Die foto van jou (en meer volk) op de meet waar iedereen in de lens kijkt en jij al het moois van Rn af staat te kijken.quote:
Terecht weggekeken danquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die foto van jou (en meer volk) op de meet waar iedereen in de lens kijkt en jij al het moois van Rn af staat te kijken.
Wow wat is nou weer een baseline? Nu voel ik me een 818 tenniskijksterquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 sets vanaf de baseline overslaan is inderdaad nog extremer. (Niet dat ik zelf veel meer deed in mijn jaren dat ik tenniste maar dat doet er niet toe)
En de spelregels bij het ijshockey vind ik op momenten nog wel ietwat verwarrend. Net als het volgen van de puck overigens.
OH nicequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Inleiding is af, samenvatting bijna. Morgen laat ik mn pa alles lezen en dan dingen veranderen. En dan alles maar in gaan leveren D:
Wacht watquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die foto van jou (en meer volk) op de meet waar iedereen in de lens kijkt en jij al het moois van Rn af staat te kijken.
Met je onderkaak op half 7 en je handen bij je penor?quote:
wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met je onderkaak op half 7 en je handen bij je penor?
Ik ben altijd complimenteus zo vlak voor t weekend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tevens bedankt voor het compliment over al mijn moois.
Ik zal zo aardig zijn en je de link in DM sturen.quote:
Freek is 'n bettie 'n apart'n.quote:
As told by Tukker...quote:
GMTAquote:
Takes one to know one.quote:
Beter luister je gewoon downfallquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
lekker indie lekker anders lekker gek lekker nijntje
quote:
Ik aan Dotaquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik moest denken aan die vuurpaard pokemon
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik aan Dota. Maar die Pokémon is wel sexy ja. *Brockstem
Jij mag nooit weer raden.quote:
Nee Freek wil mijn anus.quote:
Vandaar dat rugzakkie.quote:
Ga je hem laten douchen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
Calipso jij had toch best een grote neus?
Sinds jij mij in StonersSC hebt gedumpt zijn jouw rechten ingetrokken.quote:
wacht had flips rechten? ze is toch een vrouw?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds jij mij in StonersSC hebt gedumpt zijn jouw rechten ingetrokken.
Nee, maar op een of andere manier moet ik nu aan die shit van 1D denkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt mijn minecraft skin gezien?
Valt best mee xDquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
Calipso jij had toch best een grote neus?
Kitkat en ik lopen al een aantal dagen te kutten op minecraft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar op een of andere manier moet ik nu aan die shit van 1D denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is flips een vrouw??quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht had flips rechten? ze is toch een vrouw?
afgekeurdquote:
Ik vond je daar meer op je plek sorry hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds jij mij in StonersSC hebt gedumpt zijn jouw rechten ingetrokken.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ze had zo'n oranje wegwerkers ding aan en mocht mensen naar het goede topic begeleiden vanuit de nachtbagger.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet huuln Flipsie. Ooit komt het wel weer goed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
afgekeurd
[..]
Ik vond je daar meer op je plek sorry hoor
Ben je gay ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het nog niet gebeurd is
Daar ga ik ook van uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet huuln Flipsie. Ooit komt het wel weer goed.
Inderdaad, ik wil geen Brabanders in ons bloedlijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gemeen. Je hebt gewoon iets tegen buitenlanders he.
Dan wil ik CR7 niet in onze bloedlijn. Ik zal je krijgen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil geen Brabanders in ons bloedlijn.
Anders help ik je zoals je mij ook ooit hebt geholpen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Zei het toch.quote:
Ja ej, ik ga dat niet terugzoeken in de sc.quote:
Aangenaam.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wajoo allemaal mensen die ik niet ken![]()
Dat ik op een kerel lijk of?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja ej, ik ga dat niet terugzoeken in de sc.
Iets met #justgirlythings
Het genoegen is geheel aan mijn kantquote:
Dat heb je mij niet zien typen.quote:
Hahaha geen mooie nichtjes en neefjes willen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan wil ik CR7 niet in onze bloedlijn. Ik zal je krijgen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Anders help ik je zoals je mij ook ooit hebt geholpen.
Lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, gezellig. Neem plaats, wil je koffie? Koekje erbij?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel aan mijn kant
Dat wel, maar ik kan niet zo tegen gejank.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha geen mooie nichtjes en neefjes willen.
Ja graag, het liefst zwartquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Neem plaats, wil je koffie? Koekje erbij?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik kan niet zo tegen gejank.
Even een ander onderwerp, wat vind je van deze kleurcombinatie?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief van jeIk ben altijd lief. Dat helpen gaat vaak verkeerd door mijn enthousiasme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die combo kan volgens mij wel, maar wat de neuk zit er in?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Hehehe.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wel mijne heer, mijn dag bestond uit het verdienen van de kost doormiddel van fysieke arbeid. Na dit sterke staaltje kost verdienen heerlijk afgesloten met wat gerstenat uit een heerlijk twents gekleurd flesje en nu zit ik hier.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja graag, het liefst zwart
En ik bedank voor het koekje
Hoe was uw dag vandaag weledele heer Sardu?
Nou m'n beste, het begin zeer aangenaam, een bescheiden vergadering onder het genot van een heerlijk geurend kopje koffie, waarna een werkcollege Duitse taal volgde. Toen liet ik mijn Mercedes met chauffeur voorrijden en heb ik koersgezet naar de bank, waar nog een paar zaken afgehandeld moesten worden. Waarna ik mij naar mijn nederig stulpje heb begeven, om mij vervolgens op de bank te nestelen. Daarna heerlijk gedineerd, even een stukje gewandeld met de hond en nu ben ik hier aanbelandquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel mijne heer, mijn dag bestond uit het verdienen van de kost doormiddel van fysieke arbeid. Na dit sterke staaltje kost verdienen heerlijk afgesloten met wat gerstenat uit een heerlijk twents gekleurd flesje en nu zit ik hier.
En u waarde heer SgtPorkbeans?
Dat is een verdomd goed verhaal. Vooral het stukje met de chauffeur heb ik 2x gelezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou m'n beste, het begin zeer aangenaam, een bescheiden vergadering onder het genot van een heerlijk geurend kopje koffie, waarna een werkcollege Duitse taal volgde. Toen liet ik mijn Mercedes met chauffeur voorrijden en heb ik koersgezet naar de bank, waar nog een paar zaken afgehandeld moesten worden. Waarna ik mij naar mijn nederig stulpje heb begeven, om mij vervolgens op de bank te nestelen. Daarna heerlijk gedineerd, even een stukje gewandeld met de hond en nu ben ik hier aanbeland
Achterste lijn gewoon dus. Vanuit het achterveld de bal terug blijven slaan totdat iemand een fout begaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow wat is nou weer een baseline? Nu voel ik me een 818 tenniskijksterEn tof dat je zelf getennist hebt.
NOS had er een simpel filmpje over
http://nos.nl/os2014/video/594775-ijshockey-hoe-werkt-het.html
Volgen van de puck heb ik ook nog moeite mee.
[..]
OH niceLekker bezig.
Hehequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed verhaal. Vooral het stukje met de chauffeur heb ik 2x gelezen.
Dat is wel baas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:25 schreef Amarantha het volgende:
Haha feest waar ik heen ga volgend weekend heeft een Captain Morgan pendelbootKun je via het warer van ene naar andere podia
Das wel gaaf. Jammer dat cpt Morgan niet te zuipen is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:25 schreef Amarantha het volgende:
Haha feest waar ik heen ga volgend weekend heeft een Captain Morgan pendelbootKun je via het warer van ene naar andere podia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |