Vandaag is ook een rustdag.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
UB is dicht vanwege hemelvaart gvd
Wat bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:00 schreef voederbietel het volgende:
BT heb jij ook wel eens geen boter op je hoofd?
Tuurlijk, gewoon een uitkering nemen, heb je de hele dag rust.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denken dat je je nog rust kunt permitteren in 2014
cool willen zijn is overratedquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is het niet meer cool om 'je kent me niet eens' te zeggen?.
Oude koeien uit de sloot halenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
-Hemelvaart is vrede.
-Stuur wel een paar dm's.
okquote:
Valt me gewoon op dat je niet zo erg consistent bent de laatste dagen.quote:
sws ambities hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:02 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon een uitkering nemen, heb je de hele dag rust.
Is dit een FOK! evaluatiegesprek? Lekker boeiend allemaal johquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:04 schreef voederbietel het volgende:
Valt me gewoon op dat je niet zo erg consistent bent de laatste dagen.
Fuck!! Nou hier dan:quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:05 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja, bij onvoldoende afronding van dit gesprek volgt mogelijk een ban.
Ja, ik ben bang dat we je moeten laten gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is dit een FOK! evaluatiegesprek? Lekker boeiend allemaal joh
Alles is toch kut en het is niet zo dat door iets te bereiken er enige verandering in de wereld komt. Het enige doel zou moeten zijn daar waarvoor en door wij op de wereld gekomen zijn, hele dage vrijen op een acid trip en daarmee gelukkig zijn.quote:
Meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Even een printscreentje voor jullie. [ afbeelding ]
Mag ik blijven?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad want dat is het namelijk wel. De dag dat God zijn zoon weer verwelkomde dus dat alleen al kan nooit klacht waardig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |