Is dat echt je bureaublad?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Even een printscreentje voor jullie. [ afbeelding ]
Mag ik blijven?
Je spreekt jezelf tegen, maar dat zal ik even door de vingers zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles is toch kut en het is niet zo dat door iets te bereiken er enige verandering in de wereld komt. Het enige doel zou moeten zijn daar waarvoor en door wij op de wereld gekomen zijn, hele dage vrijen op een acid trip en daarmee gelukkig zijn.
In die post of in het algemeen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, maar dat zal ik even door de vingers zien.
classy manquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Even een printscreentje voor jullie. [ afbeelding ]
Mag ik blijven?
Algemeenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In die post of in het algemeen?
Het leven is kutquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles is toch kut en het is niet zo dat door iets te bereiken er enige verandering in de wereld komt. Het enige doel zou moeten zijn daar waarvoor en door wij op de wereld gekomen zijn, hele dage vrijen op een acid trip en daarmee gelukkig zijn.
Spreek je hier uit persoonlijke ervaring?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef voederbietel het volgende:
hele dage vrijen op een acid trip en daarmee gelukkig zijn.
Heyquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ga weg hier mogen alleen de coole users posten
Nee ik doe geen drugsquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:13 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Spreek je hier uit persoonlijke ervaring?
Ik snap, oprecht, nooit wat er zo lekker aan zulke vrouwen isquote:
Speciaal voor jou danquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap, oprecht, nooit wat er zo lekker aan zulke vrouwen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |