En je studiepunten missen en daardoor genaaid worden door de harde knip.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:35 schreef Evertjan het volgende:
aan de andere kant als de huidige studenten een beetje ballen zouden tonen zouden ze de komende 3 maanden de boel plaat moeten gooien in Den Haag of Amsterdam
Ik vind dit altijd zo jammer he. Ben je ergens tegen? Och, dan zal het wel een profiteur zijn.quote:
Allemaal van die "kleine teringapen" (ik citeer hier een tv-persoonlijkheid, niet mijn mening)quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Zambiaantjes. Ja leuk, je verspreekt je.
Ik zeg toch ook niet dat dit niet zo is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zeuren, onderwijs in Nederland is nog steeds erg goed.
Ze moeten het stapelen van studies tegengaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
ik voorspel trouwens wel dat de inschrijvingen voor de zogenaamde pretstudies flink zullen dalen met dit nieuwe systeem
het is toch bijna zomervakantiequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
En je studiepunten missen en daardoor genaaid worden door de harde knip.
De rest krijgt nog steeds stufi omdat de ouders niet voldoende verdienen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn er alleen blanken aan het woord?
Omdat de lagere rassen hun plaats moeten weten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn er alleen blanken aan het woord?
Geen marktconforme rente en lange terugbetalingstermijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wordt een 'sociaal' leenstelsel genoemd.
In welke zin is het eigenlijk sociaal?
Denk dat dat juist voor meer laksheid zorgt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen marktconforme rente en lange terugbetalingstermijn.
LAKSheidquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat dat juist voor meer laksheid zorgt.
Maximaal lenen, maximaal levenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
Lenen voor je studieGewoon werken voor je knaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |