Auw, ik heb alleen een litteken aan de binnenkant van m'n linkerwijsvinger en een op m'n bovenlip.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ooit door dubbelglas geslagen omdat ik tikkertje aan het spelen was.. operatie hier en daar.. kop gestoten. ( Daar bij je wenkbrauw weet je wel )
Oei.. bovenlip!? Is die erg zichtbaar? Lijkt me vervelend met zoenen enzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Auw, ik heb alleen een litteken aan de binnenkant van m'n linkerwijsvinger en een op m'n bovenlip.
...quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oei.. bovenlip!? Is die erg zichtbaar? Lijkt me vervelend met zoenen enzo
hint hintquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sommige vrouwen houden daar wel van
Nee is vrij klein, maar ik zoen toch nooitquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:29 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee is vrij klein, maar ik zoen toch nooit
Hoe is dat lastig?quote:
Waarom zou een litteken lastig zijn met zoenen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Marion had geen interesse.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sommige vrouwen houden daar wel van
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is dat lastig?Godtering, you're not the sharpest tool in the shed.
kkrquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou een litteken lastig zijn met zoenen?
Hazenlip misschien wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou een litteken lastig zijn met zoenen?
Terechte klacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
Als billenman voel ik mij onbegrepen hier op FOK
Waarom vervelend dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
kkrWaar staat er dat het lastig is? Ik zeg vervelend. VERVELEND.
Waarom zou dat vervelend zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
kkrWaar staat er dat het lastig is? Ik zeg vervelend. VERVELEND.
?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef BozeHaas het volgende:
Als billenman voel ik mij onbegrepen hier op FOK
quote:
Nooit gezoend? Het is toch fijner om zachte lipjes te zoenen dan een waar een litteken op zit?quote:
Nee nog nooit wat is dat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Nooit gezoend? Het is toch fijner om zachte lipjes te zoenen dan een waar een litteken op zit?
I can't, 1800% done.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Nooit gezoend? Het is toch fijner om zachte lipjes te zoenen dan een waar een litteken op zit?
Immer aanwezig als een gluiperd in de nacht. Wel fijn dat je altijd op het onberekenbare aankunt.quote:
Sowieso wil niemand met me zoenen want m'n snor stinkt naar nicotine en roundup.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaahahahahahahahh hah ;D Ja, dus oneens?
diep weer ditquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Immer aanwezig als een gluiperd in de nacht. Wel fijn dat je altijd op het onberekenbare aankunt.
mannen die om uiterlijk gevenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
billenmannentettenmannen
gezichtsmannen
Oke, maar jij vind dat er geen verschil is tussen zoenen met of zonder litteken op een bovenlip?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso wil niemand met me zoenen want m'n snor stinkt naar nicotine en roundup.
Met je beide handen haar gezicht betasten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
billenmannentettenmannen
gezichtsmannen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mannen die om uiterlijk gevenkaraktermannen
Niet gewoon alle drie zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
billenmannentettenmannen
gezichtsmannen
Ik kan me letterlijk nog drukker maken over de kleur van de balzak van een albino neger dan dat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke, maar jij vind dat er geen verschil is tussen zoenen met of zonder litteken op een bovenlip?
Oh nou net scheen het je anders vrij erg te interesseren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan me letterlijk nog drukker maken over de kleur van de balzak van een albino neger dan dat.
karakter is ook belangrijk ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mannen die om uiterlijk gevenkaraktermannen
Geeft niet hoorquote:
Een blinde kan nog zien dat ik een kont heb, met zijn blindenstok prikt hij daar al per ongeluk in.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zeggen ze alleen maar omdat jij geen kont hebt.
Karakter is alles bepalend wat mij betreft.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
karakter is ook belangrijk ja.
"per ongeluk"quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Een blinde kan nog zien dat ik een kont heb, met zijn blindenstok prikt hij daar al per ongeluk in.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor
Het is ongeveer even groot als een doperwt trouwens, dus je merkt er niet heel veel van
Uiteindelijk welquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Karakter is alles bepalend wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |