Naja, ik ga vanavond RTL late night kijken en misschien dat ik dan inderdaad nuance krijg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, dat lukte haar niet. Vind ik ook niet heel netjes. Maar misschien trok ze het niet meer. Ik heb ook wel vaker gehoord van mensen die niet naar begrafenissen gingen van een ex.
Haal eens ademquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij weet niets van mij en ik vraag je dan ook vriendelijk niet te oordelen.
Kijk eens naar Kanjer.
Dat vraag ik me ook af. Het is zo makkelijk praten als je het niet meemaakt of nooit hebt meegemaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:59 schreef Elan het volgende:
Vooral als drank en ruzies een belangrijke rol gaan spelen ben ik benieuwd hoeveel van die zolderkamer moraalriddertjes hier het daadwerkelijk de hele rit uit zouden zitten.
Jep dat ze niet bij de crematie was siert haar niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat mij helemaal niet om het boek an sich, het gaat mij vooral om alles er omheen.
Deze mevrouw had aan haar partner belooft dat ze terug zou komen, dat ze hem zou blijven steunen.
Exact.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:00 schreef Fierce. het volgende:
Het is zo makkelijk praten als je het niet meemaakt of nooit hebt meegemaakt.
Mensen hier kunnen dat bepalen als geen ander. Nuancering is niet nodig, alles is zwart of wit en goed of slechtquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Het is zo makkelijk praten als je het niet meemaakt of nooit hebt meegemaakt.
Ja, toch zou ik iemand niet in de steek laten op dat moment, na het overlijden heb je tijd zat om weer bij te komen op een strand in Hawaï.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Weet je hoe zwaar het is om iemand met kanker te verzorgen?!
Welnee, gewoon lekker van de zon genieten op Hawaï..quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:59 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, dat is echt lullig en pijnlijk voor hem, inderdaad.
Haar naam verkloten en te grabbel gooien mag geen geld opleveren?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, ik ga vanavond RTL late night kijken en misschien dat ik dan inderdaad nuance krijg.
Maar vooralsnog zie ik haar als een ordinaire geldwolf.. Ja.. de helft naar een goed doel, nou boehoehoe....
Misschien heeft dat de pijn wel verminderd, zoals je leest heeft ze zichzelf teruggevonden. Super toch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, gewoon lekker van de zon genieten op Hawaï..
En lekkere mannen natuurlijk.Hihihi
Ze had bij een of andere egocentrische, dope- en drankmisbruikende klootzak moeten blijven?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"Joah, ik goat doar een bietje bai zo'n kankerlul blaiven, huur hebt ik et goed"quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze had daar gewoon een baan he...quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, toch zou ik iemand niet in de steek laten op dat moment, na het overlijden heb je tijd zat om weer bij te komen op een strand in Hawaï.
Je sig maakt je trollactie nog matiger.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze had bij een of andere egocentrische, dope- en drankmisbruikende klootzak moeten blijven?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze had bij een of andere egocentrische, dope- en drankmisbruikende klootzak moeten blijven?
Ik stel gewoon een vraag. Fuck off met je infantiele geziek, pedante moraalridder,quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je sig maakt je trollactie nog matiger.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
En dat vind ik dus nou zo laf van haar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep dat ze niet bij de crematie was siert haar niet.
Al was er ook een conflict met de familie dus wie weet speelde dat ook mee in haar overwegingen zich te distantiëren.
Blijven/vertrekken is 1 ding, maar de wereld proberen te overtuigen van je gelijk en hier proberen op in te cashen is ziekelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jochie, hij was terminaal, hij gind dooooddd...quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die begrafenis is er voor de nabestaanden, de familie en vrienden. Niet voor hem want hè, hij is er niet meer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dat vind ik dus nou zo laf van haar.
De laatste wens van je (ex) partner niet uit laten komen, niet even nog voor een laatste keer je neus laten zien, omdat het nog één keertje kan.
Ze kon toch terug komen voor hém? Die familie zal een worst wezen op zo'n moment.
Overtuigen van je gelijk? Je mag toch gewoon een boek schrijven?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Blijven/vertrekken is 1 ding, maar de wereld proberen te overtuigen van je gelijk en hier proberen op in te cashen is ziekelijk.
Misschien was ze wel bang. Het is toch ook best raar om ineens op te komen dagen nadat je bent 'gevlucht'?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dat vind ik dus nou zo laf van haar.
De laatste wens van je (ex) partner niet uit laten komen, niet even nog voor een laatste keer je neus laten zien, omdat het nog één keertje kan.
Ze kon toch terug komen voor hém? Die familie zal een worst wezen op zo'n moment.
You are joking right? De wereld iets te leren? Ik zou als wat voor werkgever dan ook nooit meer zo'n persoon in dienst nemen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:04 schreef opgebaarde het volgende:
En stel je doet iets mega fout, iets heet asociaal of iets dergelijks. En je schrijft er een boek over, om de wereld iets te leren. Dan mag dat alleen als je er absoluut maar geen cent mee verdient?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |