Allersimpelst is een bezemsteel van hout en daar wat ogen in draaien, maar heb er zelf eentje gemaakt van een metalen pijp, gaten in geboord en daar moerogen in vast gedraaid op verschillende afstanden. Ben je voor nog geen 10 euro klaar en net zo effectief en op maat gemaakt!quote:
. Laat je de man toch het werk doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is zoveel werk met touw en stangen enzo, word al moe als ik eraan denk!
Je kwam anders niet slaperig overquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is zoveel werk met touw en stangen enzo, word al moe als ik eraan denk!
zit jij daar even mijn ik-word-er-moe-van-praatje teniet te doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Allersimpelst is een bezemsteel van hout en daar wat ogen in draaien, maar heb er zelf eentje gemaakt van een metalen pijp, gaten in geboord en daar moerogen in vast gedraaid op verschillende afstanden. Ben je voor nog geen 10 euro klaar en net zo effectief en op maat gemaakt!
Dat is wel gemakkelijk te maken jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Allersimpelst is een bezemsteel van hout en daar wat ogen in draaien, maar heb er zelf eentje gemaakt van een metalen pijp, gaten in geboord en daar moerogen in vast gedraaid op verschillende afstanden. Ben je voor nog geen 10 euro klaar en net zo effectief en op maat gemaakt!
Met een bedbank er bovenop!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu nog n kooi. Oud collega van me kan wel wat in elkaar lassen
Ik vind het meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik dan ook weer niet veel mee.
Latex kan bij vrouwen dan wel weer heel geil zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het meerals geil. Hetzelfde als met latex pakken en zulks
Ik vind het stinkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Latex kan bij vrouwen dan wel weer heel geil zijn
wat is erquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het meerals geil. Hetzelfde als met latex pakken en zulks
Je zal het er maar mee moeten doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een saaie tt btw![]()
Of gewoon n bed erboven, das leuk![]()
Daar had ik het met die collega ook over, n mooi bed met spijlen
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is eraan een kooi dan? En latex kan best mooi zijn. Ik heb n latex korset
Da's niet eens een woordquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik hoopte op iets met trufferen
Ik heb er gewoon niet veel meequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is eraan een kooi dan? En latex kan best mooi zijn. Ik heb n latex korset
Je reuk bedoel je?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet veel mee. Dat kan toch
Mijn geur is erg sterk en daarom vind ik latex waarschijnlijk niks.
Eerst het kantoortjequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand is inspiratie op aan het doen volgens mij
Klein detailquote:
Nee ben een beetje aan het pokerenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef zeefje het volgende:
Is iedereen zijn of haar Hemelvaartaan het vieren?
Oke.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef artelligence het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder: 'ik heb zin om te neuken'
Nee, aan het vervelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef zeefje het volgende:
nee, maar ergens niets mee hebben of hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet veel mee. Dat kan toch
Mijn geur is erg sterk en daarom vind ik latex waarschijnlijk niks.
Vanavond uit etenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef zeefje het volgende:
mooi, dan is het nu compleet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef artelligence het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder: 'ik heb zin om te neuken'
Please don't...quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mooi, dan is het nu compleet.
Wat fijn, nu kan ik gelukkig sterven.
Ik vind kooien gewoon meer leedvermaakquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar ergens niets mee hebben of hetvinden, vind ik wel een verschil.
Ik heb niks met mannen in leren broeken, maar dat vind ik niet
Dus ik vraag waarom je datvindt? Dat vind ik nl soms ook, van die mannen in luiers vind ik
bv
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben eten aan het maken.bijna alle voorbereidingen zijn klaar. Alleen nog de erwten geitenkaas soufflé voorbereiden.
Nog even kijken, restaurantje ergensquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog even kijken, restaurantje ergens
Wat vind je van mannen in wetsuit?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar ergens niets mee hebben of hetvinden, vind ik wel een verschil.
Ik heb niks met mannen in leren broeken, maar dat vind ik niet
Dus ik vraag waarom je datvindt? Dat vind ik nl soms ook, van die mannen in luiers vind ik
bv
ok, ik g er dan misschien van uit dat degene ín de kooi dat graag wil. Zie het niet als leed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind kooien gewoon meer leedvermaak
Hilarisch op de slechte manier
Ik snap dat mensen dat zelf willen. Maar ik snap het idee gewoon niet echt. Sub zijn primna naar een kooiquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, ik g er dan misschien van uit dat degene ín de kooi dat graag wil. Zie het niet als leed.
als ze zo bij mij op de bank komen zitten denk ik ookquote:
Nee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jullie zijn gemaakt voor elkaar
Nee, da's wat te ver nuquote:
Lang leve de schnitzel-taxi. Kiezen uit 150/200/300/500 gram.quote:
Waar slaat dit dan opquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jullie zijn gemaakt voor elkaar
Okequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze zo bij mij op de bank komen zitten denk ik ook
Maar als je gewoon bezig bent in dat ding, prima toch?!
het was een grapje faxquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo![]()
Of dat komt doordat het zo ver ingezoomd is
Ik zag tettemquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die foto is echt slecht hooren t is latex [ afbeelding ] daar houd jij niet van
ik expres achterlijk veel van die foto af knippen... Je ziet verdorie nauwelijks iets, begin jij over mn tietenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Sterf aan degene die behang heeft uitgevonden
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die foto is echt slecht hooren t is latex [ afbeelding ] daar houd jij niet van
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo![]()
Of dat komt doordat het zo ver ingezoomd is
Sorry hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik expres achterlijk veel van die foto af knippen... Je ziet verdorie nauwelijks iets, begin jij over mn tieten
I know. Zelfs met zo'n stoomapparaat komt soms niet alles los.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Miniflubbeltjes die blijven zitten.
Mega irritant
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Morgen een date! Ik vind het eng!
Waarom knippen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik expres achterlijk veel van die foto af knippen... Je ziet verdorie nauwelijks iets, begin jij over mn tieten
Oh jee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Doodverwensing, TR gemaaktquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Sterf aan degene die behang heeft uitgevonden
wtf zijn mijn "flubbetjes" dan?!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Miniflubbeltjes die blijven zitten.
Mega irritant
En via Tinder, dus als dat geen neuken gaat wordenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
What The Fuck. Hoe dat? Serieus?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
We gaan het terras op. Terras is bij mn moeder om de hoek.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En via Tinder, dus als dat geen neuken gaat worden
Nou laat dan zien hoe het wel moetquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind dr houding alleen wel stom.
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan het terras op. Terras is bij mn moeder om de hoek.
Dus nee, er gaat niet geneukt worden.
Nou nou, zo onmogelijk is het nou ook weer niet dat ik een date heb hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
What The Fuck. Hoe dat? Serieus?
nee hoor, echt niet.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, echt niet.
Ik zie er zo best ok uit, maar op foto's is het, zeker als ik er helemaal op sta, vaak net of ik een of andere spierziekte heb waardoor ik niet normaal kan staan of er half bij hang ergens.
Sorry, geen pi gebruiktquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nou, zo onmogelijk is het nou ook weer niet dat ik een date heb hoor.
Een date?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nou, zo onmogelijk is het nou ook weer niet dat ik een date heb hoor.
Ik heb serieus niet eens behoefte aan seks meer tegenwoordig. Sorry, er gaat niet geneukt worden.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een date?![]()
En dat vertel je me niet eens?![]()
Waar blijft die verplichte vleeskeuring?
Schat, het is 10 minuten geleden afgesproken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een date?![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus niet eens behoefte aan seks meer tegenwoordig. Sorry, er gaat niet geneukt worden.
Dan had je het me dus al 10 minuten geleden kunnen vertellenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, het is 10 minuten geleden afgesproken.
dat wordt klote voor die vent danquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus niet eens behoefte aan seks meer tegenwoordig. Sorry, er gaat niet geneukt worden.
aarom?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Als er iemand een ban verdient jij het wel faxie
Whehehe.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan had je het me dus al 10 minuten geleden kunnen vertellen
You want the D?quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, echt niet.
Ik zie er zo best ok uit, maar op foto's is het, zeker als ik er helemaal op sta, vaak net of ik een of andere spierziekte heb waardoor ik niet normaal kan staan of er half bij hang ergens.
Dat had gekund ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan had je het me dus al 10 minuten geleden kunnen vertellen
Ik ben niet boos. Slechts teleurgesteld.quote:
Life's good.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Wow die shit gaat snel hier!How's life?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een date?![]()
Roy, het valt me nu pas op, maar je foto in je UI, je bent idd afgevallenquote:
Dollar? Waarom dollar?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Hoppa, en de eerste $100 is weer binnen.
Like taking candy from a baby
Zo hoort dat te gaan bij vrouwen geloof ik..quote:
Moet jij je scharrel niet pijpen ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Slechts teleurgesteld.
Kip en Varken hebben geen piemel, verder net alleen mn gayfje over de vloer gehad, dus mijn huis is piemelloosquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij je scharrel niet pijpen ofzo?
Ik ga dus expres nog geen foto sturen, ze wil te graag.quote:
wij hebben net nog vastgesteld dat dat prima kan tijdens het fokkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n piemelloos huis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kip en Varken hebben geen piemel, verder net alleen mn gayfje over de vloer gehad, dus mijn huis is piemelloos
Is het die piemel van Tinder?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dus expres nog geen foto sturen, ze wil te graag.
dat hoeft ook niet hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat corsetding trouwens niet mooi.
Ik ben thuisquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Alles kan prima tijdens het fokken natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben net nog vastgesteld dat dat prima kan tijdens het fokken
quote:
Leugens, ik ben een voorbeeldige userquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Als er iemand een ban verdient jij het wel faxie
Welke?quote:
Die ene die je me laatst gestuurd hebt. Die piemel. Ik heb m vast verwijderd.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik ga het GGZ maar eens bellen..
Nee. Die op zeker niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die ene die je me laatst gestuurd hebt. Die piemel. Ik heb m vast verwijderd.
Zolang jij geen behoefte aan piemel heb, heb ik daar mn vraagtekens bijquote:
quote:
Beetje sip is minder.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Het leven gaat wel...Beetje sipjes op het moment maar wel goed!
Ik heb gewoon ff genoeg van jaloerse piemels, stalkende piemels, bezitterige piemels, veeleisende piemels, enz.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zolang jij geen behoefte aan piemel heb, heb ik daar mn vraagtekens bij
Dat is niet de piemel die dat doet he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ff genoeg van jaloerse piemels, stalkende piemels, bezitterige piemels, veeleisende piemels, enz.
Ja, daarom ook gewoon voldoende ducttape in huis hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ff genoeg van jaloerse piemels, stalkende piemels, bezitterige piemels, veeleisende piemels, enz.
Nee, klopt, dat is de eikelquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet de piemel die dat doet he.
quote:
Aangezien mannen met hun piemel denken is het dus wel de piemel die dat doet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet de piemel die dat doet he.
quote:
huh?quote:
Denken is een groot woord.. dat denken is alleen proberen om er iets mee te voelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien mannen met hun piemel denken is het dus wel de piemel die dat doet.
Dan heeft mijn piemel wel een hoog IQquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien mannen met hun piemel denken is het dus wel de piemel die dat doet.
Soms verkopen ze bananenijs en blijkt het vanille te zijnquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heeft mijn piemel wel een hoog IQ
Doe jij smoelenboeken met ado?quote:
Blijft er wat voor de verbeelding overquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij smoelenboeken met ado?
I'm so jealous right Now.
Is dat beter dan de realiteit?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Blijft er wat voor de verbeelding over
Bananenijs is dan ook niet te vertrouwen en op voorhand al discutabelquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms verkopen ze bananenijs en blijkt het vanille te zijn
Gelukkig willen de meesten me nog zonder dat maskerquote:
Bananenijsquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bananenijs is dan ook niet te vertrouwen en op voorhand al discutabel
Ik raak hier verdorie van in de war.. het is net een striptease waarvan ik niet weet of hij all the way gaat... En of het resultaat je wel bevalt...quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig willen de meesten me nog zonder dat masker![]()
En diegene die liever hebben mèt, heb ik weer liever niet
Hè wat naar! Wel een goeie striptease als de uitkomst onvoorspelbaar blijft..quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik raak hier verdorie van in de war.. het is net een striptease waarvan ik niet weet of hij all the way gaat... En of het resultaat je wel bevalt...
Maar ga je wel eens all the way dat je hem afdoet?en een foto PM't ?
Show us!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hè wat naar! Wel een goeie striptease als de uitkomst onvoorspelbaar blijft..
Nou, een vervolg op de striptease, mijn ava ben ik ook![]()
En ja, in het dagelijks leven ga ik wel verder, maakt alles net even wat makkelijker
Maar ik vind dat lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bananenijs is dan ook niet te vertrouwen en op voorhand al discutabel
Vanwaar deze interesse?quote:
Ik vind ook wel eens iets lekker, maar blijf er toch vanafquote:
Mijn verbeelding slaat door je masker op holquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vanwaar deze interesse?
[..]
Ik vind ook wel eens iets lekker, maar blijf er toch vanaf
Nee, aan het shoppen en het klussen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef zeefje het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:25 schreef yats het volgende:
[..]Ik ben normaal niet van de latex, maar er zijn uitzonderingen mogelijk merk ik
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn verbeelding slaat door je masker op holVandaar
ik heb er ook meestal niet zoveel mee, maar ik moet zeggen dat ik mezelf toen wel lekker vondquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:25 schreef yats het volgende:
[..]Ik ben normaal niet van de latex, maar er zijn uitzonderingen mogelijk merk ik
Is alweer wegquote:
Staat er nogquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is alweer weg
Eventjes kan best, maar blijvend is niks.
Dat zegt iedereen voorafquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan het terras op. Terras is bij mn moeder om de hoek.
Dus nee, er gaat niet geneukt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua shoppen wel. Klussen komt morgen (grotendeels). Even wat gaatjes in de muur stoppen, een paar lampen maken en een paar kieren tussen de gipsplaten aan het plafond dichten.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja, da's jouw cache. Voor google en nieuwe bezoekers is ie weg.quote:
maar degene die m wilde zien, heeft m ntuurlijk gemist.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, da's jouw cache. Voor google en nieuwe bezoekers is ie weg.
Hij mag niet klagen neequote:
Toch zou ik kiezen voor haar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja he, stukken beter dan die aandachtshoer vn hem met haar kraag
Ik ookquote:
Mijn fysieke afkeur voor mannen staat wijds bekend ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dank je, ik had van jou niet anders verwacht
o, ik dacht gewoon dat je mij wel leuk vondquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn fysieke afkeur voor mannen staat wijds bekend ja.
Dat is ook wel algemeen bekend, toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, ik dacht gewoon dat je mij wel leuk vond
ik heb al een tijdje geen DM's met oneerbare voorstellen gehad andersquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is ook wel algemeen bekend, toch?
Dat komt omdat je steevast stopt met reageren als ik je een ongepaste DM stuur.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje geen DM's met oneerbare voorstellen gehad anders
Deed ze bij mij ook altijd..quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt omdat je steevast stopt met reageren als ik je een ongepaste DM stuur.
ik weet gewoon niet wat ik erop moet zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt omdat je steevast stopt met reageren als ik je een ongepaste DM stuur.
Goede tactiek.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deed ze bij mij ook altijd..Ik heb d'r uitgenodigd en laten zien waar zij ophield en hoe ik verder wou gaan, dat werkte
Hoewel nu wrs ook niet meer..
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, da's jouw cache. Voor google en nieuwe bezoekers is ie weg.
Je hoefde niks te zeggen. Gewoon doen wat ik je opdroeg was meer dan voldoende.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet gewoon niet wat ik erop moet zeggen [ afbeelding ]
Krijg n rood hoofd en al!
owquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoefde niks te zeggen. Gewoon doen wat ik je opdroeg was meer dan voldoende.
Dat dus!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoefde niks te zeggen. Gewoon doen wat ik je opdroeg was meer dan voldoende.
Het is niet anders.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en evie, die erom vroeg, heeft m ook niet gezien
succesquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Nu hopen dat ik ondanks de tranen toch nog kan borduren.
Prik niet weer in je tiet door die tranen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Nu hopen dat ik ondanks de tranen toch nog kan borduren.
Wat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Prik niet weer in je tiet door die tranen.
Auquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel ja.quote:
Dat kwam door Jules!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen met deze wereldquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef zeefje het volgende:
Ik ga vanavond ook naaien achter de naaimachine
Is daar plek genoeg dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef zeefje het volgende:
Ik zou daar nooit een machine voor gebruikenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef zeefje het volgende:
Ik heb net mijn vinger verbrand tijdens het koken.quote:
De duivelse kat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kwam door Jules!
Deed best wel pijn ff. Kutkat.
Ondanks dat het vast niet seksueel bedoeld was kun je het wel zo interpreterenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef zeefje het volgende:
Johquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks dat het vast niet seksueel bedoeld was kun je het wel zo interpreteren
zo weinig mogelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel waar iig.
Wat moet ik aan doen [ afbeelding ]
Jurkje, hoge hakken, geen string.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel waar iig.
Iets met easy acces.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel waar iig.
Ze vielen vorig jaar net buiten een Michelin ster.. Denk niet dat ze het daar zo kunnen waarderenquote:
Ik denk het ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze vielen vorig jaar net buiten een Michelin ster.. Denk niet dat ze het daar zo kunnen waarderen![]()
Er word de laatste tijd anders te weinig over seks gesproken hierquote:
Nog geneukt?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Er word de laatste tijd anders te weinig over seks gesproken hier
Vanmiddag genoeg hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet aan wie je het vraagt he?quote:
Ik had het liever andersom gezien eigenlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt wel dronken een vakantie gepland, dus wie weet is er dan ook wel geneukt he
Gelukkig niet, anders dan zou er hier een stuk minder gepost kunnen wordenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het hoeft toch ook niet over seks te gaan die je hebt gehad persé?
Dat is ook wel de gebruikelijke volgordequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het liever andersom gezien eigenlijk
De laatste tijd zegt ie dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
En vergeet borduren nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste tijd zegt ie dan.![]()
Volgens mij is dit de braafste sc van FOK! met gesprekken over auto's, Pokémon, kinderen, klussen enz.
Heeft toch niets met seks te maken meer.
Over fantasieën bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het hoeft toch ook niet over seks te gaan die je hebt gehad persé?
Die viel onder de 'enz'quote:
Dat zou je wel denken ja...quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook wel de gebruikelijke volgorde
Awwwquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over fantasieën bijvoorbeeld!
Al heb ik zelfs die niet meer tegenwoordig.
Bij sommigen hier is zaaddodend juist een goed iets.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind borduren zo zaaddodend dat die extra genoemd moet worden.
Zit je goed?quote:
Verdomme.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*Kijkt naar kont*... ik denk het wel... ik zit.
owquote:
ik heb nog wel de fantasie om een keer door twee mannen van alle kanten genomen te worden,quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over fantasieën bijvoorbeeld!
Al heb ik zelfs die niet meer tegenwoordig.
Derde gat hoeft niet gevuld?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog wel de fantasie om een keer door twee mannen van alle kanten genomen te worden,
Maar ja, brave huisvrouw he![]()
ik weet niet of hij een knappere vent dan die aandachtshoer van hem isquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja he, stukken beter dan die aandachtshoer vn hem met haar kraag
Oef.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja wel een vermakelijke striptease..
Maar wist niet dat je zo oud was
Dat zeg je toch nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Aha.quote:
5 gangen diner?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks.
Het eten staat inmiddels op
Beter had ik voor iets simpels gekozen
waar moet ik die plant insteken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oef.
* Huppelmuts geeft aloë vera
ik heb het ook wel eens gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha.
Ik heb vorig jaar een mvm gedaan..was zeer uhm interessant.
Nee. Ik kan niet meer ontkoppelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet zeggen I told u so
wie? jij?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben zo'n jong blaadje dat ik dat maghihihihihi
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Ik kan niet meer ontkoppelenpedaal is van zo'n stang afgeschoten
Huppelpuber wilde van de week vragen of ik genoeg geld had voor iets duurs in de supermarkt.quote:
Ik noemde het vast voordat men vragen ging stellen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is echt blablabla taal voor mij
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:15 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelpuber wilde van de week vragen of ik genoeg geld had voor iets duurs in de supermarkt.
Hij wilde zeggen "hoe breed heb je het?"
Zo jammer dat iedereen hem gewoon keihard hoorde vragen: mam, hoe breed ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |