Omdat ze bij Air France direct na vermissing wisten waar ze moesten zoeken.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:14 schreef Sylv3se het volgende:
Ik keek gisteren nog even naar de air crash investigation aflevering van dat Air France vliegtuig, daar vonden ze vrij snel veel brokstukken, compleet staartgedeelte etc.) Alleen het vinden van de zwarte doos duurde heel lang.
SPOILER: OP-plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof er steeds meer in dat we hem nooit meer terugvinden
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
okquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:22 schreef Loekie1 het volgende:
Malaysia Airlines MH370: Passengers likely suffocated, investigators say
55-page report concludes crew was probably unconscious as the jet cruised in autopilot mode
http://www.cbc.ca/news/wo(...)gators-say-1.2689422
Heb ik altijd al gezegd.
Hoe dichter bij Dordt...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:52 schreef Loekie1 het volgende:
Die informatie kwam al helemaal in het begin.
Dan heb je nog de Dordrecht Hole, die westelijker ligt, zal dat het gebied zijn waar ze gaan zoeken?
http://www.marineregions.org/gazetteer.php?p=details&id=8185
Nee, MA zal binnenkort wel blut zijnquote:
Niet de juiste plaats om dit te posten. Dit topic gaat over MH370, de vlucht van Malaysian Airlines die (vermoedelijk) verdwenen is in de Indische Oceaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:48 schreef Dibble het volgende:
The video below is purported to be of the 777 shoot down in Ukraine. Note that @11 seconds into the video Chaff streamers are floating down on to the wreckage site. Chaff is dispensed from military aircraft to obscure an aircraft from RADAR and RADAR guided missiles
Dom van me. Sorry.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:57 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Niet de juiste plaats om dit te posten. Dit topic gaat over MH370, de vlucht van Malaysian Airlines die (vermoedelijk) verdwenen is in de Indische Oceaan.
Dacht ik toen ook al meteen.. de enige reden om opeens heel hoog te gaan vliegen was om iedereen aan boord uit te schakelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:31 schreef Loekie1 het volgende:
Alleen raar dat ze er niet bij zeggen dat dat zuurstofgebrek kwam omdat de piloot heel hoog is gaan vliegen.
Waarom? Normaal gesproken vallen dan zuurstofmaskers waardoor dit motief niet opgaat.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dacht ik toen ook al meteen.. de enige reden om opeens heel hoog te gaan vliegen was om iedereen aan boord uit te schakelen.
Die maskers geven toch maar voor een korte tijd zuurstof?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom? Normaal gesproken vallen dan zuurstofmaskers waardoor dit motief niet opgaat.
Geen idee. Als ik het me goed herinner was de piloot ook maar kort op grote hoogte. Ik vermoed eerder dat het ontwijken van de grondradar het doel is geweestquote:Op zondag 20 juli 2014 18:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die maskers geven toch maar voor een korte tijd zuurstof?
Ja, maar iets van 15-20 min las ik ergens. De piloten hebben draagbare zuurstoftankjes, maar daar houd je het ook geen uren mee vol.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die maskers geven toch maar voor een korte tijd zuurstof?
Dan daal je weer op tijd.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar iets van 15-20 min las ik ergens. De piloten hebben draagbare zuurstoftankjes, maar daar houd je het ook geen uren mee vol.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:32 schreef Pheno het volgende:
het zinkt vanzelf. Dus ja, tenzij je een leuke duikboot hebt of Aquaman bent gaan we weinig meer vinden.
Mwa Air France 447 was ook gevonden op het moment dat iedereen de hoop had opgegeven.quote:
Dat zoekgebied was natuurlijk ietsje kleiner en brokstukken waren al binnen 2 weken gevonden...quote:Op maandag 21 juli 2014 04:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Mwa Air France 447 was ook gevonden op het moment dat iedereen de hoop had opgegeven.
Maar hoezo is dit zoekgebied zo veel groter dan? Ze hebben toch gegevens van waar het vliegtuig voor het laatst te zien was op de radar bij de luchtverkeerleiding?quote:Op maandag 21 juli 2014 04:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zoekgebied was natuurlijk ietsje kleiner en brokstukken waren al binnen 2 weken gevonden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |