Die foto van jou (en meer volk) op de meet waar iedereen in de lens kijkt en jij al het moois van Rn af staat te kijken.quote:
Terecht weggekeken danquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die foto van jou (en meer volk) op de meet waar iedereen in de lens kijkt en jij al het moois van Rn af staat te kijken.
Wow wat is nou weer een baseline? Nu voel ik me een 818 tenniskijksterquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 sets vanaf de baseline overslaan is inderdaad nog extremer. (Niet dat ik zelf veel meer deed in mijn jaren dat ik tenniste maar dat doet er niet toe)
En de spelregels bij het ijshockey vind ik op momenten nog wel ietwat verwarrend. Net als het volgen van de puck overigens.
OH nicequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Inleiding is af, samenvatting bijna. Morgen laat ik mn pa alles lezen en dan dingen veranderen. En dan alles maar in gaan leveren D:
Wacht watquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die foto van jou (en meer volk) op de meet waar iedereen in de lens kijkt en jij al het moois van Rn af staat te kijken.
Met je onderkaak op half 7 en je handen bij je penor?quote:
wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met je onderkaak op half 7 en je handen bij je penor?
Ik ben altijd complimenteus zo vlak voor t weekend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tevens bedankt voor het compliment over al mijn moois.
Ik zal zo aardig zijn en je de link in DM sturen.quote:
Freek is 'n bettie 'n apart'n.quote:
As told by Tukker...quote:
GMTAquote:
Takes one to know one.quote:
Beter luister je gewoon downfallquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
lekker indie lekker anders lekker gek lekker nijntje
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |