Ben half iraanse/ half oekrainse afkomst, slank postuur, 191 lang, licht bruine ogen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef TheStranger1158 het volgende:
Post eens een foto dan helpt ons in de match.
Ze denken dat je een mocro bentquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ben half iraanse/ half oekrainse afkomst, slank postuur, 191 lang, licht bruine ogen...
daar moet je t mee doen.
Ik kan me behoefte tot gengenheid niet uitschakelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:23 schreef pietkanarie het volgende:
Alvast sorry voor het cliché antwoordMaar je wil veel te graag. Dat is waarschijnlijk te merken aan je gedrag/reacties. Gebruik je singletijd om het goed met jezelf te gaan vinden en zelfcontrole te krijgen. Want als je zo reageert op een afwijzing, dan zegt dat (lijkt me) dat je op dit gebied een heel lage frustratietolerantie hebt. Als je de aandacht bij jezelf (en bij vrienden/familie) legt, wie weet loop dan tegen een relatie aan. Juist omdat je niet zoekt.
En als je vrouwen ontmoet... probeer er niet meteen relatiemateriaal in te zien. Maar leer hen kennen uit oprechte interesse/klik. Niet omdat je een leegte op wilt vullen of erbij wilt horen ofzo.
ik zie mezelfquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef Goldenrush het volgende:
Hoop niet dat je eindigt als deze man
jajaja, tinder is niks waardquote:
doe de deur alvast van het slot dan kan de politie zometeen wat makkelijker naar binnen.quote:
dat zijn hormonenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef voda1987 het volgende:
Ik wou dat geen liefde/lust kon voelen.
dat zou helpen.
chemische castratie een optie?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef voda1987 het volgende:
Ik wou dat ik geen liefde/lust kon voelen.
dat zou helpen.
Ga dan ook met mensen praten waar je (als relatiemateriaal) niet in geïnteresseerd bent. Kijk eerst eens hoe dat gaat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik kan me behoefte tot gengenheid niet uitschakelen.
Je vraagt het onmogelijke. Ik kan niet doen alsof t me niet interesseert, als ik een dame voor me heb die me WEL interesseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |