Allersimpelst is een bezemsteel van hout en daar wat ogen in draaien, maar heb er zelf eentje gemaakt van een metalen pijp, gaten in geboord en daar moerogen in vast gedraaid op verschillende afstanden. Ben je voor nog geen 10 euro klaar en net zo effectief en op maat gemaakt!quote:
. Laat je de man toch het werk doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is zoveel werk met touw en stangen enzo, word al moe als ik eraan denk!
Je kwam anders niet slaperig overquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is zoveel werk met touw en stangen enzo, word al moe als ik eraan denk!
zit jij daar even mijn ik-word-er-moe-van-praatje teniet te doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Allersimpelst is een bezemsteel van hout en daar wat ogen in draaien, maar heb er zelf eentje gemaakt van een metalen pijp, gaten in geboord en daar moerogen in vast gedraaid op verschillende afstanden. Ben je voor nog geen 10 euro klaar en net zo effectief en op maat gemaakt!
Dat is wel gemakkelijk te maken jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Allersimpelst is een bezemsteel van hout en daar wat ogen in draaien, maar heb er zelf eentje gemaakt van een metalen pijp, gaten in geboord en daar moerogen in vast gedraaid op verschillende afstanden. Ben je voor nog geen 10 euro klaar en net zo effectief en op maat gemaakt!
Met een bedbank er bovenop!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu nog n kooi. Oud collega van me kan wel wat in elkaar lassen
Ik vind het meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik dan ook weer niet veel mee.
Latex kan bij vrouwen dan wel weer heel geil zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het meerals geil. Hetzelfde als met latex pakken en zulks
Ik vind het stinkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Latex kan bij vrouwen dan wel weer heel geil zijn
wat is erquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het meerals geil. Hetzelfde als met latex pakken en zulks
Je zal het er maar mee moeten doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een saaie tt btw![]()
Of gewoon n bed erboven, das leuk![]()
Daar had ik het met die collega ook over, n mooi bed met spijlen
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is eraan een kooi dan? En latex kan best mooi zijn. Ik heb n latex korset
Da's niet eens een woordquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik hoopte op iets met trufferen
Ik heb er gewoon niet veel meequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is eraan een kooi dan? En latex kan best mooi zijn. Ik heb n latex korset
Je reuk bedoel je?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet veel mee. Dat kan toch
Mijn geur is erg sterk en daarom vind ik latex waarschijnlijk niks.
Eerst het kantoortjequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand is inspiratie op aan het doen volgens mij
Klein detailquote:
Nee ben een beetje aan het pokerenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef zeefje het volgende:
Is iedereen zijn of haar Hemelvaartaan het vieren?
Oke.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef artelligence het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder: 'ik heb zin om te neuken'
Nee, aan het vervelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef zeefje het volgende:
nee, maar ergens niets mee hebben of hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niet veel mee. Dat kan toch
Mijn geur is erg sterk en daarom vind ik latex waarschijnlijk niks.
Vanavond uit etenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef zeefje het volgende:
mooi, dan is het nu compleet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef artelligence het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder: 'ik heb zin om te neuken'
Please don't...quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mooi, dan is het nu compleet.
Wat fijn, nu kan ik gelukkig sterven.
Ik vind kooien gewoon meer leedvermaakquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar ergens niets mee hebben of hetvinden, vind ik wel een verschil.
Ik heb niks met mannen in leren broeken, maar dat vind ik niet
Dus ik vraag waarom je datvindt? Dat vind ik nl soms ook, van die mannen in luiers vind ik
bv
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben eten aan het maken.bijna alle voorbereidingen zijn klaar. Alleen nog de erwten geitenkaas soufflé voorbereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |