abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2014 @ 19:27:48 #176
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_140479056
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Goed.

Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn vriendin Hodgkin krijgt?
Weekje Fukushima boeken?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_140479340
quote:
13s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

A - wat zou jij doen als je kanker hebt?
B - dat doen zoveel mensen, daar kan je mee omgaan als je hem liefhebt

[..]

Dat is irrelevant bij de laatste adem. Dat moment is uniek, Hawaii ligt er al een paar miljoen jaar.

[..]

Wellicht om de druk op haar te verlichten, je kent de motieven niet.

[..]

Ja, je ligt in je sterfbed en de "liefde van je leven" is er niet eens. Ik neem aan dat jij nog maagd bent? :')

[..]

Groep mensen nog wel. :') Iedereen heeft andere motieven voor zijn/haar reactie.

Dat je de publieke uitbuiting achteraf maar negeert omdat het niet zo goed in je "laat-ik-es-lekker-nuance-zoeken-en-komen-trollen"-reactie past. Dat wijf geeft het zelf toe een immorele bitch te zijn, hoeveel bewijs heb je nog nodig voor je je stupide standpunt laat vallen?
Jij was bij je partner gebleven tot het bitterende einde. Lief hoor, maar lijkt mij wel zwaar en naar.
pi_140479370
quote:
13s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

A - wat zou jij doen als je kanker hebt?
B - dat doen zoveel mensen, daar kan je mee omgaan als je hem liefhebt

[..]

Dat is irrelevant bij de laatste adem. Dat moment is uniek, Hawaii ligt er al een paar miljoen jaar.

[..]

Wellicht om de druk op haar te verlichten, je kent de motieven niet.

[..]

Ja, je ligt in je sterfbed en de "liefde van je leven" is er niet eens. Ik neem aan dat jij nog maagd bent? :')

[..]

Groep mensen nog wel. :') Iedereen heeft andere motieven voor zijn/haar reactie.

Dat je de publieke uitbuiting achteraf maar negeert omdat het niet zo goed in je "laat-ik-es-lekker-nuance-zoeken-en-komen-trollen"-reactie past. Dat wijf geeft het zelf toe een immorele bitch te zijn, hoeveel bewijs heb je nog nodig voor je je stupide standpunt laat vallen?
Kom eens met bewijzen op de proppen dan, je claimt wel allerlei dingen op Facebook alsmede Twitter te hebben gelezen die jouw theorie staven maar ik zie alleen maar bullshit en vooroordelen.

Jouw pragmatisch gebazel en persoonlijke voorkeuren aan het adres van deze mevrouw die een boekje schrijft over haar belevenissen ( ja, een boekje tis toch wat!!) kunnen me verder gestolen worden.
Dit boek is taboedoorbrekend, duizenden mensen zitten of zaten in een soortgelijke situatie. Met verschillende uitkomsten . Als jij daar de maatschappelijke waarde niet van onder ogen kan zien ben je nog dommer dan dat je je hier doet voorkomen.

En dan nog iets mensen die zwaar zuipen zijn niet leuk en bij iemand blijven niet uit liefde maar uit een soort morele verplichting is niet de basis van een liefdesrelatie.
Ze is zijn moeder niet!
blablablabla
pi_140479382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Jij was bij je partner gebleven tot het bitterende einde. Lief hoor, maar lijkt mij wel zwaar en naar.
Daar is het je liefde voor he. Niet alleen de lusten.
pi_140479458
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Als je elkaar liefhebt, lijkt me dat logisch.

Als je je relatie als een soort van pronkstuk of een manier om niet meer alleen te zijn ziet, ligt het wat anders, maar ja.

Als ik mijn teen stoot, staat Miss Escobar me al te verzorgen. Heel andere cultuur waar zorgzaamheid enorm hoog in het vaandel staat.

Dit verhaal in Colombia circuleren doe ik beter niet. Voor je het weet gaan mensen dit als typisch Nederlands zien. :(
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140479490
Het is wachten op de kanker reclames, waarin gepromoot gaat worden om je dierbare met kanker te verlaten, naar een mooi land te gaan en daar dan een boek over te schrijven..

Voor de een zijn dood, voor de ander zijn brood... *O*
pi_140479503
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar je ook gewoon keihard laten pakken door iemand die ziek en zielig is, continu bezopen, dope doet op feestjes en volledig schijt aan je heeft.....Zonder dat je daar iets van mag zeggen.

Ja, het leven is hard.
pi_140479514
quote:

[..]

De energieke rechterhand van Elan en de dildo van Fierce zullen er ook niet bij zijn, die laatste momenten. Dat valt ze zwaar.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_140479555
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:52 schreef nietzman het volgende:
Mooie backfire dit. Dat ze maar verder door het slijk gehaald moge worden.

Over haar beslissing haar vriend los te laten durf ik me niet eens uit te spreken, ik kan me geen voorstelling maken van hoe pijnlijk zo'n keuze is en kan ook alleen maar hopen dat ik wèl de kracht heb om bij een partner te blijven staan. Maar deze lijkenpikkerij noem ik met liefde walgelijk.
Deze vrouw gaat veel respect krijgen bij RTL late night, let maar op.
pi_140479586
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je elkaar liefhebt, lijkt me dat logisch.

Als je je relatie als een soort van pronkstuk of een manier om niet meer alleen te zijn ziet, ligt het wat anders, maar ja.

Als ik mijn teen stoot, staat Miss Escobar me al te verzorgen. Heel andere cultuur waar zorgzaamheid enorm hoog in het vaandel staat.

Dit verhaal in Colombia circuleren doe ik beter niet. Voor je het weet gaan mensen dit als typisch Nederlands zien. :(
Oh god krijgen we dat "Hier in Bogota is alles halleluja " verhaal weer. La Famillia is álles _O_ tot ze hun eigen dochter voor 800 dollar de prostitutie in kunnen sturen :')
blablablabla
pi_140479591
Gaat iedereen tegenwoordig nu boeken schrijven of wat? :')
pi_140479641
quote:

[..]

Ja zeker, maar het lijkt mij wel moeilijk en zwaar. Ik kan wel begrijpen dat mensen dan relaties opgeven.
pi_140479644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Inderdaad.
Zijn velen die zich er in zullen herkennen al zijn dat niet de puisterige pubers die dit forum bevuilen.
blablablabla
pi_140479653
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar je ook gewoon keihard laten pakken door iemand die ziek en zielig is, continu bezopen, dope doet op feestjes en volledig schijt aan je heeft.....Zonder dat je daar iets van mag zeggen.

Ja, het leven is hard.
Je mag er altijd wat van zeggen, das prima. Je mag diegene alleen niet beloven dat je er zult zijn in zijn laatste momenten en vervolgens in Hawaï jezelf vol laten blaffen door de eerste de beste breed gespierde gast die er langskomt onder het mom van 'mezelf terug vinden' en het gewoon verrekken om terug te komen. Dan ben je een laaghartig stuk stront dat het niet verdiend om mens genoemd te worden.
pi_140479656
quote:

[..]

Dat vrees ik ook. 'Dappere keuze', 'goed om dit taboe te doorbreken' etc.
Beloven om bij iemands euthanasie en crematie te zijn en het toch niet doen, heel erg naar.
pi_140479666
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:21 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik klink misschien heel hard, maar ik kan wel begrijpen dat je er geen zin in hebt als je partner terminaal is en zijn angst voor de dood verbergt door heel erg veel te drinken. En dat hij dan helemaal veranderd, waarschijnlijk negatief. Ik begrijp best dat je dan wil vluchten (naar Hawai) of de relatie wil verbreken.
Dan heb je nooit echt van je partner gehouden.
pi_140479686
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh god krijgen we dat "Hier in Bogota is alles halleluja " verhaal weer. La Famillia is álles _O_ tot ze hun eigen dochter voor 800 dollar de prostitutie in kunnen sturen :')
Ik gun je net zo'n "vriendin" als die bitch uit de OP. Veel plezier verder. Je moet een enorm bewogen leven hebben, met veel liefde om je heen. :*

pi_140479690
quote:

[..]

Klopt. Maar Humberto doet ook niet aan mensen afkraken of wel?
pi_140479695
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ja zeker, maar het lijkt mij wel moeilijk en zwaar. Ik kan wel begrijpen dat mensen dan relaties opgeven.
Nogmaals, niemand valt over het hele opgeven van de relatie. Mensen vallen over het gedrag erna, het letterlijk niet aanwezig willen zijn bij de laatste momenten van een dierbare omdat je het te druk hebt met feesten in Hawai.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2014 19:40:51 ]
pi_140479709
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je mag er altijd wat van zeggen, das prima. Je mag diegene alleen niet beloven dat je er zult zijn in zijn laatste momenten en vervolgens in Hawaï jezelf vol laten blaffen door de eerste de beste breed gespierde gast die er langskomt onder het mom van 'mezelf terug vinden' en het gewoon verrekken om terug te komen. Dan ben je een laaghartig stuk stront dat het niet verdiend om mens genoemd te worden.
Asi es.

pi_140479729
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dan heb je nooit echt van je partner gehouden.
Misschien is dat het. Als mijn moeder, mijn vader of één van mijn zusjes of m'n broer zo zou worden, had ik ze nooit opgegeven als ik er goed over nadenk. En een paar goede vriendinnen ook niet, dus ja, misschien is dat het wel. :P
pi_140479732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Inderdaad.
Zijn velen die zich er in zullen herkennen al zijn dat niet de puisterige pubers die dit forum bevuilen.
Deze vrouw was/is een egoïstisch wijf,niet meer niet minder.
pi_140479757
quote:
13s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik gun je net zo'n "vriendin" als die bitch uit de OP. Veel plezier verder. Je moet een enorm bewogen leven hebben, met veel liefde om je heen. :*
Zo te horen was hij ook geen schatje met zijn alcoholisme en ook in de ruzies zal hij een aandeel hebben, maar goed je argumenten zullen wel weer op zijn dan kan je dit soort persoonlijk geneuzel verwachten.
blablablabla
pi_140479791
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nogmaals, niemand valt over het hele opgeven van de relatie. Mensen vallen over het gedrag erna, het letterlijk niet aanwezig willen zijn bij de laatste momenten van een dierbare omdat je het te druk hebt met feesten in Hawai.
Nee, heel veel mensen hier vallen over het opgeven van een relatie. Maar dat vind ik ook raar gedrag, hoor, maar daar zal misschien wel weer een reden voor zijn. Maar daar moeten we dat boek dus voor gaan lezen. :')
pi_140479808
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:38 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Huh. Wat een onzin.
Nee, dat is geen onzin.

Niets maar dan ook echt niets is zwart/wit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')