Je houd toch zeker wel van tetten, voor een beetje hetero geldt: hoe groter hoe beter!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap, oprecht, nooit wat er zo lekker aan zulke vrouwen is.
Ze hebben grote tieten!!!!11!!! Hallo, ben je een nepkerel ofzo!!!??!!????quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap, oprecht, nooit wat er zo lekker aan zulke vrouwen is.
Denk je nou echt dat ik nog niet alle soorten maten vormen kleuren aardappels tegen gekomen ben?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan [ afbeelding ]
Vast wel, maar ik wilde je iets moois laten zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik nog niet alle soorten maten vormen kleuren aardappels tegen gekomen ben?
ja man grote tieten heuuuijjjquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je houd toch zeker wel van tetten, voor een beetje hetero geldt: hoe groter hoe beter!
Kun je ze ook een beetje lekker bereiden?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik nog niet alle soorten maten vormen kleuren aardappels tegen gekomen ben?
Ik denk hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben grote tieten!!!!11!!! Hallo, ben je een nepkerel ofzo!!!??!!????
Tetten zijn wat mij betreft in iedere vorm prima, zolang diegene die er aan vast zit maar een fatsoenlijk verhaal heeft, hetgeen ik me niet kan voorstellen bij een meisje die als oogkleur analfabetisme heeft.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je houd toch zeker wel van tetten, voor een beetje hetero geldt: hoe groter hoe beter!
Ik kan wel redelijk koken ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Kun je ze ook een beetje lekker bereiden?
Haha, moest grinniken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hetgeen ik me niet kan voorstellen bij een meisje die als oogkleur analfabetisme heeft.
Ben jij nu de nieuwe deadprez?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
Overigens is het 'een meisje dat' niet 'een meisje die'.
ik hou ook van billen manquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
Als billenman voel ik mij onbegrepen hier op FOK
Ben jij seksist ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
Overigens is het 'een meisje dat' niet 'een meisje die'.
Ho, ik was al deadprez voordat deadprez deadprez was.quote:
Ik zal je helpen mijn vriend.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
Als billenman voel ik mij onbegrepen hier op FOK
Hoezo? :s Ik help je gewoon, jezus, sorry dat ik adem. :squote:
Oh boy, ik voel wel een periode aankomen waarin enige vorm van seksualiteit ontbreektquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zal je helpen mijn vriend. [ afbeelding ]
Waar hou je dan wel van?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh boy, ik voel wel een periode aankomen waarin enige vorm van seksualiteit ontbreekt.
heeft ze jeuk ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dankjequote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedankt evengoed, ik moet zeggen dat ik door dp z'n inspanningen wel al iets beter schrijfquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? :s Ik help je gewoon, jezus, sorry dat ik adem. :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |