Heb mij niet echt verdiept in de alternatieven. Specs zien er prima uit, maar had niet verwacht dat het 300+ zou kosten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Specs gezien? Best een mooi dingetje voor die prijs.
En niet eens lapohunten of topickapenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En niet eens lapohunten of topickapen
Boefjequote:Op woensdag 28 mei 2014 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En niet eens lapohunten of topickapen
Bij mij nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Werkt 1dk nu? En dan ook actueel updaten he.
Daar zou ik me wel even in verdiepen als ik jou was, zit nogal verschil in de schrijfsnelheden van die kaartjes.quote:
Volgens mij is een class10 voldoende..quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:35 schreef Idanue het volgende:
[..]
Daar zou ik me wel even in verdiepen als ik jou was, zit nogal verschil in de schrijfsnelheden van die kaartjes.
Het geeft een geluidje als er een deal uitverkocht is/nieuwe deal online staat. En als je het venster verkleind staat er op hoeveel procent hij al is. Je hoeft dus minder zelf op te letten en kunt nog wat nuttigs doen tussendoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef Fiorano het volgende:
Wat is dat 1dk dan? Waarom werkt dat eventueel beter dan de ibood site zelf?
De automatische reload is sneller waardoor je het nieuwe product vaak sneller ziet dan op de iboodsite zelf, en ze hebben een zachte gong als een product is uitverkocht, + een harde bel als er een nieuw product is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef Fiorano het volgende:
Wat is dat 1dk dan? Waarom werkt dat eventueel beter dan de ibood site zelf?
Ja nu heb ik ze alquote:
Voor wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:44 schreef Fiorano het volgende:
Oh, maar daar en je ook een hele handig Chrome extensie voor
dat ze maar in de stront zakken met hun koptelefoonsquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:46 schreef essnhills het volgende:
Hij lijkt het wel weer te doen ja
Koptelefoon!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ze maar in de stront zakken met hun koptelefoons
https://chrome.google.com/webstore/search/iboodquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:44 schreef Fiorano het volgende:
Oh, maar daar en je ook een hele handig Chrome extensie voor
Ah zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:48 schreef Fiorano het volgende:
[..]
https://chrome.google.com/webstore/search/ibood
Die doet *ding ding* als er weer een nieuwe online staat en je krijgt gelijk een pop-up in je scherm met het product.
Een tijdreizende onverwoestbare Huh?quote:
Oh je kan er ermee tijdreizenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een tijdreizende onverwoestbare Huh?
Ja, ze zijn er 100 jaar mee terug in de tijd geweest om te testen of hij data voor 100 jaar zou beschermenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh je kan er ermee tijdreizen
Vanmiddag kan ik weer meehuntn hoor...ga nu even verder.
Leuk icm de huidige deal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een tijdreizende onverwoestbare Huh?
Er is vandaag nog geen box geweest?quote:
8 messen, een schilmesje en een tas deze keerquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:31 schreef Chicolate het volgende:
Weer die gekleurde messen. Ohnee deze zijn van een ander merk.
Ze zijn er weer!quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Als die gekleurde messenset nog eens langs komt koop ik hem, lekker vrolijk in de keuken
Inclusief draagtas!quote:
Als je ooit iemand op een openbare drukke plek met zo'n tas ziet lopen, weet jij wat te doenquote:
Oh gelukkig was ik niet de enigequote:
Als het tegenvalt kun je hem altijd terug sturen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, waarschijnlijk toch vooral refurbished en overjarige spulletjes.
Iedereen die niet was ingelogd kan niet inloggen, dus er vallen er enorm veel af.quote:
Dit had ik dus ook, 2 of 3 keer zelfsquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:46 schreef FastFox91 het volgende:
Damn. "405 Not Allowed
nginx/1.4.1" nadat ik in de bestelling zat.
etc.quote:Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Ik wil er gewoon ook een keer onderdeel van uitmakenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, waarschijnlijk toch vooral refurbished en overjarige spulletjes.
Ik heb alle errors die bestaan gezienquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:53 schreef blup het volgende:
Ik had elke keer badgateway, geen 1x orderscherm.
Ik heb ooit de 2e box gehad. Die zat echt vol met prul.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon ook een keer onderdeel van uitmaken
quote:
wat heb je ermee gedaan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ooit de 2e box gehad. Die zat echt vol met prul.
Begin er ook steeds meer in te geloven, als het orderscherm al gezeik oplevert moet je daarna het orderscherm zelf succesvol doorstaan en de betaling.. Het kan bijna niet.quote:
wie het eerst maaltquote:
Toen gehouden, had hem terug moeten sturen, maar dat is echt in de begintijd geweest. Ze hadden geloof ik ook 3000 van die boxen toen.quote:
Ze zijn toch echt echt kan ik je uit betrouwbare bron vertellenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:55 schreef blup het volgende:
[..]
Begin er ook steeds meer in te geloven, als het orderscherm al gezeik oplevert moet je daarna het orderscherm zelf succesvol doorstaan en de betaling.. Het kan bijna niet.
Rockiejjquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(De box van gisterochtend.)
Dat klinkt wel heel lame jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen gehouden, had hem terug moeten sturen, maar dat is echt in de begintijd geweest. Ze hadden geloof ik ook 3000 van die boxen toen.
Was allemaal nog niet zo heel erg bekend dat je dat ook terug kon sturen. Er zaten kaarsen in, wat tijdschriften, proefpakjes kauwgum en nog meer zooi. Was toen wel goedkoper, geloof 20 euro + verzenden.
Maar is echt al jaren geleden.
Ik kan niet geloven dat het mogelijk is om daar door 3 schermen heen te komen als ik in die tijd niet eens het orderscherm heb gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn toch echt echt kan ik je uit betrouwbare bron vertellen
Heb jouw UI net mee zitten zingenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:57 schreef blup het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat het mogelijk is om daar door 3 schermen heen te komen als ik in die tijd niet eens het orderscherm heb gezien.
Ik heb het zelf toch echt 3 keer gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:57 schreef blup het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat het mogelijk is om daar door 3 schermen heen te komen als ik in die tijd niet eens het orderscherm heb gezien.
Hoiquote:
Jaahaa, ik geloof ook wel dat hem om 07:00 wel lukt hoor, maar deze specifieke keer kan het gewoon niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het zelf toch echt 3 keer gedaan
Nee die keren waren verschillende tijden, midden in de nacht maar ook om 11 uur 's ochtends ofzo eentje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:59 schreef blup het volgende:
[..]
Jaahaa, ik geloof ook wel dat hem om 07:00 wel lukt hoor, maar deze specifieke keer kan het gewoon niet.
Helaas heb ik dit ook altijd..quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:00 schreef Chicolate het volgende:
3x op orderscherm gekomen, maar nooit in de buurt van betalen.
Op 5 tabs in 4 verschillende browsers.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:00 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben misschien 50 tot 100 boxen oid per keer en ruim 16.000 mensen die allemaal op ik neem er 1 klikken
Ja, dat doet iedereenquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Op 5 tabs in 4 verschillende browsers.
Op de 1dk chat schijnt ibood gezegd te hebben dat er 2komenquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:02 schreef Fiorano het volgende:
Nou zal er wel niet meer 1 komen vandaag...
5 maar? Ik had volgens mij wel 50 tabjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Op 5 tabs in 4 verschillende browsers.
Er was net 30 uur niets, dus ze hebben wat in te halen (hopelijk)quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:02 schreef Fiorano het volgende:
Nou zal er wel niet meer 1 komen vandaag...
NIet meer gelukt met je telefoon zeker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Er was net 30 uur niets, dus ze hebben wat in te halen (hopelijk)
Ik ging stuk van het lachenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
NIet meer gelukt met je telefoon zeker?
Ach dan schiet het ten minste op..quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
Wat moeten al die mensen met die refurbished zooi. Volgens mij weten die niet wat dat betekent
quote:
Ik kreeg hem omdat ik zo lief benquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat moet ik me nou weer voorstellen bij voetbalmodus :s
Als je voetbal kijkt komt er bier en bittergarnituur uit de tvquote:
quote:
Ik vind je wel lief hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaarIk krijg nooit wat, dus je begrijpt wel wat dat betekent...
Misschien komt het wel door mijn 3 is de nieuwe 2 sloganquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ibood dus blijkbaar nietEn ik heb nog wel 2 dingen besteld deze keer.
Dat zal het zijn inderdaad! Komen ze er wel goedkoop van af.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien komt het wel door mijn 3 is de nieuwe 2 slogan
Dat wel, misschien moet ik een box eisenquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad! Komen ze er wel goedkoop van af.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat wel, misschien moet ik een box eisen
Hotelbon is Kut, want je moet ontbijt en diner bij het desbetreffende hotel verplicht afnemen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
Ik was te laat voor de hotelbon, de SSD gemist (256gb sandisk), lamp gemist die me wel wat leek, nee gaat lekker
Koptelefoon!quote:
Geen ananas in huis?quote:
¤19,95 excl verzendkosten volgens mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:22 schreef Deceit het volgende:
hoeveel koste dit op iBood? SWISS HUFEISEN 10-delige messenset met keramische coating, inclusief draagtas
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:22 schreef Deceit het volgende:
hoeveel koste dit op iBood? SWISS HUFEISEN 10-delige messenset met keramische coating, inclusief draagtas
Hier kan je alles terugvinden incl kosten: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:22 schreef Deceit het volgende:
Thanks! erg handigquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hier kan je alles terugvinden incl kosten: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
quote:
Dit was gisteren toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:25 schreef Deceit het volgende:
Ik was naar me werk aan het reizen tussen 12.40 - 13.00 uur. Enige 20 minuten vandaag dat ik niet achter iBood kon zitten..
Box kwam dus om kwart voor 1
wees blij dat je hem niet zag, scheelt frustratie als je hem probeert te bestellen en je krijgt steevast database errors e.d.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:25 schreef Deceit het volgende:
Ik was naar me werk aan het reizen tussen 12.40 - 13.00 uur. Enige 20 minuten vandaag dat ik niet achter iBood kon zitten..
Box kwam dus om kwart voor 1
Nee, box kwam net om kwart voor 1quote:
Oh, dat stond er niet bij op de hotelbon website.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:20 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hotelbon is Kut, want je moet ontbijt en diner bij het desbetreffende hotel verplicht afnemen.
Maar 100 euroquote:
En dan? Dan zijn er nog steeds maar iets van 50 boxen en 16.000 kopers. Dan is de box in een kwart seconde uitverkocht, veel zal dat niet uitmaken voor de gemiddelde hunterquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:32 schreef CookieSlikker het volgende:
En toch.. hoe moeilijk kan het zijn? Wel servers aanbieden, maar die van jezelf niet onderhouden.
Nog geen box zonder error geweest.
Precies ja. En het is niet meer zoals een paar jaar terug dat ibood na een box een half uur plat ligt omdat alle servers zijn gecrasht ofzoquote:
+ zoveel servers en shizzle voor af en toe die hunt. Dat gaan ze echt niet doen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:32 schreef CookieSlikker het volgende:
En toch.. hoe moeilijk kan het zijn? Wel servers aanbieden, maar die van jezelf niet onderhouden.
Nog geen box zonder error geweest.
http://www.hotelbon.nl/voucherquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, dat stond er niet bij op de hotelbon website.
Jaquote:
Dat nou ook weer nietquote:
Heb jij al wat gekocht dan?quote:
Ah, maar goed dat ik die gemist heb dan. Bij hotels krijg je vaak afgebakken supermarktbroodjes als ontbijt voor 20 euro ppquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:37 schreef Fiorano het volgende:
[..]
http://www.hotelbon.nl/voucher
Links onderin
Ik heb helemaal niet kunnen hunten dit waren mijn laatste 3 werkdagen voor mijn vakantie.quote:
zag het net. Maar ja, aan het werk nu en aangezien taxi rijden en hun ten tegelijk niet slim is...quote:
Nee, dat is een grotequote:
Leek mij overduidelijk eigenlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:09 schreef Chicolate het volgende:
Geen pauze, gewoon faal met het updaten van plaatje en tekst.
Vandaar onze productcategorieën Ding, Iets en Huh?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jammer dat ik van veel producten niet weet wat ze écht waard zijn...
Kant en klaar linkje naar o.a. pricewatch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jammer dat ik van veel producten niet weet wat ze écht waard zijn...
Ik zie 500 staan op tweakers?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Huidig product is evenveel waard op Tweakers, geen korting dus.
Dat is ook de XSquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:15 schreef Deceit het volgende:
http://www.amazon.de/Bost(...)IWJUA/ref=sr_1_1?ie=
Dit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:16 schreef Deceit het volgende:
Dieser Artikel: Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE Heimkinosystem (Subwoofer 100 Watt, BassTrac) Hochglanz schwarz EUR 289,44
Blijkbaar is het niet hetzelfde productquote:
Jammer dat die HDMI taartvormen minder vaak langskomenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:18 schreef EDMAN- het volgende:
gewoon een hekel gekregen aan HDMI dankzij deze aanbieding
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:20 schreef EDMAN- het volgende:
zou Ibood hier nou veel aan verdienen, zo'n hunt
3 = de nieuwe 2quote:
Behalve Bialetti meukquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Keramisch is altijd wel nice volgens mij
Dat vraag ik me nou ook af, er was toen iemand die zei van één aanbieding dat de binnenkant losliet. Maar wie dat dan was en welke pannen dat waren ???quote:
Ik moet namelijk nog nieuwe koekenpannen hebben maar ik ken dit merk helemaal nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook af, er was toen iemand die zei van één aanbieding dat de binnenkant losliet. Maar wie dat dan was en welke pannen dat waren ???
Dat was ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook af, er was toen iemand die zei van één aanbieding dat de binnenkant losliet. Maar wie dat dan was en welke pannen dat waren ???
Geen idee meer wie dat was, maar was dat niet iets als bialotti ofzo? De merknaam?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik zie dat dat de Bialetti pannen waren.quote:
Tralalala dus, die verdient er eigenlijk wel een eervolle vermelding voor in de OPquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee meer wie dat was, maar was dat niet iets als bialotti ofzo? De merknaam?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of ik kan er gewoon niet mee omgaan.
Ik gaf haar een tostiijzer.. maar die had die teef alquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:25 schreef Xeor het volgende:
als er nou een set pannen van tefal voorbij komt
Ik vond het al goed van mezelf dat ik de merknaam ongeveer had onthoudenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tralalala dus, die verdient er eigenlijk wel een eervolle vermelding voor in de OP
(en voor mijn beginnend Alzheimer)
Ooit 2 jaar met die LG Chocolate rond moeten lopen, dat was echt rotzooiquote:
Haarquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik gaf haar een tostiijzer.. maar die had die teef al
Brabantia is wel langsgekomen, wist niet eens dat die pannen maakten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:25 schreef Xeor het volgende:
als er nou een set pannen van tefal voorbij komt
Overledenquote:
LG Cookie tot 4 maal kapot laten gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ooit 2 jaar met die LG Chocolate rond moeten lopen, dat was echt rotzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |