthy het volgende:
Nog even iets anders; een tijdje geleden viel bijna iedereen over de nieuwe bliepbloepbliepjes op 3FM. Hoe is dat nu?
*ADHD-boks*quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:01 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ohhh ja, ik raakte er echt helemaal afgeleid van (ADHD, you see) maar ik merk het nu meestal niet meer
Ik hou van uitlokken. En van happersquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Op zo'n TT dient dan ook even gehapt te worden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:03 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
IM IN *keiharde, knokkelbrekende ADHD-boks*
True story... Paard met bulten, het was één ware identiteitscrisis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
DeMint is niet alleen een sierpaard maar ook een kameel.
xd
Jupquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup![]()
Sinds ik ad slik tegen depressie/angststoornis komt mijn hyperdepiep van vroeger naar boven. Er werd getwijfeld, geopperd dat ik zeer manisch overkwam en na testen komt het er nu op neer dat ik ook nog ADHD heb![]()
Best geniaal; ik begeleid al jarenlang ADHD'ers, nooit gedacht
Oh, ja mijn broertje die heeft inderdaad...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit verhaaltje nog niet gehoord.
Ja ik mis zelf dus de H.
Volgens mij heb ik het ook alleen in het D&A-topic gezet en dat ik het even op mij in moest laten werken. Maf gedoequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit verhaaltje nog niet gehoord.
Ja ik mis zelf dus de H.
Blablabla *serieuze shit* blabla KIJK, EEN LUCHTBALLON!! blablabla *serieuze shit* blablaquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Oh, ja mijn broertje die heeft inderdaad...
... OH MY GOD IS DAT NOU EEN ROZE FLAMINGO
oja in de D&A ben ik vooral een lurker tenzij ik even een kutavondje hebquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het ook alleen in het D&A-topic gezet en dat ik het even op mij in moest laten werken. Maf gedoe![]()
Waarschijnlijk ben ik een gecombineerd type, zowel met als zonder de H.
Kan je best oud mee worden, ik ben al goed onderweg
De meeste mensen hebben gecombineerd of ADD, alleen hyperactiviteit komt niet zoveel voorquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het ook alleen in het D&A-topic gezet en dat ik het even op mij in moest laten werken. Maf gedoe![]()
Waarschijnlijk ben ik een gecombineerd type, zowel met als zonder de H.
Kan je best oud mee worden, ik ben al goed onderweg
Zolang ze langs je heen blijven gaan is het goed, gaat er een bus over je heen, dan ben ik bang dat een lang leven jou niet zo gegund isquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja in de D&A ben ik vooral een lurker tenzij ik even een kutavondje hebdus daar lees ik ook niet altijd.
En ik heb niet het gevoel dat ik oud ga wordenteveel gaat langs me heen.
Dat is me ook al een paar keer bijna gebeurdquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Zolang ze langs je heen blijven gaan is het goed, gaat er een bus over je heen, dan ben ik bang dat een lang leven jou niet zo gegund is
Ik ook niet meer zoveel, het gaat stukken beter en ik heb het niet meer nodig om daar te spuienquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja in de D&A ben ik vooral een lurker tenzij ik even een kutavondje hebdus daar lees ik ook niet altijd.
En ik heb niet het gevoel dat ik oud ga wordenteveel gaat langs me heen.
Bijna is nog niet helemaal kerel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is me ook al een paar keer bijna gebeurd
Dat bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet meer zoveel, het gaat stukken beter en ik heb het niet meer nodig om daar te spuien![]()
Af en toe lees ik nog mee.
Het leven draait harder dan jezelf, bedoel je?
Herkenbaar, dat gevoel ging hier overheersen en heeft een burnout opgeleverd. Geen idee wat je eraan kan doen overigens...quote:
Ik heb het idee nooit fatsoenlijk te kunnen werken zonder helemaal kapot gestressed te raken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat gevoel ging hier overheersen en heeft een burnout opgeleverd. Geen idee wat je eraan kan doen overigens...
Dit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee nooit fatsoenlijk te kunnen werken zonder helemaal kapot gestressed te raken.
Ik leerde alleen, maar maakshit deed ik vrijwel nooit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Dit.
Zodra ik begin aan m'n huiswerk bedenk ik me hoeveel ik eigenlijk ook nog voor andere programma's moet doen waar de school me naartoe stuurt omdat ik zogenaamd 'extreem slim' ben en 'meer uitgedaagd' moet worden.
Daarom maak ik dus nooit huiswerk
Mijn wiskundeleraar was laatst hevig gefrustreerd dat er ongeveer 10 opgaven verdeeld over 7 hoofdstukken waren gemaakt, en vroeg me hoeveel tijd ik aan m'n huiswerk besteedde per weekquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik leerde alleen, maar maakshit deed ik vrijwel nooit.
Dat ging hier het beste toen ik nog in fabrieken aan de slag was. M'n huidige werk heb ik 10 jaar volgehouden door op m'n tenen te lopen bij stress/drukte. Uiterlijk kom ik aardig koel over bij drukte maar innerlijk stormt het dan. Ik kan het qua niveau gemakkelijk aan maar de stress nekt mij. Daarbij altijd minderwaardige gevoelens gehad tov anderen. Hierdoor weer gaan studeren (want dán zou ik mezelf vást goed genoeg vinden) maar dat heeft er oa voor gezorgd dat ik vastliepquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee nooit fatsoenlijk te kunnen werken zonder helemaal kapot gestressed te raken.
Dit belooft niet veel goedsquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ging hier het beste toen ik nog in fabrieken aan de slag was. M'n huidige werk heb ik 10 jaar volgehouden door op m'n tenen te lopen bij stress/drukte. Uiterlijk kom ik aardig koel over bij drukte maar innerlijk stormt het dan. Ik kan het qua niveau gemakkelijk aan maar de stress nekt mij. Daarbij altijd minderwaardige gevoelens gehad tov anderen. Hierdoor weer gaan studeren (want dán zou ik mezelf vást goed genoeg vinden) maar dat heeft er oa voor gezorgd dat ik vastliep![]()
Werk kan een geweldig mooie houvast geven, mits balans. Als die ver te zoeken is kan je uiteindelijk over de kop gaan. En ik kan je vertellen; het is niet mooi op Rock Bottom
Mopje, ik ben geen goede graadmeter. Situaties verschillen, persoonlijkheden verschillen en zo verschilt er vast nog veul meer.quote:
Maar je bent wel lief.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Mopje, ik ben geen goede graadmeter. Situaties verschillen, persoonlijkheden verschillen en zo verschilt er vast nog veul meer.
Hou jezelf in ieder geval goed in de gaten, misschien heb je door je ADD wat meer aandachtspunten dan een persoon zonder ADD. Dat wil niet zeggen dat jij minder of slechter bent dan die ander, slechts dat jij vaak anders denkt (waarschijnlijk meer denkt ook) en dat je anders omgaat met stress
Dat hoor ik zoooo ontzettend vaak de laatste tijd, zal vast een kern van waarheid in zitten dan!quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar je bent wel lief.![]()
Anyway, ik weet het niet. Ik vind dit punt in mijn leven best wel lastiger, die overgang van studie naar werk. Ook omdat ik denk dat ik de studie met het 'verkeerde' werkveld heb gekozen
Ja dat is een beetje mijn punt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoor ik zoooo ontzettend vaak de laatste tijd, zal vast een kern van waarheid in zitten dan!![]()
Het nadeel is dat je nu op een levensbepalend moment zit. Ga het gewoon aan, je bent nog jong genoeg om je op een later moment bij of om te scholen. Hell, op het mbo een jaar of 6 geleden zaten mensen van boven de 50 bij mij in de klas en op het hbo de laatste jaren mensen van boven de 40. Je hebt zelfs dan nog keuzes genoeg
Maak je er vooral niet te druk om. Dat levert alleen al bakken met stress en onzekerheid op, daar heb je niet zoveel aanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje mijn punt.
Sowieso had ik academisch moeten doen na 1 jaar hbo.
ik ga naar Barneveld verhuizen. een dorp zonder juichpakken moet toch een soort paradijs zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:40 schreef Zaktabak het volgende:
"omdat die achternaam van de duivel zou zijn en daar namen ze aanstoot aan.".
Diezelfde mensen weigeren zeker ook om op Donderdag maar ook één poot uit te steken?
Nu ja. Dat was in '92 wel anders.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:29 schreef Pandaplint het volgende:
Overgewaardeerde plaat voor rebelse pubers
Hele goede groove. Tekst.is meh.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:29 schreef Pandaplint het volgende:
Overgewaardeerde plaat voor rebelse pubers
Bones of Youquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hele goede groove. Tekst.is meh.
Supertramp
Wat was het tweede nummer van Elbow?
The bones of you.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hele goede groove. Tekst.is meh.
Supertramp
Wat was het tweede nummer van Elbow?
Niet zoveel gemist dus..quote:
Helderziendequote:
Hahahaha.quote:
je bent weer werkeloos? das mooi kutquote:
Yep. Al sinds vorige week maandag. Ik heb in totaal 10 dagen gewerktquote:
klote zeg. lag het aan jou of aan hen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yep. Al sinds vorige week maandag. Ik heb in totaal 10 dagen gewerkt
Aan hen. Er was toch niet genoeg werk voor een extra werknemer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klote zeg. lag het aan jou of aan hen?
(ik mag na vandaag nog 20 dagen werken en zit het erop na bijna 9 jaar...)
kansloze bendequote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aan hen. Er was toch niet genoeg werk voor een extra werknemer.
ik ook. als enige van mijn (per 1 juli opgedoekte) afdelingquote:
Ja ga zo even een presentatie in elkaar zetten voor de stage.quote:
Papa Roach? Obssession is ook wel lekker en Infest eigenlijk ook wel....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk zometeen een van de mooiste nummers ooit van een vreselijke band.
Al is het de enige andere single + oud album = dikke kans op The Last Resort
hoppa. goed bezig herman!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ga zo even een presentatie in elkaar zetten voor de stage.
Eagles.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Papa Roach? Obssession is ook wel lekker en Infest eigenlijk ook wel....
ow.....zover reikt mijn muzikale kennis niet. bij Last Resort denk i kmeteen aan Papa Roach, me niet beseffende dat die natuurlijk niet in de Hemelse100 staanquote:
Toch een plaat die ieder jaar de top 100 van de top 2000 haalt, maar wel een van de meest Radio 2-plaatjes in de lijst natuurlijk. Echter zo ongelofelijk veel beter dan dit nummer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow.....zover reikt mijn muzikale kennis niet. bij Last Resort denk i kmeteen aan Papa Roach, me niet beseffende dat die natuurlijk niet in de Hemelse100 staan
you can check out but you can never leavequote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteraard eerst het vermaledijende, vreselijke Hotel California.
Goedemorgen Muisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |