quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
ben nog even aan het intenetten, dus might as well stay
Ik wacht nog even op de nieuwequote:
Morgen vroeg op en weer lange werkdag...quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
ben nog even aan het intenetten, dus might as well stay
Oh had je alweer geDM't?quote:
Vast wel, maar je weet dus niet wanneerquote:
Zekers.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:08 schreef RocketRogiani het volgende:
ook weer eens wat nieuws, die stokken...
Ja lekker om 7 uur 's morgens champagne bestellenquote:
Wat dacht je van drank? Kom maar hoor met de malibu en zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja lekker om 7 uur 's morgens champagne bestellen
Ze hebben nu juist weer wat nieuwe dingen, zoals die nordic walking sticks en nu deze helmquote:
Jawel hoor, dit gaat te rap voor doorzetten, ze hebben er hier gewoon overal maar een paar van.quote:
Ucciequote:Op woensdag 28 mei 2014 07:24 schreef Uccie het volgende:
Goedemorgen.... Ik kan niet echt wakker worden
Maar meer unieke dingen graag. Iets wat de lidl of action (Ikea misschien ook) niet verkoopt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben nu juist weer wat nieuwe dingen, zoals die nordic walking sticks en nu deze helm
Ik moet zo naar mijn werk, dus zit met mijn kopje thee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uccie
Ik lig in bed met mini laptop
Zoals deze prachtige waterkoker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar meer unieke dingen graag. Iets wat de lidl of action (Ikea misschien ook) niet verkoopt.
Zoals doe spongebob tosti ijzer.
Leuk dingquote:
quote:
Details, detailsquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:29 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]![]()
Alleen denk ik dat 90% al een waterkokerd heeft.
Het is 74% maar toch.quote:
Nee dat ding er voorquote:
Ik kon niet meer slapen.quote:
I did callquote:
mijn ogen waren dichtquote:
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:35 schreef RocketRogiani het volgende:
lijkt nou wel zo'n Box loze hunt... met al 24 uur geen box ^^
Wat raarquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:37 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
neeh, zie het mezelf niet snel gebruiken
iets met een geel/blauwe zweedse winkel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:38 schreef CookieSlikker het volgende:
4 handdoeken 20 euro
Ik zeg maar niks
Kan. Maar dit keer is de zeeman toch wel voldoende.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met een geel/blauwe zweedse winkel?
Ibood is online in 1dk en is aan het trollenquote:
Bartcoah geloof ik, en nog iemand denk ikquote:
Staatin de OPquote:
zag het jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ibood is online in 1dk en is aan het trollen
De users zeiden 'ik verwed een box dat de volgende S is!'
Hoe kunnen je gegevens zomaar verdwijnen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:48 schreef Skaai het volgende:
Kut, alle gegevens die ik had ingevuld waren verdwenen. Ik wilde die Nexus tablet.![]()
Ben d'r klaar mee
quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:48 schreef Skaai het volgende:
Kut, alle gegevens die ik had ingevuld waren verdwenen. Ik wilde die Nexus tablet.![]()
Ben d'r klaar mee
die van de action zijn goed en goedkoper (en beter dan die van de hema)quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van de action zijn goed en goedkoper (en beter dan die van de hema)
jij mag helemaal geen mannenshirts dragenquote:
Je lijkt mn vader wel :pquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van de action zijn goed en goedkoper (en beter dan die van de hema)
Maar wel voor iemand kopenquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij mag helemaal geen mannenshirts dragen
daar ben ik te jong voorquote:
Überhaupt een Ipad willen. Applequote:Op woensdag 28 mei 2014 07:55 schreef gianni61 het volgende:
iedereen die een ipad wilt zal er toch nu wel al 1 gekocht hebben...
quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:58 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Überhaupt een Ipad willen. Apple
Uhuh, een mooie zware rooiequote:
wel een open box volgens de fotoquote:
Al lijkt me dat voor een dergelijke set minder een probleem dan voor bepaalde andere productenquote:
nee, ben net 2 jaar ouder dan jijquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:02 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Als die 61 voor je productiedatum staat, ben je net 1 jaar jonger Ja :p
Oh haha, waar staat die 61voor dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:03 schreef gianni61 het volgende:
Nu op Yes Radio: Remmi Demmi Boys - Ich liebe Ananas
[..]
nee, ben net 2 jaar ouder dan jij
gianni 61 waren mijn naam en rugnummer vroeger eens in een sport team.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:03 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Oh haha, waar staat die 61voor dan?
dat denken meer mensen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Hmm Oke, ik dacht dat het je productiedatum was.
Ik had de dag dat ik me registreerde pindasoep gemaakt, dus de keuze voor de naam was snel gemaakt
ja, echt fantastischquote:
Best lekker hoor, ik ken alleen de Surinaamse versie. Je hebt ook een Afrikaanse versie. Het is soep met pindakaas en kip en groene banaan (klinkt raar he)quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat denken meer mensen.
volgens mij heb ik nog nooit pindasoep gegeten
als je het zo zegt klinkt het niet heel lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:16 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Best lekker hoor, ik ken alleen de Surinaamse versie. Je hebt ook een Afrikaanse versie. Het is soep met pindakaas en kip en groene banaan (klinkt raar he)
kun jij het maken?quote:
ik ben na 11:30 ook afwezig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:21 schreef Pindasoepje het volgende:
Gelukkig is het wel lekker haha.
Ik kan vandaag ook neiet echt hunten. Heb de gopro al uit mn hoofd gezet.
ik was even aan het werkenquote:
350quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:45 schreef Remzz het volgende:
Ik zag er een Xperia Z1 tussen zitten, iemand enig idee hoeveel die koste?
goedkoop wel ja. goed zou ik eigenlijk niet wetenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:54 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb de messenset genomen. Is wel een koopje toch?
mijn ibood messen doen het nog goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik lees wel wat goede reviews gelukkig.
Pff al die verzendkosten...
Senz!quote:
quote:
wat zijn jouw wensen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:31 schreef Chicolate het volgende:
Dekbedovertrekken, printers, herenondergoed en plu's. Dat schiet niet op zo.
Externe HDD, leuke home cinema set enzoquote:
daar zijn wel al een aantal van langs geweestquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Externe HDD, leuke home cinema set enzo. Maar ik heb gister al een toetsenbord op zonne-energie en LED-lampen gekocht, dus deze hunt is sowieso wel geslaagd voor mij
.
Klopt, maar die heb ik toen gemist (ik weet het, eigen schuldquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn wel al een aantal van langs geweest
dat probleem hebben hier meerdere mensenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt, maar die heb ik toen gemist (ik weet het, eigen schuld) en vandaag zijn ze nog niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |