SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isketch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen jullie nog wel eens dat sketch spelletje?
Gisteren nog gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vroeg het net aan Flippiee maar ze antwoordde niet. Bang om te verliezen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij hoeft het ook niet te eten, het is voor je kat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had dat vandaag gegeten en ik vond het echt ranzig.
Wat nee je vroeg wat anders toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vroeg het net aan Flippiee maar ze antwoordde niet. Bang om te verliezen.
Doe je mee Johannes?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt? Geen last van. Vermaak me de hele avond al uitstekend hierquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar speel je dat?
Ik heb zin in iets doen.
quote:
tof!quote:
quote:
Zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Geen last van. Vermaak me de hele avond al uitstekend hier
Shockwave is een basis dingquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dan moet ik dingen installeren en mijn laptop is al pauper.
Saaaaaaaiquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik download het morgen wel. Nu geen zin in.
Oke. Al kan ik de nieuwe room niet vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef Flippiee het volgende:
Oh en Lr kijk dan bij rooms bij user createed, staat FOK! tussen
Zelfde probleemmmmquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke. Al kan ik de nieuwe room niet vinden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:40 schreef Ro-ald het volgende:
Gaan ze allemaal dat doen & dan word het weer stil hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |