Zelfdequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Die partij van Haase schommelt lekker heel en weer, in ieder geval in scoreverloop. Hoe is het wedstrijdbeeld?
Haase die zich gedraagt als altijd: goede punten worden afgewisseld met dramatische punten/games en verder gedraagt hij zich als een hork.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Die partij van Haase schommelt lekker heel en weer, in ieder geval in scoreverloop. Hoe is het wedstrijdbeeld?
Tja.. Doet je toch weer verlangen naar de tijden van Schalken en Krajicek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haase die zich gedraagt als altijd: goede punten worden afgewisseld met dramatische punten/games en verder gedraagt hij zich als een hork.
Krajicek speelt nog steedsquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. Doet je toch weer verlangen naar de tijden van Schalken en Krajicek.
Bet van 1.01quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:10 schreef grrrrg het volgende:
Ik voorspel niet veel goeds voor het racket van Haase.
je bedoelt muziekquote:
Wint gewoon in 5 sets.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:15 schreef TheFastOne het volgende:
Valt me altijd weer op hoe goed Haase z'n frustratie weet te verbergen.
Optimistisch hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Straks wint Haase, terwijl Klizan veel meer games heeft gepakt
Zou een uitstekend initiatief zijn van Rooowwbbiinquote:
Hij kan deze game beter even gebruiken om zich te herpakken in plaats van hem te laten gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:16 schreef grrrrg het volgende:
Ik denk dat Haase deze set beter kan laten gaan.
Nee nee, gewoon zoals Nadal punt voor punt, game voor game terug knokken in de set.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:20 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kan deze game beter even gebruiken om zich te herpakken in plaats van hem te laten gaan.
Helaas, set is al afgelopenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon zoals Nadal punt voor punt, game voor game terug knokken in de set.
Hahaha baasquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://nos.nl/video/65386(...)ak-tegen-umpire.html
voor hen die het gemist hebben.
Dat kan alleen Nadalquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon zoals Nadal punt voor punt, game voor game terug knokken in de set.
Ik ook ja. "De arbiter verordonneert dat het punt opnieuw moet worden gespeeld."quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik ken de tijd van Heinze Bakker nog, dat was pas erg.
Sowieso. Ik heb een prachtige stem en uitstekende zinsbouw.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef GwaiLow het volgende:
Denken jullie dat jullie een goede commentator zouden zijn?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Szura het volgende:
Roelfs hou je bek over die derde ronde man, waterhoofd
Nee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef GwaiLow het volgende:
Denken jullie dat jullie een goede commentator zouden zijn?
Dat heb ik nu al met jouw posts op FOK!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee.Al zou ik wel co-commentator willen zijn. Dat de hoofdcommentator na elke opmerking die ik maak denkt 'WTF.
'
Jij zou wel even vragen aan Roelfs of hij denkt of Roowbin een nummer 2 heeft gedaan net?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee.Al zou ik wel co-commentator willen zijn. Dat de hoofdcommentator na elke opmerking die ik maak denkt 'WTF.
'
Dat had ik op Eurosport afgelopen maandag. Daar zat één of andere standup-comedian naast Boogert.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
'
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al met jouw posts op FOK!
Dat was echt meer dan verschrikkelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat had ik op Eurosport afgelopen maandag. Daar zat één of andere standup-comedian naast Boogert.
Heel vreemd ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was echt meer dan verschrikkelijk.
Het stomme vond ik dat hij blijkbaar zijn geld verdient met grappig zijn maar dat hij werkelijk niets grappigs heeft gezegd.quote:
Typisch voor mensen met weinig zelfkritiekquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:37 schreef TennispeRFect het volgende:
Thank You!![]()
![]()
![]()
Zelf de discussie opzoeken en dan schreeuwen als de umpire verder wil discussieren.![]()
![]()
Je hebt heel wat gemist hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:37 schreef Roceco het volgende:
BAM, kom net thuis, maar breakende Baase is altijd nice
Normaliter schrijft hij natuurlijk van tevoren het materiaal, dat kan best grappig zijn. Maar toen ze het aankondigden wist ik al; die gaat geforceerd lollig doen. En warempel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het stomme vond ik dat hij blijkbaar zijn geld verdient met grappig zijn maar dat hij werkelijk niets grappigs heeft gezegd.
Probeerde hij dan wel grappig te zijn?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Normaliter schrijft hij natuurlijk van tevoren het materiaal, dat kan best grappig zijn. Maar toen ze het aankondigden wist ik al; die gaat geforceerd lollig doen. En warempel.
Howard Komproe.quote:Weet jij nog wie het was eigenlijk?
Ik heb geen idee, wil het ook niet weten, eigenlijk. Ik vind het ontzettend vervelend als ze zomaar random figuren achter de microfoon zetten die duidelijk geen interesse in tennis hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Normaliter schrijft hij natuurlijk van tevoren het materiaal, dat kan best grappig zijn. Maar toen ze het aankondigden wist ik al; die gaat geforceerd lollig doen. En warempel.
Weet jij nog wie het was eigenlijk?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Doctorandus Schwartzman, als eerste geplaatst volgens de livescore
Ds. = Dominee (drs. = doctorandus).quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
precaria verbo regis.gifquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ds. = Dominee (drs. = doctorandus).
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Doctorandus Dominee Schwartzman, als eerste geplaatst volgens de livescore
Dat weet ik toch niet johquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nobis ad pacem.quote:
quote:
heujquote:
6-1 zou zo te zien meer in de trend liggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:51 schreef 1239758715981 het volgende:
Wedden dat Klizan de 5e met 6-0 wint
Hoeveel wilde je erop zetten?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:51 schreef 1239758715981 het volgende:
Wedden dat Klizan de 5e met 6-0 wint
twitter:serenawilliams twitterde op woensdag 28-05-2014 om 15:44:12Congrats 2 my opponent today. She did her thing. I'm proud of her. I wish her well. Until next time. There's always tomm & I will be ready. reageer retweet
Dat is dominee Schwartzman! Ken uw titulatuur!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Spuit 1649281 is ook wakkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is dominee Schwartzman! Ken uw titulatuur!
Jinx die Klizan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:54 schreef Rosario het volgende:
Degene die begon met serveren is tot nog de winnaar van de set.
Helaas zit hij in het onderste deelquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef 1239758715981 het volgende:
Jongens ik denk dat we stilletjes aan rekening moeten gaan houden met Haase als slamwinnaar
Granollerloller gaat er ook gewoon aan. Eerste tegenstander van formaat is Djokoquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef 1239758715981 het volgende:
Jongens ik denk dat we stilletjes aan rekening moeten gaan houden met Haase als slamwinnaar
58%. Alleen in set 1 was het 34%quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Rosario het volgende:
Iemand het eerste service-percentage van Klizan al gezien? Volgens mij ligt dat echt ver onder de dertig procent..
Rus had 45% in de tweede ronde kwalificatiequote:
Het is ook een echte Rowwbinnn wedstrijd ditquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Deze wedstrijd is zelfs op de livescore nog leuk...
Ja, hoe die Stepanek al die vrouwen ronselt is mij een groot raadsel. Hij zal wel hele goede praatjes hebben, want van zijn uiterlijk moet die het toch niet hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef heywoodu het volgende:
Deze op de liveticker van RG..
[ afbeelding ]
Gewoon een dikke lulquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, hoe die Stepanek al die vrouwen ronselt is mij een groot raadsel. Hij zal wel hele goede praatjes hebben, want van zijn uiterlijk moet die het toch niet hebben.
Hij doet "de worm" in bedquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, hoe die Stepanek al die vrouwen ronselt is mij een groot raadsel. Hij zal wel hele goede praatjes hebben, want van zijn uiterlijk moet die het toch niet hebben.
Hoe krijgt Stepanek dat toch steeds voor elkaar??quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef heywoodu het volgende:
Deze op de liveticker van RG..
[ afbeelding ]
Tsja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kan hij iets met die lippen van hem dat een gewone sterveling niet kan?
Rustig aan hè.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin had de wedstrijd in de pocket, en doei wedstrijd
Gewoon weer 3-3quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin had de wedstrijd in de pocket, en doei wedstrijd
Bij 0-2 0-15 ging Klizan opeens beesten, was niet per se Roowbins schuld. Die rebreak wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef 1239758715981 het volgende:
Hij snapt ook niet dat als Klizan mentaal geknakt is, je hem niet opnieuw in de wedstrijd moet laten komen
Goh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef Jason22 het volgende:
Robin gaat nooit de top 30 van de wereld bereiken als hij zou wisselvallig is
Gewoon een beetje sadisme.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef 1239758715981 het volgende:
Hij snapt ook niet dat als Klizan mentaal geknakt is, je hem niet opnieuw in de wedstrijd moet laten komen
Met RoowbiN?quote:
Helaas kan Robin niet breken voor de wedstrijd. Als hij wil winnen zal hij hem moeten uitserverenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:30 schreef luckass het volgende:
Bekijk het positief jongens. Deze wedstrijd uitserveren op *5-4 was hem never nooit gelukt.
Ik postte op 0-30quote:
Gewoon voor de lol Klizan hoop geven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef Rosario het volgende:
Wat een hold zeg. Je verwacht het niet.
Een heel andere Haase hier.
Waar chokete hij dan?quote:
Tot nu toe klopt je voorspelling.quote:
Goede jinx, well done, well done. Hij slaat nu direct een paar laffe ballen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het moedig van Haase dat ie nog wel de pnten probeert te maken soms. Meestal is ie in dit soort stadia alleen maar aan het prutsen en het duwen
Klizan is toch een geweldige speler. Puur talent joh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:43 schreef DeeBee het volgende:
'Allez Martin!' telkens in zo'n piepstemmetje, je gaat toch niet serieus beweren dat er Fransen écht fan zijn van Klizan?
Of zou het gewoon een ode aan Hem zijn bij elk punt?
En dan doet ie zo'n rallyquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het moedig van Haase dat ie nog wel de pnten probeert te maken soms. Meestal is ie in dit soort stadia alleen maar aan het prutsen en het duwen
Komtie!quote:
Toch nietquote:
Ik beweer toch ook niet anders? Kan mij alleen weinig Nederlandse fans voorstellen die bijv. uit hun dak zouden gaan als Klizan punten maakt op het WTT in Rotterdam of zo...dat verbaast mij nog al.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Klizan is toch een geweldige speler. Puur talent joh.
Oh, zo. Nou ja, je kiest gewoon een favoriet en gaat dan voor hem schreeuwen toch? Dat doe ik daar wel altijd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik beweer toch ook niet anders? Kan mij alleen weinig Nederlandse fans voorstellen die bijv. uit hun dak zouden gaan als Klizan punten maakt op het WTT in Rotterdam of zo...dat verbaast mij nog al.
Haha, mental midget gewoon alweer op 40-30, wat doet hij dat lekker.
quote:
Als ik volgend jaar de hele wedstrijd 'KOM OP MARTIN!' hoor, weet ik wie het zijn!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh, zo. Nou ja, je kiest gewoon een favoriet en gaat dan voor hem schreeuwen toch? Dat doe ik daar wel altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |