Auw, ik heb alleen een litteken aan de binnenkant van m'n linkerwijsvinger en een op m'n bovenlip.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ooit door dubbelglas geslagen omdat ik tikkertje aan het spelen was.. operatie hier en daar.. kop gestoten. ( Daar bij je wenkbrauw weet je wel )
Oei.. bovenlip!? Is die erg zichtbaar? Lijkt me vervelend met zoenen enzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Auw, ik heb alleen een litteken aan de binnenkant van m'n linkerwijsvinger en een op m'n bovenlip.
...quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oei.. bovenlip!? Is die erg zichtbaar? Lijkt me vervelend met zoenen enzo
hint hintquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sommige vrouwen houden daar wel van
Nee is vrij klein, maar ik zoen toch nooitquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:29 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee is vrij klein, maar ik zoen toch nooit
Hoe is dat lastig?quote:
Waarom zou een litteken lastig zijn met zoenen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Marion had geen interesse.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sommige vrouwen houden daar wel van
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is dat lastig?Godtering, you're not the sharpest tool in the shed.
kkrquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou een litteken lastig zijn met zoenen?
Hazenlip misschien wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou een litteken lastig zijn met zoenen?
Terechte klacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
Als billenman voel ik mij onbegrepen hier op FOK
Waarom vervelend dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
kkrWaar staat er dat het lastig is? Ik zeg vervelend. VERVELEND.
Waarom zou dat vervelend zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
kkrWaar staat er dat het lastig is? Ik zeg vervelend. VERVELEND.
?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
Als billenman voel ik mij onbegrepen hier op FOK
quote:
Nooit gezoend? Het is toch fijner om zachte lipjes te zoenen dan een waar een litteken op zit?quote:
Nee nog nooit wat is dat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Nooit gezoend? Het is toch fijner om zachte lipjes te zoenen dan een waar een litteken op zit?
I can't, 1800% done.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Nooit gezoend? Het is toch fijner om zachte lipjes te zoenen dan een waar een litteken op zit?
Immer aanwezig als een gluiperd in de nacht. Wel fijn dat je altijd op het onberekenbare aankunt.quote:
Sowieso wil niemand met me zoenen want m'n snor stinkt naar nicotine en roundup.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaahahahahahahahh hah ;D Ja, dus oneens?
diep weer ditquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Immer aanwezig als een gluiperd in de nacht. Wel fijn dat je altijd op het onberekenbare aankunt.
mannen die om uiterlijk gevenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
billenmannentettenmannen
gezichtsmannen
Oke, maar jij vind dat er geen verschil is tussen zoenen met of zonder litteken op een bovenlip?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso wil niemand met me zoenen want m'n snor stinkt naar nicotine en roundup.
Met je beide handen haar gezicht betasten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
billenmannentettenmannen
gezichtsmannen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mannen die om uiterlijk gevenkaraktermannen
Niet gewoon alle drie zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
billenmannentettenmannen
gezichtsmannen
Ik kan me letterlijk nog drukker maken over de kleur van de balzak van een albino neger dan dat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke, maar jij vind dat er geen verschil is tussen zoenen met of zonder litteken op een bovenlip?
Oh nou net scheen het je anders vrij erg te interesseren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan me letterlijk nog drukker maken over de kleur van de balzak van een albino neger dan dat.
karakter is ook belangrijk ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mannen die om uiterlijk gevenkaraktermannen
Geeft niet hoorquote:
Een blinde kan nog zien dat ik een kont heb, met zijn blindenstok prikt hij daar al per ongeluk in.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zeggen ze alleen maar omdat jij geen kont hebt.
Karakter is alles bepalend wat mij betreft.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
karakter is ook belangrijk ja.
"per ongeluk"quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Een blinde kan nog zien dat ik een kont heb, met zijn blindenstok prikt hij daar al per ongeluk in.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor
Het is ongeveer even groot als een doperwt trouwens, dus je merkt er niet heel veel van
Uiteindelijk welquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Karakter is alles bepalend wat mij betreft.
Jij ligt constant op de grond, ja?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Een blinde kan nog zien dat ik een kont heb, met zijn blindenstok prikt hij daar al per ongeluk in.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Met je beide handen haar gezicht betasten.
Wanhoop doet leven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je moet toch iets met je wanhoop
Karakter kan je kneden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Karakter werkt ook door in de uitstraling, wat weer veel invloed heeft op het uiterlijk. Sowieso kan je die twee niet echt los zien eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geweldigquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ga weg hier mogen alleen de coole users posten
Moeilijk maar niet onmogelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, tieten en billen kan je kneden. Karakter is heel moeilijk.
Zelf het lelijkste mokkel kan een gruwelijk lekker wijf zijn als d'r karakter en daarmee d'r uitstraling goed is wat mij betreft. Sowieso kunnen mensen niet echt lelijk zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Karakter werkt ook door in de uitstraling, wat weer veel invloed heeft op het uiterlijk. Sowieso kan je die twee niet echt los zien eigenlijk.
pls..quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:38 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso kunnen mensen niet echt lelijk zijn.
Jawel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso kunnen mensen niet echt lelijk zijn.
Najah, er is natuurlijk een grens.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zelf het lelijkste mokkel kan een gruwelijk lekker wijf zijn als d'r karakter en daarmee d'r uitstraling goed is wat mij betreft. Sowieso kunnen mensen niet echt lelijk zijn.
Aan jou ga ik geen tijd verspillen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee man. Maar je hoop is aandoenlijk
Mensen kunnen klootzakken zijn, uiterlijk is verder niet iets waarover je kunt oordelen vind ik.quote:
Met die stelling ben ik het ''zeer oneens''.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zelf het lelijkste mokkel kan een gruwelijk lekker wijf zijn als d'r karakter en daarmee d'r uitstraling goed is wat mij betreft. Sowieso kunnen mensen niet echt lelijk zijn.
Grens in smaak wellicht. Als je een vrouw treft die fantastisch is mag ze van mij lelijk als de nacht zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:39 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Najah, er is natuurlijk een grens.
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bloos jij de hele dag zo of heb je gewoon een rooie kop van jezelf?
Verbaasd me niks.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met die stelling ben ik het ''zeer oneens''.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Nou ja, schoonheid is inderdaad relatief, maar er zijn genoeg mensen die onder de noemer lelijk vallen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mensen kunnen klootzakken zijn, uiterlijk is verder niet iets waarover je kunt oordelen vind ik.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha echt sterk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Verbaast.quote:
Laten we het dan zo zeggen dat ik geen behoefte ken om mensen in te delen naar lelijk en niet-lelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, schoonheid is inderdaad relatief, maar er zijn genoeg mensen die onder de noemer lelijk vallen.
Daar hebben we toch een mooi 1 - 10 ratingsysteem voor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laten we het dan zo zeggen dat ik geen behoefte ken om mensen in te delen naar lelijk en niet-lelijk.
Wat is een dag als deze, hemelvaartsdag?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op dagen als deze is m'n muziek smaak vaak op z'n best.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar hebben we toch een mooi 1 - 10 ratingsysteem voor.
Je brein beslist in de eerste paar seconden dat je iemand ziet toch of je ze zou geven of niet? Dat las ik ooit in een pseudo-wetenschappelijk stukquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laten we het dan zo zeggen dat ik geen behoefte ken om mensen in te delen naar lelijk en niet-lelijk.
Zo iets.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wat is een dag als deze, hemelvaartsdag?
True that. Van de afdeling ''smaken verschillen''quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je brein beslist in de eerste paar seconden dat je iemand ziet toch of je ze zou geven of niet? Dat las ik ooit in een pseudo-wetenschappelijk stuk
Vooral vrouwen hebben dat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je brein beslist in de eerste paar seconden dat je iemand ziet toch of je ze zou geven of niet? Dat las ik ooit in een pseudo-wetenschappelijk stuk
Geen idee. Ik snap alleen nooit zo wat de wereld er mee opschiet om iets waar mensen op de eerste plaats niks aan kunnen doen te kwalificeren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je kan toch niet in een paar seconden aan een man zien wat er op z'n bankrekening staat, of kunnen vrouwen dat wel?quote:
En vrouwen niet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Want mannen zouden met je juiste dosis wanhoop iedereen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |