Auw, ik heb alleen een litteken aan de binnenkant van m'n linkerwijsvinger en een op m'n bovenlip.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ooit door dubbelglas geslagen omdat ik tikkertje aan het spelen was.. operatie hier en daar.. kop gestoten. ( Daar bij je wenkbrauw weet je wel )
Oei.. bovenlip!? Is die erg zichtbaar? Lijkt me vervelend met zoenen enzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Auw, ik heb alleen een litteken aan de binnenkant van m'n linkerwijsvinger en een op m'n bovenlip.
...quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oei.. bovenlip!? Is die erg zichtbaar? Lijkt me vervelend met zoenen enzo
hint hintquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sommige vrouwen houden daar wel van
Nee is vrij klein, maar ik zoen toch nooitquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:29 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee is vrij klein, maar ik zoen toch nooit
Hoe is dat lastig?quote:
Waarom zou een litteken lastig zijn met zoenen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Marion had geen interesse.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sommige vrouwen houden daar wel van
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is dat lastig?Godtering, you're not the sharpest tool in the shed.
kkrquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou een litteken lastig zijn met zoenen?
Hazenlip misschien wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou een litteken lastig zijn met zoenen?
Terechte klacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
Als billenman voel ik mij onbegrepen hier op FOK
Waarom vervelend dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
kkrWaar staat er dat het lastig is? Ik zeg vervelend. VERVELEND.
Waarom zou dat vervelend zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
kkrWaar staat er dat het lastig is? Ik zeg vervelend. VERVELEND.
?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
Als billenman voel ik mij onbegrepen hier op FOK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |