Terecht. Beste gravelspeler van het moment.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Norrage het volgende:
Rooowbin uitgesproken favoriet voor de RG-zege in de poll![]()
Zelfs deze GrandSlam is er nog een oud winnaar in de eerste ronde uitgeschakeld, Hewitt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? Ik begreep dat het voor het eerst was.
Droog en zonnig wordt voorspeld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat voor weer wordt het morgen in Parijs?
Ik wil dus ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Droog en zonnig wordt voorspeld.
Zou mooi zijn, want morgen ga ik erheen.
Heb al kaarten, ga met mijn competitieteam kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik wil dus ook
Heb je al kaarten of koop je die aan de deur? En waarvoor?
Tofquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb al kaarten, ga met mijn competitieteam kijken.
Ja, precies.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar jij bedoelt natuurlijk de 2 winnaars uit de vorige grandslam er in die eerste ronde uitgaan. Dat is misschien nog nooit voorgekomen. In ieder geval niet in de eerste en tweede GS van het jaar.
Goeie vraag.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:55 schreef knijn1985 het volgende:
waarom geen georges bouchard op een hoofdbaan???..keer 2 fatsoenlijke vrouwen tegen elkaar...
Staat het record van servicesnelheid bij vrouwen nog steeds op haar naam? Ze had het iig in 2008. Die vrouw kan meppenquote:
2e set 6-3quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:59 schreef borisz het volgende:
L.Hradecka (CZE)/M.Krajicek (NED) 6-4 F.Schiavone (ITA)/S.Soler-Espinosa (ESP)
Ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:30 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Staat het record van servicesnelheid bij vrouwen nog steeds op haar naam? Ze had het iig in 2008. Die vrouw kan meppen
niet normaal voor een vrouwquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:30 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Staat het record van servicesnelheid bij vrouwen nog steeds op haar naam? Ze had het iig in 2008. Die vrouw kan meppen
het is niet eerlijk hequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat goed met Bouchard. *4-0 derde set. Jammer van Goerges maar Bouchard mag ook wel winnen.
Wat niet?quote:
vindt beide dames toch leuk en je kan nauwelijks kiezenquote:
Goerges is echt een zuur wijf manquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vindt beide dames toch leuk en je kan nauwelijks kiezen
zo waarquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goerges is echt een zuur wijf man
eens ik vind haar irritantquote:
En dan nog is het een forel ipv vorelquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een vorel voor je topic:
[ afbeelding ]
EDIT: verkeerde topic
Heppiequote:Op woensdag 28 mei 2014 13:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat een vorel ja, daar wordt niemand Happy van
Ze is toch 21/29 aan het netquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:16 schreef Max23 het volgende:
Zal Venus niet gek worden van al die passeerslagen, telkens als ze naar het net loopt
Goerges is echt VERSCHRIKKELIJK inderdaad. Wat een trien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet dat ze een keer verschrikkelijk irritant was in een partij tegen Rus (?). Maar voor de rest zie ik eigenlijk nooit iets vervelends aan haar in de partijen die ik van haar zie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:23 schreef Norrage het volgende:
Go
[..]
Goerges is echt VERSCHRIKKELIJK inderdaad. Wat een trien.
Ze lijkt echt op een crackjunkie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:31 schreef tong80 het volgende:
Altijd leuk een Williams te zien verliezen.
Later haar zus verslaan meske.
En wat is die Williams-moeder lelijk.
Geen idee wat je bedoelt, maar probeer deze links:quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:35 schreef Norrage het volgende:
Heeft iemand een link naar de NOS stream die zich niet elke keer blurt?? Je had altijd zo'n directe link naar de nos stream...deze wordt altijd korrelig als je even in een andere browser gaat werken
Er was altijd een directe wmp link....quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar probeer deze links:
http://nos.nl/dossier/645737-roland-garros-2014/tab/907/live/
http://www.npo.nl/live
Ze zijn gestopt met het aanbieden van die directe links. Het kan alleen maar via hun site.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:35 schreef Norrage het volgende:
Heeft iemand een link naar de NOS stream die zich niet elke keer blurt?? Je had altijd zo'n directe link naar de nos stream...deze wordt altijd korrelig als je even in een andere browser gaat werken
http://www.npo.nl/live/nederland-1quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef Norrage het volgende:
iemand dan een manier om die stream wel constant te maken?
Thx!quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:54 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-1
Hier kun je bij dat wieltje de beeldkwaliteit vastzetten
kijk op es 1 smartassquote:
Ja, ze zijn allebei wel aardig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vindt beide dames toch leuk en je kan nauwelijks kiezen
Dat vind ik juist het leuke.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Muguruza staat ze anders echt fantastisch te rakenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:04 schreef 1239758715981 het volgende:
Is dit weer zo'n wedstrijd waar Williams van zichzelf verliest?
aparte smaakquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allebei wel aardig.
[..]
Dat vind ik juist het leuke.![]()
Hij maakt geen schijn van kans.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:10 schreef Norrage het volgende:
9 games had ik geschat voor Roowbin. Ben benieuwd of dat uitkomt. Het zouden er best nog minder kunnen zijn.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij maakt geen schijn van kans.
Je hebt gelijk gekregen.
Weet je moeder al dat je op mannen valt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Altijd jammer als een mooie vrouw eruit gaat. Of ziet ze er slecht uit vandaag?
Sexistquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Altijd jammer als een mooie vrouw eruit gaat. Of ziet ze er slecht uit vandaag?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:15 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin, wat is hij toch ontiegelijk slecht dit jaar.
Die pot tegen Rafaquote:
Deze ''man'' heeft wel hele grote tieten en billen danquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Weet je moeder al dat je op mannen valt?
bijna 2-5 nu in de 5equote:Op woensdag 28 mei 2014 14:15 schreef GwaiLow het volgende:
Lol Dolpogolov er ook uit dus? Die eerste 2 sets won hij nog zo simpel.
gymnastovicquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Men noemt hem niet voor niets 'gymnast'.
MvG was op 1 januari al sportman van dit jaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:11 schreef Max23 het volgende:
Die Muguruza is me toch aan het meppen. Ik heb hetzelfde gevoel als dat MVG weer een tussenspurt maakt bij het darten. Wat een snelheid in de rally's
haha niet op het huis zelf, wel op de inrichting aangezien die uit het spaargeld wordt betaald - waar ook de rg kaartjes uit zouden komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:58 schreef Norrage het volgende:
Die paar eurotjes extra merk je toch niet op de ton of meer die een huis kost?
Ieder z'n dingquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)tos%252F%3B640%3B524
Niks mis mee toch
Weet ook niet, vroeger toen ze een stuk jonger was vond ik het echt wel een mooie vrouw. Ook omdat je weinig echte borsten en billen ziet in het vrouwen tennis denk ik. Maar nu vind ik dr ook een stuk minder hoor.quote:
quote:
Je bent Henin vergeten?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weet ook niet, vroeger toen ze een stuk jonger was vond ik het echt wel een mooie vrouw. Ook omdat je weinig echte borsten en billen ziet in het vrouwen tennis denk ik. Maar nu vind ik dr ook een stuk minder hoor.
tegen federer speelde hij goed in romequote:Op woensdag 28 mei 2014 14:18 schreef Norrage het volgende:
Dacht dat Chardy nog wel wat zou kunnne uitrichten tegen Djoko, maar Djoko is te sterk.
Voluptueus lichaam inderdaad. Kate Upton is er niks bij.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:29 schreef GwaiLow het volgende:
Roowbin is ook 1 vd zwakkere spelers uit het circuit
twitter:InfostradaGold twitterde op woensdag 28-05-2014 om 14:31:18UPSET: Serena Williams OUT. First time in a Grand Slam women's singles tournament that seeds #1 and #2 both fail to reach Round 3. reageer retweet
galep s.v.p.quote:
Top 50 is voor mij ''het circuit''quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Wat is 'het circuit' dan? De hele top honderd? Want daarbinnen is hij best aardig.
Wat???? heb je bewijs? een filmpje???quote:
Roelfsquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:34 schreef Niox het volgende:
"Als deze bal uit is, dan is het punt voor Klizan". Prima analyse.
Ik irriteer me ook regelmatig aan commentatoren. Maar waarschijnlijk als jij of ik er zou zitten dan had je ook af en toe van dit soort opmerkingen. Je moet elke dag blijven praten en praten,...tjaquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:34 schreef Niox het volgende:
"Als deze bal uit is, dan is het punt voor Klizan". Prima analyse.
Precies, daarom dus 1 vd zwakste uit het circuit. Het is een verschrikking, een schandaal!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja daar staat hij dus als allerlaatste in.
Ja en je ziet totaal niet of ballen aan de overkant uit zijn. Ik vind het echt een heel naar standpunt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:35 schreef alors het volgende:
Dat camerastandpunt is eigenlijk wel tof, zo zie je echt goed hoe hard die ballen op ze af komen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef Niox het volgende:
[..]
Voluptueus lichaam inderdaad. Kate Upton is Suske en Wiske zijn er niks bij.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Daar moest ik toevallig direct aan denken toen ik dat typte haha
Ja, maar jij kan helaas niet objectief naar Rafa kijkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:37 schreef Norrage het volgende:
Rafa is de slechtste van het circuit van de top 1
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:37 schreef Norrage het volgende:
Rafa is de slechtste van het circuit van de top 1
Spannender en onvoorspelbaarder, maar de kwaliteit wordt er niet beter op..quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwentoernooi na anderhalve ronde wagenwijd open.
Leuk!
Stuk onvoorspelbaarder dan de mannen grand slams waar we al een jaar of 7, 8 naar dezelfde kwartfinalisten staan te kijken.
Dat houdt over een paar jaar op, je begint het nu al te merken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwentoernooi na anderhalve ronde wagenwijd open.
Leuk!
Stuk onvoorspelbaarder dan de mannen grand slams waar we al een jaar of 7, 8 naar dezelfde kwartfinalisten staan te kijken.
zag gisteren of eergisteren die kleybanova spelen. Dat kon echt niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
Spannender en onvoorspelbaarder, maar de kwaliteit wordt er niet beter op..
Beetje zoals de eredivisie. De ATP tour is ook als de eredivisie, maar dat is tenminste een eredivisie met Real Madrid en Barcelona erin.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
Spannender en onvoorspelbaarder, maar de kwaliteit wordt er niet beter op..
Ruzie met de scheidsrechter. Hem de regels uitleggen wanneer die moet overrulen en THANK YOU schreeuwen tegen hemquote:
Discussiëren met de scheids op zo'n manier dat McEnroe gezegd had "dit kan echt niet".quote:
Als ie Kitzbuhel wintquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:41 schreef grrrrg het volgende:
Wanneer laat Robin nou zijn baviaanschreeuw eens zien?
Haha ja, die had hier niks te zoeken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zag gisteren of eergisteren die kleybanova spelen. Dat kon echt niet.
Ja, de jonge honden Dimitrov, Dolgopolov en Nishikori gaan dit jaar dan toch echt doorbreken op Roland Garros...quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:40 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Dat houdt over een paar jaar op, je begint het nu al te merken.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zag gisteren of eergisteren die kleybanova spelen. Dat kon echt niet.
Haar talent is er nooit meer uitgekomen sinds ze in 2011 kanker kreegquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:42 schreef Rosario het volgende:
[..]
Haha ja, die had hier niks te zoeken.
Dan had Roooowbin zo'n legendarische pot als die van Montanes tegen Fognini kunnen spelenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef Rosario het volgende:
Zou fijn zijn als Roowbin eens wat lengte in zijn slagen zou krijgen. Dan was hij misschien niveautje Montanes.
Ja idd hij slaat hem helemaal zoek in de rally'squote:Op woensdag 28 mei 2014 14:45 schreef Max23 het volgende:
Rowbin staat telkens tien meter achter de baseline in de servicegames van Klizan
Love game?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je raden wat er hierna gaat gebeuren
Ik heb hem nog niet zien zitten hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:46 schreef grrrrg het volgende:
Haase zit alleen maar te verdedigen, lijkt het wel.
Granollersquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef alors het volgende:
Genot zo.
Tegen wie zou hij hierna moeten? Vast iemand die dat paraat heeft.
Haha, dat niet, maar ik heb hooguit een handvol aanvallende slagen van hem gezien, voor de rest zit hij alleen maar Klizan een beetje te treiteren met zijn half hoge balletjes.quote:
This is a no jinx zone!!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef alors het volgende:
Genot zo.
Tegen wie zou hij hierna moeten? Vast iemand die dat paraat heeft.
Granollers is nou echt zo'n speler waarvan ik zeg dat Haase makkelijk zou moeten kunnen winnen. Als ik die Granollers zie spelen verbaast het me dat hij zo hoog staat. Toch verloor Haase vorige keer van hem in een halve finale op gravel kan ik me herinneren.quote:
Maar een week daarvoor won Roooowbin nog van hem.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Granollers is nou echt zo'n speler waarvan ik zeg dat Haase makkelijk zou moeten kunnen winnen. Als ik die Granollers zie spelen verbaast het me dat hij zo hoog staat. Toch verloor Haase vorige keer van hem in een halve finale op gravel kan ik me herinneren.
Geen sneeuwengelen makenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef Max23 het volgende:
http://www.rolandgarros.c(...)mzpnvk73ia3scw7.html
Godver![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef Max23 het volgende:
Godver![]()
In Kitzbühelquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Granollers is nou echt zo'n speler waarvan ik zeg dat Haase makkelijk zou moeten kunnen winnen. Als ik die Granollers zie spelen verbaast het me dat hij zo hoog staat. Toch verloor Haase vorige keer van hem in een halve finale op gravel kan ik me herinneren.
chanantquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef Max23 het volgende:
Godver![]()
Heb je Haase wel eens zien spelen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Fantastisch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef Max23 het volgende:
Godver![]()
Nou ja, hij versloeg Federer in Rome. Maar uiteraard wint Djokovic in redelijke vorm gewoon van een niet super in vorm Chardy.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
Achteraf makkelijk praten, maar ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen dachten dat Chardy het Djokovic moeilijk zou kunnen maken. Djokovic is in vorm en is twee klassen beter. Het is nog net geen walkover.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://nos.nl/video/65386(...)ak-tegen-umpire.html
voor hen die het gemist hebben.
Die THANK YOU!!! blijft goudquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die autistenschreeuw op het einde ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
omdat hij federer versloeg in rome daaromquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
Achteraf makkelijk praten, maar ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen dachten dat Chardy het Djokovic moeilijk zou kunnen maken. Djokovic is in vorm en is twee klassen beter. Het is nog net geen walkover.
chanantquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |