Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Stortregent hier, echt lekker guur herfstweer. Volgende loopje zou pas morgen zijn, maar dan is het weer nog veel kutterderder. Zal ik toch de hardloopschoenen kaplaarzen aantrekken vandaag? Ging gisteren wel heel erg lekker, maar vandaag gelijk weer 2x 17 minuten en nu met maar 1 minuutje rust, da´s ook wel weer heftig. Dilemma dilemma... Nog even afgezien van de stapel werk die hier ligt. HELP ME KIEZEN:
Geen weer om in een tanktop te lopen zeker? T is wel warm dus lekker maar moet ook nog heen en terug fietsen. En terug is altijd brrrrrr. Ik neem maar een extra jasje mee in de hoop dat die bij de renjuf in de fietstas mag
Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef Murmeli het volgende: Geen weer om in een tanktop te lopen zeker? T is wel warm dus lekker maar moet ook nog heen en terug fietsen. En terug is altijd brrrrrr. Ik neem maar een extra jasje mee in de hoop dat die bij de renjuf in de fietstas mag
Op woensdag 28 mei 2014 19:13 schreef Zwabberhark het volgende: Ik verwacht helemaal niets van de Golden Ten van morgen, dus er is geen enkele druk.
Same here. Voorbereiding is niet van je het geweest. Heb afgelopen week niet gelopen. Ga morgen gewoon op een comfortabel tempo weg en ik zie wel hoe het gaat, verwacht er iig niet veel van
Ik had geen zin om te gaan lopen in de regen, en nog een climaxloop ook doen blegh arme ik. Maar moet eerlijk zeggen, na 600 meter kwam ik lekker in mijn element en bleek de snelheid waar ik op wilde lopen eigenlijk helemaal niet zo erg zwaar als vooraf ingeschat. Was ontzetten blij eigenlijk dat er geen warme zon was en dankbaar voor de verkoeling van de zachte regen. Lekker tshirt, korte broek!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Wat? Zegt niemand wat? Olympische Spelen in Rome? Op blote voeten de marathon winnen? Nee?
Of hij toen bier op had, weet ik niet.
aangezien Hatsie volgens mijn geen piemel heeft gaat de vergelijking met Zola Budd beter op. Maar ik ben het met je eens Pijll, je noemt een naam van een van de grootsten in de hardloopsport en het eeuwige gejompel stopt en het wordt hier beschamend stil....ik stel voor om hier een toelatingstest in te voeren
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Geen pr, geen kater, maar wel heerlijk gelopen zojuist
Was de eerste relatief pittige wisselduurloop na de marathon. Normaliter duurt die een uur, maar voor deze keer heb ik het gelaten bij 45 min. Geen pijntjes, niet forceren, maar gewoon lekker gelopen
Daar hoor ik (over)morgen graag nog eens je mening over
Die heuvel in het park stelt weinig voor hoor. Maar aangezien ik bijna nooit meer richting bos ga en ik in mn eentje niet zo goed ben in intervallen knallen, knal ik een keer of wat die heuvel op. Maar de vorige keer had ik daar ook geen spierpijn van. Ik heb sowieso bijna nooit spierpijn van training.
Ik had vandaag een hardloopvrij dagje ivm de 15km van morgen, gaat mijn band lek tijdens het coachen, op het verste punt van ons kanaal 4,5 km terug gerend met nat regenpak aan, rugtas op mijn rug en zware fiets in mijn hand.. en gewone laarsjes aan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Zojuist de laatste bijeenkomst voor de Roparun gehad. Volgens mij gaat het wel goed komen, ik heb er nu ook echt wel zin in! Het begint me inmiddels wel steeds meer te dagen wat voor logistieke organisatie het allemaal is om iedereen met alle spullen tijdig en veilig op de juiste plek te krijgen. Blij dat dat door mensen geregeld wordt die daar goed in zijn en dat ik alleen maar hoef te lopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It has to mean something Could never mean more than a sacrifice
Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Cynic het volgende: Zojuist de laatste bijeenkomst voor de Roparun gehad. Volgens mij gaat het wel goed komen, ik heb er nu ook echt wel zin in! Het begint me inmiddels wel steeds meer te dagen wat voor logistieke organisatie het allemaal is om iedereen met alle spullen tijdig en veilig op de juiste plek te krijgen. Blij dat dat door mensen geregeld wordt die daar goed in zijn en dat ik alleen maar hoef te lopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het tof dat op je shirt ook de fietser te zien is