abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140487208
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als jij doodziek wordt, moet je je dan altijd netjes en sociaal gedragen? Met alle empathie naar een ander toe?

Again, klootzakkerig gedrag is nooit goed te praten maar wanneer je de dood in de ogen kijkt is een uitweg naar pillen & drugs & alcohol niet een heel erg gekke weg. En natuurlijk probeer je voor je partner te zorgen (degene die niet ziek is) maar een beetje verwachtingspatroon temperen is niet een heel erg gekke gedachte niet waar? Wat verwachtte zij? Dat alles op een bepaalde manier door zou gaan?

Je bent wel erg naief als je niet verwacht dat iemand met een verschrikkelijke ziekte om de oren wordt gedraaid met een depressie of wat dan ook.
Maar iemand mag dan toch ook de vrijheid hebben om gedag te zeggen tegen al dit soort gezeik?
pi_140487215
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk dat de claim dat hij in een klootzak veranderde gewoon waar is.
Dus? Waarom dan de media opzoeken?

Jij verwacht van zieke partners die zich ontzettend liefkozend gaan opstellen etc? Alleen maar aan hun partner denken? Natuurlijk zullen er momenten zijn wanneer je mega depri bent etc.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140487233
quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Direct na de breuk niet, maar als je na jaren nog wrok tegen je exen koestert, ben je wel een enorme knuppel.

Je bent voor ze gevallen en hebt -als het goed is- liefde gedeeld die je met niemand anders deelde.

Zeker als je 34 ben mag je wat volwassenheid verwachten.
En als die persoon jou in de steek laat, op het zwaarste moment in je leven. Ben je dan jaren later nog een knuppel?
pi_140487246
quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Direct na de breuk niet, maar als je na jaren nog wrok tegen je exen koestert, ben je wel een enorme knuppel.

Dit.

Om nog maar te zwijgen om er dan de media mee op te zoeken en geld mee te verdienen :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_140487262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

^O^

Tenzij het een enorme bitch was die je een mes in de rug stak, dan mag ze branden in de hel.
Dan is het nog steeds triest dat je niet verder gaat met je leven (etc...)
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:07:53 #156
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140487281
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk dat de claim dat hij in een klootzak veranderde gewoon waar is.
Hij wilde dat zij op zijn sterfbed was en er was echt liefde van zijn kant blijkbaar. Dan is het minste wat je kan doen als ex om op zijn sterfbed te komen :') Hoe kut die jongen ook gaat doen, je laat hem niet op zo'n manier in de steek.
pi_140487286
quote:

[..]

Als jij doodziek wordt, moet je je dan altijd netjes en sociaal gedragen? Met alle empathie naar een ander toe?

Again, klootzakkerig gedrag is nooit goed te praten maar wanneer je de dood in de ogen kijkt is een uitweg naar pillen & drugs & alcohol niet een heel erg gekke weg. En natuurlijk probeer je voor je partner te zorgen (degene die niet ziek is) maar een beetje verwachtingspatroon temperen is niet een heel erg gekke gedachte niet waar? Wat verwachtte zij? Dat alles op een bepaalde manier door zou gaan?

Je bent wel erg naief als je niet verwacht dat iemand met een verschrikkelijke ziekte om de oren wordt gedraaid met een depressie of wat dan ook.
Ik denk dat zij verwachtte dat hij ook wat van hun laatste tijd samen wilde maken, in plaats van zich als een stonede, bezopen ruzieschopper te profileren. Of in ieder geval de indruk zou wekken dat hij het probeerde.
pi_140487344
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hij wilde dat zij op zijn sterfbed was en er was echt liefde van zijn kant blijkbaar. Dan is het minste wat je kan doen als ex om op zijn sterfbed te komen :') Hoe kut die jongen ook gaat doen, je laat hem niet op zo'n manier in de steek.
Dat is ook een nare streek. Ontkent niemand.
pi_140487384
quote:

[..]

Waar leid jij uit af dat op al jouw vragen zij dit oneens is met jou?
pi_140487475
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk dat zij verwachtte dat hij ook wat van hun laatste tijd samen wilde maken, in plaats van zich als een stonede, bezopen ruzieschopper te profileren. Of in ieder geval de indruk zou wekken dat hij het probeerde.
Als dat zo was, had ze het gewoon voor haarzelf moeten houden ipv de daken te schreeuwen. Dit is gewoon iemand die waarschijnlijk een leuk iemand was (aangezien zij erop was gevallen) afbreken tot een negatief iemand. En mensen zien eerder het slechte als het goede in mensen dus dit is gewoon niet eerlijk. Niet tegenover hem, niet tegenover zijn familie.
pi_140487510
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Als iemand hoort dat hij terminale kaker heeft, is een veel gehoorde reactie dat er geen chemo komt want dat maakt iemand alleen maar ziek en kapot en wordt er geïnformeerd naar euthanasie want niemand wil lijden.

Hoe denk jij dat het leven een maand later er uit ziet en helemaal een week voor het overlijden. Iedereen is erdoor een hel gegaan en vooral de patiënt. Ik hoor het graag van je
pi_140487535
Ik lees dit bij het artikel van het AD

quote:
Sander voelt dat hij de strijd gaat verliezen. Hij drinkt zich laveloos om de pijn te verzachten en zijn angst voor de dood te verbergen. Dat zorgt voor ruzies. De ziekte van Sander breekt ook Lideweij op. 'Hij was zo bang om dood te gaan. Dat snapte ik wel. Het werd een excuus voor het drinken. Daar kon ik niks mee. Hij was zichzelf niet meer.'
En ik denk; "Dafuq :')" Dat kun je zo'n vent toch niet kwalijk nemen?
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:15:34 #163
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140487683
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als iemand hoort dat hij terminale kaker heeft, is een veel gehoorde reactie dat er geen chemo komt want dat maakt iemand alleen maar ziek en kapot en wordt er geïnformeerd naar euthanasie want niemand wil lijden.

Hoe denk jij dat het leven een maand later er uit ziet en helemaal een week voor het overlijden. Iedereen is erdoor een hel gegaan en vooral de patiënt. Ik hoor het graag van je
Ik snap je punt niet helemaal geloof ik.
pi_140487725
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jawel. Dat kun je wel. Zo'n ziekte is geen excuus om je maar als een aso op te stellen. Ook hij moet nog steeds werken voor zijn relatie. Ziek of niet.
pi_140487745
quote:

[..]

Nee, maar dat is gewoon om haar keuzes te kunnen rechtvaardigen....
pi_140487774
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als dat zo was, had ze het gewoon voor haarzelf moeten houden ipv de daken te schreeuwen. Dit is gewoon iemand die waarschijnlijk een leuk iemand was (aangezien zij erop was gevallen) afbreken tot een negatief iemand. En mensen zien eerder het slechte als het goede in mensen dus dit is gewoon niet eerlijk. Niet tegenover hem, niet tegenover zijn familie.
Dat is gewoon maar een aanname van je.
pi_140487800
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is gewoon maar een aanname van je.
En wat precies zie jij als een aanname?
pi_140487802
quote:

[..]

Dan groeien mensen dus uit elkaar. Zoals vaker gebeurt in relaties.
pi_140487841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jawel. Dat kun je wel. Zo'n ziekte is geen excuus om je maar als een aso op te stellen. Ook hij moet nog steeds werken voor zijn relatie. Ziek of niet.
(!?) Ja, dat kun je verwachten van iemand die volledig gezond is.

Niet van iemand die volledig ziek is. Tijdens een relatie ben je er voor elkaar in kuttige tijden en in goede tijden. Wanneer de 1 wat kutter begint te voelen schuift het wat meer 1 kant op.

Ik denk oprecht ook dat de meeste niet een issue hebben met verbreken van zo'n relatie. Dat moet zo'n viswijf zelf weten.

Het is echt het smerige gedrag van haar en het boek uitgeven, de media op zoeken en centjes verdienen waar de meesten denk ik een issue mee hebben.
pi_140487888
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dan groeien mensen dus uit elkaar. Zoals vaker gebeurt in relaties.
Prima, geef je elkaar een hand en ga je verder met je leven.

Dan ga je zeker niet zoiets als dit doen :').
pi_140487907
Ik hen benieuwd wat ze zo te zeggen heeft. Kijk naar naar dat programma, maar nu blijf ik er wel voor op.
pi_140487935
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik snap je punt niet helemaal geloof ik.
De wereld verandert noga snel, zo zeg je de ene dag dat je iemand perse bij je wil hebben je laatste dag en zo kan je elkaar een maand later niet luchten. Zo wil je absoluut geen chemo en een week later wel. Dingen veranderen, daar kan je iemand niet achteraf op pakken en zo wilde geloof ik zijn familie haar ook absoluut niet zien, hij wel?
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:21:29 #173
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140487967
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Prima, geef je elkaar een hand en ga je verder met je leven.

Dan ga je zeker niet zoiets als dit doen :').
En zelfs als je uit elkaar groeit kan je er prima zijn voor diegene. Je hoeft niet meer verliefd te zijn of zo :') Ik begrijp het echt niet :') Die reactie van de familie begrijp ik goed.
pi_140488031
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hen benieuwd wat ze zo te zeggen heeft. Kijk naar naar dat programma, maar nu blijf ik er wel voor op.
Eens
pi_140488037
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

En zelfs als je uit elkaar groeit kan je er prima zijn voor diegene. Je hoeft niet meer verliefd te zijn of zo :') Ik begrijp het echt niet :') Die reactie van de familie begrijp ik goed.
Eens. Als een ex wil dat ik haar nog ergens bij help of een koffietje wil doen omdat ze ziek is ga ik ook niet schreeuwen naar de media en een boek schrijven; 'wat een kutwijf!'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')