Natuurlijk. Alles mag.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Overtuigen van je gelijk? Je mag toch gewoon een boek schrijven?
Ik denk dat ik je bij deze moet teleurstellen en dat je bij RTL late night nog een relatief intelligente vrouw gaat zien..quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Joah, ik goat doar een bietje bai zo'n kankerlul blaiven, huur hebt ik et goed"
Deze Mevrouw heeft nooit pijn gehad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:04 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Misschien heeft dat de pijn wel verminderd, zoals je leest heeft ze zichzelf teruggevonden. Super toch.
Niet als er een conflict is of was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dat vind ik dus nou zo laf van haar.
De laatste wens van je (ex) partner niet uit laten komen, niet even nog voor een laatste keer je neus laten zien, omdat het nog één keertje kan.
Ze kon toch terug komen voor hém? Die familie zal een worst wezen op zo'n moment.
Ik wens je veel "plezier" bij het kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je bij deze moet teleurstellen en dat je bij RTL late night nog een relatief intelligente vrouw gaat zien..
Ja, lijkt mij ook. Maar oké, ze heeft wel geluk, want ze is - raar genoeg - heel erg in het nieuws nu. Het boek gaat dus wel verkocht worden. Dus dat is top voor haar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te begrijpen dat in een relatie waar 1 ziek begint te worden, het erg moeilijk kan zijn om zo'n relatie bij elkaar te houden.
En dus? Moet je dan bij iemand blijven die weigert rekening te houden met jou, en weigert zich te laten helpen? Hij wil dat jij alles in je eentje doet en staat je niet toe extra hulp in te schakelen? Moet jij dat pikken? En zodra hij zich wat beter voelt loopt hij stijf onder de XTC op feestjes rond?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jochie, hij was terminaal, hij gind dooooddd...
Je geeft geen antwoord op de vraag..quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de "dame" in kwestie komt echt over als een beminnende echtgenote; als ze de kanker kan verzachten met een liefdevolle aanwezigheid doet ze het niet, maar als ze een paar duizend euro (boeken schrijven is niet zo dikbetaald) aan de kankerstichting schenkt, dan is ze ineens een weldoenster?
Waarom kon ze niet eerst zijn sterfbed begeleiden en dan naar Hawaii? Dan had ze alsnog een boek kunnen schrijven, toch? Of moest de literaire creatieve geest zo dringend zeelucht (en mojito's) hebben?
Het is hoe dan ook wel taboedoorbrekend dat zie je alleen al aan de discussie en emotie die het hier teweegbrengtquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
You are joking right? De wereld iets te leren? Ik zou als wat voor werkgever dan ook nooit meer zo'n persoon in dienst nemen.
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te begrijpen dat in een relatie waar 1 ziek begint te worden, het erg moeilijk kan zijn om zo'n relatie bij elkaar te houden.
Ik had het niet alleen over de uitvaart, maar ook over afscheid nemen bij het sterfbed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die begrafenis is er voor de nabestaanden, de familie en vrienden. Niet voor hem want hè, hij is er niet meer.
Als ze nu wel bij die plechtigheid aanwezig zou zijn, zou dat dus "zo laf van haar zijn"? Ze kan daar heel wat nabestaanden mee kwetsen
Welkom in de wereld die El_Matador heet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag..
Oh, ik ontken ook nergens dat deze man misschien wel heel vervelend kan zijn geweest hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dus? Moet je dan bij iemand blijven die weigert rekening te houden met jou, en weigert zich te laten helpen? Hij wil dat jij alles in je eentje doet en staat je niet toe extra hulp in te schakelen? Moet jij dat pikken? En zodra hij zich wat beter voelt loopt hij stijf onder de XTC op feestjes rond?
Ik zou er denk ik snel genoeg tabak van hebben, Ik wil iedereen heel graag helpen, maar als iemand hulp categorisch weigert van iedereen behalve mij ben ik ook weg. Want dan ben ik voetveeg. ZIek of niet,
Onder sharia had dit nooit plaatsgevonden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, ik ontken ook nergens dat deze man misschien wel heel vervelend kan zijn geweest hoor.
Maar naar Hawaï gaan, beloven dat je terugkomt en niet eens op de crematie komen toont gewoon aan dat ze geen moer om der vriendje gaf.
Maar dat is een. Nu wat het in mijn ogen helemaal walgelijk maakt is dat ze boek erover heeft geschreven, puur om er geld aan te verdienen. Op facebook roept ze zelf om om te zorgen voor zoveel mogelijk media aandacht..
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook wel taboedoorbrekend dat zie je alleen al aan de discussie en emotie die het hier teweegbrengt
Is wel een beetje schijnheilig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had het niet alleen over de uitvaart, maar ook over afscheid nemen bij het sterfbed.
Al zou de hele familie je uitkotsen, dan hou je imo wel een beetje eer voor jezelf, door persoonlijk afscheid te nemen.
Wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder sharia had dit nooit plaatsgevonden.
EX-vriendjequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:17 schreef theunderdog het volgende:
dat ze geen moer om der vriendje gaf.
Dan had 'mevrouw' in een kelder gelegen met een bebloede rug van de zweepslagen.quote:
Ik dat als ik egoist opzoek in het woordenboek dat ik jou tegenkom...quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dus? Moet je dan bij iemand blijven die weigert rekening te houden met jou, en weigert zich te laten helpen? Hij wil dat jij alles in je eentje doet en staat je niet toe extra hulp in te schakelen? Moet jij dat pikken? En zodra hij zich wat beter voelt loopt hij stijf onder de XTC op feestjes rond?
Ik zou er denk ik snel genoeg tabak van hebben, Ik wil iedereen heel graag helpen, maar als iemand hulp categorisch weigert van iedereen behalve mij ben ik ook weg. Want dan ben ik voetveeg. ZIek of niet,
Dit ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
EX-vriendje
En als ze geen moer om hem gegeven zou hebben zou ze denk ik geen boek over deze toestand hebben geschreven.
Detectives verkopen beter.
Oh oke, niets te doen ofzo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan had 'mevrouw' in een kelder gelegen met een bebloede rug van de zweepslagen.
Fixed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:19 schreef Ulx het volgende:
En als ze geen moer om zichzelf gegeven zou hebben zou ze denk ik geen boek over deze toestand hebben geschreven.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
EX-vriendje
En als ze geen moer om hem gegeven zou hebben zou ze denk ik geen boek over deze toestand hebben geschreven.
Detectives verkopen beter.
Hadden die ook kanker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit ja.
En hij woonde weer bij zijn ouders.
Heb godverdomme exen gehad die minder naar me omkeken hoor
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:20 schreef Kanjer het volgende:
Relaties en liefde zijn oh zo makkelijk op puber zolderkamertjes zonder levens ervaring of in goede tijden.
Echte liefde zie je in de slechte tijden, als je elkaar steunt, er doorheen trekt, bijstaat.
En dat is iets waar zij [en velen hier!] duidelijk een gebrek aan heeft[/hebben].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |