https://www.facebook.com/waylonmusic/posts/795297350482283quote:#WAARISWAYLON!
HIER BEN IK!
Lieve Fans,
Via deze weg wil ik jullie graag laten weten dat ik weer gevonden ben. Het is vreemd om te merken dat ik inmiddels nationaal bezit ben geworden en er dus ook een nationale zoekactie naar mij is gestart. Maar er is niet zoveel aan de hand, anders dan men doet vermoeden.
Ik ben het afgelopen jaar met heel veel plezier onderdeel geweest van The Common Linnets samen met Ilse DeLange. We hebben, voor de gelegenheid, besloten onze krachten te bundelen in onze liefde voor country- en Americana muziek.
The Common Linnets is echter een project van Ilse DeLange. Zij heeft het bedacht en het is ook altijd duidelijk geweest dat dit in een wisselende samenstelling zou zijn.
We hebben ooit afgesproken dat ik een plaat met haar zou maken, later onze deelname aan het songfestival en als afsluiter het concert op 21 juni in het Twente Stadion. Daar zijn onze agendas ook op ingericht.
Het succes na het songfestival heeft ons beiden overvallen. Het maakt dat je opnieuw moet gaan kijken naar gemaakte afspraken.
Voor mij lagen en liggen er een hoop verplichtingen de komende periode met het uitkomen van mijn nieuwe album Heaven after Midnight in september. Een album dat ik vorig jaar heb opgenomen en zelf heb gefinancierd. Een belangrijk en persoonlijk album. Ik heb dit album al een keer eerder uitgesteld vanwege het songfestival.
Om mijn agenda nu om te gooien voor de volledige buitenlandpromotie van The Common Linnets heeft voor mij dus meer consequenties dan voor Ilse. Ik moet mij dan voor langere tijd gaan vrijmaken en verbinden aan het duo The Common Linnets, misschien wel voor een jaar of langer, zeker als ook Amerika in the picture komt.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit keuzes zijn die ik niet zomaar kan nemen en ook niet alleen.
Ik had me wel voor langere tijd aan The Common Linnets kunnen en willen verbinden, als dit in het buitenland op basis van creatieve gelijkwaardigheid zou gebeuren. Ilse en ik hebben daar lang over gesproken, maar zijn er nog niet uitgekomen. Dat heeft niets met geld te maken, maar met een emotioneel commitment van twee mensen aan een duo in een vaste samenstelling, waarbij we onze solo-carrieres voorlopig in de koelkast zouden zetten.
Ilse is vrij om met The Common Linnets, zoals zij het in eerste instantie bedoeld heeft, vanuit een wisselende samenstelling te gaan toeren.
Uiteraard smaakte het internationale succes heerlijk en was het goed werken met Ilse en haar band. Tenslotte zijn Jake, JB, Rob en Matthew fantastische muzikanten en tekstschrijvers! Ik kijk dan ook uit naar Tuckerville op 21 juni, de plek waar we elkaar, ook Ilse en ik, weer gaan zien.
Liefs Waylon (Wally)
Gewoon hier?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:45 schreef Greys het volgende:
Via die link zie ik hem idd
Maar niet als je op zijn gewone FB pagina kijkt, of waar staat ie dan? Het meest recente bericht op zijn FB pagina is van 20 uur geleden.
twitter:vanderleeden twitterde op woensdag 28-05-2014 om 15:35:53Waylon had een hoed op. Ilse had de broek aan. #waariswaylon reageer retweet
twitter:stadsdichterEHV twitterde op woensdag 28-05-2014 om 15:31:14Kennelijk had Ilse 'm #tuk? #waariswaylon reageer retweet
Lees het stuk nog eensquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het trouwens wat overdreven om Ilse nu voor dingen uit te gaan maken. Het gebeurt zo vaak dat communicatieve processen voor moeilijkheden zorgen. Ik krijg verder ook helemaal niet het idee dat Ilse hem te weinig gegund heeft, ik krijg eerder het gevoel dat het puur Waylon zijn eigen keuze is om zich te richten op zijn solo carrière. Opzich is die keuze wel te begrijpen, gevoelswaardig lijkt dat album veel voor hem te betekenen. Maar als je de keuze maakt om niet aanwezig te zijn bij de promotie tour, dan zet je jezelf wat mij betreft ook een beetje buitenspel.
Haha ben jij gek!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
Waarschijnlijk plaats ik mezelf nu op de zwarte lijst hier.![]()
Ik vind hem niet leuk nee, raar welquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind jij hem wel leuk? Want ik zie dit
[ afbeelding ]
Ik ontken ook niet dat hij het niet zou willen, maar het is zijn keuze om voor zijn eigen album te gaan. Ik wil ook niet zeggen dat Waylon de boosdoener is, helemaal niet. Maar ik krijg gewoon niet het idee dat Waylon echt 0,0 te zeggen had, maar dat het toch nog niet is uitgesproken tussen hun twee wat betreft de voorwaarden. Dit lijkt me dan ook helemaal nog niet definitief, volgens mij is er nog redelijk wat mogelijk. Plus, hij is betrokken bij de kernpunten van het project: het maken van het album, het ESF en Tuckerville.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees het stuk nog eens
Hij wilde WEL mee bij de promotour, maar dan had hij als voorwaarde dat hij iets meer inspraak dan nul zou krijgen. Is op zich niet zo'n héél gekke eis als het buitenlandsucces er zonder jou überhaupt niet was geweest, toch?
En het valt toch wel mee met 'Ilse voor alles uitmaken'? We zijn hier heilige engeltjes vergeleken met wat er allemaal op FB wordt gegild (vooral over hem). Ik vind het persóónlijk een egoïstische zet van haar, maar jeetje, dat mag toch wel?
Ja maar dat laatste had ze hem ook écht wel bij nodig denk ik stiekem.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat hij het niet zou willen, maar het is zijn keuze om voor zijn eigen album te gaan. Ik wil ook niet zeggen dat Waylon de boosdoener is, helemaal niet. Maar ik krijg gewoon niet het idee dat Waylon echt 0,0 te zeggen had, maar dat het toch nog niet is uitgesproken tussen hun twee wat betreft de voorwaarden. Dit lijkt me dan ook helemaal nog niet definitief, volgens mij is er nog redelijk wat mogelijk. Plus, hij is betrokken bij de kernpunten van het project: het maken van het album, het ESF en Tuckerville.
Ok gelukkig. En idd, daar lopen ze gewoon echt te schelden en te tieren. Net zo hard op haar als op hem. Raar, want je kunt je mening ook wel kenbaar maken zonder het halve schuttingtaalwoordenboekquote:Oh, en wat betreft het "Ilse voor alles uitmaken" had ik het niet over hier, maar over gelul op FB en twitter. Het is of zwart, of wit.
Neenee, black en bluequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat hij het niet zou willen, maar het is zijn keuze om voor zijn eigen album te gaan. Ik wil ook niet zeggen dat Waylon de boosdoener is, helemaal niet. Maar ik krijg gewoon niet het idee dat Waylon echt 0,0 te zeggen had, maar dat het toch nog niet is uitgesproken tussen hun twee wat betreft de voorwaarden. Dit lijkt me dan ook helemaal nog niet definitief, volgens mij is er nog redelijk wat mogelijk. Plus, hij is betrokken bij de kernpunten van het project: het maken van het album, het ESF en Tuckerville.
Oh, en wat betreft het "Ilse voor alles uitmaken" had ik het niet over hier, maar over gelul op FB en twitter. Het is of zwart, of wit.
Zou hij er zelf zitten?twitter:HumbertoTan twitterde op woensdag 28-05-2014 om 16:48:11#waariswaylon? Vanavond @RTLLateNight reageer retweet
ESF: the what if matches.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat laatste had ze hem ook écht wel bij nodig denk ik stiekem.
Jake had het gok ik lang niet zo goed gedaan op het Eurovisie.
Jammer eigenlijk dat we dat nu niet weten
[..]
Ok gelukkig. En idd, daar lopen ze gewoon echt te schelden en te tieren. Net zo hard op haar als op hem. Raar, want je kunt je mening ook wel kenbaar maken zonder het halve schuttingtaalwoordenboek
Hahahaha lief, maar ik moet er niet aan dénkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Welk land was het ook weer dat via een loting of zoiets een gewone onbekende burger de punten van de jury heeft laten geven tijdens de grote finale?
Moet NL ook maar eens doen en vanwege de enorme passie en de tomeloze inzet nomineer ik preventief al voor deze eretaak Greys voor volgend jaar
Speculeren of het succes van TCL aanhoudt zonder Waylon? Persoonlijk vond ik het echt een 1+1=3 verhaal, nu Waylon vervangen is door een ander is de charme er voor mij wel een beetje af.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:10 schreef Greys het volgende:
Muis.
Nou en nu?
Waar moeten we het nu in godsnaam over gaan hebben?
Dit, ik had het idee dat ze er nog niet uit waren, dus dat zou wel kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:25 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik weet niet of het verstandig van Waylon is om nou bij Humberto te gaan zitten... Wie weet zouden hij en Ilse er nog uit kunnen komen?
Verder, Greys, ik zal niet het grote stuk tekst quotenmaar helemaal met je eens!!!
Nou, je bent er best geschikt voor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha lief, maar ik moet er niet aan dénken![]()
Nooit van mijn leven.
Op de lange termijn weet ik het niet, Ilse heeft best een eigen grote fanbase.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:25 schreef piglet het volgende:
[..]
Speculeren of het succes van TCL aanhoudt zonder Waylon? Persoonlijk vond ik het echt een 1+1=3 verhaal, nu Waylon vervangen is door een ander is de charme er voor mij wel een beetje af.
Hoop dat het ook zo uitvalt voor hem.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:49 schreef Greys het volgende:
Maar wie weet denkt hij dat het verstandig is om nog even live te laten zien dat het best een sympathieke gast is zonder rancune naar Ilse en de jongens verder (of dat in elk geval niet publiekelijk tentoon spreidt) en dat dat goed is voor zijn eigen publiciteit en album nuEn dat kan je hem dan ook weer niet kwalijk nemen.
Tja, hebben "we" eindelijk eens de tweede plaats op het ESF wordt de hele nasleep weer potje poep.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef Unites het volgende:
Wat een sukkels... nu hebben ze beide de kans op een mooie carriere buiten de grenzen van Nederland en dan dit
Europa houdt van Ilse en Waylon. Daarom is het zo zonde dat ze nu al uit elkaar gaan. Solo kan ik me niet voorstellen dat ze vergelijkbaar succes gaan halen (wat dan misschien wel leidt tot een solo-deelname van 1 van de 2 aan het ESF over een paar jaar).quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:31 schreef ato het volgende:
Het is echt de "talk van de town" he..
Ik geloof het excuus van Waylon ook niet helemaal, of hij mag niet meer meewerken met het succes van The Common Linnits of hij zit weer aan de drugs..
Voor mij zijn The Common Linnits ook Ilse en Waylon en niet Ilse en jake en anderen..
Toch blijf ik genieten van het succes van Nederland, want komop wij zijn tweede geworden en Europa houdt van Calm after the storm..
Zeker weten doe ik het niet, maar ik denk het idd ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:12 schreef Unites het volgende:
Het is gewoon ook de magie van Ilse en Waylon samen wat het zo mooi maakte. Ik vind het zo'n slecht argument om te zeggen het is een project van Ilse, want dat slaat nergens op. Dan had Ilse net zo goed gelijk kunnen zeggen dat ze voor een solo-carriere in het buitenland wou gaan en dan heeft ze Waylon min of meer gebruikt, want ik weet zeker dat ze in d'r eentje nooit tweede zou zijn geworden.
Mjah ik weet het niet, ik denk dat hij best voor TCL had willen kiezen (dat schrijft hij ook) maar dan wel als gelijkwaardig lid qua meedenken etc. Dus ik vind dat hij juist wél heel goed keuzes kan maken, maar niet noodzakelijkerwijs de goedequote:Daarbij vind ik ook weer dat Waylon weer geen keuzes kan maken. Ze denken nu beiden dat ze het alleen gaan redden in het buitenland, maar volgens mij lukt dat alleen als ze samenwerken. Ze hebben het natuurlijk al wel eens vaker geprobeerd en dat is ook grandioos mislukt. The Common Linnets kon het worden, maar ze verpesten het nu toch echt zelf. Zonde!
Ik denk dat hij dat niet mag, dat solo nummer van de CD zingen op nationale tvquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:42 schreef Lila86 het volgende:
ik hoop dat Waylon vanavond zijn solo-nummer van de cd gaat zingen.. laat hem anders het succes in NL uitbuiten, en Ilse in het buitenland.
'Dat is kei gaaf man'quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:51 schreef alors het volgende:
Ilse is denk ik idd veel gehaaider dan ze doet overkomen. Al geloofde ik die 'zooo leuk' provinciale giechelmeisjes-act al een tijd niet meer.
Het is héél uitgekiend en hard gespeeld ja.quote:
dit denk ik ook!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:32 schreef TheVulture het volgende:
Heel simpel... Waylon wilde denk ik meer inspraak in het concept TCL voordat hij zijn album weer ging uitstellen met alle, ook financiele ,gevolgen van dien en Ilse wilde dat als bedenker van TLC dicht bij haar originele idee houden. Dan kom je er jammer genoeg nog niet uit, alleen was het denk ik net ff slimmer geweest om de noodsprong van vandaag voor te zijn en het proactief te melden.
Want dat heeft Ilse bevestigd ofzo, dat ze altijd maar zat te wachten?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef Perico het volgende:
Verplaats je eens in Ilse... altijd is het maar de vraag of Waylon komt opdagen, altijd veel te laat op afspraken... een onprofessionele wispelturige gast, die een verleden heeft van van de radar verdwijnen..
Hij is er absoluut niet slechter van geworden!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef APK het volgende:
Ach, het heeft Waylon toch ook een boost gegeven?
Ik kende die hele jongen niet, behalve van dat hij het met oma Paaij deed
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij 's avonds huilend in slaap valt en #Tuckerville (quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:55 schreef Greys het volgende:
Hij is er absoluut niet slechter van geworden!
Alleen stellen ze nogal wat fans teleur zo, met optredens met een vreemde. Had niet gehoeven.
Had gewoon gewacht tot uit elkaar gaan tot na Tuckerville en had hem desnoods nog even die drie weken maar het idee gegeven dat hij er bij hoorde
Vind je het gek als je van Ilse met die fucking hoed en die achterlijke knopen op je mouw op moet treden?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:01 schreef ato het volgende:
Maar ik kan mij ook herinneren dat Waylon plotseling voor het ESF avontuur negatief was over het songfestival (poppenkast etc.) en dat hij ook af en toe er vaag/stoned uitzag en de andere keer er goed uitzag.
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij 's avonds huilend in slaap valt en #Tuckerville () gaat nooit zo'n grote hype worden als #Whereswaylon.
Tenzij hij te laat komt
Ik geloof er geen kónt van!quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:01 schreef ato het volgende:
Ik heb een keer gelezen of gehoord dat ilse het af en toe zat was dat hij te laat binnenkwam of te slordig uitzag...
Dat kwam volgens mij overduidelijk -met alle respect (quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:05 schreef Greys het volgende:
Juist omdat Waylon vandaag ook weer keurig bleef over haar en alle muzikanten.
Maar niet zonder zijn goedkeuring hoor, op zijn persoonlijke FBquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kwam volgens mij overduidelijk -met alle respect () - uit het toetsenbord van een tiepmuts van zijn agency.
En 'kak'.quote:
Hele gezicht wit van het poeder, drankfles in zijn binnenzak.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:10 schreef ato het volgende:
Waylon nog steeds in de kroeg laveloos en een typemuts schrijft even een stuk dat het goed gaat met Waylon
Nu maar hopen dat hij er vanavond niet vaag, stoned en slordig bijzit bij Oembertoquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:10 schreef ato het volgende:
Waylon nog steeds in de kroeg laveloos en een typemuts schrijft even een stuk dat het goed gaat met Waylon
Tuurlijk, maar ik hoop toch op een klein sneertjequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet zonder zijn goedkeuring hoor, op zijn persoonlijke FB![]()
Want dan zou hij vanavond bij RTL Late Night dus gaan zitten en ineens die muzikanten verketteren enzo? Neh, ik geloof toch echt dat hij - als hij dat niet zelf getypt heeft - daar helemaal achter staat. Vooral omdat zijn manager heeft toegegeven dat 'ze hem zelf had geadviseerd dat hij iets op zijn FB moest schrijven'.
(Weet niet zeker of dat van hárte ging, die lovende woorden over Jake en JB etc, dat nietMaar ik denk dat hij het enigszins stijlvol wil houden).
Ik stiekem ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik hoop toch op een klein sneertje
Nah, genoeg fans hier, ik ben slechts ramptoeristquote:
The Comming Linnets?quote:
Nou naaistreek weet ik niet. We weten niet wat Waylon zijn eisen waren. Maar ik vind het heel begrijpelijk dat hij het niet voor niks wil doen. En dat lijkt mij ook niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is héél uitgekiend en hard gespeeld ja.
Best bewondering voor, ondanks dat ik het een naaistreek vind![]()
Bewondering qua zakelijk dan. Dat ze niet dat vreselijk lieve hypere meisje is dat het merendeel dacht is nu wel een beetje gebleken. "Waylon is echt een schát joh! Echt als familie!". Ik hoor het haar nog zeggen. Hopen dat ze haar echte familie wel iets meer gelijkwaardigheid gunt
Ja, denk je echt? Ik heb daar nog steeds hele sterke twijfels over. Zoals jij eerder ook al zei, geloof ik, er is een reden dat het nooit eerder gelukt is. Misschien als ze een 'echte' country-artiest wil worden? Met haar normale oeuvre zie ik het niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:50 schreef Greys het volgende:
(Al denk ik wel dat Ilse het gaat redden. Vooral in Amerika. En stiekem denk ik 'mweh')
Ja, ik bedoel idd puur met dit repertoirequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, denk je echt? Ik heb daar nog steeds hele sterke twijfels over. Zoals jij eerder ook al zei, geloof ik, er is een reden dat het nooit eerder gelukt is. Misschien als ze een 'echte' country-artiest wil worden? Met haar normale oeuvre zie ik het niet zo snel gebeuren.
Misschien moeten we Jools Holland nog maar eens een tweetje sturen om te zeggen dat ze geen moeite hoeven te doen als Waylon er toch niet bij is?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:53 schreef Greys het volgende:
Het is héél uitgekiend en hard gespeeld ja.
Best bewondering voor, ondanks dat ik het een naaistreek vind![]()
Volgens eigen zeggen niet financieel waar ze niet uitkwamen maar hij wilde 50/50 qua creatieve zeggenschap, alleen voor het buitenlandse gedeelte. Hij zet dat in die verklaring. Mocht dat gelogen zijn, dan zal er vast snel een reactie komen van Ilse of JB, denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou naaistreek weet ik niet. We weten niet wat Waylon zijn eisen waren.
Hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien moeten we Jools Holland nog maar eens een tweetje sturen om te zeggen dat ze geen moeite hoeven te doen als Waylon er toch niet bij is?![]()
#naaistreek
Ja, gvd, anders wil ik mijn album inruilen, hoor!quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Waylon niet akkoord is gegaan met een afkoopbedrag voor zijn medewerking omdat hij misschien niet verwachtte dat het zo'n succes zou gaan worden. Hoop dat hij wel royalties krijgt voor dit album![]()
Zijn ze niet nog in gesprek? Staat de deur niet nog op een kier?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:59 schreef Greys het volgende:
Als ik Waylon nu was, zou ik mijn albumrelease nu wel mooi weer naar voren trekken ipv in september. Dat had hij verplaatst voor TCL. Hoeft nu niet meer, dus.
Nu doen, zsm! Niet meer wachten.
Echt geen idee, zoals ik zijn verklaring lees niet. "na lang praten zijn we daar niet uitgekomen".quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Zijn ze niet nog in gesprek? Staat de deur niet nog op een kier?
Klinkt zo heel aannemelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:32 schreef TheVulture het volgende:
Heel simpel... Waylon wilde denk ik meer inspraak in het concept TCL voordat hij zijn album weer ging uitstellen met alle, ook financiele ,gevolgen van dien en Ilse wilde dat als bedenker van TLC dicht bij haar originele idee houden. Dan kom je er jammer genoeg nog niet uit, alleen was het denk ik net ff slimmer geweest om de noodsprong van vandaag voor te zijn en het proactief te melden.
Precies, het album is grotendeels door haar en anderen geschreven en door haar bedacht, dan lijkt me een 50-50 wel teveelquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou naaistreek weet ik niet. We weten niet wat Waylon zijn eisen waren. Maar ik vind het heel begrijpelijk dat hij het niet voor niks wil doen. En dat lijkt mij ook niet meer dan terecht.
Ook qua meedenken/creatief? Gaat niet om de centen he, daar verwacht hij geen 50/50 (zegt ie tenminste, als het niet waar is horen we dat ook vanzelf ga ik vanuitquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het album is grotendeels door haar en anderen geschreven en door haar bedacht, dan lijkt me een 50-50 wel teveel
Zo denk ik er eerlijk gezegd ook over. Hoe vervelend voor Waylon misschien, hij heeft er vast veel tijd in gestoken en veel geduld moeten opbrengen, maar of je het album in september of een paar maanden later released moet toch niet veel uitmaken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het lijkt me toch echt dat je nu beter kan harken en bekendheid kan verwerven in het buitenland. En vervolgens met een stevig budget je album lanceren (in het buitenland)
Nee. Niet tofquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:12 schreef Unites het volgende:
The Common Linnets kon het worden, maar ze verpesten het nu toch echt zelf. Zonde!
Ik lees/begrijp het misschien verkeerd danquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:37 schreef grazz het volgende:
Zo denk ik er eerlijk gezegd ook over. Hoe vervelend voor Waylon misschien, hij heeft er vast veel tijd in gestoken en veel geduld moeten opbrengen, maar of je het album in september of een paar maanden later released moet toch niet veel uitmaken?
Keep the soul topic alivequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef indaha het volgende:
En wat moeten we nu Greys , nu we hier niet meer over kunnen speculeren![]()
Hij heeft het niet over geld of 50-50.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het album is grotendeels door haar en anderen geschreven en door haar bedacht, dan lijkt me een 50-50 wel teveel
Ik gok dat hij dat niet mag...quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:45 schreef Fred_B het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk verder met de liedjes? Gaat Waylon nu die nummers zo nu en dan nog eens zingen met een andere zangeres?
Dan mag hij bij een eventuele doorbraak in het buitenland zijn bekendste hit niet spelen? Dat begint dan goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:47 schreef Greys het volgende:
Waylon heeft één nummer helemaal alleen geschreven op het album, die zingt hij ook solo, toch?
Zingt hij nog meer nummers solo? Ik ben het effe kwijt![]()
Maar ik denk dat álle rechten van die nummers bij Ilse en consorten liggen.
Volledig.
Maar kan hij dat album niet gewoon uitbrengen én tegelijkertijd gaan touren met TCL? Dat hij en Ilse ook hun eigen liedjes spelen tijdens die Tour?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh en trouwens... die tv/radio optredens in het buitenland, die zijn 99% van de tijd gewoon voor niets hoor. Voor eigen publiciteit. Dus daar krijgen artiesten geen geld voor.
Dus als hij dan zijn eigen (zelf gefinancierde!) album gaat uitstellen voor die buitenlandse dingen, vind ik het helemáál een doodnormale eis dat hij dan creatief gelijkwaardig wil zijn
Ik weet ook niet of ik het juist interpreteer en misschien te snel een conclusie trek, maar het komt op mij over alsof hij zijn albumrelease niet nog langer wil uitstellen en gemaakte afspraken niet wil verzetten, terwijl ik denk...ik snap dat het geld verdienen is, maar dat komt wel goed joh als je nu met Ilse mee gaat. Maarja we weten ook niet welke eisen beide op tafel gegooid hebben. Denk wel dat Ilse iemand is die haar strategie moeilijk kan en wil bijstellen. Hoop alleen niet dat Waylon daardoor 'opgeeft' ofzo, zo van 'Nouja, dan niet Ilse'. Ik weet ook niet hoe er samen over gesproken is natuurlijk, Het is maar weer (een beetje) aannames doen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees/begrijp het misschien verkeerd dan
Want als ik die verklaring lees, lees ik dat hij dat juist best had willen doen, die tijd maken, maar dan wel creatief gelijkwaardig tijdens de buitenlandse promotour. Had hij dat dan ook moeten laten zitten?
Vergeet niet, dat zou dan ook betekenen dat ze hem nog steeds overal buiten zou laten qua linkjes en mentions he, op FB en twitter. Want dat deed ze al nooit. Hij wil daar gewoon bij betrokken worden, niet zo gek, dan weten de mensen zijn eigen pagina ook wat beter te vinden en die mensen heeft hij later nodig voor zijn solo album
Hij werd al weken op de achtergrond geschoven, heel duidelijk, en dát wilde hij niet meer tijdens de tour. Zo lees ik dat 'ik wilde gelijkwaardigheid'. Als hij o.a. die dingen bedoelde vind ik dat een méér dan redelijke eis, eerlijk gezegd.
Als in "Calm after the storm' bedoel je?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan mag hij bij een eventuele doorbraak in het buitenland zijn bekendste hit niet spelen? Dat begint dan goed
Hij heeft een solo in 3/4 nummers of zo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:47 schreef Greys het volgende:
Waylon heeft één nummer helemaal alleen geschreven op het album, die zingt hij ook solo, toch?
Zingt hij nog meer nummers solo? Ik ben het effe kwijt![]()
Maar ik denk dat álle rechten van die nummers bij Ilse en consorten liggen.
Volledig.
Is ook enorm duur, volgens mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:48 schreef indaha het volgende:
Tuckerville is trouwens ook nog niet uitverkocht en dat verbaast me eigenlijk best wel
Hm nee, dat gaat niet denk ik. Je promoot dan drie albums tegelijk. Blabla Hurricane van Ilse, die van TCL en die van Waylon. Daar gaat Ilse ook absoluut niet mee akkoord ben ik bang, dat hij zij eigen album gaat lopen promoten tijdens hun gezamenlijke tour.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar kan hij dat album niet gewoon uitbrengen én tegelijkertijd gaan touren met TCL? Dat hij en Ilse ook hun eigen liedjes spelen tijdens die Tour?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:48 schreef Marcoss het volgende:
Wel mooi dat dat Waylon de term "creatieve gelijkwaardigheid" gebruikt in zijn verhaal. Die term is zo algemeen en vaag, dat levert FOK gewoon nog 17 extra topics in dit forum op
Oh, definitely!quote:
Nee, het gaat momenteel ook nog maar om 1 belangrijk nummer natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef Greys het volgende:
Die buitenlandse tour houdt ook geen (grote) concerten in volgens mij he, voornamelijk promotour. Dat houdt dus in veel radio- en tv-optredens bij buitenlandse stations. Daar krijg je negen van de tien keer ook geen ruimte om veel nummers te gaan spelen (en dus evt. meerdere albums van meerdere artiesten tegelijk te promoten).
Hij zegt er ook bij dat een gezamenlijke tour voor hem veel meer consequenties heeft dan die van Ilse, misschien heeft dat ook geresulteerd in een "zwaarder" eisenpakket van zijn kant. Maar goed, dat blijft dus speculeren omdat hij vrij algemeen blijft in die zin in het statement (wat ook wel weer netjes is trouwens).quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het juist interpreteer en misschien te snel een conclusie trek, maar het komt op mij over alsof hij zijn albumrelease niet nog langer wil uitstellen en gemaakte afspraken niet wil verzetten, terwijl ik denk...ik snap dat het geld verdienen is, maar dat komt wel goed joh als je nu met Ilse mee gaat. Maarja we weten ook niet welke eisen beide op tafel gegooid hebben. Denk wel dat Ilse iemand is die haar strategie moeilijk kan en wil bijstellen. Hoop alleen niet dat Waylon daardoor 'opgeeft' ofzo, zo van 'Nouja, dan niet Ilse'. Ik weet ook niet hoe er samen over gesproken is natuurlijk, Het is maar weer (een beetje) aannames doen.
Die gelijkwaardigheid was ver te zoeken tijdens interviews. Gaf mij soms een ongemakkelijk gevoel. Als Waylon onder andere daar op doelt, dan snap ik dat heel goed, maar dat moet Ilse toch ook wel begrijpen. Ik vind het nog steeds geen slimme zet. Kijk naar de twitter reacties, zelfs buitenlandse fans (o.a. Spaanse fans) vinden het jammer.
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:48 schreef Marcoss het volgende:
Wel mooi dat dat Waylon de term "creatieve gelijkwaardigheid" gebruikt in zijn verhaal. Die term is zo algemeen en vaag, dat levert FOK gewoon nog 17 extra topics in dit forum op
Precies we weten zijn eisen niet. Daarom kan ik geen team kiezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het juist interpreteer en misschien te snel een conclusie trek, maar het komt op mij over alsof hij zijn albumrelease niet nog langer wil uitstellen en gemaakte afspraken niet wil verzetten, terwijl ik denk...ik snap dat het geld verdienen is, maar dat komt wel goed joh als je nu met Ilse mee gaat. Maarja we weten ook niet welke eisen beide op tafel gegooid hebben. Denk wel dat Ilse iemand is die haar strategie moeilijk kan en wil bijstellen. Hoop alleen niet dat Waylon daardoor 'opgeeft' ofzo, zo van 'Nouja, dan niet Ilse'. Ik weet ook niet hoe er samen over gesproken is natuurlijk, Het is maar weer (een beetje) aannames doen.
Die gelijkwaardigheid was ver te zoeken tijdens interviews. Gaf mij soms een ongemakkelijk gevoel. Als Waylon onder andere daar op doelt, dan snap ik dat heel goed, maar dat moet Ilse toch ook wel begrijpen. Ik vind het nog steeds geen slimme zet. Kijk naar de twitter reacties, zelfs buitenlandse fans (o.a. Spaanse fans) vinden het jammer.
Valt best mee de goedkoopste plaatsen kosten 39,95 en je bent VIP voor 89,95quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is ook enorm duur, volgens mij
De kaartverkoop en bijbehorende promotie is begonnen vlak voordat ze bij DWDD zaten voor de bekendmaking van het nummer. Dat was achteraf gezien niet het allerbeste moment.. (). Na het ESF is dat omgeslagen en dat zal vast wel resulteren in een uitverkocht huis (al dan niet met "weggegeven" kaarten)
Marga, ik vind je een topwijf, maar doe dit nou maar niettwitter:KvdBtv twitterde op woensdag 28-05-2014 om 19:20:05Oud-deelneemster van het Eurovisiesongfestival Marga Bult vanavond over #waariswaylon? http://t.co/H8Wuir83Qp #kvdb reageer retweet
Oh oké, dan heb ik waarschijnlijk die laatste prijzen gezien en het woordje "VIP" gemistquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Valt best mee de goedkoopste plaatsen kosten 39,95 en je bent VIP voor 89,95
Maar artiesten mogen niet alleen nummers zingen die ze zelf geschreven hebben, he? Er zijn talloze artiesten die dan sowieso al gelijk kunnen ophouden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Als in "Calm after the storm' bedoel je?
Ik denk het écht niet nee. Want hij heeft niet meegeschreven aan dat nummer
Dat zou dan een tweede keer van uitstel zijn. Zou ik in zijn plaats ook absoluut niet doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:37 schreef grazz het volgende:
Dat Waylon voor zijn album wil gaan kan ik begrijpen, maar....:
[..]
Zo denk ik er eerlijk gezegd ook over. Hoe vervelend voor Waylon misschien, hij heeft er vast veel tijd in gestoken en veel geduld moeten opbrengen, maar of je het album in september of een paar maanden later released moet toch niet veel uitmaken?
Marga is iets te vaak 'beschikbaar' voor dit soort programma'squote:Op woensdag 28 mei 2014 20:57 schreef Greys het volgende:
Oh godallemachtigMarga, ik vind je een topwijf, maar doe dit nou maar niettwitter:KvdBtv twitterde op woensdag 28-05-2014 om 19:20:05Oud-deelneemster van het Eurovisiesongfestival Marga Bult vanavond over #waariswaylon? http://t.co/H8Wuir83Qp #kvdb reageer retweet
Dan is het nog logischer dat je een meer gelijkwaardiger rol wil. Je gaat geen album promoten als je weet dat je makkelijk ingewisseld kan worden en niet kan meedelen in de eventuele (financiële) vruchten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef Greys het volgende:
Die buitenlandse tour houdt ook geen (grote) concerten in volgens mij he, voornamelijk promotour. Dat houdt dus in veel radio- en tv-optredens bij buitenlandse stations. Daar krijg je negen van de tien keer ook geen ruimte om veel nummers te gaan spelen (en dus evt. meerdere albums van meerdere artiesten tegelijk te promoten).
Nee maar nog tíjdens de promotie van het betreffende album gelden er andere regels ben ik bang hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar artiesten mogen niet alleen nummers zingen die ze zelf geschreven hebben, he? Er zijn talloze artiesten die dan sowieso al gelijk kunnen ophouden.
Dát durf ik wel met 200% stelligheid te zeggen idd!quote:Ik denk niet dat hij als 'The Common Linnets' mag optreden, nee. Die naam zal wel aan Ilse voorbehouden zijn.
Ik zou er niet van opkijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef Jane het volgende:
Ik zat ook nog eens te denken over wat ik gisteren zei, dat ik me niet kan voorstellen dat Ilse zelf niet doorheeft dat het met Sjakie heel anders (stukken minder!) overkomt dan met Waylon. En dat ik dacht dat ze dus zelf ook veel liever naast Waylon zou staan.
Vandaag dacht ik, misschien is dat wel heel naief gedacht van me. Misschien wil ze wel juist veel liever naast iemand met mindere uitstraling staan, zodat de aandacht (alleen) naar haar uitgaat.
Is het van haar kant ook deels angst dat Waylon met z'n blikken, lach en algehele stage presence (naast z'n stem natuurlijk) gewoon teveel de aandacht naar zich toe zou trekken? Of eigenlijk gewoon de angst dat het straks Waylon zou zijn die in het buitenland door zou breken i.p.v. zij?
Of de briljante zakenvrouwquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:17 schreef wizarddragon het volgende:
Ilse lijkt me de ware bitch in het verhaal.
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef Jane het volgende:
Ik zat ook nog eens te denken over wat ik gisteren zei, dat ik me niet kan voorstellen dat Ilse zelf niet doorheeft dat het met Sjakie heel anders (stukken minder!) overkomt dan met Waylon. En dat ik dacht dat ze dus zelf ook veel liever naast Waylon zou staan.
Vandaag dacht ik, misschien is dat wel heel naief gedacht van me. Misschien wil ze wel juist veel liever naast iemand met mindere uitstraling staan, zodat de aandacht (alleen) naar haar uitgaat.
Is het van haar kant ook deels angst dat Waylon met z'n blikken, lach en algehele stage presence (naast z'n stem natuurlijk) gewoon teveel de aandacht naar zich toe zou trekken? Of eigenlijk gewoon de angst dat het straks Waylon zou zijn die in het buitenland door zou breken i.p.v. zij?
Ik vind het hele optreden vrij slecht eigenlijk. Ilse kijkt ook erg ongemakkelijk.quote:
quote:
Ik denk juist dat dat het precíes isquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Marcoss het volgende:
Maar ja, Ilse lijkt me ook slim genoeg om dat aan te zien komen toch? Mocht het ESF een groot succes worden, zou de interesse meer naar Waylon gaan dan naar haar, denk niet dat dat het is eigenlijk..
Ze had de voorgaande jaren ook geen enorm Europees/Wereldpodium als het ESF natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Als we twintig jaar geleden zouden leven, zouden er heel wat meer Hitkrantposters van Waylon boven meisjesbedden geplakt worden dan dat Ilse ergens zou hangen.
En zij weet misschien in haar achterhoofd (hoop ik toch!!) écht wel dat het jaar al die jaren niet lukte. Daar waar ze om zat te huilen bij RTL Late Night. En nu ineens wel. Dat is écht niet zonder reden
Dat is helemaal waarquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze had de voorgaande jaren ook geen enorm Europees/Wereldpodium als het ESF natuurlijk
Zonder ESF is het al de vraag of dit liedje überhaupt had kunnen scoren in Nederland.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar
Maar om het nummer zelf werd eerder geen stuiver gegeven, laten we eerlijk zijn. Niet in Nederland, maar óók niet bij de buitenlandse fans op forums en bij de bookmakers. Het was pas ná de echte camerabeelden van de juryrepetitie, waar ineens bleek hoe goed zij het SAMEN deden, dat het magisch werd en omhoog knalde.
Elke journalist schreef over de duidelijke ervaring en zelfverzekerdheid van béiden, over de chemie tussen hen twee. En daardoor werd het groot. Dus wel degelijk met heel aandeel van hem.
Ja, dat allemaalquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Als we twintig jaar geleden zouden leven, zouden er heel wat meer Hitkrantposters van Waylon boven meisjesbedden geplakt worden dan dat Ilse ergens zou hangen.
En zij weet misschien in haar achterhoofd (hoop ik toch!!) écht wel dat het haar al die jaren niet lukte. Daar waar ze om zat te huilen bij RTL Late Night. En nu ineens wel. Dat is écht niet zonder reden
twitter:SanneWallis twitterde op woensdag 28-05-2014 om 21:29:11Way Lonely. Of was die al gemaakt? #seth reageer retweet
Ja naast dat is zij toch gewoon die boerin. Inclusief horten en stoten en gegiechel.quote:
Over 20 jaar herinnert iedereen zich nog de hoedquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja naast dat is zij toch gewoon die boerin. Inclusief horten en stoten en gegiechel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vond dat ze er echt mooi uit zag tijdens de halve finale en finale.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja naast dat is zij toch gewoon die boerin. Inclusief horten en stoten en gegiechel.
Hij oogt gewoon internationaal. Straalt sex uit en heeft ongeveer alle zelfvertrouwen die zij mist.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vond dat ze er echt mooi uit zag tijdens de halve finale en finale.
Maar hij heeft wel meer internationale uitstraling idd. Ondanks dat zij zo leuk huppelig girlie is en dat ge-mooiiiiii-man best grappig is voor een keertje, hij is meer een 'ster'. Misschien juist wel door dat 'vage'.
Bij zo'n duo heeft toch vaak 1 van de 2 al dan niet bewust de leiding. Bij Paula en Ovi speelt Ovi ook de 2e viool. Hier was het meer andersom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vond dat ze er echt mooi uit zag tijdens de halve finale en finale.
Maar hij heeft wel meer internationale uitstraling idd. Ondanks dat zij zo leuk huppelig girlie is en dat ge-mooiiiiii-man best grappig is voor een keertje, hij is meer een 'ster'. Misschien juist wel door dat 'vage'.
Welke stijl is dat album eigenlijk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
Dat hij maar het beste nummer van zijn nieuwe album mag bewaren voor ESF volgend jaar.
Maar dat laatste, zou ze dat echt doen, zodra mensen dat doorhebben staat ze toch enorm voor joker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
Oh nee, dat zal dat ene nummer wel zijn, het beste. Die ene die al is uitgebracht.
En damn, wat is die goed. Ik luisterde nooit naar zijn muziek, maar sinds deze ben ik fan. Deze komt toch ook van dat aankomende album?
Ik zie aan het aantal views trouwens dat nog verdomd weinig buitenlandse TCL fans hem solo weten te vinden. Dus het niet linken op TCL site heeft wel gewerkt
Pak de FB pagina van TCL er maar bij en scroll hem maar eens af.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat laatste, zou ze dat echt doen, zodra mensen dat doorhebben staat ze toch enorm voor joker?
Hm-hm.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:50 schreef Peter het volgende:
Die Waylon, lekker cashen van een album en Ilse al het werk laten uitvoeren voor de promotie... Slapend binnenlopen. Slim gespeeld!
Waylon was geen schrijver van Het Nummer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat weglaten van linkjes voor 100% door haar bepaald is. Dan zou ik wel boekje opendoen als ik hem wasAl haalt dat niks uit voor je carrière, laat staan voor hem met zoveel bagage uit zijn verleden.
Hmm, ik weet niet of ik dat om die reden dan wel of niet kan begrijpen. Ik snap er geen kut van op wat voor vage manier ze dat FB profiel gebruikt. Of misschien ook welquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Waylon was geen schrijver van Het Nummer.
Dus linkte(n) ze hem niet, denk ik. Die jongens die ze wel linkte, schreven wel mee.
Dat hij het zong werd voor het gemak maar vergeten
Maar het is toch op zijn minst bijzonder vreemd dat ze álles retweet zo ongeveer dat er over haar/hen gaat, echt alles, en op FB ook alles zet en jubelt, maar niet één van zijn supertoffe foonfilmpjes van Kopenhagen en de Schiphol aankomst heeft geshared op hun officiële account?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat weglaten van linkjes voor 100% door haar bepaald is. Dan zou ik wel boekje opendoen als ik hem wasAl haalt dat niks uit voor je carrière, laat staan voor hem met zoveel bagage uit zijn verleden.
Ik zou zó graag willen vragen of hij er zelf ook niet voor gekozen heeft. Allé aandacht op zijn nieuwe album?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het is toch op zijn minst bijzonder vreemd dat ze álles retweet zo ongeveer dat er over haar/hen gaat, echt alles, en op FB ook alles zet en jubelt, maar niet één van zijn supertoffe foonfilmpjes van Kopenhagen en de Schiphol aankomst heeft geshared op hun officiële account?![]()
Niks! Nada! Terwijl dat nou net superleuke content is voor op je pagina.
Nee, want hij plaatste die filmpjes wel gewoon zelf op zijn FBquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou zó graag willen vragen of hij er zelf ook niet voor gekozen heeft. Allé aandacht op zijn nieuwe album?
Ik had nooit wat met hem. En ook niet met haarquote:
Ach, we pruttelen hier nog een beetje na over the break up.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef Peter het volgende:
[..]
yepaangezien ze los van elkaar opereren..
Dan lijkt er idd geen andere mogelijkheid te zijn. Wat gek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want hij plaatste die filmpjes wel gewoon zelf op zijn FB![]()
Het was bij hem The Common Linnets voor en na. Alles.
Dat is dan toch superonlogisch?
Zo'n tour langs buitenlandse radio en tv zou ook never een jaar duren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had nooit wat met hem. En ook niet met haarSamen deden ze het zo leuk.
![]()
Jammer dat ze geen glazen bol hadden. Al zie ik Waylon sowieso niet een jaar lang touren..
Dat jaar (of zelfs meer) ervoor vrij maken, maakt Waylon er zelf van toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n tour langs buitenlandse radio en tv zou ook never een jaar duren.
Als je dat goed plant ben je met een maand hooguit weer thuis. Kan je ook nog sightseeing doen tussendoor.
Ja het is vast freakish van me, maar het houdt me al weken bezigquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef Marcoss het volgende:
Haha, een analyse van wel of niet gelinkt of gementioned op een FB-account, ik vind het geniaal
Oh ja ik las hier mensen schrijven over een hele toekomst of iets dergelijks.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n tour langs buitenlandse radio en tv zou ook never een jaar duren.
Als je dat goed plant ben je met een maand hooguit weer thuis. Kan je ook nog sightseeing doen tussendoor.
Hij schreef geloof ik (zal zo even terug lezen) dat Ilse verwachtte dat hij er meer tijd in zou steken. Als ze daar een jaar van wilde maken lijkt me dat redelijk onzinnig? Wat moet je een jaar lang bij radio/tv stations als je België, Duitsland en Wenen al in een week gedaan had?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat jaar (of zelfs meer) ervoor vrij maken, maakt Waylon er zelf van toch?
Ilse denkt dat dit succes jaren gaat duren misschien?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij schreef geloof ik (zal zo even terug lezen) dat Ilse verwachtte dat hij er meer tijd in zou steken. Als ze daar een jaar van wilde maken lijkt me dat redelijk onzinnig? Wat moet je een jaar lang bij radio/tv stations als je België, Duitsland en Wenen al in een week gedaan had?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij schreef geloof ik (zal zo even terug lezen) dat Ilse verwachtte dat hij er meer tijd in zou steken. Als ze daar een jaar van wilde maken lijkt me dat redelijk onzinnig? Wat moet je een jaar lang bij radio/tv stations als je België, Duitsland en Wenen al in een week gedaan had?
Dat is de tekst, beetje onduidelijk van wie dat precies komt als ik het zo teruglees ja.quote:Om mijn agenda nu om te gooien voor de volledige buitenlandpromotie van The Common Linnets heeft voor mij dus meer consequenties dan voor Ilse. Ik moet mij dan voor langere tijd gaan vrijmaken en verbinden aan het duo The Common Linnets, misschien wel voor een jaar of langer, zeker als ook Amerika in the picture komt.
twitter:wiwibloggs twitterde op woensdag 28-05-2014 om 21:59:48Are you sad that the #eurovision runners-up The Common Linnets have split? http://t.co/Smeja3yazI via @wiwibloggs reageer retweet
'Grappig'... deze meneer is Editor Official Eurovision Song Contest en zegt dat hij dat gevoel al een beetje had, of lees ik dat niet goed? Kennelijk voelden meer mensen al aan dat het niet goed zat.twitter:vjvicman twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:02:34@wiwibloggs @waylonline @JacinthaD1 I somewhat got this feeling. Pity, met them as duo and now it feels confusing. But best of luck to both! reageer retweet
Deze wel eens gezien? Met Jan Dullesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ilse denkt dat dit succes jaren gaat duren misschien?
Wat goed zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Greys het volgende:
"Sla je pootjes om me heen".![]()
Met mijn grote held Herman van Veen.
Ik vind het niet eens lelijk, best mooi zelfsquote:
Oh dan vind jij dat Johnny Cash stukje hierboven zeker heel mooi!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef vencodark het volgende:
En toch hou ik niet eens zo van zijn stem. Behalve als hij wat lager zingt. Maar ik hou van de underdog. En Waylon is gewoon sexy.
Oeh, dat gezicht ook dat hij trok toen Djeek in beeld kwam.quote:
Ik ook. Hij zag er best gekwetst uit.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef marcodej het volgende:
Jeroen van der Boom op de sms. Dan raak je wel in paniek ja.
Tot nu toe vind ik hem ook heel redelijk overkomen, idd.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik hem ook heel redelijk overkomen, idd.
Ik nu ook, dat was ik al, maar ik durfde het niet stellig te zeggen.quote:
Dat gun ik hem ook heel erg. Meer dan Ilse.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien pakt dit uiteindelijk wel heel goed uit voor Waylon. Hoop het echt voor hem.
Terwijl dat echt al lang van tevoren geregeld moet zijn geweest. Die Jake komt ook niet uit de lucht vallen maar die moet ook zijn agenda vrijmaken, tickets regelen etc.quote:
Ja, ik snap nu wel dat die CD de prullenmand in gingquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ook team Anouk trouwens. Ze heeft gelijk.
Nóg meer fan van Waylon.quote:
'We' mogen dat gelukkig zelf bepalenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Jullie springen wel heel snel op de Willem-bandwagon, zullen we even een reactie van Ilse afwachten voordat we haar op de brandstapel pleuren?
Ja ditquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Jullie springen wel heel snel op de Willem-bandwagon, zullen we even een reactie van Ilse afwachten voordat we haar op de brandstapel pleuren?
Je bent verliefd he?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Al staat Jake er naast te huilen ik zou het zo doen hoor!quote:
Ja!!!quote:
Ja daar zit je dan met je pieee aaaoorrr bureau in el eeequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:45 schreef Greys het volgende:
Nou, Touriya moet even bij Waylon in de les gaan.
"Hoe kom je sympathiek over bij RTL Late Night".
Ach, die moeten er ook zijn, I guess.quote:
Ik snap 'm wel. Waylon dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:50 schreef marcodej het volgende:
Toch ook wel negatieve reacties op de twitters. Dat ie zn trots opzij moet zetten, dat ie stom is dat hij zijn 'niet bestaande carriere' opgeeft, dat ie er gewoon voor moet gaan.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Snap nog niet wat ie nou precies bedoelt, die Waylon.
Ilse
Ach, maar die mensen hebben geen bergen eigen geld (en zo rijk lijkt hij me niet) in een album zitten wat dan wéér in de koelkast moet terwijl er niets tegenover staat qua waarderig en gelijkheid. Ze luisteren niet naar wat hij zegt. En nog heel netjes zegt, ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:50 schreef marcodej het volgende:
Toch ook wel negatieve reacties op de twitters. Dat ie zn trots opzij moet zetten, dat ie stom is dat hij zijn 'niet bestaande carriere' opgeeft, dat ie er gewoon voor moet gaan.
Ik vond het een slappe hark, de hele tijd met Ilse. Beetje sullig glimlachend naast haar, bah!quote:
Ik snap hem heel goed. Nu nog beter inderdaad. In feite moet hij voor onbepaalde tijd alles laten gaan, inclusief z'n band e.d., en zich aansluiten bij haar mensen,tot het moment dat Ilse (waarschijnlijk van de ene op de andere dag) zou zeggen 'Nou, doei!'. Begrijpelijkerwijs ziet hij dat niet zitten.quote:
Dit vind ik een griezel, maar nu heeft ie gelijk.twitter:BartEttekoven twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:50:25Dus @IlseDeLange wil alles bepalen en @waylonline moet z'n mond houden en gewoon een moppie komen zingen? #rtlln reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |