Nee helaasquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
weet je er nog 1?
Wel met voldoende ruimte en niet te duur.
Ik heb net een nieuwe hoorquote:
Hey rhubarbje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
Een naamtopic voor Fascination
Even in posten hoor
Even serieus, he, geen aanval: waarom typ je moguh ipv mogguh? Dan spreek je het toch verkeerd uit? Of was het alleen om mij te stangen?quote:
Hai!quote:
Maakt ie ook cappucino?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
Net mijn koffiegodentap getest.wat een ding. Doei hoofdpijn.
Omdat het een uitgerekte g is zoals met de k in bv weken vs wekken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even serieus, he, geen aanval: waarom typ je moguh ipv mogguh? Dan spreek je het toch verkeerd uit? Of was het alleen om mij te stangen?
Hij maakt allesquote:
Ja, dat klopt toch juist niet? Alsof je "mogen" zegt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat het een uitgerekte g is zoals met de k in bv weken vs wekken.
Hopen dat het wat wordt danquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, heb toevallig vanmorgen weer gereageerd op 1 en hoop dat het iets gaat worden.
Omdat ik het zo typquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even serieus, he, geen aanval: waarom typ je moguh ipv mogguh? Dan spreek je het toch verkeerd uit? Of was het alleen om mij te stangen?
Nee particulierquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hopen dat het wat wordt dan
Via loting of wachttijd?
[..]
Omdat ik het zo typ
Ik heb sowieso het liefste dat mensen 's morgens niks tegen me zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind "Goedemorgen" ook stom; als of je iemand verplicht om een goede morgen te hebben.
"dat maak ik zelf wel uit" als antwoord daarop vind ik nog erger!quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind "Goedemorgen" ook stom; als of je iemand verplicht om een goede morgen te hebben.
Oké.quote:
oh, dat doe ik dus wel. ook tegen de tom tomquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
"dat maak ik zelf wel uit" als antwoord daarop vind ik nog erger!
Naar TomTom luister ik altijd, die blijft namelijk aandringenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh, dat doe ik dus wel. ook tegen de tom tom
Bijvullen bij de ketelquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
Halp, mijn watermetertje aan de verwarming loopt steeds terug, straks heb ik geen warm water meer. hoe moet je dit bijvullen? komt de woningbouw dit maken?
Hoe? papa deed iets met de slang van de douche ook.quote:
Ik noem elke navigatie Tomquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:39 schreef S95Sedan het volgende:
TomTom, die dingen zijn haast antiek toch.
Je hebt een vulkraan zitten op je ketel, daar sluit je een tuinslang op aan die je ook weer op de kraan/douchekraan aansluit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe? papa deed iets met de slang van de douche ook.
dan roept ie `ga bij de volgende' en dan roep ik JAHAquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Naar TomTom luister ik altijd, die blijft namelijk aandringen
Prefereer je de vrouwen- of mannenstem?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan roept ie `ga bij de volgende' en dan roep ik JAHA![]()
oh vandaar, nou ik bel wel naar die mensen, dit is toch geen doen dat ik dit voor altijd moet vullen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een vulkraan zitten op je ketel, daar sluit je een tuinslang op aan die je ook weer op de kraan/douchekraan aansluit.
je kunt bij mij niet kie*en.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prefereer je de vrouwen- of mannenstem?
Maar hij is pas bijgevuld dus?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh vandaar, nou ik bel wel naar die mensen, dit is toch geen doen dat ik dit voor altijd moet vullen.
ja al 4 keerquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hij is pas bijgevuld dus?
Dan heb je ergens een lek ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei je nou een obsceen woord?quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef rival het volgende:
Toen ik je net kreeg zat je niet lekker in je vel. Na wat aandacht en liefde van mijn kant bloeide je op tot een prachtig exemplaar. En wat hebben we genoten samen
Maar aan alles komt een einde... onze wegen scheiden vanaf vandaag... het ga je goed. ik ga je missen!Must. Not. CrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat gaat hier wel. Brabant hequote:Op woensdag 28 mei 2014 11:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat klopt toch juist niet? Alsof je "mogen" zegt.
pest me nietquote:
Ik antwoord meestal met, " wat jij wilt"quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan roept ie `ga bij de volgende' en dan roep ik JAHA![]()
oke, dus ik vertel dat ik bij moet vullen en een lek hebquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik ff bellen ja, dat is niet goed.
Ik heb een hekel aan die dingen, die TomTom werken nooit zoals het moet dus dat zal ik die van mij niet aan doenquote:
Die dingen werken bijna altijd exact hoe het zou moeten werken.... Alleen in oekraine ging het finaal mis....quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die dingen, die TomTom werken nooit zoals het moet dus dat zal ik die van mij niet aan doen
Gewoon vertellen dat je dat kloteding nu al 4 keer bij hebt moeten vullen en hij weer leeg is, en dat je daar verdomme niet voor betaald.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke, dus ik vertel dat ik bij moet vullen en een lek heb
appeltje eitje, en dat ie dan maar rap komt want ik wil kunnen douchen. warm dus.
als je de kaarten update wel ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Die dingen werken bijna altijd exact hoe het zou moeten werken.... Alleen in oekraine ging het finaal mis....
ik woon hier netquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:46 schreef S95Sedan het volgende:
Succes, hopen dat je een verhuurder hebt die welwillend is anders kan je blijven vullen
ik moet inderdaad douchen ja, sowieso voor morgenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat je dat kloteding nu al 4 keer bij hebt moeten vullen en hij weer leeg is, en dat je daar verdomme niet voor betaald.
En dat ze er binnen een uur moeten zijn omdat je nog moet douchen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Die dingen werken bijna altijd exact hoe het zou moeten werken.... Alleen in oekraine ging het finaal mis....
De kaarten in m'n pioneer van tig jaar oud zijn toch een stuk beter dan die TomTom ooit zullen zijnquote:
Anders kom je er hier maar bij staanquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moet inderdaad douchen ja, sowieso voor morgen![]()
![]()
Hoezo voor morgen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moet inderdaad douchen ja, sowieso voor morgen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Fijn die "das" wel en ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:50 schreef Dqod het volgende:
Ik kom ff hoi zeggen. En een shoutout naar das. Dat was het. Doei
Hey.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:50 schreef Dqod het volgende:
Ik kom ff hoi zeggen. En een shoutout naar fas. Dat was het. Doei
Pioneer is ook fijn ja, die heeft vorige moerasPoes ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
De kaarten in m'n pioneer van tig jaar oud zijn toch een stuk beter dan die TomTom ooit zullen zijn
Bedankt, maar hij komt vanmiddagquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo voor morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik ga haar maar even verwijderen uit mijn vriendenlijst.quote:
Ja, die gebruik ik ook, alleen had mijn iphone laatst een trollbui en bedacht random ergens een pin te plaatsen toen ik naar DenBosch moest. En ik begreep al niet waarom ik er niet af moest. Maar ik durf onderweg niet te prutsen op dat ding, dus ik dacht, ik rij gewoon wat hij aangeeft. kwam ik op een of ander vaag industrie terrein uit in een of ander dorpquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gebruik de navigatie op mijn iphone tegenwoordig daar gaat dat automatsich volgens mij
Als deze kapot gaat haal ik weer dezelfde, beste systeem/radio ooit welke ik erin heb gehad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pioneer is ook fijn ja, die heeft vorige moerasPoes ook.
Zelfs in een nieuwbouw woning is het gezeik, al vanaf dag een aan het bakkelijen met zequote:Op woensdag 28 mei 2014 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik woon hier neten we moeten al vanaf dat 1 vullen.
Ook blokkeren, dat maakt net nog wat krachtiger.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga haar maar even verwijderen uit mijn vriendenlijst.
Gedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook blokkeren, dat maakt net nog wat krachtiger.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:50 schreef Dqod het volgende:
Ik kom ff hoi zeggen. En een shoutout naar fas. Dat was het. Doei
Je moest naar Den Bosch en kwam in Uden uit?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik ook, alleen had mijn iphone laatst een trollbui en bedacht random ergens een pin te plaatsen toen ik naar DenBosch moest. En ik begreep al niet waarom ik er niet af moest. Maar ik durf onderweg niet te prutsen op dat ding, dus ik dacht, ik rij gewoon wat hij aangeeft. kwam ik op een of ander vaag industrie terrein uit in een of ander dorpUden of whatever.
ik wil ook een abo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gedaan.
Straks even abo kopen zodat ik haar ook hier kan blokkeren.
" ik klikte per ongeluk op het scherm en plaatste een pin"quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik ook, alleen had mijn iphone laatst een trollbui en bedacht random ergens een pin te plaatsen toen ik naar DenBosch moest. En ik begreep al niet waarom ik er niet af moest. Maar ik durf onderweg niet te prutsen op dat ding, dus ik dacht, ik rij gewoon wat hij aangeeft. kwam ik op een of ander vaag industrie terrein uit in een of ander dorpUden of whatever.
ja boos was ik joh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moest naar Den Bosch en kwam in Uden uit?
Dat is wel een heel eind uit de richting.
Kun je die andere twee ook weer blokkeren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gedaan.
Straks even abo kopen zodat ik haar ook hier kan blokkeren.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan hebquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
" ik klikte per ongeluk op het scherm en plaatste een pin"
lullig
quote:
Laten we haar pesten door haar steeds te quoten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga haar maar even verwijderen uit mijn vriendenlijst.
Ja tuurlijk wel, ik was ook al eens gestopt, opnieuw adres ingegeven, en toen deed ie het dus WEER.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je vond het niet vreemd dat je al borden met Nijmegen en Oss tegen kwam?
Goed idee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je die andere twee ook weer blokkeren.
Wie? Geen idee over wie je het hebt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Laten we haar pesten door haar steeds te quoten.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie? Geen idee over wie je het hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef rival het volgende:
Toen ik je net kreeg zat je niet lekker in je vel. Na wat aandacht en liefde van mijn kant bloeide je op tot een prachtig exemplaar. En wat hebben we genoten samen
Maar aan alles komt een einde... onze wegen scheiden vanaf vandaag... het gaat je goed. ik ga je missen!AwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Doet hij ook coctails?quote:
Ik wil hem wel hebben. Met al die regen is mn scooter niet tofquote:
Hij was van de week kapot gegaan helaas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil hem wel hebben. Met al die regen is mn scooter niet tof
Das wel weer een beetje jammer danquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Hij was van de week kapot gegaan helaas.
En geloof mij met al die regen bleef je in die cabrio ook niet droog
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das wel weer een beetje jammer dan
Ff koffie nemen. Werd wakker met buikpijn en overgevingsprobeerselen maar die heb ik met mijn geweldige technieken terug kunnen brengen naar alleen een wat gevoelige maag
Jij was toch zwanger?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das wel weer een beetje jammer dan
Ff koffie nemen. Werd wakker met buikpijn en overgevingsprobeerselen maar die heb ik met mijn geweldige technieken terug kunnen brengen naar alleen een wat gevoelige maag
Jaaa zo gaat het leven. Daarna lekker stinkend kattenvoer gegeven. Dubbel greatquote:
Gatver.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa zo gaat het leven. Daarna lekker stinkend kattenvoer gegeven. Dubbel great
Ja we moeten alleen dan wel weer verhuizen. Ik doe mijn kledingzolder niet wegquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over een paar jaar kan ie al mee komen posten.
Ja, hij print *elfs mijn cv uit. Alles.quote:
gefeliciteerdquote:
Dan kan die je andere cv ook wel even bijvullen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hij print *elfs mijn cv uit. Alles.
Schuur bouwen voor de kleine.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja we moeten alleen dan wel weer verhuizen. Ik doe mijn kledingzolder niet weg
Klinkt als een fantastisch apparaat, waar vind je dat tegenwoordig nog?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hij print *elfs mijn cv uit. Alles.
Oh ja we hebben wel een schuur. Daar kan ie mooi in.quote:
Bobby kan daar ook in natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ja we hebben wel een schuur. Daar kan ie mooi in.
Die is zijn kamer nu al kwijt aan kittens, dat zal hij helemaal wel een degradatie vindenquote:
En je maakt gewoon geen grapje ook nogquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja we moeten alleen dan wel weer verhuizen. Ik doe mijn kledingzolder niet weg
Valt wel mee hoor, hebben toch ook nog de logeerkamer. Maar ik ben inderdaad nog niet op het punt gekomen dat mijn egoïsme later komt op het prioriteitenlijstje dan een baby. Vind je dat heel gek?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En je maakt gewoon geen grapje ook nog
er komt straks iemand.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan die je andere cv ook wel even bijvullen.
goed, en het jouwe?quote:
gekregen van de schoonouders van mijn *us.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt als een fantastisch apparaat, waar vind je dat tegenwoordig nog?
klinkt niet erg tofquote:
wil je er over praten?quote:
ik hoop het ook, maar ik hoef toch niks te betalen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het meevalt en je expansievat ofzo is.
Ja hoor, DMquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil je er over praten?
[..]
ik hoop het ook, maar ik hoef toch niks te betalen?
Het is dat ik geen koffie drinkquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gekregen van de schoonouders van mijn *us.
mijn toetsenbord is kapot. Dus missende letters hebben een sterretje
Nee, dat is voor je huisbaas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil je er over praten?
[..]
ik hoop het ook, maar ik hoef toch niks te betalen?
oh oh ik heb net nieuw laminaat en alles geschilderdquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat is voor je huisbaas.
Maar je gaat niet vrolijk worden als het ergens in je leidingen zit waar ze niet makkelijk bij kunnen.
Maar grote kans dat het het expansievat is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh oh ik heb net nieuw laminaat en alles geschilderd
ik hoop hetquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar grote kans dat het het expansievat is.
En dan is het eenvoudig te vervangen.
klotequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:44 schreef Royco1 het volgende:
Fuck, woning is al verhuurd
Tenminste, op Funda staat hij als verhuurd.
Haal de borden dan weg en haal het van je website af
Dat is zo giga vervelend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:44 schreef Royco1 het volgende:
kutquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:44 schreef Royco1 het volgende:
daar kan ik prima bij jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij was echt perfect.
110m2
4 kamers, groot balkon.
Grote keuken.
Klinkt goed, wat voor prijs rekenen ze bij jou in de regio voor zoiets?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij was echt perfect.
110m2
4 kamers, groot balkon.
Grote keuken.
Deze viel mee, 650quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:48 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat voor prijs rekenen ze bij jou in de regio voor zoiets?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de keuken?
Ja daar had je wel gepast.
En op het balkonquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de keuken?
Ja daar had je wel gepast.
Prima prijs inderdaad! Dat vind je helaas niet vaak meer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze viel mee, 650
Vandaar dat ie ook zo snel weg was natuurlijk
Wow! Ik betaal 745 voor 65 m2quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze viel mee, 650
Vandaar dat ie ook zo snel weg was natuurlijk
Charmant.quote:
whut?!quote:
ik heb gedaan wat je vroegquote:
Das liefquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb gedaan wat je vroeggaat het wat?
Nee ik ben een koning. Nee woon in de hoofdwinkelstraat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
whut?!
En dan komt gas, water, elektriciteit er ook nog bij?
Tering.. Woon je naast de koning ofzo?
heel veel, en in het midden je postquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heel veel, en in het midden je post
had er een foto van, stuur ik je nog wel even straksquote:
Oh, ik sta in je sig. Sta ik daar al lang?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
had er een foto van, stuur ik je nog wel even straks
Is goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
had er een foto van, stuur ik je nog wel even straks
maanden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik sta in je sig. Sta ik daar al lang?
Ik zat bij mijn oude appartement op 660 inclusief alles voor 55m2. En dat was midden in het centrum.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:56 schreef Frag_adder het volgende:
Ik betaalde toen 550 voor iets van 50 M2 (exclusief) en dat vond ik voor particulier nog goedkoop
Eindelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Groeimeter schiet opeens op![]()
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt? Mooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nog steeds aan het maken zelfsquote:
Mond dicht jijquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mond dicht jij![]()
Wat een kutpatroon, tel me een breuk, maak foutje en HOPPA daar kan ik weer een steek of 100 los halen
Maar nog 2 elfjes, een dotje letters en cijfers, hier en daar een ster of een hartje ofzo en dan zeg ik KLAAR!!quote:
Vergeet het lapje stof voor de achterkant niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar nog 2 elfjes, een dotje letters en cijfers, hier en daar een ster of een hartje ofzo en dan zeg ik KLAAR!!
Op naar de volgende
Dat laat ik doen natuurlijk want ik kan niet naaienquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet het lapje stof voor de achterkant niet.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat laat ik doen natuurlijk want ik kan niet naaien
batterij was leegquote:
Ah! Dus daar was je al die tijdquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:
Shit happensquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
batterij was leegmaar het is als het goed is in je chat nu
quote:Een blondje krijgt een ongeluk en haar auto zit daarna helemaal onder de deuken.
De volgende dag gaat ze met haar wagen naar de garage.
De monteur ziet dat ze blond is en besluit een beetje lol te trappen.
Hij zegt haar dat ze gewoon naar huis moet gaan en in de uitlaatpijp moet blazen, heel hard, en de deuken er zo automatisch uit zullen worden “geduwd”
Het blondje rijdt dus terug naar huis, stapt uit de wagen, gaat op haar knieën zitten en begint op de
de uitlaatpijp te blazen. Er gebeurt niets.
Dus begint ze wat harder te blazen, maar nog altijd gebeurt er niets..
Intussen komt haar vriendin, (ook een blondje), langs en vraagt: “Wat ben jij aan het doen?!”
Het eerste blondje vertelt haar hoe de monteur haar had aangeraden in de uitlaatpijp te blazen om alle deuken uit de wagen te krijgen.
De blonde vriendin draait met haar ogen en roept uit “Halloooooooo?!?
Zou je dan eerst niet de ramen dichtdoen!?”
Het is FOK!, dat laat je toch niet je leven beinvloeden?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gewoon een beetje FOK! moe.
Allemaal hypocriet gedoe hier, mensen die constant rellen uit proberen te lokken en dan de vermoorde onschuld gaan spelen enz.
Sinds ik dankzij die mensen dus zo goed als niet meer FOK! heb ik het juist prima naar mijn zin hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is FOK!, dat laat je toch niet je leven beinvloeden?
Welk leven ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is FOK!, dat laat je toch niet je leven beinvloeden?
Zeker!!quote:
Ik neem aan dat je nu voor jezelf praat?quote:
Ja maar daarvoor dus niet en dat snap ik niet zo, who cares wat ''pipo de clown'' op een internetforum schrijft, dat beinvloed mijn humeur IRL echt niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds ik dankzij die mensen dus zo goed als niet meer FOK! heb ik het juist prima naar mijn zin hoor
Die hedde gij vast welquote:
Natuurlijk niet , ik ga toch niet hypocriet lopen doen hier.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeker!!
[..]
Ik neem aan dat je nu voor jezelf praat?
Wal als het mensen zijn die bewust mij uit mijn tent gaan zitten lokken terwijl ze zelf dondersgoed weten dat ze fout bezig zijn natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor dus niet en dat snap ik niet zo, who cares wat ''pipo de clown'' op een internetforum schrijft, dat beinvloed mijn humeur IRL echt niet.
[..]
Die hedde gij vast wel
Succes!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wal als het mensen zijn die bewust mij uit mijn tent gaan zitten lokken terwijl ze zelf dondersgoed weten dat ze fout bezig zijn natuurlijk![]()
Maar ja, ik ga weer verder met mn elfjes
succesquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wal als het mensen zijn die bewust mij uit mijn tent gaan zitten lokken terwijl ze zelf dondersgoed weten dat ze fout bezig zijn natuurlijk![]()
Ik ga woensdag naar de Arenaquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ook wel ook na alle ellende met dat pokke-elfje de afgelopen dagenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ook wel ook na alle ellende met dat pokke-elfje de afgelopen dagen![]()
Ik had gewoon een pleister op mijn tiet omdat ik zo lomp was om de naald in mn tiet te steken
Mijn moeder slaat feyenooit-plaatjes op in mijn mapje met belangrijke documenten op haar pc.quote:
Ik mag jouw moeder welquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder slaat feyenooit-plaatjes op in mijn mapje met belangrijke documenten op haar pc.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder slaat feyenooit-plaatjes op in mijn mapje met belangrijke documenten op haar pc.
SHIFT+DELETEquote:
Dan nog, het zijn pipo de clowns op een anoniem internetforum.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil je niet, ik heb het ajax-logo erop laten tatoeërenquote:
meen je dit?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil je niet, ik heb het ajax-logo erop laten tatoeëren
Dan laat maar jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil je niet, ik heb het ajax-logo erop laten tatoeëren
http://www.feyenoordfansh(...)CasualsManSkateboardquote:
Arme jongen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
http://www.feyenoordfansh(...)CasualsManSkateboard
Kijk wat een toffe schoenen, die ga ik voor mijn neefje kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Omgquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ook wel ook na alle ellende met dat pokke-elfje de afgelopen dagen![]()
Ik had gewoon een pleister op mijn tiet omdat ik zo lomp was om de naald in mn tiet te steken
quote:
Waarom zou je Azerty willenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:56 schreef Moeraskat het volgende:
HOERAeen nieuw toetsenbord, beetje jammer dat het geen azerty is
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:57 schreef Myraela het volgende:
vier bakken ijs gehaald.Normaal ruim 3 euro, nu 99 cent. Ik hou van aanbiedingen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:51 schreef yats het volgende:
[..]
Arme jongen...Ze in iets zwart met geel rond laten lopen is pas kindermishandeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ik dat had.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze in iets zwart met geel rond laten lopen is pas kindermishandeling.
Nee hoor in BE hebben ze die gewoon netzoals in FR, ik woonde daar 3,5 jaar en ik heb daarom op stages etc ook alleen op azerty gewerkt, en toen mijn toetsenbord daar kapot ging ben ik ook op azerty over gegaan, en ik vind dat veel fijner, heb nu ook gewoon mijn computer ingesteld op BE.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Zie je niet veel in NL... en volgens mij in BE ook steeds minder...
RT.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:17 schreef artelligence het volgende:
Hup Ajax hup rood witte schare, dapp're strijders fier en koen!
Support your localsquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:17 schreef artelligence het volgende:
Hup Ajax hup rood witte schare, dapp're strijders fier en koen!
Dat dusquote:
't Is maar wat je gewend bent natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor in BE hebben ze die gewoon netzoals in FR, ik woonde daar 3,5 jaar en ik heb daarom op stages etc ook alleen op azerty gewerkt, en toen mijn toetsenbord daar kapot ging ben ik ook op azerty over gegaan, en ik vind dat veel fijner, heb nu ook gewoon mijn computer ingesteld op BE.
daarom, en ik heb geen zin om weer te wennen aan qwertyquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is maar wat je gewend bent natuurlijk
Was je blij dat je daar weg kon?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Dokkum. Locals daar spelen 2e en 4e klasse of zo. Joy...
Ik weiger Feyenoord of FC Dordrecht aan te moedigenquote:
Aansteller.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weiger Feyenoord of FC Dordrecht aan te moedigen
Feyenoordquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weiger Feyenoord of FC Dordrecht aan te moedigen
De dichtstbijzijnde profclub was geen optie?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Dokkum. Locals daar spelen 2e en 4e klasse of zo. Joy...
Je kunt altijd wegquote:
Cambuur Leeuwarden? Nee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde profclub was geen optie?
Hier was vroeger echt niemand voor NEC.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde profclub was geen optie?
Ik ben sinds 1989 supporter van mijn locals, en dat was toen een stuk minder normaal dan nu. Toen ik mijn eerste seizoenkaart kreeg (in 1998) zat er maximaal 9000 man op de tribune.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier was vroeger echt niemand voor NEC.
Je was voor Feyenoord, psv of ajax.
Met hier in het dorp wel een meerderheid voor Feyenoord.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben sinds 1989 supporter van mijn locals, en dat was toen een stuk minder normaal dan nu. Toen ik mijn eerste seizoenkaart kreeg (in 1998) zat er maximaal 9000 man op de tribune.
Het hielp natuurlijk ook niet dat Nec toen in de eerste divisie speelde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben sinds 1989 supporter van mijn locals, en dat was toen een stuk minder normaal dan nu. Toen ik mijn eerste seizoenkaart kreeg (in 1998) zat er maximaal 9000 man op de tribune.
Allemaal nepperds dus eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier was vroeger echt niemand voor NEC.
Je was voor Feyenoord, psv of ajax.
Met hier in het dorp wel een meerderheid voor Feyenoord.
Nee dat niet, in mijn jeugd hadden we hier gewoon ook niet zoveel met Nijmegen denk ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Allemaal nepperds dus eigenlijk.
Bij mij is het met de paplepel ingegoten. Sinds 1997 een seizoenskaart en die verleng ik tot aan mijn dood mits de financiën het toelaten.
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik vind het altijd zo makkelijk, supporter worden van een topclub omdat ze vaak winnen. Dan heb ik meer respect voor een diehard Telstar of Emmen supporter. Al snap ik best dat als je familie voor een topclub is je dat zelf uiteindelijk waarschijnlijk ook word.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij ons was het vroeger Ajax, Feyenoord en in mindere mate Heerenveen en PSV.
Nou ja zeg, wij zijn nog vaker in de media dan de meeste topclubs. Aansprekend genoeg dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, in mijn jeugd hadden we hier gewoon ook niet zoveel met Nijmegen denk ik.
Is ook gewoon nog 30km afstand dus of dat nu echt je locals zijn.
Dan is FC Oss of Vitesse net zo ver.
Ook FC Den Bosch is dan niet veel verder.
Denk dat het gewoon allemaal niet zulke aansprekende clubs zijn.
Ja nu, maar 25 jaar geleden niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo makkelijk, supporter worden van een topclub omdat ze vaak winnen. Dan heb ik meer respect voor een diehard Telstar of Emmen supporter. Al snap ik best dat als je familie voor een topclub is je dat zelf uiteindelijk waarschijnlijk ook word.
[..]
Nou ja zeg, wij zijn nog vaker in de media dan de meeste topclubs. Aansprekend genoeg dus
Dat het niet aansprekende clubs zijn boeit toch niet, alsof Utreg zoveel wint.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, in mijn jeugd hadden we hier gewoon ook niet zoveel met Nijmegen denk ik.
Is ook gewoon nog 30km afstand dus of dat nu echt je locals zijn.
Dan is FC Oss of Vitesse net zo ver.
Ook FC Den Bosch is dan niet veel verder.
Denk dat het gewoon allemaal niet zulke aansprekende clubs zijn.
Toen was PSV nog maar net een erkende topclub naar Feyenoord en Ajax. Sowieso was de media-aandacht 25 jaar geleden voor alle clubs een stuk minderquote:
Ja maar jij komt uit de stad zelf.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat het niet aansprekende clubs zijn boeit toch niet, alsof Utreg zoveel wint.
Ik ben ook maar import hoor, kom uit Nieuwegein!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar jij komt uit de stad zelf.
Die binding hebben wij er hier sowieso niet mee.
Dan zou Tiel bijvoorbeeld een profclub gehad moeten hebben, dat is hier dan alweer een stuk dichter bij.
Voor mij is naar de Kuip rijden niet eens zo veel verder dan naar de Goffert. En met dat pokke eind wat je dan nog moet lopen ben ik net zoveel tijd kwijt als dat ik hem naast de Kuip parkeer.
Zo ver is het niet naar Arnhem of Nijmegen? Toevallig moest ik een tijdje terug vanuit Tiel naar de Kuip en dat was toch verder dan dat ik dacht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar jij komt uit de stad zelf.
Die binding hebben wij er hier sowieso niet mee.
Dan zou Tiel bijvoorbeeld een profclub gehad moeten hebben, dat is hier dan alweer een stuk dichter bij.
Voor mij is naar de Kuip rijden niet eens zo veel verder dan naar de Goffert. En met dat pokke eind wat je dan nog moet lopen ben ik net zoveel tijd kwijt als dat ik hem naast de Kuip parkeer.
Dat was hier laatst ook alquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft Turkije iets gewonnen ofzo?
Daarnet 5 minuten lang rondrijdende auto's die aan het toeteren waren alsof hun leven er van af hing.
Zullen wel weer geld van de EU hebben gekregen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarnet 5 minuten lang rondrijdende auto's die aan het toeteren waren alsof hun leven er van af hing.
Misschien begint de ramadan. Nog even snel uitleven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog staan kijken, maar was niks.quote:
Ik dacht dat de EU alles aan Griekenland had gegeven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen wel weer geld van de EU hebben gekregen.
Ramadan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien begint de ramadan. Nog even snel uitleven.
belastingaanslag is vorige maand geweest he. Er is weer nieuw geld van ons.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog staan kijken, maar was niks.
[..]
Ik dacht dat de EU alles aan Griekenland had gegeven.
[..]
Ramadan.
En de tepelklemmen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:52 schreef Adolecens het volgende:
Zo. Klaar voor vandaag weer![]()
Vanavond kinderen weg t/m zondag. De touwen en handboeien kunnen uit de kast
Dank voor de tip, zal ze blij mee zijnquote:
ga je iemand rimmen?quote:
Gewoon knijpersquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dank voor de tip, zal ze blij mee zijn![]()
Nee, dat werkt niet voor allesquote:
Ik heb een paar venijnige met kettingquote:
Kom je meedoen?quote:
Ik ga rommenquote:
kan niet, ik krijg morgen iemand over de vloer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb een paar venijnige met ketting
[..]
Kom je meedoen?
[..]
Ik ga rommen
bankschroef is meer mijn dingquote:
Neem je die ook meequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kan niet, ik krijg morgen iemand over de vloer.
Dat is kut voor je. Aangezien jij twee uur vroeger zit dan ik, heb ik het zelfs nog zwaarder. Want mijn vrijheid komt over twintig minuten pas.quote:
Nee, ik hou niet van zulk soort spelletjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, gezellig, wat gaan we dan doen, rummicub?
Werk is altijd zwaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is kut voor je. Aangezien jij twee uur vroeger zit dan ik, heb ik het zelfs nog zwaarder. Want mijn vrijheid komt over twintig minuten pas.
Potje Twister vind je leuker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van zulk soort spelletjes.
ik wel, dan gaan jullie maar tepelklemmen, ga ik met jouw bezoek rummicub doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van zulk soort spelletjes.
wie zegt dat mijn bezoek dat wil?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel, dan gaan jullie maar tepelklemmen, ga ik met jouw bezoek rummicub doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen heb ik ook vrij, vanwege hemelvaart.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk is altijd zwaar.
Morgen heb ik vrij, vanwege hemelvaart.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgen heb ik ook vrij, vanwege hemelvaart.
Vrijdag heb ik ook vrij. Gewoon omdat het kan.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
Vanavond doe ik iets waardoor het wel echt duidelijk is hoeveel ik van twi hou.Ik stop mijn warme banketstaaf wel eens in een stuk fruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
Vanavond doe ik iets waardoor het wel echt duidelijk is hoeveel ik van twi hou.ik houd niet zóveel van ado hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stop mijn warme banketstaaf wel eens in een stuk fruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |