Vandaag is ook een rustdag.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
UB is dicht vanwege hemelvaart gvd
Wat bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:00 schreef voederbietel het volgende:
BT heb jij ook wel eens geen boter op je hoofd?
Tuurlijk, gewoon een uitkering nemen, heb je de hele dag rust.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denken dat je je nog rust kunt permitteren in 2014
cool willen zijn is overratedquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is het niet meer cool om 'je kent me niet eens' te zeggen?.
Oude koeien uit de sloot halenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
-Hemelvaart is vrede.
-Stuur wel een paar dm's.
okquote:
Valt me gewoon op dat je niet zo erg consistent bent de laatste dagen.quote:
sws ambities hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:02 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon een uitkering nemen, heb je de hele dag rust.
Is dit een FOK! evaluatiegesprek? Lekker boeiend allemaal johquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:04 schreef voederbietel het volgende:
Valt me gewoon op dat je niet zo erg consistent bent de laatste dagen.
Fuck!! Nou hier dan:quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:05 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja, bij onvoldoende afronding van dit gesprek volgt mogelijk een ban.
Ja, ik ben bang dat we je moeten laten gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is dit een FOK! evaluatiegesprek? Lekker boeiend allemaal joh
Alles is toch kut en het is niet zo dat door iets te bereiken er enige verandering in de wereld komt. Het enige doel zou moeten zijn daar waarvoor en door wij op de wereld gekomen zijn, hele dage vrijen op een acid trip en daarmee gelukkig zijn.quote:
Meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Even een printscreentje voor jullie. [ afbeelding ]
Mag ik blijven?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad want dat is het namelijk wel. De dag dat God zijn zoon weer verwelkomde dus dat alleen al kan nooit klacht waardig zijn.
Is dat echt je bureaublad?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Mag ik blijven?
Je spreekt jezelf tegen, maar dat zal ik even door de vingers zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles is toch kut en het is niet zo dat door iets te bereiken er enige verandering in de wereld komt. Het enige doel zou moeten zijn daar waarvoor en door wij op de wereld gekomen zijn, hele dage vrijen op een acid trip en daarmee gelukkig zijn.
In die post of in het algemeen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, maar dat zal ik even door de vingers zien.
classy manquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Mag ik blijven?
Algemeenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In die post of in het algemeen?
Het leven is kutquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles is toch kut en het is niet zo dat door iets te bereiken er enige verandering in de wereld komt. Het enige doel zou moeten zijn daar waarvoor en door wij op de wereld gekomen zijn, hele dage vrijen op een acid trip en daarmee gelukkig zijn.
Spreek je hier uit persoonlijke ervaring?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef voederbietel het volgende:
hele dage vrijen op een acid trip en daarmee gelukkig zijn.
Heyquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ga weg hier mogen alleen de coole users posten
Nee ik doe geen drugsquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:13 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Spreek je hier uit persoonlijke ervaring?
Ik snap, oprecht, nooit wat er zo lekker aan zulke vrouwen isquote:
Speciaal voor jou danquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap, oprecht, nooit wat er zo lekker aan zulke vrouwen is.
Je houd toch zeker wel van tetten, voor een beetje hetero geldt: hoe groter hoe beter!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze hebben grote tieten!!!!11!!! Hallo, ben je een nepkerel ofzo!!!??!!????quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik nog niet alle soorten maten vormen kleuren aardappels tegen gekomen ben?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan [ afbeelding ]
Vast wel, maar ik wilde je iets moois laten zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik nog niet alle soorten maten vormen kleuren aardappels tegen gekomen ben?
ja man grote tieten heuuuijjjquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je houd toch zeker wel van tetten, voor een beetje hetero geldt: hoe groter hoe beter!
Kun je ze ook een beetje lekker bereiden?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik nog niet alle soorten maten vormen kleuren aardappels tegen gekomen ben?
Ik denk hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben grote tieten!!!!11!!! Hallo, ben je een nepkerel ofzo!!!??!!????
Tetten zijn wat mij betreft in iedere vorm prima, zolang diegene die er aan vast zit maar een fatsoenlijk verhaal heeft, hetgeen ik me niet kan voorstellen bij een meisje die als oogkleur analfabetisme heeft.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je houd toch zeker wel van tetten, voor een beetje hetero geldt: hoe groter hoe beter!
Ik kan wel redelijk koken ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Kun je ze ook een beetje lekker bereiden?
Haha, moest grinniken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hetgeen ik me niet kan voorstellen bij een meisje die als oogkleur analfabetisme heeft.
Ben jij nu de nieuwe deadprez?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
Overigens is het 'een meisje dat' niet 'een meisje die'.
ik hou ook van billen manquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
Als billenman voel ik mij onbegrepen hier op FOK
Ben jij seksist ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
Ho, ik was al deadprez voordat deadprez deadprez was.quote:
Ik zal je helpen mijn vriend.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
Als billenman voel ik mij onbegrepen hier op FOK
Hoezo? :s Ik help je gewoon, jezus, sorry dat ik adem. :squote:
Oh boy, ik voel wel een periode aankomen waarin enige vorm van seksualiteit ontbreektquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zal je helpen mijn vriend. [ afbeelding ]
Waar hou je dan wel van?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh boy, ik voel wel een periode aankomen waarin enige vorm van seksualiteit ontbreekt.
heeft ze jeuk ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dankjequote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedankt evengoed, ik moet zeggen dat ik door dp z'n inspanningen wel al iets beter schrijfquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? :s Ik help je gewoon, jezus, sorry dat ik adem. :s
Kan tegenwoordig allebei geloof ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Mooi litteken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstraling. /care hoe d'r tieten danwel kont er uitzien.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
HihiJa dat precies niet dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Ik ben beter dan deadprez wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedankt evengoed, ik moet zeggen dat ik door dp z'n inspanningen wel al iets beter schrijf. Ik hoop dat onze samenwerking hierin nog meer resultaten zal opleveren.
Lekker sjekkie erbij ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstraling. /care hoe d'r tieten danwel kont er uitzien.
Littekens hebben een verhaal dus sexy.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooi litteken.+ Zwart wit filter foto telt niet.
Ben je Mocro ofzo :squote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig allebei geloof ik.
Nee hoor, het is allebei dezelfde linkquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een truc was en je de links had omgedraaid
Dan moet je mij ook sexy vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Littekens hebben een verhaal dus sexy.
pics?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan moet je mij ook sexy vinden.
Littekens van automutilatie tellen niet mee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze gingen niet vanzelf.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Littekens van automutilatie tellen niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Geeft niks, ben niet boos.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Laat maar, heb het opgezocht, kan niet. Dacht ooit eens zoiets gelezen te hebben.
Littekens van een waterhoofd tellen niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ook niet wanneer je een ander jou laat snijden?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Littekens van automutilatie tellen niet mee.
Ooit door dubbelglas geslagen omdat ik tikkertje aan het spelen wasquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:25 schreef spambot31 het volgende:
[..]
pics?
Wat voor littekens heb je dan?
Operatie ja?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ooit door dubbelglas geslagen omdat ik tikkertje aan het spelen was.. operatie hier en daar.. kop gestoten. ( Daar bij je wenkbrauw weet je wel )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |