Valt best mee xDquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
Calipso jij had toch best een grote neus?
Kitkat en ik lopen al een aantal dagen te kutten op minecraft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar op een of andere manier moet ik nu aan die shit van 1D denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is flips een vrouw??quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht had flips rechten? ze is toch een vrouw?
afgekeurdquote:
Ik vond je daar meer op je plek sorry hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds jij mij in StonersSC hebt gedumpt zijn jouw rechten ingetrokken.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ze had zo'n oranje wegwerkers ding aan en mocht mensen naar het goede topic begeleiden vanuit de nachtbagger.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet huuln Flipsie. Ooit komt het wel weer goed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
afgekeurd
[..]
Ik vond je daar meer op je plek sorry hoor
Ben je gay ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het nog niet gebeurd is
Daar ga ik ook van uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet huuln Flipsie. Ooit komt het wel weer goed.
Inderdaad, ik wil geen Brabanders in ons bloedlijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gemeen. Je hebt gewoon iets tegen buitenlanders he.
Dan wil ik CR7 niet in onze bloedlijn. Ik zal je krijgen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil geen Brabanders in ons bloedlijn.
Anders help ik je zoals je mij ook ooit hebt geholpen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Zei het toch.quote:
Ja ej, ik ga dat niet terugzoeken in de sc.quote:
Aangenaam.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wajoo allemaal mensen die ik niet ken![]()
Dat ik op een kerel lijk of?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja ej, ik ga dat niet terugzoeken in de sc.
Iets met #justgirlythings
Het genoegen is geheel aan mijn kantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |