quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bloos jij de hele dag zo of heb je gewoon een rooie kop van jezelf?
Verbaasd me niks.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met die stelling ben ik het ''zeer oneens''.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Nou ja, schoonheid is inderdaad relatief, maar er zijn genoeg mensen die onder de noemer lelijk vallen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mensen kunnen klootzakken zijn, uiterlijk is verder niet iets waarover je kunt oordelen vind ik.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha echt sterk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Verbaast.quote:
Laten we het dan zo zeggen dat ik geen behoefte ken om mensen in te delen naar lelijk en niet-lelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, schoonheid is inderdaad relatief, maar er zijn genoeg mensen die onder de noemer lelijk vallen.
Daar hebben we toch een mooi 1 - 10 ratingsysteem voor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laten we het dan zo zeggen dat ik geen behoefte ken om mensen in te delen naar lelijk en niet-lelijk.
Wat is een dag als deze, hemelvaartsdag?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op dagen als deze is m'n muziek smaak vaak op z'n best.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar hebben we toch een mooi 1 - 10 ratingsysteem voor.
Je brein beslist in de eerste paar seconden dat je iemand ziet toch of je ze zou geven of niet? Dat las ik ooit in een pseudo-wetenschappelijk stukquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laten we het dan zo zeggen dat ik geen behoefte ken om mensen in te delen naar lelijk en niet-lelijk.
Zo iets.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wat is een dag als deze, hemelvaartsdag?
True that. Van de afdeling ''smaken verschillen''quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je brein beslist in de eerste paar seconden dat je iemand ziet toch of je ze zou geven of niet? Dat las ik ooit in een pseudo-wetenschappelijk stuk
Vooral vrouwen hebben dat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je brein beslist in de eerste paar seconden dat je iemand ziet toch of je ze zou geven of niet? Dat las ik ooit in een pseudo-wetenschappelijk stuk
Geen idee. Ik snap alleen nooit zo wat de wereld er mee opschiet om iets waar mensen op de eerste plaats niks aan kunnen doen te kwalificeren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je kan toch niet in een paar seconden aan een man zien wat er op z'n bankrekening staat, of kunnen vrouwen dat wel?quote:
En vrouwen niet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Want mannen zouden met je juiste dosis wanhoop iedereen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |