abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140479812
Wat een moraalridders hier.

Gast is continu zat en onuitstaanbaar en als hij geen last van de chemo heeft stuitert hij strak onder de pillen op een housefeest rond.

Volgens mij is het gewoon een klootzak.
pi_140479824
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:41 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Misschien is dat het. Als mijn moeder, mijn vader of één van mijn zusjes of m'n broer zo zou worden, had ik ze nooit opgegeven als ik er goed over nadenk. En een paar goede vriendinnen ook niet, dus ja, misschien is dat het wel. :P
Hahah, kanker... :P
pi_140479832
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Deze vrouw was/is een egoïstisch wijf,niet meer niet minder.
Je hebt zelf nooit in zo'n situatie gezeten dus hou gewoon je bek aub.
blablablabla
pi_140479841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hahah, kanker... :P
Scheelt dat m'n vriend hier niet meeleest. _O-
pi_140479873
quote:
Niets maar dan ook echt niets is zwart/wit.
:?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140479884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Je hebt nooit in zo'n situatie gezeten dus hou gewoon je bek aub.
Och got, meneer kent mij...

Er is maar een een moraalridder en dat ben jij. Deze vrouw heeft voor zichzelf gekozen en gaat nog een boek publiceren voor money ook.

Egoïsme van een ziekelijk niveau.
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2014 @ 19:45:44 #207
88815 The_Emotion
98.3
pi_140479899
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ja zeker, maar het lijkt mij wel moeilijk en zwaar. Ik kan wel begrijpen dat mensen dan relaties opgeven.
En dan nog, dan vind ik het alsnog gepast om aan zijn sterfbed te staan en de uitvaart bijwonen.
Afscheid nemen van iemand kan je maar 1 keer doen, raap dan in ieder geval een beetje moed op om je neus voor 1 keer te laten zien, voordat het te laat is.

Gewoon lekker op een tropisch eiland blijven zitten en dan nog het 'lef' hebben om er een boek over te schrijven, heeft niets met lef te maken, het is laf!
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_140479909
quote:
11s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie redelijk veel grijs.
pi_140479912
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Weet je hoe zwaar het is om iemand met kanker te verzorgen?!
Ja, zit er midden in met mijn vrouw.
En geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dan maar weg te gaan.
pi_140479927
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er is maar een een moraalridder en dat ben jij. Deze vrouw heeft voor zichzelf gekozen en gaat nog een boek publiceren voor money ook.

Simpel ja of nee had volstaan.
Zeg gewoon nee en dat je toch een afkeurende mening hebt
pi_140479931
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:44 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Jij bent toch zo,n stouterd he...
  woensdag 28 mei 2014 @ 19:46:48 #212
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_140479945
Slechts weinig mensen in dit forum zullen met zekerheid kunnen zeggen dat zij er wel bij waren gebleven. Vrolijk lopen doen over een boek die gaat over hoe je iemand op het belangrijkste moment bedrogen en in de steek gelaten hebt is daarentegen iets wat de meeste mensen wel met zekerheid niet zullen doen. Wat een kutwijf.
pi_140479948
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Simpel ja of nee had volstaan.
Zeg gewoon nee en dat je toch een afkeurende mening hebt
Nee.
pi_140479957
quote:
Niets maar dan ook echt niets is zwart/wit.
Klopt, ik ben minstens 500.000 tinten grijs.
pi_140479971
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:44 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Je hebt een vriend?? Ik wilde net zeggen dat je tenminste toegaf nooit liefde voor een partner gehad te hebben, terwijl Elan en Ulx zich verschuilen achter hun energieke rechterhandjes.

Maar die vriend, die laat jij dus gewoon stikken als ie een biertje meer drinkt. Hawaii komt net ff wat beter uit.

-O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_140479985
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarvan de helft van de opbrengsten naar een goed doel gaat. Egoïsme ten top inderdaad.
blablablabla
pi_140479991
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Klopt, ik ben minstens 500.000 tinten grijs.
Hahahaha, terminaal, kanker.... _O-

Lachuuhhh
pi_140479996
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Is jouw vrouw ook aan de drank?
pi_140480008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:46 schreef Brum_brum het volgende:
Slechts weinig mensen in dit forum zullen met zekerheid kunnen zeggen dat zij er wel bij waren gebleven. Vrolijk lopen doen over een boek die gaat over hoe je iemand op het belangrijkste moment bedrogen en in de steek gelaten hebt is daarentegen iets wat de meeste mensen wel met zekerheid niet zullen doen. Wat een kutwijf.
Als de relatie kut is, besluit ieder niet-kutpersoon om er toch bij te blijven? Zorgt ook niet voor meer druk oid en nu maar hopen dat die ander wel op de aanwezigheid zit te wachten
pi_140480013
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarvan de helft van de opbrengsten naar een goed doel gaat. Egoïsme ten top inderdaad.
De helft, dus de helft houdt ze lekker zelf. En dat op de rug van haar overleden vriend, nee heel smaakvol inderdaad... :')
pi_140480051
quote:

[..]

Welja, geloof dat wijf ook nog. _O-

pi_140480060
quote:

[..]

Zuipt ze veel? En als ze geen last heeft van de chemo, stuitert ze dan rond op feesten met een kop vol drugs?
pi_140480104
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De helft, dus de helft houdt ze lekker zelf. En dat op de rug van haar overleden vriend, nee heel smaakvol inderdaad... :')
Er zijn ook moeders die een boek schrijven over hun overleden baby, schrijven is ook een uitlaatklep voor sommigen.
Daarbij moet ze toch die reizen naar Hawaï op de een of andere manier financieren.
blablablabla
pi_140480121
quote:

[..]

Een doel dat vergoeding wil geven voor behandelingen die in nederland niet vergoed worden. Hoeveel mensen zouden daar daadwerkelijk baat bij hebben of is het meer een baantjesmachine.
pi_140480167
quote:

[..]

Kijk, held gespot.
pi_140480169
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kluun was uniek. Dit mokkel is een doorsnee 30'er met doorsnee vriendinnen die een niet zo doorsnee terminale patient thuishad en heel niet-doorsnee niet naar Isla Margarita of Ibiza, maar naar Hawaii.

Hey lieverd, dat vulkanische zand hier voelt tussen mijn tenen net als de as die ze van jou gaan uitstrooien. Niet dat ik daarbij ben, want ik lig met een mojito op de massagetafel. Kusje, "ik hou van je"

pi_140480196
quote:
11s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:47 schreef El_Matador het volgende:
Maar die vriend, die laat jij dus gewoon stikken als ie een biertje meer drinkt. Hawaii komt net ff wat beter uit.
Als mijn vriend ziek wordt en doodgaat en ook nog eens teveel alcohol drinkt en er daardoor ruzies komen, dan ja, had ik de relatie echt verbroken. Ik heb helemaal geen zin in zulke ellende, ik wil alleen een leuke relatie. En misschien was ik dan ook nog wel gaan reizen als ik daar toevallig de tijd voor had. :')

Oh jee, echt super egoïstisch maar wel de waarheid eigenlijk..
pi_140480231
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Een doel dat vergoeding wil geven voor behandelingen die in nederland niet vergoed worden. Hoeveel mensen zouden daar daadwerkelijk baat bij hebben of is het meer een baantjesmachine.
Neehee ook iets met de Kankerstichting, we zullen het vanavond wel zien en horen op RTL :P
blablablabla
pi_140480250
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Als mijn vriend ziek wordt en doodgaat en ook nog eens teveel alcohol drinkt en er daardoor ruzies komen, dan ja, had ik de relatie echt verbroken. Ik heb helemaal geen zin in zulke ellende, ik wil alleen een leuke relatie. En misschien was ik dan ook nog wel gaan reizen als ik daar toevallig de tijd voor had. :')

Je bent dus geen relatiemateriaal.
pi_140480251
quote:
Ik heb helemaal geen zin in zulke ellende, ik wil alleen een leuke relatie.
Kudo's voor je oprechtheid, antikudo's voor het gebrek aan liefde in je leven.

quote:
Ik wil je wel eens zien en zo "stoer" horen praten op JOUW sterfbed, als er niemand komt om je handje vast te houden...
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

^O^
En dat. Maar daar waren we bij post 1 al achter.

woensdag 28 mei 2014 @ 19:54:01 #231
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_140480273
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als de relatie kut is, besluit ieder niet-kutpersoon om er toch bij te blijven? Zorgt ook niet voor meer druk oid en nu maar hopen dat die ander wel op de aanwezigheid zit te wachten
Heb wel vaker over termianelen gelezen dat ze opeens heel weinig vrienden hebben. Ik ben nooit in de situatie geweest. Ik weet dus niet hoe ik het zou aanpakken.
pi_140480274
quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kluun was uniek. Dit mokkel is een doorsnee 30'er met doorsnee vriendinnen die een niet zo doorsnee terminale patient thuishad en heel niet-doorsnee niet naar Isla Margarita of Ibiza, maar naar Hawaii.

Hey lieverd, dat vulkanische zand hier voelt tussen mijn tenen net als de as die ze van jou gaan uitstrooien. Niet dat ik daarbij ben, want ik lig met een mojito op de massagetafel. Kusje, "ik hou van je"
Hawaï heeft hij haar ten huwelijk gevraagd, niet geheel random dus zoals jij suggereert.
blablablabla
pi_140480278
quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef El_Matador het volgende:
Kluun was uniek.
Nou, wát uniek! Rondneuken terwijl je vrouw dood ligt te gaan. Ik ken nu al twee mensen die hetzelfde hebben gedaan.
pi_140480310
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:54 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Nou, wát uniek! Rondneuken terwijl je vrouw dood ligt te gaan. Ik ken nu al twee mensen die hetzelfde hebben gedaan.
Hebben die ook een bestseller en een film gemaakt?

Dan heb ik niks gezegd. :')

pi_140480328
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Is jouw vrouw ook aan de drank?
Nee, geen druppel.
pi_140480329
quote:

[..]

Weer een voorbeeld van de hedendaagse wegwerpmaatschappij. Iets gebruiken zolang het leuk is maar zodra er een tegenslag is of het een beetje moeilijk wordt het snel weggooien.
pi_140480338
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Hawaï heeft hij haar ten huwelijk gevraagd, niet geheel random dus zoals jij suggereert.
Nog wranger, maar dat wil jouw totaal van liefde gespeende hoofd niet in.

Ik heb medelijden met je en dat meen ik.

pi_140480346
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als ik rond de 30 jaar ben, denk ik er vast anders over.
pi_140480355
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, geen druppel.
Alle sterkte met deze zware taak.

woensdag 28 mei 2014 @ 19:55:52 #240
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_140480356
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Weer een voorbeeld van de hedendaagse wegwerpmaatschappij. Iets gebruiken zolang het leuk is maar zodra er een tegenslag is of het een beetje moeilijk wordt het snel weggooien.
Alcoholisten kunnen meer dan een beetje moeilijk zijn.
pi_140480362
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kijk, held gespot.
Absoluut niet.
pi_140480374
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Er zijn ook moeders die een boek schrijven over hun overleden baby, schrijven is ook een uitlaatklep voor sommigen.
Daarbij moet ze toch die reizen naar Hawaï op de een of andere manier financieren.
Het gaat mij helemaal niet om het boek an sich, het gaat mij vooral om alles er omheen.

Deze mevrouw had aan haar partner belooft dat ze terug zou komen, dat ze hem zou blijven steunen.
pi_140480378
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kudo's voor je oprechtheid, antikudo's voor het gebrek aan liefde in je leven.

[..]

Ik wil je wel eens zien en zo "stoer" horen praten op JOUW sterfbed, als er niemand komt om je handje vast te houden...

[..]

^O^
En dat. Maar daar waren we bij post 1 al achter.
Als er alleen maar ruzie is waarbij jouw aanwezigheid het leven ook niet gelukkig maakt. Waar niks gedeeld wordt en het al lang geen relatie meer is. Zou jij toch blijven want anders... Want anders wat?

Klinkt als die domme tante die aan de longkankerpatient die nog een paar maanden te gaan heeft, "ga je nu stoppen met roken?"
pi_140480419
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welja, geloof dat wijf ook nog. _O-
Waarom zou je dat niet geloven?
pi_140480432
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als er alleen maar ruzie is waarbij jouw aanwezigheid het leven ook niet gelukkig maakt. Zou jij toch blijven want anders... Want anders wat?

Klinkt als die domme tante die aan de longkankerpatient die nog een paar maanden te gaan heeft, "ga je nu stoppen met roken?"
Jij weet niets van mij en ik vraag je dan ook vriendelijk niet te oordelen.

Kijk eens naar Kanjer.

pi_140480496
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het gaat mij helemaal niet om het boek an sich, het gaat mij vooral om alles er omheen.

Deze mevrouw had aan haar partner belooft dat ze terug zou komen, dat ze hem zou blijven steunen.
Nou, dat lukte haar niet. Vind ik ook niet heel netjes. Maar misschien trok ze het niet meer. Ik heb ook wel vaker gehoord van mensen die niet naar begrafenissen gingen van een ex.
pi_140480502
quote:

[..]

Hihihi
pi_140480517
quote:
18s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nog wranger, maar dat wil jouw totaal van liefde gespeende hoofd niet in.

Ik heb medelijden met je en dat meen ik.
Genoeg liefde hoor maar je moet ook weten wanneer genoeg genoeg is en iets niet meer werkt.
Vooral als drank en ruzies een belangrijke rol gaan spelen ben ik benieuwd hoeveel van die zolderkamer moraalriddertjes hier het daadwerkelijk de hele rit uit zouden zitten.

Al zal dat wel weer niet in dat romantische plaatje van je passen dus verwacht ik niet dat jij je daar ook maar iets van kan voorstellen.
blablablabla
pi_140480530
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:56 schreef theunderdog het volgende:
Ja, dat is echt lullig en pijnlijk voor hem, inderdaad.
pi_140480538
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet geloven?
Ja, de "dame" in kwestie komt echt over als een beminnende echtgenote; als ze de kanker kan verzachten met een liefdevolle aanwezigheid doet ze het niet, maar als ze een paar duizend euro (boeken schrijven is niet zo dikbetaald) aan de kankerstichting schenkt, dan is ze ineens een weldoenster?

Waarom kon ze niet eerst zijn sterfbed begeleiden en dan naar Hawaii? Dan had ze alsnog een boek kunnen schrijven, toch? Of moest de literaire creatieve geest zo dringend zeelucht (en mojito's) hebben?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')