Ohja, dat heb je ook nog.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na 5 jaar vervallen je studiepunten dus mag je opnieuw beginnen
Alsof je dat altijd van tevoren kunt weten. Ladingen afgestudeerden met 5 jaar geleden prima arbeidsperspectieven zijn nu werkloos.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nogmaals, dan heb je zelf een verkeerde keuze gemaakt. Beroepswerklozen
Je kunt het wel redelijk aan zien komen bij de meeste studies. De beste mensen komen altijd wel aan de bak.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof je dat altijd van tevoren kunt weten. Ladingen afgestudeerden met 5 jaar geleden prima arbeidsperspectieven zijn nu werkloos.
Hopelijk morgen Wilfred Genee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
De opmerking van Thijs suggereert dat we de komende uitzendingen nog meer voetbalanalisten aan tafel gaan zien....
Morgen komt Willem Vissers.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
De opmerking van Thijs suggereert dat we de komende uitzendingen nog meer voetbalanalisten aan tafel gaan zien....
Of Jan Mulder. Die heeft in de parodie van Koefnoen al eens aan tafel gezeten, maar volgens mij nog nooit in het echt....quote:
Hij presenteert toch iets met homevideo's bij SBS? Wat mij betreft laat hij het daarbij. Ik kan hem ook niet goed hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Wat een zelfingenomen kwalletje is die Kraaij.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij presenteert toch iets met homevideo's bij SBS? Wat mij betreft laat hij het daarbij. Ik kan hem ook niet goed hebben.
Iets met homevideo'squote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij presenteert toch iets met homevideo's bij SBS? Wat mij betreft laat hij het daarbij. Ik kan hem ook niet goed hebben.
Marga heeft een ondankbare rol; andermans gevoelens en beweegredenen.quote:
Eigenlijk heel behoorlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iets met homevideo'sWelke presentatie ervaring heb je zelf?
De schoolkrant telt niet he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eigenlijk heel behoorlijk
Ik heb jaren wekelijks geïnterviewd.
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.schermquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:55 schreef superniger het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de second screen?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Hepie en Hepie zijn die nog wel bij elkaar eigenlijk?
quote:In augustus 2011 kwamen Hepie en Hepie voor de laatste keer in de studio bij elkaar om hun nieuwe single ‘Ik Geloof in Jou en Mij’ op te nemen. Medio oktober 2011 verscheen het album ‘Het mooiste van Hepie en Hepie’.
De woordgrap niet zienquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin. Waylon gaat gewoon weer prioriteit geven aan z'n eigen werk.
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Dat concert op 21 juni is een verplichting die onderdeel is van het totaalpakket. Het is logisch dat Waylon die verplichting gewoon nakomt.
Ja, er valt veel te analyseren. Zoals deze dubieuze opmerking:quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat er nu geen VI isGijpie die deze beelden analyseert
Door jouw filmpjes valt me op dat Van de Brink vaak z'n ooghoeken gebruikt om te kijken in plaats van gewoon z'n hoofd ietsje te draaienquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, er valt veel te analyseren. Zoals deze dubieuze opmerking:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |