SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Stortregent hier, echt lekker guur herfstweer. Volgende loopje zou pas morgen zijn, maar dan is het weer nog veel kutterderder. Zal ik toch de hardloopschoenen kaplaarzen aantrekken vandaag? Ging gisteren wel heel erg lekker, maar vandaag gelijk weer 2x 17 minuten en nu met maar 1 minuutje rust, da´s ook wel weer heftig. Dilemma dilemma... Nog even afgezien van de stapel werk die hier ligt. HELP ME KIEZEN:
Poll: Moet flipsen vandaag zijn volgende loopje doen of morgen?
• Vandaag (regen)
• Morgen (stortregen)
• Zoek het effe lekker zelluf uit!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Geen weer om in een tanktop te lopen zeker? T is wel warm dus lekker maar moet ook nog heen en terug fietsen. En terug is altijd brrrrrr.
Ik neem maar een extra jasje mee in de hoop dat die bij de renjuf in de fietstas magSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga iig voor een pr.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:08 schreef hatsaflats het volgende:
Het is iig wel pr-weer! Niet te warm, weinig wind en een beetje regen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Misschien wel met een tankdopquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef Murmeli het volgende:
Geen weer om in een tanktop te lopen zeker? T is wel warm dus lekker maar moet ook nog heen en terug fietsen. En terug is altijd brrrrrr.
Ik neem maar een extra jasje mee in de hoop dat die bij de renjuf in de fietstas mag![]()
![]()
![]()
Same here. Voorbereiding is niet van je het geweest. Heb afgelopen week niet gelopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik verwacht helemaal niets van de Golden Ten van morgen, dus er is geen enkele druk.
Ga morgen gewoon op een comfortabel tempo weg en ik zie wel hoe het gaat, verwacht er iig niet veel van![]()
Ik had geen zin om te gaan lopen in de regen, en nog een climaxloop ook doen blegh arme ik.
Maar moet eerlijk zeggen, na 600 meter kwam ik lekker in mijn element en bleek de snelheid waar ik op wilde lopen eigenlijk helemaal niet zo erg zwaar als vooraf ingeschat.
Was ontzetten blij eigenlijk dat er geen warme zon was en dankbaar voor de verkoeling van de zachte regen.
Lekker tshirt, korte broek!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Voorbereiding voor morgen gaat tot nu toe prima. Allemaal nieuwe speeltjes gekocht én sushi gegeten!F means you're fucked![]()
aangezien Hatsie volgens mijn geen piemel heeft gaat de vergelijking met Zola Budd beter op.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef pijll het volgende:
[..]Als Abebe Bikila over de finish
Wat? Zegt niemand wat?Olympische Spelen in Rome? Op blote voeten de marathon winnen? Nee?
Of hij toen bier op had, weet ik niet.
Maar ik ben het met je eens Pijll, je noemt een naam van een van de grootsten in de hardloopsport en het eeuwige gejompel stopt en het wordt hier beschamend stil....ik stel voor om hier een toelatingstest in te voeren
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Daar hoor ik (over)morgen graag nog eens je mening overquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:17 schreef hatsaflats het volgende:
een paar keer een heuvel oprennen, ook leuk
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Wacht ff! Die TT![]()
Die was niet geīnspireerd door mij toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen pr, geen kater, maar wel heerlijk gelopen zojuist![]()
Was de eerste relatief pittige wisselduurloop na de marathon. Normaliter duurt die een uur, maar voor deze keer heb ik het gelaten bij 45 min. Geen pijntjes, niet forceren, maar gewoon lekker gelopen![]()
![]()
Die heuvel in het park stelt weinig voor hoor. Maar aangezien ik bijna nooit meer richting bos ga en ik in mn eentje niet zo goed ben in intervallen knallen, knal ik een keer of wat die heuvel op. Maar de vorige keer had ik daar ook geen spierpijn van. Ik heb sowieso bijna nooit spierpijn van training.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daar hoor ik (over)morgen graag nog eens je mening over![]()
Ik had vandaag een hardloopvrij dagje ivm de 15km van morgen, gaat mijn band lek tijdens het coachen, op het verste punt van ons kanaal![]()
4,5 km terug gerend met nat regenpak aan, rugtas op mijn rug en zware fiets in mijn hand.. en gewone laarsjes aan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zojuist de laatste bijeenkomst voor de Roparun gehad.
Volgens mij gaat het wel goed komen, ik heb er nu ook echt wel zin in!
Het begint me inmiddels wel steeds meer te dagen wat voor logistieke organisatie het allemaal is om iedereen met alle spullen tijdig en veilig op de juiste plek te krijgen. Blij dat dat door mensen geregeld wordt die daar goed in zijn en dat ik alleen maar hoef te lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Cynic het volgende:
Het begint me inmiddels wel steeds meer te dagen wat voor logistieke organisatie het allemaal is om iedereen met alle spullen tijdig en veilig op de juiste plek te krijgen. Blij dat dat door mensen geregeld wordt die daar goed in zijn en dat ik alleen maar hoef te lopen.Ik vind het tof dat op je shirt ook de fietser te zien isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die moeten ook een behoorlijke prestatie leveren. Per persoon 250 km fietsen telkens in blokken van 4 uur op een hopeloos tempo...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat op je shirt ook de fietser te zien isIt has to mean something
Precies daaromquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die moeten ook een behoorlijke prestatie leveren. Per persoon 250 km fietsen telkens in blokken van 4 uur op een hopeloos tempo...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
Zo perfect krijg ik mn snelheid nooit meer
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Bikkeltrainingquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had vandaag een hardloopvrij dagje ivm de 15km van morgen, gaat mijn band lek tijdens het coachen, op het verste punt van ons kanaal![]()
4,5 km terug gerend met nat regenpak aan, rugtas op mijn rug en zware fiets in mijn hand.. en gewone laarsjes aan.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Cynic het volgende:
Het begint me inmiddels wel steeds meer te dagen wat voor logistieke organisatie het allemaal is om iedereen met alle spullen tijdig en veilig op de juiste plek te krijgen. Blij dat dat door mensen geregeld wordt die daar goed in zijn en dat ik alleen maar hoef te lopen.Ik hoop dat jij straks je voortgang blijft posten wanneer het zo ver is. Het is een mooie evenement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De RoParun staat erg hoog op mijn bucketlist.
En ik ben met Gupp eens. Ik vind het ook tof dat ze een fietser erbij hebben gezet.![]()
Ik had voor 500 euro mee kunnen doen met de roparun. Kreeg een aanbod en dit waren de kosten per persoon. Vond het voor nu veel geld, dus met pijn in mijn hart moeten laten gaan."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
En idd, kleine updates zouden leuk zijn.
Ik zou nog steeds gratis mee kunnen doen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef _MvN_ het volgende:
Ik had voor 500 euro mee kunnen doen met de roparun. Kreeg een aanbod en dit waren de kosten per persoon. Vond het voor nu veel geld, dus met pijn in mijn hart moeten laten gaan.F means you're fucked![]()
Maar het past niet in je agenda?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds gratis mee kunnen doen..."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Mooie training MvN!!![]()
Ik heb net eindelijk weer met mijn groepje meegelopen. Was leukEen paar meiden die er de laatste keer dat ik er was waren helemaal blij om me weer te zien. Dat vond ik echt zķ leuk en lief
Heb voor mijn doen redelijk rustig aan gedaan. Veel achterop gelopen en dat was best lekker. Vrijdag ga ik zelf weer lopen en dan wil ik nog iets rustiger aan doen. Nu zaten er nog een hoop wat snellere intervallen in. (moet ook afentoe maar niet elke keer haha)
Ennieweeyz:
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben vorig jaar al geweest. Nu gaat GotC met haar werk, als verzorger. Ik blijf lekker thuis, mannenweekend met zoonquote:
F means you're fucked![]()
Klinkt als een leuke training Mur!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Melk, spenen en Bumba?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar al geweest. Nu gaat GotC met haar werk, als verzorger. Ik blijf lekker thuis, mannenweekend met zoon
_MvN_, je moet wel een béétje je best doen om 't echt te laten lijken als je gpx'jes klust
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:06 schreef Yuki het volgende:
_MvN_, je moet wel een béétje je best doen om 't echt te laten lijken als je gpx'jes klust![]()
Al die inspanning voor niks.
Zelfs nog 20 minuten in de **** regen gestaan voor de deur, omdat ik mn sleutel was vergeten en vriendinlief nog niet thuis was."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Af en toe een update posten lijkt me inderdaad leuk, alleen heb ik geen smartphone. Mijn abonnement is al 7 jaar verlopen, dus misschien is dit wel een goed moment om daar eens naar te kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij straks je voortgang blijft posten wanneer het zo ver is. Het is een mooie evenement.
De RoParun staat erg hoog op mijn bucketlist.
En ik ben met Gupp eens. Ik vind het ook tof dat ze een fietser erbij hebben gezet.It has to mean something
Ah, vorig jaar blijk ik 54-laag gelopen te hebben tijdens de GT. Ik kan me niet voorstellen dat ik morgen sneller loop.
Sinds zondag niet meer gelopen en het wordt voor de tweede keer dat ik tussen twee wedstrijden niet getraind heb. De laatste keer was eind 2012, toen ik op een zaterdag de Erasmusronde liep en een dag later de LVML.
Maar, ik heb er veel zin in. Wellicht kom ik weer nieuwe gezichten tegen, alhoewel dat ondanks mijn standaard lage verwachtingen meestal alsnog tegenvalt.![]()
zucht....quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet niet bij voorbaat al uitsluiten dat ik langzamer loop dan vorig jaar.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet niet bij voorbaat al uitsluiten dat ik langzamer loop dan vorig jaar.voor je negativisme!
![]()
@YUR
Zijn daar ergens douche hokjes die je kan gebruiken? Het liefst met warm water
Dan kan ik eventueel daarna nog ergens winkelen met miss Streamnl![]()
Lijkt gelukt, weet alleen niet precies wat m'n tijd is.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Je klinkt in ieder geval positief!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt gelukt, weet alleen niet precies wat m'n tijd is.![]()
![]()
Waar is daar? Op Kijkduin? Nee...Misschien de koude stranddouchesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:29 schreef streamnl het volgende:
@YUR
Zijn daar ergens douche hokjes die je kan gebruiken? Het liefst met warm water
Dan kan ik eventueel daarna nog ergens winkelen met miss StreamnlF means you're fucked![]()
Ik zal eens checken, die uitslag van vorig jaar. Zal rond de 59 mins liggen. Toen liep ik ingetaped en al, net terug van blessure. Hoera voor een jaar blessurevrij
Edit: 1u01. Times have changed![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt gelukt, weet alleen niet precies wat m'n tijd is.
wat heb je gelopen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
hier maar even aan het werk, en voor als de klok twaalf slaat....
YUR, van harte!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb nu sowieso alles gerend, vorige 5k evenementding (vredesloop) kon ik dat nog niet.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ook mn GT-tijd van vorig jaar ff opgezocht. Moet normaal gesproken haalbaar zijn
Klinkt goed!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu sowieso alles gerend, vorige 5k evenementding (vredesloop) kon ik dat nog niet.![]()
Jij liep toen een 45'er of zo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:34 schreef YUR het volgende:
Ook mn GT-tijd van vorig jaar ff opgezocht. Moet normaal gesproken haalbaar zijn![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu sowieso alles gerend, vorige 5k evenementding (vredesloop) kon ik dat nog niet.
Ben benieuwd naar morgen, in ieder geval iets betere temperatuur dan tijdens de Leiden Marathon denk ik. Vandaag wel de hele dag onwijze koppijn gehad, dat was iets minder.
Maar eens zien of we richting PR kunnen morgen.Parcours is wel iets aangepast, korter lusje over de Markt, langere lus in de Delftse Hout!
Jack does it in real time...![]()
Besloten dat ik toch mee doe aan Lopen doet Hopen in Rotterdam. Een PR kan het daar nooit worden op de 5km, omdat het parcours 5.2km is![]()
![]()
hoe laat is dat eigenlijk? Misschien kom ik wel even kijkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef spiritusbus het volgende:
Besloten dat ik toch mee doe aan Lopen doet Hopen in Rotterdam. Een PR kan het daar nooit worden op de 5km, omdat het parcours 5.2km isSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
11 uur dacht ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe laat is dat eigenlijk? Misschien kom ik wel even kijken![]()
Mooie tijd. ik ga ff info zoeken enzo.quote:
wel een goede reden om een enigszins normale tijd uit mijn nest te komen rollenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hey dat is goed parcoursnieuws!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:49 schreef DeeBee het volgende:
Ben benieuwd naar morgen, in ieder geval iets betere temperatuur dan tijdens de Leiden Marathon denk ik. Vandaag wel de hele dag onwijze koppijn gehad, dat was iets minder.
Maar eens zien of we richting PR kunnen morgen.Parcours is wel iets aangepast, korter lusje over de Markt, langere lus in de Delftse Hout!
Vind dat laatste stuk Markt altijd vervelend lopen - hoe mooi ook.![]()
http://www.hartslagmeterc(...)v=-&__utmk=153704248
Ik ben eigenlijk opzoek naar deze hartslag meter die ik morgen ergens in omgeving Eindhoven kan kopen? Gaat lastig worden ben ik bang op hemelvaartsdag![]()
![]()
Hmm kom net een leuk loopje voor komende woensdag tegen.
Eens even nadenken of ik dan een 10 of een 5 wil doen.
Snel loopje, vorig jaar was het linkerrijtje op de 5 allemaal sub 19 min
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Flauwigheden, het was heul geen 5k maar 4,75.![]()
Verslagje, want verslagjes:
Het regende, maar gelukkig ging het eigenlijk de hele avond niet zķ hard dat het heel vervelend werd. Nadeel is wel dat je daar best rap van afkoelt in zo'n startvak, maar ja. Hoort erbij. Na een tijdje in het vak schuifelen eindelijk over de start, ik begon samen met DE, maar die was ik eigenlijk al vrij vlot kwijt. Allemaal niet erg, ik kwam vrij makkelijk in m'n eigen tempo en dat was fijn. Minder fijn was het veel te smalle paadje net na de start. Goed doordacht jongens.![]()
De smalle paadjes bleven gelukkig niet heel lang, op naar de normale straten! Daar ook m'n persoonlijke cheerleaders (ouders + zusje) gespot. Zo stiekem gaat de tijd best snel, al bijna op de helft! Zo vlak voor de drinkpost kwam ik Eend weer tegen, maar daarna heb ik 'r niet meer gezien. Rond de 3,5/4km werd het wat zwaar, maar nog maar één te gaan! Dat kan ik! Uiteindelijk zelfs nog een soort van eindsprint en dat was het alweer.
Volgens el Garmin in 32:00 gelopen, maar die had wat moeite met signaal vasthouden op sommige punten. Wel goed vermaakt en lekker gelopen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Hoi![]()
Wat een dag.
Voor de grap gooi ik wat in een radio-app, was ik stiknerveus te horen op een bekende radiozender vanavond en toen moest ik dus nog gaan lopen. Nou ja... voor alles een eerste keer![]()
In de kerk al snel veel bekenden tegen gekomen, even voor 9en richting startvak waar het al flink druk was. Rustig met de meute mee naar de start om daar weg te gaan. Denk je. Want de eerste 750 meter is het zo'n smal pad dat het onmogelijk is lekker te lopen en ga ik mee in het tempo van iedereen. Runkeeper bleef telkens getallen aangeven in de richting van 6min/km, wat voor mijn doen echt nog te snel is... En dat begon ik na 2 km wel te merken. Op 2.5 km werd ik ineens ingehaald door Ijsdraakje, dat had ik niet verwacht![]()
Vlak daarna kwam ik achter 2 dames te lopen waarin ik een flinke tijd achter ben blijven lopen. Ze hadden het tempo wat ik even nodig had om mijn ademhaling goed onder controle te krijgen en te houden. Bij het bruggetje voor het waagplein ben ik ze voorbij gelopen, heb ze nog even bedankten ben het einde gaan lopen zoals ik het zou willen doen. Rustig tempo opvoeren, ademhaling onder controle houden het laatste deel knallen. En dat heb ik ook lekker gedaan.
32:46 is de eindscore. En dan te bedenken dat ik zaterdag mijn laatste Evy liepLeuke run, maar vaak veel te druk en inhalen vaak niet mogelijk. Dat was wel jammer.
Ow en draaks, de tijden staan al online nu. En mijn app gaf 4.90 als afstand aan?![]()
![]()
Ik doe niet aan verslagen. Mijn eindtijd was 47:39, bijna 2 minuten sneller dan mijn oude PR. Ik heb wel heerlijk gelopen met mijn nieuwe sokken. Ik had voor het eerst geen blaren, dus dat was wel fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Devv op 29-05-2014 01:03:39 ]![]()
Wel leuk kleurtje schoenen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Netjes gelopen!! En leuke verslagen
Yes, ik doelde idd op Kijkduin.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef YUR het volgende:
Waar is daar? Op Kijkduin? Nee...Misschien de koude stranddouches![]()
Niet zo moeilijk, met krijsend onderbuurkindquote:Op donderdag 29 mei 2014 07:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jeetje wat zijn jullie twee vroeg wakker.rennen, schreeuwen en met de deuren gooien… Die ouders maken weer vrienden
En voordat ik het vergeet..
Serinde, La_Tramposa, Zwabberhark, Quoi, YUR, Levitas, dapluiz, DeHovenier, Yuki, sylvesterrr en Gogo83 heel veel plezier met jullie loopje!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat! En YUR, nog een extraquote:Op donderdag 29 mei 2014 07:53 schreef streamnl het volgende:
Serinde, La_Tramposa, Zwabberhark, Quoi, YUR, Levitas, dapluiz, DeHovenier, Yuki, sylvesterrr en Gogo83 heel veel plezier met jullie loopje!![]()
![]()
![]()
wat hij zegtquote:Op donderdag 29 mei 2014 07:53 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
Goed gedaan IJs en DE! IJs, misschien komen er nog een paar meters bij doordat GPS moeite heeft met de binnenstad. Zeker in het begin klopt je log niet erg met de werkelijkheid. Maar 5km zal het wel niet geweest dan, vrees ik.
Alle Delftlopers: veel plezier!
En YUR: gefeliciteerd!![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo en nu eens de deur uit naar wat ik vermoed dat het een mudrun is geworden.
Tot zo
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Alle lopers veel plezier vandaag!
Zelf het lopen een beetje laten versloffen de afgelopen wekenKomende tijd maar eens wat consequenter gaan trainen.
![]()
ik heb je gehoordquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi![]()
Wat een dag.
Voor de grap gooi ik wat in een radio-app, was ik stiknerveus te horen op een bekende radiozender vanavond en toen moest ik dus nog gaan lopen. Nou ja... voor alles een eerste keer![]()
In de kerk al snel veel bekenden tegen gekomen, even voor 9en richting startvak waar het al flink druk was. Rustig met de meute mee naar de start om daar weg te gaan. Denk je. Want de eerste 750 meter is het zo'n smal pad dat het onmogelijk is lekker te lopen en ga ik mee in het tempo van iedereen. Runkeeper bleef telkens getallen aangeven in de richting van 6min/km, wat voor mijn doen echt nog te snel is... En dat begon ik na 2 km wel te merken. Op 2.5 km werd ik ineens ingehaald door Ijsdraakje, dat had ik niet verwacht![]()
Vlak daarna kwam ik achter 2 dames te lopen waarin ik een flinke tijd achter ben blijven lopen. Ze hadden het tempo wat ik even nodig had om mijn ademhaling goed onder controle te krijgen en te houden. Bij het bruggetje voor het waagplein ben ik ze voorbij gelopen, heb ze nog even bedankten ben het einde gaan lopen zoals ik het zou willen doen. Rustig tempo opvoeren, ademhaling onder controle houden het laatste deel knallen. En dat heb ik ook lekker gedaan.
32:46 is de eindscore. En dan te bedenken dat ik zaterdag mijn laatste Evy liepLeuke run, maar vaak veel te druk en inhalen vaak niet mogelijk. Dat was wel jammer.
Ow en draaks, de tijden staan al online nu. En mijn app gaf 4.90 als afstand aan?dat viell reuze mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
YUR! Gefeliciteerd!
En iedereen die gaat lopen, veel plezier!
Zelf zo voor twee uurtjes weg. De laatste lange training voor de HM van over twee weken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik heb gister voor het eerst 1km gelopen op 6.12 min en ik was ook nog niet moeTotal hebben we de hele training geloof ik 4k gelopen met een piramide training. Ik vind in de miezerregen lopen heeeeeeeeeeerling. Alleen met een bril is het vet irritant.
Loopse allemaal!![]()
Ik vind een petje nog wel helpen, bij regen + brilen
voor je eerste KM!
Ik vind lenzen wel helpen bij regen, maar ik kan me voorstellen dat dat ook weer zo'n gedoe is. Ik kan m'n warmte niet goed kwijt als ik een petje op heb.
![]()
Geen lenzen, geen bril. Nog net niet kippig genoeg.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:05 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind lenzen wel helpen bij regen, maar ik kan me voorstellen dat dat ook weer zo'n gedoe is. Ik kan m'n warmte niet goed kwijt als ik een petje op heb.
Petje heb ik in de zomer wel op om niet levend weg te fikken.
Problemen met warmte kwijt kunnen heb ik niet, want kil persoon.![]()
Ik kan niet wachten om je zondag bewust te ontmoetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Geen lenzen, geen bril. Nog net niet kippig genoeg.
Petje heb ik in de zomer wel op om niet levend weg te fikken.
Problemen met warmte kwijt kunnen heb ik niet, want kil persoon.
Ik had dinsdag een petje op tegen de regen, maar uiteindelijk stond m'n trainer 4/5e van de training met een roze petje in z'n hand. Ik kan me niet voorstellen dat het mij zal helpen om in de zomer niet levend weg te fikken.![]()
Thanks voor de felicitaties lieve mensen. Vandaag gaan we het eens vieren met een gezellig rondje joggen
Gefeliciteerd YUR!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
En succes allemaal.
Nu netterug van mn rondje uhmm hupsen ofzo... hoe vervelend als je onder je tempo moet lopen en ook nog ver eronder... toch wel weer last van de knie maar goed die moet ook wennen aan de nieuwe gang van zaken denk ik??? Mezelf maar voorhouden dat het voor een goed doel is...
life goes on.. be proud of yourself!![]()
Yur gefeliciteerd met je leeftijd-PR !
![]()
Alle lopers veel plezier. Stipstreep heeft nog een kuchje maar niet ernstig genoeg om vanavond niet te gaan rennen. Veel slechter dan afgelopen dinsdag kan het niet worden.![]()
Mijn Garmin staat nu de hele tijd op 'Other sport' modus ipv op running modus, hoe hij de eerste keer stond. Weet niet hoe ik het terug krijg of wat ik gedaan heb om het te veranderenIemand een idee?
Oh ja en is het kort/kort lang/kort kort/lang weer? Ik weet het niet!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah mode ingedrukt houden, gelukt!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Alkmaar city run is erg krap. Op het heuveltje stond ik doodleuk stil... Tijd van 27:04 voor mijn eerste run is prima. Vraagt om meer![]()
![]()
Kort-kortquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn Garmin staat nu de hele tijd op 'Other sport' modus ipv op running modus, hoe hij de eerste keer stond. Weet niet hoe ik het terug krijg of wat ik gedaan heb om het te veranderenIemand een idee?
Oh ja en is het kort/kort lang/kort kort/lang weer? Ik weet het niet!
Garmin: ergens in je menuutje gok ik![]()
Bereid je er alvast op voor dat het ontzettend gaat tegenvallen. Ik overweeg helemaal niets te zeggen en mensenschuw te zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om je zondag bewust te ontmoetenVergeet vanavond niet je gpx te uploaden naar smashrun voor de Birthday Badge, jarige!quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:39 schreef YUR het volgende:
Thanks voor de felicitaties lieve mensen. Vandaag gaan we het eens vieren met een gezellig rondje joggen![]()
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:39 schreef YUR het volgende:
Thanks voor de felicitaties lieve mensen. Vandaag gaan we het eens vieren met een gezellig rondje joggen
En delftlopers: veel plezier!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik moet het zelf nog even terugluisteren. Heb gisteravond ook mn eindtijd nog naar Domien gestuurd zoals ik had beloofd! Hahaha.quote:![]()
Ik weet allang al dat jij één grote teleurstelling bent, dus komt goed!quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bereid je er alvast op voor dat het ontzettend gaat tegenvallen. Ik overweeg helemaal niets te zeggen en mensenschuw te zijn.
[..]
Vergeet vanavond niet je gpx te uploaden naar smashrun voor de Birthday Badge, jarige!![]()
It takes one to know one, dus dat is mooiquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik weet allang al dat jij één grote teleurstelling bent, dus komt goed!![]()
![]()
Zķ, ook weer even wezen lopen.
Ik was benieuwd of die tijd die ik gister geklokt had zonder telefoon wel een beetje klopte (28:35). Aangezien ik nogal een beroerde methode had om mijn tijd te klokken zonder telefoon&horloge![]()
Dus vandaag wezen lopen met telefoon. Wat maakt tegenwind een groot verschil! Het stuk waar pal tegen de wind moest lopen zorgde voor een rondetijd van 15sec boven mijn gemiddelde tempo... Nu ben ik eigenlijk nieuwsgierig hoe snel het kan zonder tegenwind. Zal het me binnenkort lukken om onder de 28minuten te duiken? Een nieuw doel
http://www.endomondo.com/workouts/348061360/4985471
Ik zat dus 1 seconde boven de gisteren 'geklokte' tijd
[ Bericht 4% gewijzigd door Pandaplint op 29-05-2014 10:42:43 ]Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Uiteraard! Ben sinds kort ook trots bezitter van de OCD-badgequote:Op donderdag 29 mei 2014 10:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bereid je er alvast op voor dat het ontzettend gaat tegenvallen. Ik overweeg helemaal niets te zeggen en mensenschuw te zijn.
[..]
Vergeet vanavond niet je gpx te uploaden naar smashrun voor de Birthday Badge, jarige!
Kijk maar uit. Straks is Hats teleurgesteld omdat je niet teleurstellend bentquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
It takes one to know one, dus dat is mooi
Wordt sowieso leuk!![]()
Gefeliciteerd YUR en succes voor alle lopers!
Ik heb gisteren best flink wijn gedronken en de hele avond op net iets te hoge hakken gestaan en gedanst (hakken op hakken kan niet!). Dat wordt wat vanmiddag.![]()
Wat een prachtig weertje.![]()
Daginschrijving voor de Leidsche Rijn loop is mogelijk, dus ik ga daar de 10k lopen in plaats van de 5k in Delft.![]()
![]()
Sinds kort pas?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Uiteraard! Ben sinds kort ook trots bezitter van de OCD-badge![]()
Hoe laat moet/mag je?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:33 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd YUR en succes voor alle lopers!
Ik heb gisteren best flink wijn gedronken en de hele avond op net iets te hoge hakken gestaan en gedanst (hakken op hakken kan niet!). Dat wordt wat vanmiddag.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een prachtig weertje.![]()
Daginschrijving voor de Leidsche Rijn loop is mogelijk, dus ik ga daar de 10k lopen in plaats van de 5k in Delft.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je gaat trailen of je gaat niet hequote:Op donderdag 29 mei 2014 10:55 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
14.00. Zo even ontbijten. Zal wel modderig zijn.
Yur, Happy Birthday!
En alle loper suc6.
Ik ben net terug van een piramide loop 1,2,3,4,3,2,1 min/2min rust.
Was echt even helemaal op. Heb de tweede 3 min ook moeten onderbreken om te wandelen.
Binnenkort nog maar eens proberen, misschien met iets meer rust tussendoor.
Intervaltrainingen zijn gewoon niet mijn ding.
http://runkeeper.com/user(...)6?&activityList=true![]()
Ja, maar ik ben toch helemaal geen trailert!quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je gaat trailen of je gaat niet he![]()
Zo. HET IS DUS FOKKING LEKKER WEER!
Net terug van 2 uurtjes onder de wolken,. Beetje nevel erbij. Graadje of 10. Het was echt geweldig en ik heb heeeeeerlijk gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Toffe foto van de tunnelloop. Wel druk, maar mooi om te zien met de treinen aan de ene kant, de eerste lopers die uit de tunnel komen en al het publiek op de bruggen erboven.
En deze man84
![]()
[ Bericht 35% gewijzigd door Daywalk3r op 29-05-2014 11:16:00 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gewoon door de plassen plonzen!quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:02 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben toch helemaal geen trailert![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 07:53 schreef streamnl het volgende:
![]()
En YUR gefeliciteerd.![]()
![]()
Ja, daar plonste ik iets te hardquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:12 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Haha, vergeleken bij de Diemse Baggerloop zal dit best meevallen.wat denk je, is het meer richting Molenhoeks Makkie?
Ik moet zo nog even boodschappen doen… Geen zin![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk het wel, al staat er op de flyer wel dat er ook oversteekpunten door het ondiepe water zijn. Op de foto's lijkt dat gewoon tot kuithoogte.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, daar plonste ik iets te hardwat denk je, is het meer richting Molenhoeks Makkie?
Ik moet zo nog even boodschappen doen… Geen zin!![]()
Iew! Nattigheid!quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:16 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, al staat er op de flyer wel dat er ook oversteekpunten door het ondiepe water zijn. Op de foto's lijkt dat gewoon tot kuithoogte.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gisteren lekker getraind. Door de regen wat minder animo dan anders, maar toch een nette opkomst.
Gezien het weer een ldl gedaan. Dan blijf je tenminste in beweging. En de fietspaden door het bos wat meer gebruikt, normaal pakken we de zandpaden (nu modderpaden).
Er was een snelle en een langzame groep, ik liep in de laatste. Kon ik ook eens een ldl lopen in een tempo dat lager ligt dan mijn wedstrijdtempo, in mijn eentje kost me dat meer moeite.
Tegen het einde nog even versneld met een dame van de groep die zondag nog een hm liep.
Kortom, lekkere training en de regen viel heel erg mee.![]()
Het lijkt wel een playmobile-treinquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Toffe foto van de tunnelloop. Wel druk, maar mooi om te zien met de treinen aan de ene kant, de eerste lopers die uit de tunnel komen en al het publiek op de bruggen erboven.
[ afbeelding ]
En deze man84
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mooi gezicht is het zeker!
@Mossel: mooi loopje om je training mee af te sluiten!![]()
Ahhhquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:08 schreef _MvN_ het volgende:
[..]![]()
Al die inspanning voor niks.
Zelfs nog 20 minuten in de **** regen gestaan voor de deur, omdat ik mn sleutel was vergeten en vriendinlief nog niet thuis was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zenuwen voor vanmiddag: check!
Voor mijn doen veel geslapen, want vroeg naar bed en lang blijven liggen. Inmiddels al in de kleren, ontbijtje en koffie op. Straks nog even wat eetbaars halen en dan rustig aan richting Delft.
Heb er zin in
Nogal ja!quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:22 schreef Quoi het volgende:
@Mossel: mooi loopje om je training mee af te sluiten!
Nu zondag een beetje over de duinen crossen, volgende week nog clubtraining op maandag en donderdag, misschien woensdag nog lopen, zie ik wel. En dan volgend weekend nog samen met Gogo (voor mij erg relaxed tempo dus) over de Stormvloedkering, een kilometer of 12. En dan is Amersfoort al.
En na Amersfoort eerst een week rust. Dan op vakantie naar Gran Canaria, waar ik ook weinig loop.En dan begint de marathontraining
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Succes iedereen vandaag! Lekker weer om hard te lopen denk ik zo, als je een beetje tegen regen kunt.
Het begint me wel te storen dat ik al 4 dagen alleen maar regen zie. De lol is er nu wel vanaf!![]()
Straks nog maar even een klein rondje om wat spierpijn te lozen. Eigenlijk moet ik morgen nog een 15+ training doen in voorebreiding op mijn HM over 2 weken, maar de benen zijn niet echt fris![]()
YUR gefeliciteerd! met je verjaardag ofzo?![]()
![]()
Vandaag weer de bekende buikpijn. Top.![]()
Startnummer opgehaald en kidsrun gekeken![]()
Zo weer richting maximapark, weet niet of ik er nou zin in heb of niet
Alle andere lopers ook succes en vooral Yur op z'n verjaardagsloopje![]()
![]()
Gaat helemaal goed komen, succes en veel plezier!quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:45 schreef Serinde het volgende:
![]()
Veel plezier!!quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:45 schreef Serinde het volgende:
Gaat goedkomen! Jij kan dat!quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:45 schreef Serinde het volgende:
Alle andere lopers ook succes en vooral Yur op z'n verjaardagsloopje
Ben een beetje te vroeg bij het loopje.. Iemand meeten? :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb ook nog een stukkie getikt over langzaam hardlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En ze hebben mooie underarmour shirts voor weinig hier, maar heb helaas geen cash mee..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Snelle kinderen op de 3.5! R rond de 10 jaar en heel veel kinderen onder de 15 en 16 minuten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Alle lopers/joggers/renners/kruipers heel veel plezier vandaag!![]()
YUR, Feliz cumple!
![]()
Altijd jammer die 5 uur tijdsverschil ´s ochtends. Ben best vroeg op (7 uur), maar iedereen is natuurlijk alweer weg of zelfs al aan het rennen en hebben dus niets meer aan mijn gejompel
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef mosselmossel het volgende:
Heb ook nog een stukkie getikt over langzaam hardlopen.Dat ga ik straks even lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef mosselmossel het volgende:
Heb ook nog een stukkie getikt over langzaam hardlopen.Ah interessant stuk. Misschien moet ik dat ook maar eens proberen aangezien ik nu elke keer loop tegen m'n max aan. Op laag tempo langere afstanden lopen ga ik eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou het werken om meerdere laag tempo trainingen te doen elke week en eens in de twee week een max tempo run? (ik ben nogal een progressiefreak)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ik vertrek over een uurtje. Wel vochtig, kil en klam weer zeg
Children of the night. What music they make.![]()
Wat je vaak ziet bij drie trainingen in de week is één keer per week een tempoloop (na inlopen een bepaalt aantal kilometer in wedstrijdtempo, vervolgens uitlopen) of intervaltraining, één keer per week een lange duurloop (in laag tempo dus) en dan nog een training per week, die vaak minder kilometers en iets sneller is dan de duurloop, maar zéker niet zo snel als je tempoloop of intervallen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah interessant stuk. Misschien moet ik dat ook maar eens proberen aangezien ik nu elke keer loop tegen m'n max aan. Op laag tempo langere afstanden lopen ga ik eens proberen.![]()
Zou het werken om meerdere laag tempo trainingen te doen elke week en eens in de twee week een max tempo run? (ik ben nogal een progressiefreak)quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef Quoi het volgende:
Nichtje 1 heeft de 1 km overleefd. Nichtje 2 start zojuist op de 2,5 km![]()
![]()
Ja, echt hčquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]. Het was bij ons niet veel anders. Ik was wat later en stond daarom een beetje achterin in het vak, en dat heb ik geweten ook. De eerste kilometer door dat park was het bijna joggen. En daarna heb ik eigenlijk tot de laatste 3 kilometer alleen maar lopen inhouden en versnellen als ik weer ergens niet langs kon. Op zich wel jammer, want ik voelde mij echt super.
Maar verder was het wel een gaaf parcours zo door de binnenstad met al die bochten. Je moest alleen wel erg uitkijken voor de stoepbanden, want die zagen er erg glad uit.
![]()
Lopen doet hopen rondje ging wel ok
Zat constant op 3:53-3:57 min/km dus finishte ik rond 20:15.
Beter dan verwacht.![]()
Ik loop alleen intervallen (eens in de week) in een sneller tempo dan mijn wedstrijdtempo. En er zijn zelfs mensen die dat afraden, maar dat is een kwestie van smaak. Maar dat gaat dus om alleen de korte stukjes. Verder gaan duurlopen allemaal veel langzamer dan wedstrijdtempo. Op heel af en toe een tempoloopje na, hoewel ik het daar vaak ook niet eens haal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah interessant stuk. Misschien moet ik dat ook maar eens proberen aangezien ik nu elke keer loop tegen m'n max aan. Op laag tempo langere afstanden lopen ga ik eens proberen.![]()
Zou het werken om meerdere laag tempo trainingen te doen elke week en eens in de twee week een max tempo run? (ik ben nogal een progressiefreak)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:39 schreef spiritusbus het volgende:
Ben benieuwd wat de Delftlopers gaan doen, de omstandigheden zijn behoorlijk goed.
Verheug me er ook op, zo zonder de warmte. Jij een mooie tijd gelopen![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:34 schreef Quoi het volgende:
Nichtje 1 heeft de 1 km overleefd. Nichtje 2 start zojuist op de 2,5 km
Ik zit in de trein, kom rond 1 uur in Delft aan
Ik ben na vanavond stiekem wel blij dat de Dirt Kings afgelast is. Ik denk niet dat mijn enkels nog eens achtereenvolgens 5 kilometer op zaterdag en 12 kilometer op zondag zouden houden.
![]()
Gefeliciteerd YUR![]()
Wel lekker om net even door de miezer te lopen. Bijna geen toerist op straat nu hier in Amsterdam, dus lekker een rondje gemaakt door de binnenstad. Rondje Waterlooplein, Zuiderkerkhof en het Rembrandtplein gemaakt. Zo zie je je eigen stad nog eens anders dan gehaast op de fiets
Zin in zondag. Tweede 10k wedstrijd van het jaar![]()
![]()
Ik zit gewoon nog thuisquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, kom rond 1 uur in Delft aanmaar krijg de berichten door. Ik stap zo op de fiets!
Tot straks![]()
![]()
Bijna 24 km door de bossen, modder en het zand getraild met TheWhiteCowboy en streamnl.
Was heerlijk (al mopperen mijn kuiten nog een beetje na) en gezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog thuismaar krijg de berichten door. Ik stap zo op de fiets!
Tot straks
Ik moet nog startnummer en t-shirt halen, zenuwpezen, 80x naar de wc... Daar heb ik tijd voor nodig he
Stresskip!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik moet nog startnummer en t-shirt halen, zenuwpezen, 80x naar de wc... Daar heb ik tijd voor nodig heHave fun vanmiddag!
Ik vraag me serieus af waarom ik een trail wilde lopen. Nou ja. Ook al wandel ik het grootste deel, dan nog ben ik binnen een uur klaar. We'll see.![]()
![]()
En als je nou eens een loopje ingaat zoals je ondertitel aangeeft?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik moet nog startnummer en t-shirt halen, zenuwpezen, 80x naar de wc... Daar heb ik tijd voor nodig he
Omdat het gaaf isquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:55 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Stresskip!Have fun vanmiddag!
Ik vraag me serieus af waarom ik een trail wilde lopen. Nou ja. Ook al wandel ik het grootste deel, dan nog ben ik binnen een uur klaar. We'll see.![]()
Have fun!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, dat ben ik!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:55 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Stresskip!Have fun vanmiddag!
Ik vraag me serieus af waarom ik een trail wilde lopen. Nou ja. Ook al wandel ik het grootste deel, dan nog ben ik binnen een uur klaar. We'll see.
Voelt inmiddels als deel van m'n voorbereiding
Zijn hier trouwens ook lopers die lopen met een armband voor de telefoon? Werkt dat een beetje? Ik loop nu nog steeds met m'n telefoon in m'n hand. Maar erg relaxed is dat ook niet.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
werkte voor mij altijd prima. maar een horloge is toch net wat fijner. Meer data en het bedient makkelijker. Is ook wel weer wat duurder in aanschaf natuurlijk. Ik ben pas over gegaan op een horloge toen het hardlopen wat serieuzere vormen ging aannemen.![]()
Succes aan alle lopers vandaag, eend en draakje, Yur van harte, mvn mooie gpx fix
En volgens mij is het best tankdop weer
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Gisteravond m'n garmin piepen en knipperen, vandaag aan de ladert, maar toen ik hem eraf haalde gaf hij een half wazig scherm met een donker deel onderaan. Dus R.I.P garmin![]()
![]()
Als het goed is heb ik nog wel garantie. Zal dat via hartslagmetershop.nl moeten of kan het ook via garmin center? Want die zit op een kwartier fietsen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bel coolblue ff om het na te vragenquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteravond m'n garmin piepen en knipperen, vandaag aan de ladert, maar toen ik hem eraf haalde gaf hij een half wazig scherm met een donker deel onderaan. Dus R.I.P garmin![]()
![]()
Als het goed is heb ik nog wel garantie. Zal dat via hartslagmetershop.nl moeten of kan het ook via garmin center? Want die zit op een kwartier fietsen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Pas om 15:00 uur volgens mij. Wel laat trouwens.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:32 schreef Murmeli het volgende:
Is de 10km nu aan het lopen???
*duimt voor iedereen*![]()
Normaal gesproken via de winkel waar je m gekocht hebt. In jouw geval hartslagmetershop.nl dus. Maar je kunt natuurlijk altijd even bellen natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:08 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Als het goed is heb ik nog wel garantie. Zal dat via hartslagmetershop.nl moeten of kan het ook via garmin center? Want die zit op een kwartier fietsen.
Morgen ff bellen dan
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoop dat iedereen plezier heeft (gehad) met zijn en haar loopjes van vandaag! Specialeinclusief confetti en slingers voor YUR.
Gisteren heb ik een rondje van 5km gedaan en vandaag voelde het goed genoeg om er nog een rondje bij te doen. Ik doelde op 10km, bij voorkeur iets meer, en dankzij het feit dat ik verkeerd ben gelopen (wat me niet verbaasde, ik verdwaal als het ware zelfs in een bezemkast) zijn het er 15 geworden. Dat voel ik nu. M'n linkersok zag er uit als een slagveld. En ik heb tijdens het lopen min of meer besloten dat ik heel graag een nieuw paar schoenen wil gaan kopen dit weekend. Mijn huidige heb ik april vorig jaar gekocht en er staat ca. 800 km op hun teller. Weet niet of het voorbarig is maar ik wil in ieder geval een nieuw paar goed hebben ingelopen voordat ik de Ten Miles ga doen in september.
En nu... ga een ijsje halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Garmin Center weet ik niet. Ik heb wel uitstekende ervaringen met de service van Garmin via de telefoon. (Gratis) telefoonnummer staat hier: http://www.garmin.com/nl/company/contact_us/ Garantie claimen en afhandelen kan ook direct bij Garmin.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:08 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Als het goed is heb ik nog wel garantie. Zal dat via hartslagmetershop.nl moeten of kan het ook via garmin center? Want die zit op een kwartier fietsen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2014 14:46:19 ]![]()
Ging echt super! Rond de 1.12 op 15km! Later meerIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
voor LT
voor Levitas
Of las ik het verkeerd, is Levitas niet zélf als #1 gefinished
Goed gelopen!quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Ging echt super! Rond de 1.12 op 15km! Later meer
Dat denk ik niet nee, levitas is snel maar niet zooo snelquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:56 schreef flipsen het volgende:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
tuutlijk loopt Levitas onder de 15 minuten op de 5Kquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:56 schreef flipsen het volgende:
Hij had er wel wat moeite mee idd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:06 schreef hatsaflats het volgende:
Goed gedaan IJs en DE! IJs, misschien komen er nog een paar meters bij doordat GPS moeite heeft met de binnenstad. Zeker in het begin klopt je log niet erg met de werkelijkheid. Maar 5km zal het wel niet geweest dan, vrees ik.
Alle Delftlopers: veel plezier!
En YUR: gefeliciteerd!
Oh, en officiële tijd was 32:09. Vorige was 33:49, dus ik ben tevreden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Niet eens beneden de 30? Kun je niet beter stoppen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij had er wel wat moeite mee idd.
Oh, en officiële tijd was 32:09. Vorige was 33:49, dus ik ben tevreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:21 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Niet eens beneden de 30? Kun je niet beter stoppen?Misschien maar beter van wel, die 11 km/u ga ik nooit halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Bedankt voor de!! Ik heb zelfs mijn medaille laten graveren
![]()
Ik had sylvesterrr getipt dat hij zich vandaag nog in kon schrijven dus die kwam gezellig ook. Eerst had ik om 11 uur mijn startnummer opgehaald, even bij de kidsrun gekeken en weer naar huis gefietst (2km maar liefst schat ik). Om 12 uur weer richting Maximapark en nog even verwarring of we nou om 1 uur of half 2 moesten starten
Half 2 dus. De wind was best fris maar desondanks in kort/kort. Tot de start nog even sexy een roze poncho eroverheen. De eerste 2 km gingen eigenlijk te snel, ik heb het groepje laten gaan en ben lekker achterin gaan lopen. Bij 6 km en 8 km en klein minuutje gewandeld en water gedronken en bij 8 km realiseerde ik me dat ik de 1:15 nog wel zou moten kunnen halen. Bij km 9 wist ik niet of ik het me inbeeldde maar volgens mij kon ik zelfs nog een PR lopen ?!?! Even doorbijten dus. Het was lastig, zwaar, maar ik ging niet dood
![]()
Vlak voor de finish een high five vanwaardoor ik bijna de finish over vloog
![]()
Ik heb mijn garmin iets te laat aangezet waardoor mijn bekertje in Endomondo een iets snellere tijd heeft.
Maar ik kan het dus best, het fijnste is dat ik er weer zin in heb![]()
Nu een lekkere tomatenbouillon en dan heerlijk douchen.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien maar beter van wel, die 11 km/u ga ik nooit halen.Slanke slak, deze newbie loopt je er al bijna uit met haar 32:43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet of ik hem volgend jaar weer loop, vond het op bepaalde stukken echt té druk. Dat gebeuren met de startvakken werkte ook nauwelijksAh well.
Denk nog ff na over rondje Oudorp. Gewoon, omdat het zou kunnen?![]()
Joehoe!! Goed gedaan!!quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:54 schreef Serinde het volgende:
![]()
Ik had sylvesterrr getipt dat hij zich vandaag nog in kon schrijven dus die kwam gezellig ook. Eerst had ik om 11 uur mijn startnummer opgehaald, even bij de kidsrun gekeken en weer naar huis gefietst (2km maar liefst schat ik). Om 12 uur weer richting Maximapark en nog even verwarring of we nou om 1 uur of half 2 moesten starten
Half 2 dus. De wind was best fris maar desondanks in kort/kort. Tot de start nog even sexy een roze poncho eroverheen. De eerste 2 km gingen eigenlijk te snel, ik heb het groepje laten gaan en ben lekker achterin gaan lopen. Bij 6 km en 8 km en klein minuutje gewandeld en water gedronken en bij 8 km realiseerde ik me dat ik de 1:15 nog wel zou moten kunnen halen. Bij km 9 wist ik niet of ik het me inbeeldde maar volgens mij kon ik zelfs nog een PR lopen ?!?! Even doorbijten dus. Het was lastig, zwaar, maar ik ging niet dood
![]()
![]()
Ik heb mijn garmin iets te laat aangezet waardoor mijn bekertje in Endomondo een iets snellere tijd heeft.
[ afbeelding ]
Nu een lekkere tomatenbouillon en dan heerlijk douchen.en doe ook eens de voorkant van je medaille??
Maar Rondje Oudorp is tegelijk met het bierfestival in de grote kerk. Als in: loopje begint om 1 uur, bierfestival ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Slanke slak, deze newbie loopt je er al bijna uit met haar 32:43![]()
Weet niet of ik hem volgend jaar weer loop, vond het op bepaalde stukken echt té druk. Dat gebeuren met de startvakken werkte ook nauwelijksAh well.
Denk nog ff na over rondje Oudorp. Gewoon, omdat het zou kunnen?Vet goed!quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:54 schreef Serinde het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu een lekkere tomatenbouillon en dan heerlijk douchen.En er zin in hebben is het allerallerbelangrijkst
![]()
![]()
Bedankt voor de tip. Dat heeft een PR opgeleverd: 1u0m41s op de 10km.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:54 schreef Serinde het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu een lekkere tomatenbouillon en dan heerlijk douchen.Dat terwijl ik 'm tussen 6:30-6:45/km wilde lopen.
Eindsprint was niet genoeg om onder het uur te blijven.![]()
![]()
Ja zie hier het ultieme dilemma. Bier of hardlopen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar Rondje Oudorp is tegelijk met het bierfestival in de grote kerk. Als in: loopje begint om 1 uur, bierfestival ook.
[..]
Vet goed!En er zin in hebben is het allerallerbelangrijkst
![]()
De voorkant: https://www.dropbox.com/s(...)4%2016%2031%2011.jpgquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Joehoe!! Goed gedaan!!en doe ook eens de voorkant van je medaille??
![]()
Cool! Ik krijg er een This Is Spartaaaaaaa gevoel vanquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De voorkant: https://www.dropbox.com/s(...)4%2016%2031%2011.jpg
Afhankelijk van hoe laat een vriendin van me in de stad is, wordt het voor mij misschien nog wel en-enquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja zie hier het ultieme dilemma. Bier of hardlopen?![]()
![]()
Tussen alle loopjes-helden met PR´s en wat dies meer zij, nog even snel mijn gewone trainingloopje spammen (2x 17´1´ zonder problemen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 2e 17´ wat aangezet en zodoende die cadansmeter (op Garmin) weer wat vaker in het oranje gekregen. Eindsprintje en dik tevreden
Serinde en sylvester.![]()
Het zag er zo te zien wel redelijk druk uit. Ik heb heel even zitten kijken vanaf een afstandje veilig vanuit mijn auto.![]()
Verslagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: Ging echt super, kon de laatste 6km nog goed versnellen dus 1.12.23 over 15km. Heel fijn snel en breed parcours, dus echt een aanrader voor iedereen! Uiteindelijk 13e van de 93 vrouwen, 244 van de 870 totaal!
http://evenementen.uitsla(...).U4dIksD3wSI.twitter (uitslag)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Verslagje:Ziet er echt goed uit. Knap gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: Ging echt super, kon de laatste 6km nog goed versnellen dus 1.12.23 over 15km. Heel fijn snel en breed parcours, dus echt een aanrader voor iedereen! Uiteindelijk 13e van de 93 vrouwen, 244 van de 870 totaal!
http://evenementen.uitsla(...).U4dIksD3wSI.twitter (uitslag)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Verslagje:Negatieve splitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: Ging echt super, kon de laatste 6km nog goed versnellen dus 1.12.23 over 15km. Heel fijn snel en breed parcours, dus echt een aanrader voor iedereen! Uiteindelijk 13e van de 93 vrouwen, 244 van de 870 totaal!
http://evenementen.uitsla(...).U4dIksD3wSI.twitter (uitslag)![]()
![]()
I wish. Nee, dat was ik idd niet zelfquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:58 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
tuutlijk loopt Levitas onder de 15 minuten op de 5K![]()
![]()
Ik bedacht me dat de marathon minder dan 3x zo ver is als diten dat het dan maar iets langer dan 3 uur duurt als je dit tempo loopt
Maar misschien moet ik de marathon niet op hartslag 191 proberen te lopen
Golden Ten.. Het eerste wat me te binnen schiet is "kut parcours". Veel te smal voor het aantal lopers. Het overgrote deel is op fietspaden van nog geen 2 meter breed
Kwam daardoor dus niet in een lekker ritme. Eerste 5km in iets van 29 minuten. Daarna ging het iets lekkerder, maar nog niet super. Rond kilometer 8 begon ik last van m'n enkel te krijgen. Uiteindelijk in 56:44 ofzo gefinisht (2e helft in ca. 27 minuten dus), maar wel hinkend en manklopend terug naar de auto.
Bloedchagrijnig. Niet blij met m'n tijd en het lijkt erop dat ik een volgende blessure te pakken heb.![]()
Sterkte. Het kan niet altijd meezitten. Ik was al blij dat het deelnemersveld van de Alkmaar City Run relatief klein was, want daar was het parcours eigenlijk ook iets te smal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:01 schreef Levitas het volgende:
Golden Ten.. Het eerste wat me te binnen schiet is "kut parcours". Veel te smal voor het aantal lopers. Het overgrote deel is op fietspaden van nog geen 2 meter breed
[..]
Bloedchagrijnig. Niet blij met m'n tijd en het lijkt erop dat ik een volgende blessure te pakken heb.![]()
Balen Levitas...Hopelijk valt het mee.
![]()
![]()
voor Serinde, LT, sylvester en de mensen die ik vast nog vergeet.
SPOILER: Verslagje Vughtse TrailOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op z'n FOK!'s dusquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Serinde en sylvester.![]()
Het zag er zo te zien wel redelijk druk uit. Ik heb heel even zitten kijken vanaf een afstandje veilig vanuit mijn auto.![]()
Zo'n 900 bij de 15 en 800 bij de 10, riepen ze om.![]()
Geen dilemma: bier.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja zie hier het ultieme dilemma. Bier of hardlopen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Was echt helemaal niet druk vond ik! 900 man inderdaad, maar op tijd ingedeeld en de wegen waren zo breed dat ik nergens krap liep..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wát een berg Fok!-bekertjes op Endomondo vandaag
Goed gelopen allemaal, gefeliciteerd YUR en balen van je blessure Levitas, hopelijk valt het mee.
Ik heb vandaag een piramideloopje gedaan, les 23. Mijn gemiddelde hartslag viel me reuze mee (142), dus het ging best goed. Wel had ik veel aanvaringen met slakken onderweg(die glibberbeesten bedoel ik)
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:17 schreef Gogo83 het volgende:
Balen Levitas...Hopelijk valt het mee.
![]()
![]()
voor Serinde, LT, sylvester en de mensen die ik vast nog vergeet.
Dat klinkt eigenlijk alsof je het best nog wel naar je zin hebt gehadSPOILER: Verslagje Vughtse TrailOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, bijna vlak gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik vond het best leuk! Niet voor heel vaak en ik zou ook niet meer dan 8 kilometer willen lopen zo. Maar het is wel voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk alsof je het best nog wel naar je zin hebt gehad![]()
Leuke verhaaltjes
Envoor levitas. Ik hoop dat het alsnog mee valt
Dat had ik dus ook met de baggerloopquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:07 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ja, ik vond het best leuk! Niet voor heel vaak en ik zou ook niet meer dan 8 kilometer willen lopen zo. Maar het is wel voor herhaling vatbaar.was leuk voor de afstand die het was (ook 6km).
Zo, was weer leuk. En idd Levitas, soms waren de paadjes echt te smal. Kon je amper met z'n 3en naast elkaar lopen
Het ging lekker, ik startte in groep D (laatste groep), dus er waren al 7.5 minuten verstreken eer ik echt startte. Ik was rustig begonnen en later kon ik op mn eigen tempo lopen. Grappig was dat er al snel een leuke dame voor me begon te lopen, en ik maakte er mn missie van om haar bij te blijven. Dat was moeilijk want ze ontsnapte steeds
Zo rond de 5 km verloor ik haar uit het oog, maar heb d'r toch ingehaald in de laatste kilometers
Jammer dat ik in de 7e km last kreeg van mn buik, dus kon ik niet voluit gaan. Ik had steeds het gevoel dat ik moest overgeven
Toen ik finishte stond er een 1:05:?? op de klok, dus mn echte tijd zal wel rond de 58 minuten liggen.Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:04 schreef Devv het volgende:
Oei, bijna vlak gelopen.
Valsspeler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie mijn comment in Endomondo
En volgens mij is er een ook Nederlands record gelopen door een vrouw van 55+ ofzo?Children of the night. What music they make.![]()
Ik zie niets raars? Er zit overal een bruggetje waar hij oversteekt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Valsspeler!
Zie mijn comment in Endomondo
Wat een mooie verhalen weer vandaag trouwens! Het was dan ook wel erg lekker weer om te lopen, niet te warm meer enzo. Gefeliciteerd met alle PR's en andere mooie tijden!![]()
Prachtig gedaan allemaal!
Levitas, hoop echt dat het meevalt en gewoon een klein pijntje is. Misschien dat het morgen wel weer gewoon over is.Anders zou het wel ontzettend zuur zijn ja....
Zelf eindelijk ook weer wat kunnen lopen. Spierpijn in mijn kuiten was niet meer normaal de afgelopen dagen. Note to self; niet meer op FiveFingers trainen als je nog spierpijn hebt van stepups.![]()
Lopen ging vandaag wel weer erg lekker, de normale tempo's gingen best vlot en 3x een snelle kilometer tussendoor ging ook best lekker. Morgen een bruiloft en dan zaterdag lekker knallen op de stuwwallen!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/348308805/2368823![]()
Heerlijk gelopen bij de Golden Ten, 41.14. Ik zat in startvak A, dus had gelukkig geen last van de drukte.
Na afloop nog wat fokkers gezien op de Beestenmarkt, wel heel kortToch grappig om wat gezichten bij de namen te zien!
The line is a dot to you!![]()
Ik ken er maar 1, dat is YURquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef kepler het volgende:
Heerlijk gelopen bij de Golden Ten, 41.14. Ik zat in startvak A, dus had gelukkig geen last van de drukte.
Na afloop nog wat fokkers gezien op de Beestenmarkt, wel heel kortToch grappig om wat gezichten bij de namen te zien!
Die tijdquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef kepler het volgende:
Waren we heel eng?
Gaat een collega van mij ook lopen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik zie niets raars? Er zit overal een bruggetje waar hij oversteekt.
Wat een mooie verhalen weer vandaag trouwens! Het was dan ook wel erg lekker weer om te lopen, niet te warm meer enzo. Gefeliciteerd met alle PR's en andere mooie tijden!![]()
Levitas, hoop echt dat het meevalt en gewoon een klein pijntje is. Misschien dat het morgen wel weer gewoon over is.Anders zou het wel ontzettend zuur zijn ja....
Zelf eindelijk ook weer wat kunnen lopen. Spierpijn in mijn kuiten was niet meer normaal de afgelopen dagen. Note to self; niet meer op FiveFingers trainen als je nog spierpijn hebt van stepups.![]()
Lopen ging vandaag wel weer erg lekker, de normale tempo's gingen best vlot en 3x een snelle kilometer tussendoor ging ook best lekker. Morgen een bruiloft en dan zaterdag lekker knallen op de stuwwallen!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/348308805/2368823
Ken hem al jaren, wist wel dat hij liep maar die loopt dus al 25 jaar ofzo en is dus ook trailerd
Fijn dat je vandaag lekker hebt gelopen!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mooie tijd gelopen!quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef kepler het volgende:
![]()
![]()
Vandaag een erg mooie trail gelopen: de Utrechtse Heuvelrug Trail.
Vanmorgen al vroeg op pad, de auto bij station Rhenen geparkeerd en voor het eerst in jaren de trein gepakt. Ondanks mijn enorme afkeer van het openbaar vervoer, viel het best mee in de treinAlleen de prijs niet, wat een geld voor een half uurtje naar Driebergen-Zeist, kan beter gaan lopen. Dat hebben we dus ook maar gedaan.
![]()
Garmin heeft fijne horloges, maar de software is echt bagger. Gisteren een uur bezig geweest om een route in m'n 310xt te zetten, zonder succes... Dan maar via endomundo. Dat ging prima tot een kilometer of 7, accu leeg... Snel endomundo op de telefoon van m'n hardloopmaat gezet en weer door. Af en toe verkeerd gelopen, maar over het algemeen is de route goed te volgen. Het laatste stuk moesten helaas over asfalt, im het bos waren motorcrossers aan de gang. Lijkt me ook een mooie bezigheid, zeker met de hoeveelheid modder die er in het bos te vinden was. Wij zaten er ook helemaal onder.
Bij m'n hardloopmaat was het beste er ook wel af het laatste stuk, dus was het wel prima om verder over asfalt te lopen. Bij mij ging het erg soepel. Heb al wel wat maanden last van onderrug, straalt wat uit in m'n linkerbeen. Maar na een km of twintig was dat ook wel over. Gewoon langer lopen in het vervolg dus.
Over drie weken de 53 km bij de veluwezoomtrail. Heb er nog geen 100% vertrouwen in, maar we zien wel waar het schip strandt.
Helaas geen foto's, accu van telefoon leeg. Wel een linkje:
http://www.endomondo.com/workouts/348183795/11291298
Voor wie m ook wil lopen:
http://www.mudsweattrails.nl/UHT-OPEN2013![]()
Inmiddels weer thuis na een geslaagd dagje in DelftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr versie: bananen eet ik minimaal 1 uur voor de start / lekker fris / sneller dan Marikenloop / warme chocomel met slagroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Op het google maps kaartje staat op het noordelijkste puntje van de route "Afgesneden kanaalvlak". Stukken afsnijden is valsspelen toch zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dank, iedereen natuurlijk ook gefeliciteerd met de tijden!!!quote:
Neuh viel wel mee, maar ik zat aan een andere tafel en wist niet dat jullie het waren
The line is a dot to you!![]()
Was ook bezig geweest met stepups, godskolere m'n kuiten manquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/348308805/2368823Met lopen (op VFF) geen last van gehad.
![]()
Jeej yuki! Goede tijd gelopen! Dieseltje![]()
Volgende keer zonder banaan wel rond het uur denk ik.
She's back on track
Dit las ik pas toen je net gestart was, wij waren er ook rond 12 uurquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ben een beetje te vroeg bij het loopje.. Iemand meeten? :pvolgende keer
Goede tijd heb je gelopen zeg!!![]()
Spiritusbus, snel!![]()
Levitas, ik hoop dat je blessure meevalt , klote zeg![]()
GoGo, dat ondiepe waterben benieuwd naar de foto's!
Hovenier, binnen het uur is een goede prestatie toch?!![]()
Kepler, wat een tijd!![]()
Tara, moest wel even gniffelen om je advies aan je zelf om dus maar 'gewoon' langer dan 20km te lopen voortaanben benieuwd hoe je het gaat doen over drie weken.
Yuki, goed gedaanhoe voelen je benen nu?
![]()
Ja, dat wel. Maar m'n pa (74 jaar) was wel snellerquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:16 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dit las ik pas toen je net gestart was, wij waren er ook rond 12 uurvolgende keer
Goede tijd heb je gelopen zeg!!![]()
Spiritusbus, snel!![]()
Levitas, ik hoop dat je blessure meevalt , klote zeg![]()
GoGo, dat ondiepe waterben benieuwd naar de foto's!
Hovenier, binnen het uur is een goede prestatie toch?!![]()
Kepler, wat een tijd!![]()
Tara, moest wel even gniffelen om je advies aan je zelf om dus maar 'gewoon' langer dan 20km te lopen voortaanben benieuwd hoe je het gaat doen over drie weken.
Yuki, goed gedaanhoe voelen je benen nu?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:58 schreef Yuki het volgende:
Inmiddels weer thuis na een geslaagd dagje in DelftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr versie: bananen eet ik minimaal 1 uur voor de start / lekker fris / sneller dan Marikenloop / warme chocomel met slagroomGoed gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heeft veel meer tijd gehad om te trainenquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar m'n pa (74 jaar) was wel sneller![]()
![]()
Lekker gedaan Serinde, Sylvester, LaTramposa, Yuki, Kepler, Hovenier, Devv, Gogo, Tarahumara en wie ik nog vergeten ben![]()
Balen Levitas, hopelijk valt het toch nog wel beetje mee.
Ben vanmiddag ook weer op pad geweest met als doel een nieuw rondje van ongeveer 16 km. Had van te voren gekeken hoe ik moest lopen en dacht wel dat het zou moeten lukken. Was lekkere temperatuur om te lopen en kwam veel mensen tegen die het dauwtrappen blijkbaar tot de middag hadden uitgesteld. Kwam ineens bij kanaal, dus maar geprobeerd om via google maps te kijken hoe ik moest lopen en naar huis gebeld.
Werd iets later door m'n pa gebeld om te zeggen dat hij me wilde ophalen, maar dan moest ik toch eerst weten waar ik precies was. Toen ik dat gevonden had nog stuk doorgelopen en door gebrek aan tijd toch maar op laten halen. Moet toch ook maar even kijken naar andere manier om muziek af te spelen, want had weer dat die op gegeven moment slecht deed.
Wel lekker weer 18 km op de teller en op 1 km na ook in erg lekker tempo: http://www.endomondo.com/workouts/348277977/5539573![]()
Da's waar. En de laatste keer dat ik gelopen heb na vandaag was vorige week woensdag.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:39 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die heeft veel meer tijd gehad om te trainenChildren of the night. What music they make.![]()
Mooie tijden komen er voorbij! Koelere weer doet goed voor veel mensen, lijkt het.
Gogo, ik moest lachen om je oversteek, ben benieuwd naar de foto's
Ik heb nog steeds de PuttenPowerrun voor voor morgen(na)middag in de planning, al vind ik 10km ineens wel weer spannend(en 17.00 is een rot-tijd natuurlijk; eettechnisch gezien voor de rest van de fam ook)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Jij hebt je toch vier maanden geschikt voor de loopjes van Swets? Kan hij vast ook een keer voor jouquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:02 schreef E.T. het volgende:
Mooie tijden komen er voorbij! Koelere weer doet goed voor veel mensen, lijkt het.
Gogo, ik moest lachen om je oversteek, ben benieuwd naar de foto's
Ik heb nog steeds de PuttenPowerrun voor voor morgen(na)middag in de planning, al vind ik 10km ineens wel weer spannend(en 17.00 is een rot-tijd natuurlijk; eettechnisch gezien voor de rest van de fam ook)
Haha lekker is dat hequote:Op donderdag 29 mei 2014 19:05 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Was ook bezig geweest met stepups, godskolere m'n kuiten manMet lopen (op VFF) geen last van gehad.
Het helpt dus waarschijnlijk wel goed, deze week niet gedaan voor de stuwwaltrail trouwens
. Volgende week weer afzien.
Maar mooi gelopen man!Lijkt me ook nog steeds een enorm leuk parkoers, staat nog altijd in de planning, maar kom er nooit aan toe..
![]()
Yuki ook een erg leuk verslag en een fantastische tijd gelopen!![]()
![]()
Thuis!
Lopen wat waardeloos, want het schoot na ruim km in mn kuit. Meteen besloten om de rem er vol op te gooien de de rest uit te hobbelen.
Maar het belangrijkste was dat het vervolgens erg gezellig was met fokkers, clubgenoten en familie (met hier en daar wat kruisverbanden : )
Hele leuke dag gehad in Delft!F means you're fucked![]()
Hij heeft gewoon 70 minuten de tijd voor wat boodschappen in Puttenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij hebt je toch vier maanden geschikt voor de loopjes van Swets? Kan hij vast ook een keer voor jou![]()
Yur, balen van je kuit.. Kramp? Of iets anders?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mooi dat het zo gezellig wasquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:06 schreef YUR het volgende:
Thuis!
Lopen wat waardeloos, want het schoot na ruim km in mn kuit. Meteen besloten om de rem er vol op te gooien de de rest uit te hobbelen.
Maar het belangrijkste was dat het vervolgens erg gezellig was met fokkers, clubgenoten en familie (met hier en daar wat kruisverbanden : )
Hele leuke dag gehad in Delft!![]()
Kut van je kuit, vervroegde kramp, spierblessure? Hoop dat dat ook weer snel over is in ieder geval... Een YURColorTrailFunGlowCrossloopje zonder YUR is het net niet natuurlijk.![]()
Levitas: eens, het parcours is niet snel. Tķch liep ik vandaag voor het allereerst in de 56! PR![]()
Lekker om erna lang op het terras te blijven hangen met jan en alleman(wel brrr)
Nu uitrusten in de trein met een welverdiende pizza. Er staat een avondprogramma op me te wachten![]()
![]()
![]()
Ga je optreden?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:12 schreef Quoi het volgende:
Levitas: eens, het parcours is niet snel. Tķch liep ik vandaag voor het allereerst in de 56! PR![]()
Lekker om erna lang op het terras te blijven hangen met jan en alleman(wel brrr)
Nu uitrusten in de trein met een welverdiende pizza. Er staat een avondprogramma op me te wachten
Gefeliciteerd! Moet toch weer eens een 10km lopen, want je nadert me inmiddels tot op 5 seconden...quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:12 schreef Quoi het volgende:
Nu uitrusten in de trein met een welverdiende pizza. Er staat een avondprogramma op me te wachten
Toe maarquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wie weet!![]()
Nee hoor, mevrouw doet een avondje 020.
Mijn tijd verpulver jequote:Op donderdag 29 mei 2014 20:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Moet toch weer eens een 10km lopen, want je nadert me inmiddels tot op 5 seconden...Zonder oponthoud door versmallingen had er trouwens echt een 55'er ingezeten. Ik liep tot 6km strak 5:30.
![]()
Doe je goed!quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mijn tijd verpulver jeZonder oponthoud door versmallingen had er trouwens echt een 55'er ingezeten. Ik liep tot 6km strak 5:30.
Laat maar weten als je m wilt lopen, ik doe m graag nog een keer. Die van deventer naar Arnhem lijkt me ook nog mooi om een keer te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha lekker is dat heHet helpt dus waarschijnlijk wel goed, deze week niet gedaan voor de stuwwaltrail trouwens
. Volgende week weer afzien.
Maar mooi gelopen man!Lijkt me ook nog steeds een enorm leuk parkoers, staat nog altijd in de planning, maar kom er nooit aan toe..
![]()
Yuki ook een erg leuk verslag en een fantastische tijd gelopen!
Stuwwal had ik ook graag gelopen, helaas geen inschrijving kunnen bemachtigen. Binennkort zelf maar eens een blokkie om in die omgeving.![]()
Leuke verhalen over mooie prestaties weer. Vooral La_Tromposa heeft indrukwekkend goed gelopen. Wat een tijd.
Mijn Golden Ten begon met ongemakken in de pens. Ik overwoog zelfs om helemaal niet te starten, maar ja, ik stond op een gegeven moment al ingebouwd in het startvak en ben toch maar gegaan.
De Golden Ten heeft geen snel parcours, het is inderdaad op veel punten heel smal, maar het is wél een ontzettend leuke wedstrijd. Twee keer die lus mogen maken over het grote marktplein, dat afgeladen vol staat met publiek: dat is zķ gaaf.
Mijn race ging zowel kut als helemaal niet kut. Bij iedere stap klotste mijn pensinhoud zo hard dat ik a) bang was dat omstanders en deelnemers het hoorden en b) dat ik uiteindelijk zou gaan lijken op de UI van YUR.
Doordat ik daar zo op gefocust was voelde ik de vermoeide hamstrings (immers, zondag j.l. nog een HM gelopen) meestal niet. Ik heb continu doorgelopen, met soms wat vertragingen op de smalle stukken. Alle drankposten heb ik overgeslagen. Niet nodig met dit weer, het was namelijk perfect: 12 graden, bewolkt, weinig wind. Ik verbaasde me dan ook over die ene 5 km-loper die een camelbak om had.
Nog nooit liep ik een 10 km-wedstrijd zo gemakkelijk en ik had behoorlijk wat over. De laatste 150 m gingen met een snelheid van bijna 3 min/km, wat voor mij snel is. Eindtijd circa 53-half en daar ben ik tevreden mee, vooral omdat het geen echte moeite kostte. Wel bijna 2 minuten boven mijn PR.
Nog leuker was de gezelligheid achteraf met GotC, YUR, YUR jr, Quoi, Mr. Q en Yuki. Inderdaad Yukster, ik herkende je niet meteen, maar dat kwam doordat je Monique heette volgens je startnummer. Dat bracht me in verwarring. Hopelijk heb je het inmiddels weer warm.
Mijn GPS had een hele slechte dag, het duurde lang voordat ik een signaal had. De map tracking ziet er dan ook niet uit als je inzoomt, beetje a la de kwaliteit van de nieuwste Garmins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op naar de Puinduinmeet. Jompelend emoticon.![]()
P.S. Levitas helemaal gemist! Balen van je blessure en jammer dat je er niet bij was op de Beestenmarkt.![]()
Alvast twee foto's, nog niet van het stukje door het waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woei, voor het eerst meer dan 100 hits op één dag op mijn hardloopblog
SPOILER: Uitgebreid verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: Veel te vroeg aanwezig in Delft. Race begon goed, maar parcours bleek al snel veel te smal. Teleurstellende tijd en een nieuwe blessure (enkel). Ben er ff helemaal klaar mee.
En inderdaad. Jammer dat ik geen FOK!'er heb gezien. Was ook helemaal niet op de hoogte van een (georganiseerde of spontane?) meet.![]()
Het ging vanavond zeldzaam slecht. Dit is duidelijk een mindere week.
@Levitas: wat een pech. Ik heb ook zo een periode gehad, en af en toe baalde ik van het hardlopen, of althans van de gevolgen er van. Maar o.a. (niet alleen daar door) veel vaker echt rustig te gaan lopen en maar twee echte prestatiemomenten per jaar te kiezen ben ik nu alweer heel wat jaren redelijk blessure-arm.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2014 20:52:27 ]![]()
Goed gelopen allemaal! Ja, zwabber, jij ook. Levitas, stop eens met blessures oplopen, dat is beter voor je. Nee, balen man. Ik zou als ik jou was wel echt zodra je enkel weer goed voelt bij de AV mee gaan trainen. Gewoon rustig opbouwen, met mensen die je misschien ook een beetje in het gareel houden. En misschien toch wat meer krachttraining, voor stabiliteit enzuks.
Ik had geen zin meer om te lopen vandaag, al was het wel perfect weer. Morgen misschien wel weer.![]()
Klinkt als ongeveer wat ik ook heb Levitas. Hoewel ik geen arts ben. Enkelbanden een keer gescheurd gehad? Ik wel en daardoor heb ik na flinke belasting ook een zere enkel. Beetje rustigaan doen en het is met een of twee dagen weer weg. En je kan je enkel versterken. Het internet staat vol versterkende en balansoefeningen.
Komt wel weer goed joh, al wil je dat nu niet horen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geen kramp, wel ander terugkerend ongemak. Geen nood, de placentadokter krijgt me wel weer op tijd fit voor zondag!quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon 70 minuten de tijd voor wat boodschappen in Putten![]()
Yur, balen van je kuit.. Kramp? Of iets anders?
Komen jullie ook?F means you're fucked![]()
Ik denk dat wij zondag nog bij IJstijd langs moetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen kramp, wel ander terugkerend ongemak. Geen nood, de placentadokter krijgt me wel weer op tijd fit voor zondag!
Komen jullie ook?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ik las placebodokter....quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen kramp, wel ander terugkerend ongemak. Geen nood, de placentadokter krijgt me wel weer op tijd fit voor zondag!
Komen jullie ook?![]()
het is nog vroeg en bijna weekend...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En we gaan sowieso gewoon rustig hobbelen toch? Lekker hobbeldebobbel op m'n Boostsquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Komen jullie ook?
Heb jij je glide's nou al?![]()
Ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik las placebodokter....![]()
het is nog vroeg en bijna weekend...![]()
Placentadokter?![]()
Bijna!quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En we gaan sowieso gewoon rustig hobbelen toch? Lekker hobbeldebobbel op m'n Boosts
Heb jij je glide's nou al?F means you're fucked![]()
Doodzonde Levitas, want iemand die in zijn eerste HM op een zwaar parcours onder zware omstandigheden 1:56 kan lopen is een goede loper.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:43 schreef Levitas het volgende:Samenvatting: Veel te vroeg aanwezig in Delft. Race begon goed, maar parcours bleek al snel veel te smal. Teleurstellende tijd en een nieuwe blessure (enkel). Ben er ff helemaal klaar mee.
En inderdaad. Jammer dat ik geen FOK!'er heb gezien. Was ook helemaal niet op de hoogte van een (georganiseerde of spontane?) meet.
Wees eens kritisch op je trainingen van de afgelopen tijd, ik denk dat de 10 km van vandaag misschien te vroeg kwam. Dat loopje van gisteren was misschien ook te veel.![]()
Bruto Eindtijd 41:14... Had ik ook, ik moest alleen in startvak B beginnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef kepler het volgende:
![]()
De voorbereidingen de afgelopen, zeg 4 weken, is niet goed te noemen. Dat wist ik vantevoren. Dat 10km zo`n probleem zou zijn, had ik niet verwacht. Ik heb vorige week nog een duurloop gedaan van 65 minuten (9,5 km), dus verwachtte wel dat het goed zou zitten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:00 schreef Zwabberhark het volgende:
Wees eens kritisch op je trainingen van de afgelopen tijd, ik denk dat de 10 km van vandaag misschien te vroeg kwam. Dat loopje van gisteren was misschien ook te veel.
Had het parcours wat fijner geweest, had ik misschien dichter bij de 55 minuten gezeten. Nu heb ik de achterstand die ik opliep in de eerste 5km geprobeerd in te halen in de laatste 2km. Maar dat is achteraf en "als.."
Waar die pijn in de enkel nou eigenlijk vandaan kwam? Ik heb wel een vermoeden, maar is op niets gebaseerd. Ik heb nooit m`n enkelbanden gescheurd, Mossel. Ik heb wel de hele winter op solide, hogere schoenen gelopen (i.c.m. zooltjes). Sinds een week ofzo loop ik bijna alleen nog maar op zomerse, lagere schoenen. Het afgelopen weekend heb ik in lagere schoenen, zonder zooltjes gelopen.
Dat is m`n enige verklaring. Overbelasting kan het niet zijn. Trainingen gingen weer relatief goed en met Monaco een hele week rust gehad.
Maar misschien moet ik gewoon niet zo zeuren.![]()
wat je al niet leer via dit topic...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waarom niet? Conditioneel gezien was je klaar voor een mooie tijd, maar jouw enkel nog niet.quote:
Wacht even af hoe jouw enkel morgen voelt. Misschien voelt het dan weer veel beter, dat kan.
Mijn heupblessure heeft uiteindelijk bijna een halfjaar geduurd, al heeft me dat slechts het uitlopen van een CPC en twee weken trainen gekost. Pas sinds deze week, dus na de Westland HM, lijkt het helemaal over te zijn. En ik ben niet cynisch als ik zeg dat ik me nu al weer afvraag wat het volgende pijntje gaat worden. Pijnvrij hardlopen komt zelden voor, bij niemand.![]()
Ik heb toch echt bijzonder weinig last van pijntjes. Vorig jaar een tijd last van m'n kuiten gehad, maar dat was een stukje overtraining/belasting en stress. Sinds oktober loop ik pijnvrij. Mentale pijn niet meegerekend.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Waarom niet? Conditioneel gezien was je klaar voor een mooie tijd, maar jouw enkel nog niet.
Wacht even af hoe jouw enkel morgen voelt. Misschien voelt het dan weer veel beter, dat kan.
Mijn heupblessure heeft uiteindelijk bijna een halfjaar geduurd, al heeft me dat slechts het uitlopen van een CPC en twee weken trainen gekost. Pas sinds deze week, dus na de Westland HM, lijkt het helemaal over te zijn. En ik ben niet cynisch als ik zeg dat ik me nu al weer afvraag wat het volgende pijntje gaat worden. Pijnvrij hardlopen komt zelden voor, bij niemand.![]()
probleem is dat maar weinig mensen, zeker hier, dit willen accepteren en al snel van een "pijntje" een "blessure" makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Pijnvrij hardlopen komt zelden voor, bij niemand.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik voel nu af en toe rond 4 a 5km mijn knie een beetjeMaar dat is gauw weer over, maar wel even opletten dat ik goed herstel van dit loopje. Imo komt het vaak doordat je te hard hebt getraind en dan met moeie spieren 'anders' gaat lopen..
Eindelijk, data van m`n horloge uit kunnen lezen. Kom op 9,83 km uit, en dat terwijl parcours gecertificeerd was.
Om de dag toch positief af te sluiten, toch één bekertje voor snelste kilometer (4:42 min/km, laatste km natuurlijk)
http://www.endomondo.com/workouts/348432204/8850231![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:36 schreef Gogo83 het volgende:
Alvast twee foto's, nog niet van het stukje door het waterAl die uitslovers met hun trailschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag op zich ook niet klagen. Als ik zie hoelang anderen er soms uit zijn, dan vallen mijn pijntjes nog mee. Al was die slijmbeursontsteking in de heup wel irritant.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb toch echt bijzonder weinig last van pijntjes. Vorig jaar een tijd last van m'n kuiten gehad, maar dat was een stukje overtraining/belasting en stress. Sinds oktober loop ik pijnvrij. Mentale pijn niet meegerekend.Dat klopt, maar dat begrijp ik wel. Hardlopen is een van de dingen die we heel graag doen en dan vrezen we al snel de tijden dat we niet kunnen vanwege blessures. Sterker nog, ik ben al een aantal keren bang geweest dat ik nooit meer zou kunnen lopen. En altijd viel het mee. Gelukkig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
probleem is dat maar weinig mensen, zeker hier, dit willen accepteren en al snel van een "pijntje" een "blessure" makenMijn GPS kwam uit op 10,16 km. GPS ontvangst was beroerd door bebouwing en begroeiing. Aangezien het parcours gecertificeerd is mag je er vanuit gaan dat het echt 10 km was. Word niet als Quoi en zweer niet bij Endomondo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef Levitas het volgende:
Eindelijk, data van m`n horloge uit kunnen lezen. Kom op 9,83 km uit, en dat terwijl parcours gecertificeerd was.
Om de dag toch positief af te sluiten, toch één bekertje voor snelste kilometer (4:42 min/km, laatste km natuurlijk)
http://www.endomondo.com/workouts/348432204/8850231![]()
GPS heeft altijd een afwijking hequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef Levitas het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/348432204/8850231F means you're fucked![]()
Bedenk me nu dat we bijna continu onder bomen hebben gelopen. Helpt ook niet echt meequote:Heb Endomondo al aangepast naar 10,0km in 56:45quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Word niet als Quoi en zweer niet bij Endomondo.![]()
![]()
Frustrerend: In het startvak staan tijdens het aftellen, en dan je horloge voelen trillen: "Satellietontvangst verloren".
Tijd voor een nieuweF means you're fucked![]()
waarom doet die van mij dat nu nooit? zeker nu ik net mijn vakantiegeld heb gevangen....quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:29 schreef YUR het volgende:
Frustrerend: In het startvak staan tijdens het aftellen, en dan je horloge voelen trillen: "Satellietontvangst verloren".
Tijd voor een nieuwe'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had precies 10.00 km hoor bij de Goldenten! (Ok, 9998 meter.)
En het ging ook wel lekker! Twee weken in Leiden viel het mij allemaal wat tegen in de hitte, al had ik zondag weer heerlijk getraind totdat ik ineens m'n hamstring wat voelde bij een versnelling (toch wat langer herstel nodig van die hm blijkbaar...), dus wist niet precies wat ik moest verwachten.
Verder vind ik 10 kilometer ook erg lastig qua indelen, want je weet gewoon dat je hard moet gaan vanaf het begin als je een PR wilt lopen. Eerste 2 km gingen dan ook wat te enthousiast (3:50 pace), maar daarna redelijk stabiel rond de 4 mins / km. Rond 7 kilometer had ik het al aardig zwaar en toen al flink aangezet, vooral in kilometer 9 moest ik dat een beetje bekopen en ook was m'n eindsprint wat geforceerd in de laatste honderden meters. Uiteindelijk volgens de uitslag in precies dezelfde tijd als vorig jaar gefinished, namelijk 39:36.Ik had op m'n Garmin 39:34 geklokt, al met al zo'n 10 seconden boven m'n PR. Niet super blij, maar ook niet ontevreden, nu lekker wat door proberen te trainen en nog 3/4 wedstrijdjes lopen de komende 1.5 maand om te zien of ik wat leuke tijden kan neerzetten.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeeBee op 29-05-2014 21:38:07 ]Jack does it in real time...![]()
Dat heb ik nog nooit gehad! Wel dat ie in spaarstand wil, maar dat is binnen 30 seconden te ondervangenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:29 schreef YUR het volgende:
Tijd voor een nieuwe[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
tijd om dik tevreden mee te zijn DeeBee!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit keer is het gerechtvaardigd!quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heb Endomondo al aangepast naar 10,0km in 56:45
Ik hoop je snel weer enthousiast te zien posten over het lopen.Mijn horloge deed er bijna een kwartier over om voldoende signaal te hebben. Welk horloge heb je op het oog? De beste Garmin van dit moment is zonder enige twijfel de 910XT.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:29 schreef YUR het volgende:
Tijd voor een nieuwe![]()
Leuk om iedereens verslagen te lezengoede prestaties weer vandaag en daarnaast veel gezelligheid.
Levitas: ontzettend balen zeg. Kijk het even aan, wellicht herstel je sneller dan je nu denkt. Toch een hele knappe tijd (in mijn ogen). En verder wat Zwabber zegt. Doe het een tijdje wat rustiger aan. Je had laatst ook al een hardloop-dip, toch? Ga eerst weer ff voor pijnvrij en plezier, afstand/snelheid kan je vervolgens wel weer opbouwen.
Ik geloof dat Serinde nog vroeg naar mijn benen: beetje moe, ietwat gevoelig (maar dat mag eigenlijk geen naam hebben). Oftewel: benen voelen goed!
en ik dacht een week of 6 geleden ook dat ik maar moest stoppen met lopen omdat het nooit goed kon gaan
Aan de andere kant, de reden dat ik nog nooit geblesseerd ben geweest is dat ik pijn serieus neem.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
probleem is dat maar weinig mensen, zeker hier, dit willen accepteren en al snel van een "pijntje" een "blessure" maken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: