Maar iemand mag dan toch ook de vrijheid hebben om gedag te zeggen tegen al dit soort gezeik?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als jij doodziek wordt, moet je je dan altijd netjes en sociaal gedragen? Met alle empathie naar een ander toe?
Again, klootzakkerig gedrag is nooit goed te praten maar wanneer je de dood in de ogen kijkt is een uitweg naar pillen & drugs & alcohol niet een heel erg gekke weg. En natuurlijk probeer je voor je partner te zorgen (degene die niet ziek is) maar een beetje verwachtingspatroon temperen is niet een heel erg gekke gedachte niet waar? Wat verwachtte zij? Dat alles op een bepaalde manier door zou gaan?
Je bent wel erg naief als je niet verwacht dat iemand met een verschrikkelijke ziekte om de oren wordt gedraaid met een depressie of wat dan ook.
Dus? Waarom dan de media opzoeken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat de claim dat hij in een klootzak veranderde gewoon waar is.
En als die persoon jou in de steek laat, op het zwaarste moment in je leven. Ben je dan jaren later nog een knuppel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Direct na de breuk niet, maar als je na jaren nog wrok tegen je exen koestert, ben je wel een enorme knuppel.
Je bent voor ze gevallen en hebt -als het goed is- liefde gedeeld die je met niemand anders deelde.
Zeker als je 34 ben mag je wat volwassenheid verwachten.
Dit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Direct na de breuk niet, maar als je na jaren nog wrok tegen je exen koestert, ben je wel een enorme knuppel.
Dan is het nog steeds triest dat je niet verder gaat met je leven (etc...)quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tenzij het een enorme bitch was die je een mes in de rug stak, dan mag ze branden in de hel.
Hij wilde dat zij op zijn sterfbed was en er was echt liefde van zijn kant blijkbaar. Dan is het minste wat je kan doen als ex om op zijn sterfbed te komenquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat de claim dat hij in een klootzak veranderde gewoon waar is.
Ik denk dat zij verwachtte dat hij ook wat van hun laatste tijd samen wilde maken, in plaats van zich als een stonede, bezopen ruzieschopper te profileren. Of in ieder geval de indruk zou wekken dat hij het probeerde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als jij doodziek wordt, moet je je dan altijd netjes en sociaal gedragen? Met alle empathie naar een ander toe?
Again, klootzakkerig gedrag is nooit goed te praten maar wanneer je de dood in de ogen kijkt is een uitweg naar pillen & drugs & alcohol niet een heel erg gekke weg. En natuurlijk probeer je voor je partner te zorgen (degene die niet ziek is) maar een beetje verwachtingspatroon temperen is niet een heel erg gekke gedachte niet waar? Wat verwachtte zij? Dat alles op een bepaalde manier door zou gaan?
Je bent wel erg naief als je niet verwacht dat iemand met een verschrikkelijke ziekte om de oren wordt gedraaid met een depressie of wat dan ook.
Dat is ook een nare streek. Ontkent niemand.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij wilde dat zij op zijn sterfbed was en er was echt liefde van zijn kant blijkbaar. Dan is het minste wat je kan doen als ex om op zijn sterfbed te komenHoe kut die jongen ook gaat doen, je laat hem niet op zo'n manier in de steek.
Waar leid jij uit af dat op al jouw vragen zij dit oneens is met jou?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als dat zo was, had ze het gewoon voor haarzelf moeten houden ipv de daken te schreeuwen. Dit is gewoon iemand die waarschijnlijk een leuk iemand was (aangezien zij erop was gevallen) afbreken tot een negatief iemand. En mensen zien eerder het slechte als het goede in mensen dus dit is gewoon niet eerlijk. Niet tegenover hem, niet tegenover zijn familie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat zij verwachtte dat hij ook wat van hun laatste tijd samen wilde maken, in plaats van zich als een stonede, bezopen ruzieschopper te profileren. Of in ieder geval de indruk zou wekken dat hij het probeerde.
Als iemand hoort dat hij terminale kaker heeft, is een veel gehoorde reactie dat er geen chemo komt want dat maakt iemand alleen maar ziek en kapot en wordt er geïnformeerd naar euthanasie want niemand wil lijden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij wilde dat zij op zijn sterfbed was en er was echt liefde van zijn kant blijkbaar. Dan is het minste wat je kan doen als ex om op zijn sterfbed te komenHoe kut die jongen ook gaat doen, je laat hem niet op zo'n manier in de steek.
En ik denk; "Dafuqquote:Sander voelt dat hij de strijd gaat verliezen. Hij drinkt zich laveloos om de pijn te verzachten en zijn angst voor de dood te verbergen. Dat zorgt voor ruzies. De ziekte van Sander breekt ook Lideweij op. 'Hij was zo bang om dood te gaan. Dat snapte ik wel. Het werd een excuus voor het drinken. Daar kon ik niks mee. Hij was zichzelf niet meer.'
Ik snap je punt niet helemaal geloof ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand hoort dat hij terminale kaker heeft, is een veel gehoorde reactie dat er geen chemo komt want dat maakt iemand alleen maar ziek en kapot en wordt er geïnformeerd naar euthanasie want niemand wil lijden.
Hoe denk jij dat het leven een maand later er uit ziet en helemaal een week voor het overlijden. Iedereen is erdoor een hel gegaan en vooral de patiënt. Ik hoor het graag van je
Jawel. Dat kun je wel. Zo'n ziekte is geen excuus om je maar als een aso op te stellen. Ook hij moet nog steeds werken voor zijn relatie. Ziek of niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik lees dit bij het artikel van het AD
[..]
En ik denk; "Dafuq" Dat kun je zo'n vent toch niet kwalijk nemen?
Nee, maar dat is gewoon om haar keuzes te kunnen rechtvaardigen....quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is gewoon maar een aanname van je.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als dat zo was, had ze het gewoon voor haarzelf moeten houden ipv de daken te schreeuwen. Dit is gewoon iemand die waarschijnlijk een leuk iemand was (aangezien zij erop was gevallen) afbreken tot een negatief iemand. En mensen zien eerder het slechte als het goede in mensen dus dit is gewoon niet eerlijk. Niet tegenover hem, niet tegenover zijn familie.
Dan groeien mensen dus uit elkaar. Zoals vaker gebeurt in relaties.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
(!?) Ja, dat kun je verwachten van iemand die volledig gezond is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jawel. Dat kun je wel. Zo'n ziekte is geen excuus om je maar als een aso op te stellen. Ook hij moet nog steeds werken voor zijn relatie. Ziek of niet.
Prima, geef je elkaar een hand en ga je verder met je leven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan groeien mensen dus uit elkaar. Zoals vaker gebeurt in relaties.
De wereld verandert noga snel, zo zeg je de ene dag dat je iemand perse bij je wil hebben je laatste dag en zo kan je elkaar een maand later niet luchten. Zo wil je absoluut geen chemo en een week later wel. Dingen veranderen, daar kan je iemand niet achteraf op pakken en zo wilde geloof ik zijn familie haar ook absoluut niet zien, hij wel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal geloof ik.
En zelfs als je uit elkaar groeit kan je er prima zijn voor diegene. Je hoeft niet meer verliefd te zijn of zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Prima, geef je elkaar een hand en ga je verder met je leven.
Dan ga je zeker niet zoiets als dit doen.
Eensquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hen benieuwd wat ze zo te zeggen heeft. Kijk naar naar dat programma, maar nu blijf ik er wel voor op.
Eens. Als een ex wil dat ik haar nog ergens bij help of een koffietje wil doen omdat ze ziek is ga ik ook niet schreeuwen naar de media en een boek schrijven; 'wat een kutwijf!'quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En zelfs als je uit elkaar groeit kan je er prima zijn voor diegene. Je hoeft niet meer verliefd te zijn of zoIk begrijp het echt niet
Die reactie van de familie begrijp ik goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |