quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief van jeIk ben altijd lief. Dat helpen gaat vaak verkeerd door mijn enthousiasme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die combo kan volgens mij wel, maar wat de neuk zit er in?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik kan niet zo tegen gejank.
Even een ander onderwerp, wat vind je van deze kleurcombinatie?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Hehehe.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik kan niet zo tegen gejank.
Even een ander onderwerp, wat vind je van deze kleurcombinatie?
Wel mijne heer, mijn dag bestond uit het verdienen van de kost doormiddel van fysieke arbeid. Na dit sterke staaltje kost verdienen heerlijk afgesloten met wat gerstenat uit een heerlijk twents gekleurd flesje en nu zit ik hier.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja graag, het liefst zwart
En ik bedank voor het koekje
Hoe was uw dag vandaag weledele heer Sardu?
Nou m'n beste, het begin zeer aangenaam, een bescheiden vergadering onder het genot van een heerlijk geurend kopje koffie, waarna een werkcollege Duitse taal volgde. Toen liet ik mijn Mercedes met chauffeur voorrijden en heb ik koersgezet naar de bank, waar nog een paar zaken afgehandeld moesten worden. Waarna ik mij naar mijn nederig stulpje heb begeven, om mij vervolgens op de bank te nestelen. Daarna heerlijk gedineerd, even een stukje gewandeld met de hond en nu ben ik hier aanbelandquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel mijne heer, mijn dag bestond uit het verdienen van de kost doormiddel van fysieke arbeid. Na dit sterke staaltje kost verdienen heerlijk afgesloten met wat gerstenat uit een heerlijk twents gekleurd flesje en nu zit ik hier.
En u waarde heer SgtPorkbeans?
Dat is een verdomd goed verhaal. Vooral het stukje met de chauffeur heb ik 2x gelezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou m'n beste, het begin zeer aangenaam, een bescheiden vergadering onder het genot van een heerlijk geurend kopje koffie, waarna een werkcollege Duitse taal volgde. Toen liet ik mijn Mercedes met chauffeur voorrijden en heb ik koersgezet naar de bank, waar nog een paar zaken afgehandeld moesten worden. Waarna ik mij naar mijn nederig stulpje heb begeven, om mij vervolgens op de bank te nestelen. Daarna heerlijk gedineerd, even een stukje gewandeld met de hond en nu ben ik hier aanbeland
Achterste lijn gewoon dus. Vanuit het achterveld de bal terug blijven slaan totdat iemand een fout begaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow wat is nou weer een baseline? Nu voel ik me een 818 tenniskijksterEn tof dat je zelf getennist hebt.
NOS had er een simpel filmpje over
http://nos.nl/os2014/video/594775-ijshockey-hoe-werkt-het.html
Volgen van de puck heb ik ook nog moeite mee.
[..]
OH niceLekker bezig.
Hehequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed verhaal. Vooral het stukje met de chauffeur heb ik 2x gelezen.
Dat is wel baas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:25 schreef Amarantha het volgende:
Haha feest waar ik heen ga volgend weekend heeft een Captain Morgan pendelbootKun je via het warer van ene naar andere podia
Das wel gaaf. Jammer dat cpt Morgan niet te zuipen is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:25 schreef Amarantha het volgende:
Haha feest waar ik heen ga volgend weekend heeft een Captain Morgan pendelbootKun je via het warer van ene naar andere podia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |