De woordgrap niet zienquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin. Waylon gaat gewoon weer prioriteit geven aan z'n eigen werk.
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Dat concert op 21 juni is een verplichting die onderdeel is van het totaalpakket. Het is logisch dat Waylon die verplichting gewoon nakomt.
Ja, er valt veel te analyseren. Zoals deze dubieuze opmerking:quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer dat er nu geen VI isGijpie die deze beelden analyseert
Door jouw filmpjes valt me op dat Van de Brink vaak z'n ooghoeken gebruikt om te kijken in plaats van gewoon z'n hoofd ietsje te draaienquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, er valt veel te analyseren. Zoals deze dubieuze opmerking:
[ afbeelding ]
Dat doet senior elke dag voor het slapen gaan.quote:
Nu denkt Jet iets van voetbal te weten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doet senior elke dag voor het slapen gaan.
Simon Geschke heeft mij zojuist geantwoord op twitter, mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu denkt Arno iets van voetbal te weten.
Spring maar voor een bus want mooier dan dit wordt het niet meer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Simon Geschke heeft mij zojuist geantwoord op twitter, mijn dag kan niet meer stuk.
Ik zie nu SandrLuckyTV bij de Vlaamsche kvdb aan tafel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spring maar voor een bus want mooier dan dit wordt het niet meer.
Dit dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat een OV maar 5 jaar geldig is. Als ze dat nou eens verlengen...
Je moet niet alles gaan analyseren, want dan lijkt het net alsof de teksten van Jet allemaal onzin zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:05 schreef Syntix het volgende:
Trouwens wat een ongelooflijke BULLSHIT praat die Bussemaker met haar "meer geld naar onderwijs en dus beter onderwijs".
Ten eerste komt er pas (oplopend) een miljard bij in 2026 en niet meteen nu. Ten tweede moet nog maar blijken of meer geld ook beter onderwijs betekent. En ten derde is 1 miljard natuurlijk relatief niks om beter onderwijs te garanderen.
1 miljard aan nieuwe docenten/onderzoekers van 40K per jaar zou 25.000 mensen in het onderwijs erbij opleveren. Die 25.000 worden natuurlijk onderverdeeld over alle onderwijsinstellingen (laten we zeggen 300) en dan houd je nog maar 83 extra mensen per onderwijsinstelling over. Alsof je als student merkt dat er 83 extra mensen er lopen om jou beter onderwijs te geven
Waarom nou weer een bus. Is een trein te min tegenwoordig?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spring maar voor een bus want mooier dan dit wordt het niet meer.
Als je daar voor springt heb je een te grote kans dat hij te laat komt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Waarom nou weer een bus. Is een trein te min tegenwoordig?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Thomas Dekker vanavond, genot.
Webschip
Elfletterig
Elke avond sport bij hen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Thomas Dekker vanavond, genot.
Webschip
Waar zouden ze het anders over moeten hebben? Is niet echt boeiend nieuws verder. Sport zorgt voor hoge kijkcijfers.quote:
Ze laten zich inderdaad wel erg leiden door de kijkcijfers. Zelfs bij de PO.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar zouden ze het anders over moeten hebben? Is niet echt boeiend nieuws verder. Sport zorgt voor hoge kijkcijfers.
Gek he?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze laten zich inderdaad wel erg leiden door de kijkcijfers. Zelfs bij de PO.
Nog steeds die gare UI. Jou neem ik niet meer serieus.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze laten zich inderdaad wel erg leiden door de kijkcijfers. Zelfs bij de PO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |