Hahah, kanker...quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:41 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Misschien is dat het. Als mijn moeder, mijn vader of één van mijn zusjes of m'n broer zo zou worden, had ik ze nooit opgegeven als ik er goed over nadenk. En een paar goede vriendinnen ook niet, dus ja, misschien is dat het wel.
Je hebt zelf nooit in zo'n situatie gezeten dus hou gewoon je bek aub.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deze vrouw was/is een egoïstisch wijf,niet meer niet minder.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:43 schreef theunderdog het volgende:
Niets maar dan ook echt niets is zwart/wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Och got, meneer kent mij...quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt nooit in zo'n situatie gezeten dus hou gewoon je bek aub.
En dan nog, dan vind ik het alsnog gepast om aan zijn sterfbed te staan en de uitvaart bijwonen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja zeker, maar het lijkt mij wel moeilijk en zwaar. Ik kan wel begrijpen dat mensen dan relaties opgeven.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]Ik zie redelijk veel grijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zit er midden in met mijn vrouw.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Weet je hoe zwaar het is om iemand met kanker te verzorgen?!
Simpel ja of nee had volstaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Och got, meneer kent mij...
Er is maar een een moraalridder en dat ben jij. Deze vrouw heeft voor zichzelf gekozen en gaat nog een boek publiceren voor money ook.
Egoïsme van een ziekelijk niveau.
Jij bent toch zo,n stouterd he...quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:44 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Scheelt dat m'n vriend hier niet meeleest.
Nee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Simpel ja of nee had volstaan.
Zeg gewoon nee en dat je toch een afkeurende mening hebt
Klopt, ik ben minstens 500.000 tinten grijs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:43 schreef theunderdog het volgende:
Niets maar dan ook echt niets is zwart/wit.
Je hebt een vriend?? Ik wilde net zeggen dat je tenminste toegaf nooit liefde voor een partner gehad te hebben, terwijl Elan en Ulx zich verschuilen achter hun energieke rechterhandjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:44 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Scheelt dat m'n vriend hier niet meeleest.
Waarvan de helft van de opbrengsten naar een goed doel gaat. Egoïsme ten top inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Och got, meneer kent mij...
Er is maar een een moraalridder en dat ben jij. Deze vrouw heeft voor zichzelf gekozen en gaat nog een boek publiceren voor money ook.
Egoïsme van een ziekelijk niveau.
Hahahaha, terminaal, kanker....quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, ik ben minstens 500.000 tinten grijs.
Is jouw vrouw ook aan de drank?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, zit er midden in met mijn vrouw.
En geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dan maar weg te gaan.
Als de relatie kut is, besluit ieder niet-kutpersoon om er toch bij te blijven? Zorgt ook niet voor meer druk oid en nu maar hopen dat die ander wel op de aanwezigheid zit te wachtenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef Brum_brum het volgende:
Slechts weinig mensen in dit forum zullen met zekerheid kunnen zeggen dat zij er wel bij waren gebleven. Vrolijk lopen doen over een boek die gaat over hoe je iemand op het belangrijkste moment bedrogen en in de steek gelaten hebt is daarentegen iets wat de meeste mensen wel met zekerheid niet zullen doen. Wat een kutwijf.
De helft, dus de helft houdt ze lekker zelf. En dat op de rug van haar overleden vriend, nee heel smaakvol inderdaad...quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarvan de helft van de opbrengsten naar een goed doel gaat. Egoïsme ten top inderdaad.
Welja, geloof dat wijf ook nog.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarvan de helft van de opbrengsten naar een goed doel gaat. Egoïsme ten top inderdaad.
Zuipt ze veel? En als ze geen last heeft van de chemo, stuitert ze dan rond op feesten met een kop vol drugs?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er zijn ook moeders die een boek schrijven over hun overleden baby, schrijven is ook een uitlaatklep voor sommigen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De helft, dus de helft houdt ze lekker zelf. En dat op de rug van haar overleden vriend, nee heel smaakvol inderdaad...
Een doel dat vergoeding wil geven voor behandelingen die in nederland niet vergoed worden. Hoeveel mensen zouden daar daadwerkelijk baat bij hebben of is het meer een baantjesmachine.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk, held gespot.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kluun was uniek. Dit mokkel is een doorsnee 30'er met doorsnee vriendinnen die een niet zo doorsnee terminale patient thuishad en heel niet-doorsnee niet naar Isla Margarita of Ibiza, maar naar Hawaii.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De helft, dus de helft houdt ze lekker zelf. En dat op de rug van haar overleden vriend, nee heel smaakvol inderdaad...
Als mijn vriend ziek wordt en doodgaat en ook nog eens teveel alcohol drinkt en er daardoor ruzies komen, dan ja, had ik de relatie echt verbroken. Ik heb helemaal geen zin in zulke ellende, ik wil alleen een leuke relatie. En misschien was ik dan ook nog wel gaan reizen als ik daar toevallig de tijd voor had.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:47 schreef El_Matador het volgende:
Maar die vriend, die laat jij dus gewoon stikken als ie een biertje meer drinkt. Hawaii komt net ff wat beter uit.
Neehee ook iets met de Kankerstichting, we zullen het vanavond wel zien en horen op RTLquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een doel dat vergoeding wil geven voor behandelingen die in nederland niet vergoed worden. Hoeveel mensen zouden daar daadwerkelijk baat bij hebben of is het meer een baantjesmachine.
Je bent dus geen relatiemateriaal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Als mijn vriend ziek wordt en doodgaat en ook nog eens teveel alcohol drinkt en er daardoor ruzies komen, dan ja, had ik de relatie echt verbroken. Ik heb helemaal geen zin in zulke ellende, ik wil alleen een leuke relatie. En misschien was ik dan ook nog wel gaan reizen als ik daar toevallig de tijd voor had.![]()
Oh jee, echt super egoïstisch maar wel de waarheid eigenlijk..
Kudo's voor je oprechtheid, antikudo's voor het gebrek aan liefde in je leven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Fierce. het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in zulke ellende, ik wil alleen een leuke relatie.
Ik wil je wel eens zien en zo "stoer" horen praten op JOUW sterfbed, als er niemand komt om je handje vast te houden...quote:Oh jee, echt super egoïstisch maar wel de waarheid eigenlijk..
quote:
Heb wel vaker over termianelen gelezen dat ze opeens heel weinig vrienden hebben. Ik ben nooit in de situatie geweest. Ik weet dus niet hoe ik het zou aanpakken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als de relatie kut is, besluit ieder niet-kutpersoon om er toch bij te blijven? Zorgt ook niet voor meer druk oid en nu maar hopen dat die ander wel op de aanwezigheid zit te wachten
Hawaï heeft hij haar ten huwelijk gevraagd, niet geheel random dus zoals jij suggereert.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kluun was uniek. Dit mokkel is een doorsnee 30'er met doorsnee vriendinnen die een niet zo doorsnee terminale patient thuishad en heel niet-doorsnee niet naar Isla Margarita of Ibiza, maar naar Hawaii.
Hey lieverd, dat vulkanische zand hier voelt tussen mijn tenen net als de as die ze van jou gaan uitstrooien. Niet dat ik daarbij ben, want ik lig met een mojito op de massagetafel. Kusje, "ik hou van je"
Nou, wát uniek! Rondneuken terwijl je vrouw dood ligt te gaan. Ik ken nu al twee mensen die hetzelfde hebben gedaan.quote:
Hebben die ook een bestseller en een film gemaakt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:54 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nou, wát uniek! Rondneuken terwijl je vrouw dood ligt te gaan. Ik ken nu al twee mensen die hetzelfde hebben gedaan.
Weer een voorbeeld van de hedendaagse wegwerpmaatschappij. Iets gebruiken zolang het leuk is maar zodra er een tegenslag is of het een beetje moeilijk wordt het snel weggooien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Als mijn vriend ziek wordt en doodgaat en ook nog eens teveel alcohol drinkt en er daardoor ruzies komen, dan ja, had ik de relatie echt verbroken. Ik heb helemaal geen zin in zulke ellende, ik wil alleen een leuke relatie. En misschien was ik dan ook nog wel gaan reizen als ik daar toevallig de tijd voor had.![]()
Nog wranger, maar dat wil jouw totaal van liefde gespeende hoofd niet in.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hawaï heeft hij haar ten huwelijk gevraagd, niet geheel random dus zoals jij suggereert.
Alle sterkte met deze zware taak.quote:
Alcoholisten kunnen meer dan een beetje moeilijk zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld van de hedendaagse wegwerpmaatschappij. Iets gebruiken zolang het leuk is maar zodra er een tegenslag is of het een beetje moeilijk wordt het snel weggooien.
Het gaat mij helemaal niet om het boek an sich, het gaat mij vooral om alles er omheen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn ook moeders die een boek schrijven over hun overleden baby, schrijven is ook een uitlaatklep voor sommigen.
Daarbij moet ze toch die reizen naar Hawaï op de een of andere manier financieren.
Als er alleen maar ruzie is waarbij jouw aanwezigheid het leven ook niet gelukkig maakt. Waar niks gedeeld wordt en het al lang geen relatie meer is. Zou jij toch blijven want anders... Want anders wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kudo's voor je oprechtheid, antikudo's voor het gebrek aan liefde in je leven.
[..]
Ik wil je wel eens zien en zo "stoer" horen praten op JOUW sterfbed, als er niemand komt om je handje vast te houden...
[..]
En dat. Maar daar waren we bij post 1 al achter.
Jij weet niets van mij en ik vraag je dan ook vriendelijk niet te oordelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als er alleen maar ruzie is waarbij jouw aanwezigheid het leven ook niet gelukkig maakt. Zou jij toch blijven want anders... Want anders wat?
Klinkt als die domme tante die aan de longkankerpatient die nog een paar maanden te gaan heeft, "ga je nu stoppen met roken?"
Nou, dat lukte haar niet. Vind ik ook niet heel netjes. Maar misschien trok ze het niet meer. Ik heb ook wel vaker gehoord van mensen die niet naar begrafenissen gingen van een ex.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat mij helemaal niet om het boek an sich, het gaat mij vooral om alles er omheen.
Deze mevrouw had aan haar partner belooft dat ze terug zou komen, dat ze hem zou blijven steunen.
Hihihiquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Genoeg liefde hoor maar je moet ook weten wanneer genoeg genoeg is en iets niet meer werkt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog wranger, maar dat wil jouw totaal van liefde gespeende hoofd niet in.
Ik heb medelijden met je en dat meen ik.
Ja, dat is echt lullig en pijnlijk voor hem, inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:56 schreef theunderdog het volgende:
Deze mevrouw had aan haar partner belooft dat ze terug zou komen, dat ze hem zou blijven steunen.
Ja, de "dame" in kwestie komt echt over als een beminnende echtgenote; als ze de kanker kan verzachten met een liefdevolle aanwezigheid doet ze het niet, maar als ze een paar duizend euro (boeken schrijven is niet zo dikbetaald) aan de kankerstichting schenkt, dan is ze ineens een weldoenster?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |