Allersimpelst is een bezemsteel van hout en daar wat ogen in draaien, maar heb er zelf eentje gemaakt van een metalen pijp, gaten in geboord en daar moerogen in vast gedraaid op verschillende afstanden. Ben je voor nog geen 10 euro klaar en net zo effectief en op maat gemaakt!quote:
. Laat je de man toch het werk doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is zoveel werk met touw en stangen enzo, word al moe als ik eraan denk!
Je kwam anders niet slaperig overquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is zoveel werk met touw en stangen enzo, word al moe als ik eraan denk!
zit jij daar even mijn ik-word-er-moe-van-praatje teniet te doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Allersimpelst is een bezemsteel van hout en daar wat ogen in draaien, maar heb er zelf eentje gemaakt van een metalen pijp, gaten in geboord en daar moerogen in vast gedraaid op verschillende afstanden. Ben je voor nog geen 10 euro klaar en net zo effectief en op maat gemaakt!
Dat is wel gemakkelijk te maken jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Allersimpelst is een bezemsteel van hout en daar wat ogen in draaien, maar heb er zelf eentje gemaakt van een metalen pijp, gaten in geboord en daar moerogen in vast gedraaid op verschillende afstanden. Ben je voor nog geen 10 euro klaar en net zo effectief en op maat gemaakt!
Met een bedbank er bovenop!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu nog n kooi. Oud collega van me kan wel wat in elkaar lassen
Ik vind het meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik dan ook weer niet veel mee.
Latex kan bij vrouwen dan wel weer heel geil zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het meerals geil. Hetzelfde als met latex pakken en zulks
Ik vind het stinkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Latex kan bij vrouwen dan wel weer heel geil zijn
wat is erquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het meerals geil. Hetzelfde als met latex pakken en zulks
Je zal het er maar mee moeten doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een saaie tt btw![]()
Of gewoon n bed erboven, das leuk![]()
Daar had ik het met die collega ook over, n mooi bed met spijlen
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is eraan een kooi dan? En latex kan best mooi zijn. Ik heb n latex korset
Da's niet eens een woordquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik hoopte op iets met trufferen
Ik heb er gewoon niet veel meequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is eraan een kooi dan? En latex kan best mooi zijn. Ik heb n latex korset
Je reuk bedoel je?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet veel mee. Dat kan toch
Mijn geur is erg sterk en daarom vind ik latex waarschijnlijk niks.
Eerst het kantoortjequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand is inspiratie op aan het doen volgens mij
Klein detailquote:
Nee ben een beetje aan het pokerenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef zeefje het volgende:
Is iedereen zijn of haar Hemelvaartaan het vieren?
Oke.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef artelligence het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder: 'ik heb zin om te neuken'
Nee, aan het vervelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef zeefje het volgende:
nee, maar ergens niets mee hebben of hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet veel mee. Dat kan toch
Mijn geur is erg sterk en daarom vind ik latex waarschijnlijk niks.
Vanavond uit etenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef zeefje het volgende:
mooi, dan is het nu compleet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef artelligence het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder: 'ik heb zin om te neuken'
Please don't...quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mooi, dan is het nu compleet.
Wat fijn, nu kan ik gelukkig sterven.
Ik vind kooien gewoon meer leedvermaakquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar ergens niets mee hebben of hetvinden, vind ik wel een verschil.
Ik heb niks met mannen in leren broeken, maar dat vind ik niet
Dus ik vraag waarom je datvindt? Dat vind ik nl soms ook, van die mannen in luiers vind ik
bv
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben eten aan het maken.bijna alle voorbereidingen zijn klaar. Alleen nog de erwten geitenkaas soufflé voorbereiden.
Nog even kijken, restaurantje ergensquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog even kijken, restaurantje ergens
Wat vind je van mannen in wetsuit?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar ergens niets mee hebben of hetvinden, vind ik wel een verschil.
Ik heb niks met mannen in leren broeken, maar dat vind ik niet
Dus ik vraag waarom je datvindt? Dat vind ik nl soms ook, van die mannen in luiers vind ik
bv
ok, ik g er dan misschien van uit dat degene ín de kooi dat graag wil. Zie het niet als leed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind kooien gewoon meer leedvermaak
Hilarisch op de slechte manier
Ik snap dat mensen dat zelf willen. Maar ik snap het idee gewoon niet echt. Sub zijn primna naar een kooiquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, ik g er dan misschien van uit dat degene ín de kooi dat graag wil. Zie het niet als leed.
als ze zo bij mij op de bank komen zitten denk ik ookquote:
Nee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jullie zijn gemaakt voor elkaar
Nee, da's wat te ver nuquote:
Lang leve de schnitzel-taxi. Kiezen uit 150/200/300/500 gram.quote:
Waar slaat dit dan opquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jullie zijn gemaakt voor elkaar
Okequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze zo bij mij op de bank komen zitten denk ik ook
Maar als je gewoon bezig bent in dat ding, prima toch?!
het was een grapje faxquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo![]()
Of dat komt doordat het zo ver ingezoomd is
Ik zag tettemquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die foto is echt slecht hooren t is latex [ afbeelding ] daar houd jij niet van
ik expres achterlijk veel van die foto af knippen... Je ziet verdorie nauwelijks iets, begin jij over mn tietenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Sterf aan degene die behang heeft uitgevonden
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die foto is echt slecht hooren t is latex [ afbeelding ] daar houd jij niet van
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo![]()
Of dat komt doordat het zo ver ingezoomd is
Sorry hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik expres achterlijk veel van die foto af knippen... Je ziet verdorie nauwelijks iets, begin jij over mn tieten
I know. Zelfs met zo'n stoomapparaat komt soms niet alles los.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Miniflubbeltjes die blijven zitten.
Mega irritant
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Morgen een date! Ik vind het eng!
Waarom knippen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik expres achterlijk veel van die foto af knippen... Je ziet verdorie nauwelijks iets, begin jij over mn tieten
Oh jee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Doodverwensing, TR gemaaktquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Sterf aan degene die behang heeft uitgevonden
wtf zijn mijn "flubbetjes" dan?!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Miniflubbeltjes die blijven zitten.
Mega irritant
En via Tinder, dus als dat geen neuken gaat wordenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
What The Fuck. Hoe dat? Serieus?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
We gaan het terras op. Terras is bij mn moeder om de hoek.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En via Tinder, dus als dat geen neuken gaat worden
Nou laat dan zien hoe het wel moetquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind dr houding alleen wel stom.
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan het terras op. Terras is bij mn moeder om de hoek.
Dus nee, er gaat niet geneukt worden.
Nou nou, zo onmogelijk is het nou ook weer niet dat ik een date heb hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
What The Fuck. Hoe dat? Serieus?
nee hoor, echt niet.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, echt niet.
Ik zie er zo best ok uit, maar op foto's is het, zeker als ik er helemaal op sta, vaak net of ik een of andere spierziekte heb waardoor ik niet normaal kan staan of er half bij hang ergens.
Sorry, geen pi gebruiktquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nou, zo onmogelijk is het nou ook weer niet dat ik een date heb hoor.
Een date?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nou, zo onmogelijk is het nou ook weer niet dat ik een date heb hoor.
Ik heb serieus niet eens behoefte aan seks meer tegenwoordig. Sorry, er gaat niet geneukt worden.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een date?![]()
En dat vertel je me niet eens?![]()
Waar blijft die verplichte vleeskeuring?
Schat, het is 10 minuten geleden afgesproken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een date?![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus niet eens behoefte aan seks meer tegenwoordig. Sorry, er gaat niet geneukt worden.
Dan had je het me dus al 10 minuten geleden kunnen vertellenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, het is 10 minuten geleden afgesproken.
dat wordt klote voor die vent danquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus niet eens behoefte aan seks meer tegenwoordig. Sorry, er gaat niet geneukt worden.
aarom?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Als er iemand een ban verdient jij het wel faxie
Whehehe.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan had je het me dus al 10 minuten geleden kunnen vertellen
You want the D?quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, echt niet.
Ik zie er zo best ok uit, maar op foto's is het, zeker als ik er helemaal op sta, vaak net of ik een of andere spierziekte heb waardoor ik niet normaal kan staan of er half bij hang ergens.
Dat had gekund ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan had je het me dus al 10 minuten geleden kunnen vertellen
Ik ben niet boos. Slechts teleurgesteld.quote:
Life's good.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Wow die shit gaat snel hier!How's life?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een date?![]()
Roy, het valt me nu pas op, maar je foto in je UI, je bent idd afgevallenquote:
Dollar? Waarom dollar?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Hoppa, en de eerste $100 is weer binnen.
Like taking candy from a baby
Zo hoort dat te gaan bij vrouwen geloof ik..quote:
Moet jij je scharrel niet pijpen ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Slechts teleurgesteld.
Kip en Varken hebben geen piemel, verder net alleen mn gayfje over de vloer gehad, dus mijn huis is piemelloosquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij je scharrel niet pijpen ofzo?
Ik ga dus expres nog geen foto sturen, ze wil te graag.quote:
wij hebben net nog vastgesteld dat dat prima kan tijdens het fokkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n piemelloos huis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kip en Varken hebben geen piemel, verder net alleen mn gayfje over de vloer gehad, dus mijn huis is piemelloos
Is het die piemel van Tinder?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dus expres nog geen foto sturen, ze wil te graag.
dat hoeft ook niet hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat corsetding trouwens niet mooi.
Ik ben thuisquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Alles kan prima tijdens het fokken natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben net nog vastgesteld dat dat prima kan tijdens het fokken
quote:
Leugens, ik ben een voorbeeldige userquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Als er iemand een ban verdient jij het wel faxie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |