SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isketch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen jullie nog wel eens dat sketch spelletje?
Gisteren nog gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vroeg het net aan Flippiee maar ze antwoordde niet. Bang om te verliezen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij hoeft het ook niet te eten, het is voor je kat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had dat vandaag gegeten en ik vond het echt ranzig.
Wat nee je vroeg wat anders toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vroeg het net aan Flippiee maar ze antwoordde niet. Bang om te verliezen.
Doe je mee Johannes?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt? Geen last van. Vermaak me de hele avond al uitstekend hierquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar speel je dat?
Ik heb zin in iets doen.
quote:
tof!quote:
quote:
Zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Geen last van. Vermaak me de hele avond al uitstekend hier
Shockwave is een basis dingquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dan moet ik dingen installeren en mijn laptop is al pauper.
Saaaaaaaiquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik download het morgen wel. Nu geen zin in.
Oke. Al kan ik de nieuwe room niet vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef Flippiee het volgende:
Oh en Lr kijk dan bij rooms bij user createed, staat FOK! tussen
Zelfde probleemmmmquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke. Al kan ik de nieuwe room niet vinden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:40 schreef Ro-ald het volgende:
Gaan ze allemaal dat doen & dan word het weer stil hier.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf erom lachennnn
Maar wat verrrvelend
site opnieuw openen beste optie iddquote:
Als je een naam intypt bij log in (wachtwoord niet nodig) en dan enter dan zie je allemaal rooms.. helemaal onderaan staan zelf gemaakt één heet FOK! Onzquote:
ik ben er alquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je een naam intypt bij log in (wachtwoord niet nodig) en dan enter dan zie je allemaal rooms.. helemaal onderaan staan zelf gemaakt één heet FOK! Onz
Bedankt. Dat werkte goedddquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]sorry
[..]
site opnieuw openen beste optie idd
Zat progressie in. Al doe ik dit niet meer zonder muis.quote:
Doei ouwe treurboom van mequote:Op donderdag 29 mei 2014 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Dat werkte goeddd
[..]
Zat progressie in. Al doe ik dit niet meer zonder muis.
En nu echt richting bed. Dat Johannes.
Kaakslag voor jou.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Dat werkte goeddd
[..]
Zat progressie in. Al doe ik dit niet meer zonder muis.
En nu echt richting bed. Dat Johannes.
Nog een maand! Spannend hequote:Op donderdag 29 mei 2014 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slaap lekker ouwe pikkebaas
Als het aan mij zou liggen wel natuurlijk, maar we hebben nu al betaald voor wat andere meuk dus ik vrees geen nasi.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vi oranje uitzending in het Steinenberger Kurhaus hotel te den Haag/Scheveningen
Je draagt toch wel een "Ik ben mod op het FOK! forum" t-shirt? Misschien kom je wel in een flits op de buis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vi oranje uitzending in het Steinenberger Kurhaus hotel te den Haag/Scheveningen
De mooiste mensen mogen naast Thijs aan de bar zitten dus lr en ik zullen FOK eens goed in the picture zettenquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je draagt toch wel een "Ik ben mod op het FOK! forum" t-shirt? Misschien kom je wel in een flits op de buis.
Ik ga op schoot zitten bij LR dus dan kom ik ook in beeld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De mooiste mensen mogen naast Thijs aan de bar zitten dus lr en ik zullen FOK eens goed in the picture zetten
Is goed hakmes. Nu maar hopen dat de bevestiging echt doorgevoerd is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga op schoot zitten bij LR dus dan kom ik ook in beeld.
Jij bent de schattige alleen al. Wellicht kan ik nog als pretkop door. Met die nuance ging ik akkoord door één van de Isketch deelnemers.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De mooiste mensen mogen naast Thijs aan de bar zitten dus lr en ik zullen FOK eens goed in the picture zetten
Gewoon de playboy meenemen en om haar handtekening vragen. Je natuurlijke Haagse charme doet de rest welquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
Sowieso dat ik een hosselpoging ga doen bij Escha
Zou gevenquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
Sowieso dat ik een hosselpoging ga doen bij Escha
Niet eerst douchen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:34 schreef FL_Freak het volgende:
Zo eindelijk thuis van feestwas top
En nu slapen
Na een hele nacht feesten poets ik mijn tanden, maak me gezicht schoon en kruip mijn nest inquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
na een nacht prspct ga ik liever eerst douchen hooranders slaap ik niet
Ik ga altijd eerst eten, douchen en dan mn bed in xDquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na een hele nacht feesten poets ik mijn tanden, maak me gezicht schoon en kruip mijn nest in
Ik kom thuis en ga mijn bedje in zonder schoenen etc. uit te doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
na een nacht prspct ga ik liever eerst douchen hooranders slaap ik niet
Dat jij het perfect getekende hoofd van Ronald Koeman niet herkent kan ik ook weinig aan doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed hakmes. Nu maar hopen dat de bevestiging echt doorgevoerd is.
[..]
Jij bent de schattige alleen al. Wellicht kan ik nog als pretkop door. Met die nuance ging ik akkoord door één van de Isketch deelnemers.
Nicequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Tattoo nr 3 vandaag gezet:
[ afbeelding ]
Jouw kleine teen is raar :squote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zeiden het is jouw huis. Misschien pakje sigaretten minder in de week dan red je het wel.quote:
Wauw die veertjes zijn echt heel gaaf geworden!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast die staat te zoenen met een chick terwijl ie zelf een vriendin heeftquote:
Haha ja inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die gast die staat te zoenen met een chick terwijl ie zelf een vriendin heeftsta je dan met je dronken kop op tv
Had je het gelezen wat ik postte?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Blondering in mijn haarBeter is het straks een paar tinten lichter
Cool!quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Blondering in mijn haarBeter is het straks een paar tinten lichter
Kale koppen niet te stoppenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Cool!
Ik ben ook met mn haar bezig geweest. Alles eraf. Kale koppen gaan hard!
Nicequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw die veertjes zijn echt heel gaaf geworden!
Super man. Ga je dat met dat dierenarts potje nog doen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk na mijn vakantie heb ik een kat
Ja sowieso is wel handig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Super man. Ga je dat met dat dierenarts potje nog doen?
Oh we zijn al weer gestopt hahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer met mijn mobiel
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:58 schreef KitKatChunky het volgende:
nee, scriptie is bijna helemaal af. alleen nog wat bureaucratie blij maken
ben je jaloers ofzo ;squote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ken het nummer maakt het niet minder gay
Leuk liedje inderdaad.quote:
Halloquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:58 schreef KitKatChunky het volgende:
nee, scriptie is bijna helemaal af. alleen nog wat bureaucratie blij maken
dat ie addicted is to flips en niet to jouquote:
Ach, WP heeft toch al een ander gehadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
dat ie addicted is to flips en niet to jou
weet ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Rustig maar wp, we veroordelen hier niemand
*wordquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet ik
dus daarom kan ik toto met een gerust hard slachten
ik wordt toch niet veroordeeld
Gerust hart.quote:
Ik kan me eigenlijk geen voorstelling maken bij zacht slachten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij wil gewoon hard slachten. Niet zacht, maar hard.
Waarom dan de vraagtekens?quote:
heel zachtjes slachtenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk geen voorstelling maken bij zacht slachten.
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik doe me graag voor als sgtporkbeans
Kinderen op komst?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef KitKatChunky het volgende:
sgtporkbeans gaat een volvo kopen, daarom
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij is toch homoseksueel![]()
waarom zou hij anders een volvo kopen
Omdat ik niet zo'n pauper Polo o.i.d. wil rond toeren, daaromquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij is toch homoseksueel![]()
waarom zou hij anders een volvo kopen
Ja man,quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef KitKatChunky het volgende:
sgtporkbeans gaat een volvo kopen, daarom
Ben je tegen een hunebed aangelopenquote:
Koop je mustang of je koopt nietsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n pauper Polo o.i.d. wil rond toeren, daarom
quote:
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben je tegen een hunebed aangelopen
Oohquote:
Veren op mijn voet en een kralenbandje om mijn enkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n pauper Polo o.i.d. wil rond toeren, daarom
Komen haten danquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Veren op mijn voet en een kralenbandje om mijn enkelMooien tattoo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Jij haat blijkbaar al op mijn autoquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij haat blijkbaar al op mijn auto
Ga je voor zilver ja?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar als je kan kiezen tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dan is de keuze toch niet echt moeilijk lijkt me
Ik zou zelf voor de onderste gaanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nom oh lekker, laatst 2x 1 kilo zak gekocht voor 1 euro
Neen, een zwarte of een donkerblauwequote:
Oh volgens mij zit er zoiets ook sinds kort in Almere. Alles in van die diepvrieskisten ofzo? Of is dat weer iets anders?quote:
De Volkswagen want 5 deursquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Beterquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, een zwarte of een donkerblauwe
Nee kloptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh volgens mij zit er zoiets ook sinds kort in Almere. Alles in van die diepvrieskisten ofzo? Of is dat weer iets anders?
Dat zou een reden kunnen zijn jaquote:
Ik wist niet dat je al getrouwd was, twee krijsende kinderen hebt en straks met de tent op vakantie gaat naar frankrijk in je geblokte poloquote:
Gewoon elastiekje, de rest stop je in je bhquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Als ik geen portemonnee kan vinden op de markt zo meteen dan ben ik wel een beetje pissed
Hmm neequote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gewoon elastiekje, de rest stop je in je bh
Zo doen vrouwen dat toch? Mij lukt dat niet hoor, glijd zo tussen mn manboobs doorquote:
Heb ik niet, maar ik heb nu aantal keer een 3deurs gehad en een aantal keer een 5 deurs. En ik vind 5-deurs gewoon veel makkelijker. Gooi ook altijd mijn tas op de achterbank.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al getrouwd was, twee krijsende kinderen hebt en straks met de tent op vakantie gaat naar frankrijk in je geblokte polo
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
2 maanden terug naar de dokter geweest voor een bult onder mijn borst.. niks ergs zei ze met antbiotica zou het wel weggaan. Het is niet weg en hij wordt nu steeds groter en doet best veel pijn
Kut dokter
Ik doe dat maar 2x per jaar ofzo. stop ik mijn bankpasje in mijn bh haha. Dat wil in de zomer nog wel eens gebeuren als ik snel iets moet halenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zo doen vrouwen dat toch? Mij lukt dat niet hoor, glijd zo tussen mn manboobs door
Ik ga Maandag even bellen voor een afspraak.. alweerquote:
zwanger?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga Maandag even bellen voor een afspraak.. alweerIk kom de laatste tijd te vaak bij de dokter. Zat er vorige week nog kots beroerd
wat voor swagmobile heb je nu dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ik heb nu aantal keer een 3deurs gehad en een aantal keer een 5 deurs. En ik vind 5-deurs gewoon veel makkelijker. Gooi ook altijd mijn tas op de achterbank.
Voor de looks moet je het inderdaad niet doen
Net verkocht, was een bmw e46 330xi touring. Volgende wordt een kleinere auto. Weet nog niet welke ik moet kiezenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat voor swagmobile heb je nu dan?
Kan het me niet voorstellen als je zijn berichtjes leest in t topicquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien een dame hier die hem wil vergezellen?
Altijd de Volvo nemen. Die Concept Estate ziet er trouwens ook fucking bruut uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dat terzijdequote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen als je zijn berichtjes leest in t topic!
Gadverdamme wat een lelijk dingquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Altijd de Volvo nemen. Die Concept Estate ziet er trouwens ook fucking bruut uit.
[ afbeelding ]
Hallo Snow's wederhelftquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Altijd de Volvo nemen. Die Concept Estate ziet er trouwens ook fucking bruut uit.
[ afbeelding ]
Lekker hoor zo'n turkenbakquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Net verkocht, was een bmw e46 330xi touring. Volgende wordt een kleinere auto. Weet nog niet welke ik moet kiezen
Mooie concept carquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wannabe mustangquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Lekker hoor zo'n turkenbakWt voor maandelijkse kosten moet je dan denken?
C30 is inderdaad ook een fijne auto, als ik in die klasse moest zoeken zou ik ook al snel bij die auto uitkomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mooie concept car
Maar de C30 is voor nu voldoende
Totaal niet man, het heeft alleen ook een woeste uitstraling. Luv it.quote:
64 euro voor verzekering per maand (gewone WA) . 86 euro wegenbelasting per maand. En dan ongeveer 1 op 9 of 1 op 7/8 als je beetje pittig rijdt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Lekker hoor zo'n turkenbakWt voor maandelijkse kosten moet je dan denken?
Pfew ik ga later maar werk zoeken met een auto van de zaak ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
64 euro voor verzekering per maand (gewone WA) . 86 euro wegenbelasting per maand. En dan ongeveer 1 op 9 of 1 op 7/8 als je beetje pittig rijdt.
"Normale" kosten waren het probleem niet, had er alleen veel problemen mee ( elektronica ) en die kosten werd ik een beetje beu. Geld erin steken vond ik geen probleem, maar 6 facturen van 400 euro plus in iets meer dan een half jaar hoeft van mij niet. En daar zat nog niet eens gewoon onderhoud bij.
Eikelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:13 schreef Rodawa het volgende:
Daar is iedereen even stil van.
ZES facturen... ik laat het even bezinken.
Wat een uitvindingquote:
Nee man, gewoon een afgetrapte Golf IV kopen en dan met petje en bondkraag gaan chillen bij de mekquote:
Dat doe ik al in de waggie van rachids vaderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een afgetrapte Golf IV kopen en dan met petje en bondkraag gaan chillen bij de mek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |